Материалдар / Біз бақытты отбасымыз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біз бақытты отбасымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2020
572
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫ ҚҰРЫЛЫМДАУ Оқу мақсаты: 1.1.1.1.Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсіну және

1 слайд
ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫ ҚҰРЫЛЫМДАУ Оқу мақсаты: 1.1.1.1.Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру. 1.1.1.2.Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау. Жас ерекшелікке сай оқытуСабақтың тақырыбы: Менің отбасымПәні:Дүниетану АКТ Мақтарал ауданы, “Ш.Бектасов” ЖОМ,бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Альхановна Барлық оқушылар орындай алады: Отбасындағы жақын туыстарын айта алады. Олардың қандай жақын екендігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Отбасындағы дәстүрлерді атайды. Отбасы дәстүрі туралы әңгімелей алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Отбасы шежіресін құрастыра алады.С а б а қ м а қ саты Тілдік мақсат: Оқушылар айта алады: отбасы,шежіре,отбасы лық дәстүрлер сөздерінің мағынасын түсінеді. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері : отбасы , ш ежіре , отбасылық дәстүрлер Талқылауға арналған сұрақтар: Отбасы дегеніміз не? Қандай туыстық атауларды білесің? Шежіре дегеніміз не? Өз әулетіңнің шежіресін естігенсің бе? Отбасылық дәстүрлерді білесің бе? Отбасындағы қай мереке қатты әсер қалдырды,сипатта? Бағалау критерилері : -Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсінеді және мәнін түсіндіре алады. - Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтай алады.

1 слайд

ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫ ҚҰРЫЛЫМДАУ Оқу мақсаты: 1.1.1.1.Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру. 1.1.1.2.Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау. Жас ерекшелікке сай оқытуСабақтың тақырыбы: Менің отбасымПәні:Дүниетану АКТ Мақтарал ауданы, “Ш.Бектасов” ЖОМ,бастауыш сынып мұғалімі Айнабекова Гулмира Альхановна Барлық оқушылар орындай алады: Отбасындағы жақын туыстарын айта алады. Олардың қандай жақын екендігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Отбасындағы дәстүрлерді атайды. Отбасы дәстүрі туралы әңгімелей алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Отбасы шежіресін құрастыра алады.С а б а қ м а қ саты Тілдік мақсат: Оқушылар айта алады: отбасы,шежіре,отбасы лық дәстүрлер сөздерінің мағынасын түсінеді. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері : отбасы , ш ежіре , отбасылық дәстүрлер Талқылауға арналған сұрақтар: Отбасы дегеніміз не? Қандай туыстық атауларды білесің? Шежіре дегеніміз не? Өз әулетіңнің шежіресін естігенсің бе? Отбасылық дәстүрлерді білесің бе? Отбасындағы қай мереке қатты әсер қалдырды,сипатта? Бағалау критерилері : -Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсінеді және мәнін түсіндіре алады. - Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтай алады.

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІС-ТӘСІЛДЕ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫ ҚАЛАЙ ЖОСПАРЛАДЫМ? Белсенді оқу-оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,белсенд

2 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІС-ТӘСІЛДЕ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫ ҚАЛАЙ ЖОСПАРЛАДЫМ? Белсенді оқу-оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.Бұл тәсілдер жаттығудың алдында емес,оны орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс екендігін түсіндіреді.Сыныпта қолданылатын бұндай тәсілдерге топтық жұмыс( Brodie , 2000 ),ойын “баламалары”( Bergen ,2002)және пән бойынша белгілі тақырыптағы ойындар кіреді.(Петерс,1998). Бастауыш сыныптарда ойын шынайы өмірдің белгілі бір аспектілерін модельдеу және зерттеу үшін ұсынылған мүмкіндік болып табылады. Белсенді оқу тәсілін негізге ала отырып қысқа мерзімді жоспарымды былай жоспарладым Кел, талқылайық! Жұптық жұмыс: Суретте кімдер бейнеленген? Бұл адамдарды біріктіретін не? Отбасы – ең жақын және туыс адамдар. Әр отбасында жақсы қарым-қатынас болуы өте маңызды. Отбасы мүшелерін отбасылық дәстүрлер біріктіреді. «Отбасылық шежіреге» туыстарының суреттерін желімдету. Мақсаты: Жеті атасын тануы. Сараланған әдіс-тәсілдер: 1, «Түймедақ» ойыны Мақсаты: Отбасы мүшелерін анықтау. 2 . Топтық жұмыс Берілген суреттерге қарап дәстүрлер туралы әңгімелеу. Мақсаты: Отбасы дәстүрлерін білу. 3. Жұптық жұмыс Жеті атасын атату. Мақсаты: Жеті атасын тани білу. .

2 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДІС-ТӘСІЛДЕ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫ ҚАЛАЙ ЖОСПАРЛАДЫМ? Белсенді оқу-оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай,белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.Бұл тәсілдер жаттығудың алдында емес,оны орындау барысында жүзеге асырылатын құбылыс екендігін түсіндіреді.Сыныпта қолданылатын бұндай тәсілдерге топтық жұмыс( Brodie , 2000 ),ойын “баламалары”( Bergen ,2002)және пән бойынша белгілі тақырыптағы ойындар кіреді.(Петерс,1998). Бастауыш сыныптарда ойын шынайы өмірдің белгілі бір аспектілерін модельдеу және зерттеу үшін ұсынылған мүмкіндік болып табылады. Белсенді оқу тәсілін негізге ала отырып қысқа мерзімді жоспарымды былай жоспарладым Кел, талқылайық! Жұптық жұмыс: Суретте кімдер бейнеленген? Бұл адамдарды біріктіретін не? Отбасы – ең жақын және туыс адамдар. Әр отбасында жақсы қарым-қатынас болуы өте маңызды. Отбасы мүшелерін отбасылық дәстүрлер біріктіреді. «Отбасылық шежіреге» туыстарының суреттерін желімдету. Мақсаты: Жеті атасын тануы. Сараланған әдіс-тәсілдер: 1, «Түймедақ» ойыны Мақсаты: Отбасы мүшелерін анықтау. 2 . Топтық жұмыс Берілген суреттерге қарап дәстүрлер туралы әңгімелеу. Мақсаты: Отбасы дәстүрлерін білу. 3. Жұптық жұмыс Жеті атасын атату. Мақсаты: Жеті атасын тани білу. .

Кері байланыс: Сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс-тәсілдерді саралап қолдану,әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұ

3 слайд
Кері байланыс: Сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс-тәсілдерді саралап қолдану,әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұсыныс айтты және қолданылған әдіс-тәсілдер оқушының жас ерекшелігіне қарай алыну керектігін де ескертті Рефлексия: Қысқа мерзімді жоспар жазу барысында нақты мақсат қоюда, дескриптор құруда, маған түсінбеушіліктер болды. Тренердің кері байланыс жасауы арқылы іске асырдым . Отбасы құндылықтарын зерттеу,оларды шығармашылық жұмыстар арқылы көрсету 1.Отбасы мүшелерін атай алады. Отбасы ата-анадан басталатынын,ағаның үлкен,інінің кіші екенін біледі. 2.Отбасы дәстүрлерінің не екенін біледі. 3.Жеті атаға кімдер жататынын біледі. Жеті атаға дейінгі ұрпақты атай алады. ДескрипторБағалау критерийлері -Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсінеді және мәнін түсіндіре алады. -Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтай алады.

3 слайд

Кері байланыс: Сабақ жоспарын құрылымдауда әдіс-тәсілдерді саралап қолдану,әрбір тапсырмаға жеке мақсат, дескриптор жасауға ұсыныс айтты және қолданылған әдіс-тәсілдер оқушының жас ерекшелігіне қарай алыну керектігін де ескертті Рефлексия: Қысқа мерзімді жоспар жазу барысында нақты мақсат қоюда, дескриптор құруда, маған түсінбеушіліктер болды. Тренердің кері байланыс жасауы арқылы іске асырдым . Отбасы құндылықтарын зерттеу,оларды шығармашылық жұмыстар арқылы көрсету 1.Отбасы мүшелерін атай алады. Отбасы ата-анадан басталатынын,ағаның үлкен,інінің кіші екенін біледі. 2.Отбасы дәстүрлерінің не екенін біледі. 3.Жеті атаға кімдер жататынын біледі. Жеті атаға дейінгі ұрпақты атай алады. ДескрипторБағалау критерийлері -Түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсінеді және мәнін түсіндіре алады. -Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтай алады.

4 слайд

4 слайд