Материалдар / «Бір кітап-бір отбасы»/ презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бір кітап-бір отбасы»/ презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
«Бір кітап-бір отбасы»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2024
764
343 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Бір кітап-бір отбасы» 6 «А»

1 слайд
«Бір кітап-бір отбасы» 6 «А»

1 слайд

«Бір кітап-бір отбасы» 6 «А»

Кітап тарихы Өз тарихының басында кітап сөздің тура мағынасында тірі болды. Ол сөйлеуді ғана емес, ән айтуды да

2 слайд
Кітап тарихы Өз тарихының басында кітап сөздің тура мағынасында тірі болды. Ол сөйлеуді ғана емес, ән айтуды да білді. Ертегілер мен ақындар әрқашан болған, ал қалам мен қағаз жоқ. Сондықтан бірінші кітап болды... адам! Әңгімелер адам кітаптарынан бүкіл кітапхананы алған бай римдіктер белгілі. Ол құлдық базарларда бүкіл кітап бойынша жаттаған ақылды құлдарды іздеді және қонақтарға мақтанды.

2 слайд

Кітап тарихы Өз тарихының басында кітап сөздің тура мағынасында тірі болды. Ол сөйлеуді ғана емес, ән айтуды да білді. Ертегілер мен ақындар әрқашан болған, ал қалам мен қағаз жоқ. Сондықтан бірінші кітап болды... адам! Әңгімелер адам кітаптарынан бүкіл кітапхананы алған бай римдіктер белгілі. Ол құлдық базарларда бүкіл кітап бойынша жаттаған ақылды құлдарды іздеді және қонақтарға мақтанды.

Үндістанда пальма жапырақтарынан жасалған кітаптар болды, оларға мәтін инемен жазылды.

3 слайд
Үндістанда пальма жапырақтарынан жасалған кітаптар болды, оларға мәтін инемен жазылды.

3 слайд

Үндістанда пальма жапырақтарынан жасалған кітаптар болды, оларға мәтін инемен жазылды.

Ассирия деп аталатын ежелгі мемлекетте бір кездері Ашурбанипал есімді патша өмір сүрген. Оның кітапханасы сазды кітапта

4 слайд
Ассирия деп аталатын ежелгі мемлекетте бір кездері Ашурбанипал есімді патша өмір сүрген. Оның кітапханасы сазды кітаптардан тұрды. Бірде сарайда қорқынышты өрт болды. Сарай мен барлық заттар отпен толығымен жойылды. Өрттен кейін қалды... тек кітаптар!

4 слайд

Ассирия деп аталатын ежелгі мемлекетте бір кездері Ашурбанипал есімді патша өмір сүрген. Оның кітапханасы сазды кітаптардан тұрды. Бірде сарайда қорқынышты өрт болды. Сарай мен барлық заттар отпен толығымен жойылды. Өрттен кейін қалды... тек кітаптар!

Өткен ғасырда Англия әлемдегі ең үлкен кітап жасады: оның биіктігі-елестетіп көріңізші-екі қабатты үй! Бұл кітапта

5 слайд
Өткен ғасырда Англия әлемдегі ең үлкен кітап жасады: оның биіктігі-елестетіп көріңізші-екі қабатты үй! Бұл кітаптағы әріптердің өлшемі 15 сантиметр.

5 слайд

Өткен ғасырда Англия әлемдегі ең үлкен кітап жасады: оның биіктігі-елестетіп көріңізші-екі қабатты үй! Бұл кітаптағы әріптердің өлшемі 15 сантиметр.

Жапонияда басылған және "құмырсқалар" деп аталатын ең кішкентай кітап бар. Оның өлшемі кішкентай түймемен. Мұндай

6 слайд
Жапонияда басылған және "құмырсқалар" деп аталатын ең кішкентай кітап бар. Оның өлшемі кішкентай түймемен. Мұндай кішкентай кітапта үлкен үлкейткіш әйнектің көмегімен оқуға болады... .

6 слайд

Жапонияда басылған және "құмырсқалар" деп аталатын ең кішкентай кітап бар. Оның өлшемі кішкентай түймемен. Мұндай кішкентай кітапта үлкен үлкейткіш әйнектің көмегімен оқуға болады... .

Балауыз шамы бәріңізге таныс. Бірақ балауыз кітабын ешкім сирек көретін. Оны ежелгі гректер ойлап тапқан.

7 слайд
Балауыз шамы бәріңізге таныс. Бірақ балауыз кітабын ешкім сирек көретін. Оны ежелгі гректер ойлап тапқан.

7 слайд

Балауыз шамы бәріңізге таныс. Бірақ балауыз кітабын ешкім сирек көретін. Оны ежелгі гректер ойлап тапқан.

Ең ғажайыптардың ішінде кірпіштен жасалған кітапты атауға болады, бірақ кітап-таспа одан да таңқаларлық. Ұзын - ұ

8 слайд
Ең ғажайыптардың ішінде кірпіштен жасалған кітапты атауға болады, бірақ кітап-таспа одан да таңқаларлық. Ұзын - ұзын таспаны елестетіп көріңіз-ұзындығы жүз қадам! Сіз матадан жасалған кітапты көрдіңіз бе? Сонымен, мамандығы бойынша кітап тігуші және хобби бойынша кесте тігуші, Тамбов облысының қызметкері Екатерина Ивановна Анохина 1991 жылы атласта сөздік кестесін жасады. Бір жапондық компания ерекше эксперимент жасады: ол кітапты күріш қамырының жұқа парақтарына, тіпті хош иісті қоспалармен басып шығарды. Мен кітапты оқып, жедім! Парижде- Франция мемлекетінің астанасы-әлемдегі алғашқы кітап-рухтар жарық көрді. Ол әр түрлі парфюмерияның сипаттамасы мен бөтелкелері бар 30 беттен тұрады. Қазір танымал Сөйлейтін кітап – мәтінді "жандандыратын" арнайы электронды құрылғы.

8 слайд

Ең ғажайыптардың ішінде кірпіштен жасалған кітапты атауға болады, бірақ кітап-таспа одан да таңқаларлық. Ұзын - ұзын таспаны елестетіп көріңіз-ұзындығы жүз қадам! Сіз матадан жасалған кітапты көрдіңіз бе? Сонымен, мамандығы бойынша кітап тігуші және хобби бойынша кесте тігуші, Тамбов облысының қызметкері Екатерина Ивановна Анохина 1991 жылы атласта сөздік кестесін жасады. Бір жапондық компания ерекше эксперимент жасады: ол кітапты күріш қамырының жұқа парақтарына, тіпті хош иісті қоспалармен басып шығарды. Мен кітапты оқып, жедім! Парижде- Франция мемлекетінің астанасы-әлемдегі алғашқы кітап-рухтар жарық көрді. Ол әр түрлі парфюмерияның сипаттамасы мен бөтелкелері бар 30 беттен тұрады. Қазір танымал Сөйлейтін кітап – мәтінді "жандандыратын" арнайы электронды құрылғы.

Your Turn • What can you find out about the culture of the dominant group that the text focuses on? • What were the dominant

9 слайд
Your Turn • What can you find out about the culture of the dominant group that the text focuses on? • What were the dominant religions at the time? • What literature, media, art, music or fashion was popular at the time the text was written or set? • What were the expected roles or occupations of people? Questions to Ask: When researching social context, consider the following: • History books or websites • Diary entries • Newspaper articles • Movies or other texts set in the same time period Where to Look:

9 слайд

Your Turn • What can you find out about the culture of the dominant group that the text focuses on? • What were the dominant religions at the time? • What literature, media, art, music or fashion was popular at the time the text was written or set? • What were the expected roles or occupations of people? Questions to Ask: When researching social context, consider the following: • History books or websites • Diary entries • Newspaper articles • Movies or other texts set in the same time period Where to Look:

Political Context How a text has been shaped by factors relating to the government or public affairs of a country. This might

10 слайд
Political Context How a text has been shaped by factors relating to the government or public affairs of a country. This might include political events, authority figures or the type of government in control, how they exercise power and whether the text is created to further a particular political agenda.

10 слайд

Political Context How a text has been shaped by factors relating to the government or public affairs of a country. This might include political events, authority figures or the type of government in control, how they exercise power and whether the text is created to further a particular political agenda.

Your Turn • Who was in power at the time the text was produced? • What type of government was it? • How did this person or grou

11 слайд
Your Turn • Who was in power at the time the text was produced? • What type of government was it? • How did this person or group exercise power? • Did the author of the text support or oppose this type of government? Questions to Ask: When researching political context, consider the following: • History books or websites • Online encyclopaedias Where to Look:

11 слайд

Your Turn • Who was in power at the time the text was produced? • What type of government was it? • How did this person or group exercise power? • Did the author of the text support or oppose this type of government? Questions to Ask: When researching political context, consider the following: • History books or websites • Online encyclopaedias Where to Look:

Personal Context How a reader's response to a text is shaped by the personal circumstances in their life that influence the w

12 слайд
Personal Context How a reader's response to a text is shaped by the personal circumstances in their life that influence the way they perceive the world, and ultimately, the way they interpret the text. This might include key parts of reader's identity (e.g. age, gender, race, occupation, location), their significant life experiences and/or their values, attitudes and beliefs.

12 слайд

Personal Context How a reader's response to a text is shaped by the personal circumstances in their life that influence the way they perceive the world, and ultimately, the way they interpret the text. This might include key parts of reader's identity (e.g. age, gender, race, occupation, location), their significant life experiences and/or their values, attitudes and beliefs.

Your Turn • What are the key parts of your identity that might influence the way in which you view the world? • What are your

13 слайд
Your Turn • What are the key parts of your identity that might influence the way in which you view the world? • What are your most significant life experiences? • What are your values, attitudes and beliefs? • Do you enjoy reading or viewing texts of a particular genre? Questions to Ask: When making notes on personal context, consider the following: • Your age, gender, ethnicity, family, location, occupation, education level etc. • Your experience with reading or viewing other texts • Your upbringing and life experiences Where to Look:

13 слайд

Your Turn • What are the key parts of your identity that might influence the way in which you view the world? • What are your most significant life experiences? • What are your values, attitudes and beliefs? • Do you enjoy reading or viewing texts of a particular genre? Questions to Ask: When making notes on personal context, consider the following: • Your age, gender, ethnicity, family, location, occupation, education level etc. • Your experience with reading or viewing other texts • Your upbringing and life experiences Where to Look:

Your Turn • What genre does the text fit into? You might also consider sub-genres or hybrid genres? • What are the associated

14 слайд
Your Turn • What genre does the text fit into? You might also consider sub-genres or hybrid genres? • What are the associated conventions of this genre? • Does the text adhere to, challenge or subvert any of these conventions or expectations? • Why do you think it does that? Questions to Ask: When researching genre, consider the following: • Online dictionaries and encyclopaedias • Literature or media websites • Other texts that fit into the same genre Where to Look:

14 слайд

Your Turn • What genre does the text fit into? You might also consider sub-genres or hybrid genres? • What are the associated conventions of this genre? • Does the text adhere to, challenge or subvert any of these conventions or expectations? • Why do you think it does that? Questions to Ask: When researching genre, consider the following: • Online dictionaries and encyclopaedias • Literature or media websites • Other texts that fit into the same genre Where to Look:

To Conclude Understanding context can help us delve deeper into our analysis by understanding the world in which the text was

15 слайд
To Conclude Understanding context can help us delve deeper into our analysis by understanding the world in which the text was produced, set or received. Texts can act as mirrors, encouraging us to reflect on ourselves and our world. When studying texts in English class, consider how context has shaped or influenced the text and how our own knowledge of context can affect our responses to texts. Goodluck!

15 слайд

To Conclude Understanding context can help us delve deeper into our analysis by understanding the world in which the text was produced, set or received. Texts can act as mirrors, encouraging us to reflect on ourselves and our world. When studying texts in English class, consider how context has shaped or influenced the text and how our own knowledge of context can affect our responses to texts. Goodluck!

Elements:

16 слайд
Elements:

16 слайд

Elements: