Материалдар / Биология пәнінен ҰБТ ге дайындау әдіс- тәсілдері

Биология пәнінен ҰБТ ге дайындау әдіс- тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін және білім сапасын көтеру жұмыстарын мынандай кезеңдерден көруге болады.Оқушылардың жеке ерекшеліктерін және білім сапасын көтеру жұмыстарын мынандай кезеңдерден көруге болады.Оқушылардың жеке ерекшеліктерін және білім сапасын көтеру жұмыстарын мынандай кезеңдерден көруге болады.3-кезең. Синтетикалық — Тақырыптар бойынша бақылау тестілері, — Мониторинг; — Қатемен жұмыс парағын жүргізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2023
343
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҰБТ - ГЕ ДАЙЫНДАУ ӘДІС ТӘСІЛДЕРІ Биология пәні мұғалімі: Қалмұратова Қ.Е. Қызылорда, 2022-2023 о қу жылы

1 слайд
ҰБТ - ГЕ ДАЙЫНДАУ ӘДІС ТӘСІЛДЕРІ Биология пәні мұғалімі: Қалмұратова Қ.Е. Қызылорда, 2022-2023 о қу жылы

1 слайд

ҰБТ - ГЕ ДАЙЫНДАУ ӘДІС ТӘСІЛДЕРІ Биология пәні мұғалімі: Қалмұратова Қ.Е. Қызылорда, 2022-2023 о қу жылы

1-кезең. Диагностикалық: — Оқушылардың білім деңгейлері анықталды — Байқау тестілердің сараптамаларын жасау арқылы қиындық т

2 слайд
1-кезең. Диагностикалық: — Оқушылардың білім деңгейлері анықталды — Байқау тестілердің сараптамаларын жасау арқылы қиындық тудырған мәселелер анықталды; Оқушылардың жеке ерекшеліктерін және білім сапасын көтеру жұмыстарын мынандай кезеңдерден көруге болады. 3-кезең. Синтетикалық — Тақырыптар бойынша бақылау тестілері, — Мониторинг ; — Қатемен жұмыс парағын жүргізу2-кезең. Практикалық: — Тест жинақтарымен жұмыс; -Күрделі тақырыптар бойынша деңгейлік тапсырмалар; -Топтық және жеке дайындық; -Тестпен жұмыс істеуде тиімді тәсілдерді қолдану.2021-2022 оқу жылы Барлық оқушы саны: 18 Биология пәнін таңдаған оқушылар: 7 Мемлекеттік грант иегерлері: 7

2 слайд

1-кезең. Диагностикалық: — Оқушылардың білім деңгейлері анықталды — Байқау тестілердің сараптамаларын жасау арқылы қиындық тудырған мәселелер анықталды; Оқушылардың жеке ерекшеліктерін және білім сапасын көтеру жұмыстарын мынандай кезеңдерден көруге болады. 3-кезең. Синтетикалық — Тақырыптар бойынша бақылау тестілері, — Мониторинг ; — Қатемен жұмыс парағын жүргізу2-кезең. Практикалық: — Тест жинақтарымен жұмыс; -Күрделі тақырыптар бойынша деңгейлік тапсырмалар; -Топтық және жеке дайындық; -Тестпен жұмыс істеуде тиімді тәсілдерді қолдану.2021-2022 оқу жылы Барлық оқушы саны: 18 Биология пәнін таңдаған оқушылар: 7 Мемлекеттік грант иегерлері: 7

"Зипгрейд" бағдарламасының тиімді жағы өте оңай жұмыс жасалады және өткен тарау бойынша оқушылардың білім тексеру барысын

3 слайд
"Зипгрейд" бағдарламасының тиімді жағы өте оңай жұмыс жасалады және өткен тарау бойынша оқушылардың білім тексеру барысында құрастырылған сұрақтардың жауабын тексеріп береді .

3 слайд

"Зипгрейд" бағдарламасының тиімді жағы өте оңай жұмыс жасалады және өткен тарау бойынша оқушылардың білім тексеру барысында құрастырылған сұрақтардың жауабын тексеріп береді .

https://wordwall.net/ru/resource/52986981 Wordwall.net платформасында “ Сәйкестендіру” әдісі Эндокриндік жүйе

4 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/52986981 Wordwall.net платформасында “ Сәйкестендіру” әдісі Эндокриндік жүйе

4 слайд

https://wordwall.net/ru/resource/52986981 Wordwall.net платформасында “ Сәйкестендіру” әдісі Эндокриндік жүйе

Тыныс алу жүйесі "Диаграмма белгісі " әдісі

5 слайд
Тыныс алу жүйесі "Диаграмма белгісі " әдісі

5 слайд

Тыныс алу жүйесі "Диаграмма белгісі " әдісі

Асқорыту жүйесі "Тарсия "әдісі

6 слайд
Асқорыту жүйесі "Тарсия "әдісі

6 слайд

Асқорыту жүйесі "Тарсия "әдісі

Қан топтарына есептер шығару Перзентханада екі қыз баланы шаттастырып алған.Олардың аттары Алма және Бота болсын делік.Біреуіні

7 слайд
Қан топтарына есептер шығару Перзентханада екі қыз баланы шаттастырып алған.Олардың аттары Алма және Бота болсын делік.Біреуінің ата-аналарының қан топтары 1 ж әне 2 топта,Екіншісі 2 және 4 топта. Анализ нәтижесі : Алма 1 топ ,Бота 3 топ.Сәбилердің ата - аналарын табу керек. P : ОО х АО F 1 АО,ОО,АО,ОО ІІ І ІІ І Алманың ата анасы P : АО х АВ F1 : АА, АВ, АО, ВО ІІ І V ІІ ІІІ Ботаның ата анасы

7 слайд

Қан топтарына есептер шығару Перзентханада екі қыз баланы шаттастырып алған.Олардың аттары Алма және Бота болсын делік.Біреуінің ата-аналарының қан топтары 1 ж әне 2 топта,Екіншісі 2 және 4 топта. Анализ нәтижесі : Алма 1 топ ,Бота 3 топ.Сәбилердің ата - аналарын табу керек. P : ОО х АО F 1 АО,ОО,АО,ОО ІІ І ІІ І Алманың ата анасы P : АО х АВ F1 : АА, АВ, АО, ВО ІІ І V ІІ ІІІ Ботаның ата анасы

№ Гене тика лық симв олда р Анықтама 1 Р Будандастыруға алынған ата-аналық даралар 2 Г Гаметалар 3 F 1,2,3 Алынған ұрпақ, жан

8 слайд
№ Гене тика лық симв олда р Анықтама 1 Р Будандастыруға алынған ата-аналық даралар 2 Г Гаметалар 3 F 1,2,3 Алынған ұрпақ, жанына қойылатын индекс ұрпақтың реттік санын көрсетеді. 4 Х Будандастыру белгісі. 5 ♂ Аталық дараның жыныстық белгісі 6 ♀ Аналық дараның жыныстық белгісі. 7 А Доминатты ген, 8 а Рецессивті ген. 9 АА Доминатты гомозигота 10 Аа Гетерозигота 11 аа Рецессивті гомозигота № 2 тапсырма ГЕНЕТИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ ҮШІН БІЛУ КЕРЕК № Оқушы есептерді шығару барысында мынадай мәселелерді ескеру қажет 1 Есептің шартын мұқият оқып шығып, тұқым қуалайтын белгілерді анықтау 2 Осы белгілерді бақылайтын гендердің аллельдерін белгілеу 3 Есептің шартында көрсетілген ата-ананың және ұрпақтың генотипін біліп, оны генетикалық формуламен көрсету. 4 Будандастыру кезінде түзілетін гаметалардың типтерін үлгімен белгілеп, ұрықтану нәтижесінде пайда болатын зиготалардың барлық типтерін көрсету 5 Пеннет торын сызып оған аналық гаметаларды сол жағындағы тік бағытқа, аталық гаметаларды жоғарыдағы көлденең бағытқа жазады.

8 слайд

№ Гене тика лық симв олда р Анықтама 1 Р Будандастыруға алынған ата-аналық даралар 2 Г Гаметалар 3 F 1,2,3 Алынған ұрпақ, жанына қойылатын индекс ұрпақтың реттік санын көрсетеді. 4 Х Будандастыру белгісі. 5 ♂ Аталық дараның жыныстық белгісі 6 ♀ Аналық дараның жыныстық белгісі. 7 А Доминатты ген, 8 а Рецессивті ген. 9 АА Доминатты гомозигота 10 Аа Гетерозигота 11 аа Рецессивті гомозигота № 2 тапсырма ГЕНЕТИКАЛЫҚ ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ ҮШІН БІЛУ КЕРЕК № Оқушы есептерді шығару барысында мынадай мәселелерді ескеру қажет 1 Есептің шартын мұқият оқып шығып, тұқым қуалайтын белгілерді анықтау 2 Осы белгілерді бақылайтын гендердің аллельдерін белгілеу 3 Есептің шартында көрсетілген ата-ананың және ұрпақтың генотипін біліп, оны генетикалық формуламен көрсету. 4 Будандастыру кезінде түзілетін гаметалардың типтерін үлгімен белгілеп, ұрықтану нәтижесінде пайда болатын зиготалардың барлық типтерін көрсету 5 Пеннет торын сызып оған аналық гаметаларды сол жағындағы тік бағытқа, аталық гаметаларды жоғарыдағы көлденең бағытқа жазады.

Есеп: Толымсыз доминанттылық кезінде бір белгі 2-ші белгіге толық басымдылық көрсете алмайды.Мұндай жағыдай толымсыз доми

9 слайд
Есеп: Толымсыз доминанттылық кезінде бір белгі 2-ші белгіге толық басымдылық көрсете алмайды.Мұндай жағыдай толымсыз доминанттылық деп аталады. Мысалы , гүлінің түсі қызыл түнсұлуын ақтүсті, аталығымен будандастырғанда, бірінші ұрпақта будан өсімдіктердің гүлдерінің түсі қызғылт болады. 2қызғылт гүлді түнсұлу өсімдігін будандастырғанда, Ғ 2 ұрпақта белгілердің ажырауы генотип ж/е фенотип б/ша 1АА: 2Аа:1аа қатынасында жүреді. Сонда гетерозиготалы қызғылт дараларының 2 бөлігі (2Аа) ата-анасына ұқсас болса, қалған екі бөлігі атасы мен әжесіне тартады. Бұл көрініс жануарларда да кездеседі

9 слайд

Есеп: Толымсыз доминанттылық кезінде бір белгі 2-ші белгіге толық басымдылық көрсете алмайды.Мұндай жағыдай толымсыз доминанттылық деп аталады. Мысалы , гүлінің түсі қызыл түнсұлуын ақтүсті, аталығымен будандастырғанда, бірінші ұрпақта будан өсімдіктердің гүлдерінің түсі қызғылт болады. 2қызғылт гүлді түнсұлу өсімдігін будандастырғанда, Ғ 2 ұрпақта белгілердің ажырауы генотип ж/е фенотип б/ша 1АА: 2Аа:1аа қатынасында жүреді. Сонда гетерозиготалы қызғылт дараларының 2 бөлігі (2Аа) ата-анасына ұқсас болса, қалған екі бөлігі атасы мен әжесіне тартады. Бұл көрініс жануарларда да кездеседі

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

10 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ