1 слайд
ҰБТ - ГЕ ДАЙЫНДАУ ӘДІС ТӘСІЛДЕРІ
Биология пәні мұғалімі: Қалмұратова Қ.Е.
Қызылорда, 2022-2023 о қу жылы
2 слайд
1-кезең. Диагностикалық:
— Оқушылардың білім
деңгейлері анықталды
— Байқау тестілердің
сараптамаларын жасау
арқылы қиындық тудырған
мәселелер анықталды; Оқушылардың жеке
ерекшеліктерін және білім сапасын
көтеру жұмыстарын мынандай
кезеңдерден көруге болады.
3-кезең. Синтетикалық
— Тақырыптар бойынша
бақылау тестілері,
— Мониторинг ;
— Қатемен жұмыс парағын
жүргізу2-кезең. Практикалық:
— Тест жинақтарымен
жұмыс;
-Күрделі тақырыптар бойынша
деңгейлік тапсырмалар;
-Топтық және жеке дайындық;
-Тестпен жұмыс істеуде тиімді
тәсілдерді қолдану.2021-2022 оқу жылы
Барлық оқушы саны: 18
Биология пәнін таңдаған
оқушылар: 7
Мемлекеттік грант
иегерлері: 7
3 слайд
"Зипгрейд"
бағдарламасының
тиімді жағы өте оңай
жұмыс жасалады
және өткен тарау
бойынша
оқушылардың білім
тексеру барысында
құрастырылған
сұрақтардың жауабын
тексеріп береді .
4 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/52986981
Wordwall.net платформасында
“ Сәйкестендіру” әдісі Эндокриндік жүйе
5 слайд
Тыныс алу жүйесі
"Диаграмма белгісі " әдісі
6 слайд
Асқорыту жүйесі
"Тарсия "әдісі
7 слайд
Қан топтарына есептер шығару
Перзентханада екі қыз баланы шаттастырып алған.Олардың аттары
Алма және Бота болсын делік.Біреуінің ата-аналарының қан топтары 1
ж әне 2 топта,Екіншісі 2 және 4 топта.
Анализ нәтижесі : Алма 1 топ ,Бота 3 топ.Сәбилердің ата - аналарын
табу керек.
P : ОО х АО
F 1 АО,ОО,АО,ОО
ІІ І ІІ І Алманың ата анасы
P : АО х АВ
F1 : АА, АВ, АО, ВО
ІІ І V ІІ ІІІ Ботаның ата анасы
8 слайд
№ Гене
тика
лық
симв
олда
р Анықтама
1
Р Будандастыруға алынған ата-аналық
даралар
2
Г Гаметалар
3
F
1,2,3 Алынған ұрпақ, жанына қойылатын
индекс ұрпақтың реттік санын
көрсетеді.
4
Х Будандастыру белгісі.
5
♂ Аталық дараның жыныстық белгісі
6
♀ Аналық дараның жыныстық белгісі.
7
А Доминатты ген,
8
а Рецессивті ген.
9
АА Доминатты гомозигота
10
Аа Гетерозигота
11
аа Рецессивті гомозигота № 2 тапсырма
ГЕНЕТИКАЛЫҚ
ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ ҮШІН БІЛУ
КЕРЕК
№
Оқушы есептерді шығару барысында мынадай мәселелерді
ескеру қажет
1
Есептің шартын мұқият оқып шығып, тұқым қуалайтын
белгілерді анықтау
2
Осы белгілерді бақылайтын гендердің аллельдерін белгілеу
3
Есептің шартында көрсетілген ата-ананың және ұрпақтың
генотипін біліп, оны генетикалық формуламен көрсету.
4
Будандастыру кезінде түзілетін гаметалардың типтерін
үлгімен белгілеп, ұрықтану нәтижесінде пайда болатын
зиготалардың барлық типтерін көрсету
5
Пеннет торын сызып оған аналық гаметаларды сол
жағындағы тік бағытқа, аталық гаметаларды жоғарыдағы
көлденең бағытқа жазады.
9 слайд
Есеп: Толымсыз доминанттылық кезінде бір белгі 2-ші белгіге толық басымдылық көрсете
алмайды.Мұндай жағыдай толымсыз доминанттылық деп аталады. Мысалы , гүлінің түсі
қызыл түнсұлуын ақтүсті, аталығымен будандастырғанда, бірінші ұрпақта будан
өсімдіктердің гүлдерінің түсі қызғылт болады.
2қызғылт гүлді түнсұлу өсімдігін будандастырғанда, Ғ 2 ұрпақта белгілердің ажырауы
генотип ж/е фенотип б/ша 1АА: 2Аа:1аа қатынасында жүреді. Сонда гетерозиготалы
қызғылт дараларының 2 бөлігі (2Аа) ата-анасына ұқсас болса, қалған екі бөлігі атасы мен
әжесіне тартады. Бұл көрініс жануарларда да кездеседі
10 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз