Материалдар / Біз қалай тамақтанамыз?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Біз қалай тамақтанамыз?

Материал туралы қысқаша түсінік
Тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Мамыр 2020
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Ш ымкент қаласы №57 жоббм бастауыш сынып мұғалімі Джузбаева Шуга Комекбаевна Пәні: Дүниет

1 слайд
Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Ш ымкент қаласы №57 жоббм бастауыш сынып мұғалімі Джузбаева Шуга Комекбаевна Пәні: Дүниетану Сыныбы: 1 1.1.4.2 Т амақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. - Тамақтану режимі туралы айтады. -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады.Барлық оқушылар: -Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтана білу, денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: -Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып, әңгімелейді.Оқу мақсаты Сабақтың тақырыбы: Біз қалай тамақтанамыз? Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: Режим, тағам, сусын.

1 слайд

Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Ш ымкент қаласы №57 жоббм бастауыш сынып мұғалімі Джузбаева Шуга Комекбаевна Пәні: Дүниетану Сыныбы: 1 1.1.4.2 Т амақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру. - Тамақтану режимі туралы айтады. -Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады.Барлық оқушылар: -Тұтынатын тағамдар мен сусындардың түрлерін біледі Көптеген оқушылар: Дұрыс тамақтана білу, денсаулыққа пайдалы екендігін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: -Тамақтанудың пайдалы және зиянды жақтарын ажыратып, әңгімелейді.Оқу мақсаты Сабақтың тақырыбы: Біз қалай тамақтанамыз? Тілдік мақсат Пәнге тән лексика мен терминология: Режим, тағам, сусын.

Тағамдар Сусындар Жемістер КөгөністерТопқа біріктіру Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Шаттық шеңбер. Белсенді оқу әд

2 слайд
Тағамдар Сусындар Жемістер КөгөністерТопқа біріктіру Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Шаттық шеңбер. Белсенді оқу әдістері Т: 3-тапсырма «Дүкен» ойыны арқылы оқушылардың сөздік қорларын молайту, қызығушылығын кеңейту. Өзіне ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып, пайдасы мен зиянын ажыратады. Д: - Пайдалы тағамдар мен сусындарды жасалу жолдарын біледі. -Күнделікті өмірде дұрыс тамақтану режимін түсінеді. «Жұмбақтарды шеш» ойыны арқылы оқушылардың зейінін шоғырландырамын Кері байланыс беремін. АКТ пайдалану «Кинометафора» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Білімалушыларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін. Бұл әдісті алған мақсатым оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту Ж.Ж 1-тапсырма «Ойлан, тап» әдісі арқылы оқушыларды бос орынға өздеріне ұнайтын тағамдардың суретін салады. Д: - тамақтану режимі туралы әңгімелейді; - өзіне ұнайтын тағамдардың суретін салады және атауларын жазады; - тамақтану режимін сақтаудың маңызы туралы әңгімелейді.«Қарлы боран» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіремін. Ж. 2-тапсырма Сәйкестендіру кестесі арқылы берілген ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен сәйкестендіріп шығады.Тамақтану режимі туралы жұпта ой бөліседі. Д : -Оқушылар берілген ас мәзірлерін сәйкестендіре алады. - Тамақтану режимі туралы жұпта ой бөлісед і Т: 4-тапсырма «Дұрыс орналастыр» әдісі арқылы сатып алған заттарды тиісті бағанға дұрыс орналастырады. Д: - Тағамның алуан түрлі болатынын біледі, ажырата алады.

2 слайд

Тағамдар Сусындар Жемістер КөгөністерТопқа біріктіру Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Шаттық шеңбер. Белсенді оқу әдістері Т: 3-тапсырма «Дүкен» ойыны арқылы оқушылардың сөздік қорларын молайту, қызығушылығын кеңейту. Өзіне ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып, пайдасы мен зиянын ажыратады. Д: - Пайдалы тағамдар мен сусындарды жасалу жолдарын біледі. -Күнделікті өмірде дұрыс тамақтану режимін түсінеді. «Жұмбақтарды шеш» ойыны арқылы оқушылардың зейінін шоғырландырамын Кері байланыс беремін. АКТ пайдалану «Кинометафора» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. Білімалушыларға пайдалы және зиянды тамақтар туралы мәлімет беремін. Бұл әдісті алған мақсатым оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту Ж.Ж 1-тапсырма «Ойлан, тап» әдісі арқылы оқушыларды бос орынға өздеріне ұнайтын тағамдардың суретін салады. Д: - тамақтану режимі туралы әңгімелейді; - өзіне ұнайтын тағамдардың суретін салады және атауларын жазады; - тамақтану режимін сақтаудың маңызы туралы әңгімелейді.«Қарлы боран» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіремін. Ж. 2-тапсырма Сәйкестендіру кестесі арқылы берілген ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен сәйкестендіріп шығады.Тамақтану режимі туралы жұпта ой бөліседі. Д : -Оқушылар берілген ас мәзірлерін сәйкестендіре алады. - Тамақтану режимі туралы жұпта ой бөлісед і Т: 4-тапсырма «Дұрыс орналастыр» әдісі арқылы сатып алған заттарды тиісті бағанға дұрыс орналастырады. Д: - Тағамның алуан түрлі болатынын біледі, ажырата алады.

Саралау әдістері Дереккөздер тәсілі -Зерттеуге негізделінген оқыту мен оқу модельдерін пайдаланып, дереккөздер

3 слайд
Саралау әдістері Дереккөздер тәсілі -Зерттеуге негізделінген оқыту мен оқу модельдерін пайдаланып, дереккөздер тәсілімен с әйкестендіремін. Мысалы: Оқушыларға берілген ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен сәйкестендіріп шығады. Тамақтану режимі туралы жұпта ой бөліседі. Д: Ас мәзірінде тамақтану мерзімін анықтай алады. Қ.Б: «Бағдаршам» әдісі арқылы. «Жалғасын тап» әдісі арақылы үлгерімі төмен оқушыларға танымдық және шығармашылық қабілетінің дамуына ықпал жасау мақсатында. Пайдалы тағамдардың тілме суреттерін таратамын, жартысын табады. Д: Пайдалы тағамдардың түрлерін біледі. Қ.Б. Жарайсың!Бәрекелді!Тамаша! Керемет! мадақтау сөздері арқылы бағалаймын. : Тапсырма тәсілі

3 слайд

Саралау әдістері Дереккөздер тәсілі -Зерттеуге негізделінген оқыту мен оқу модельдерін пайдаланып, дереккөздер тәсілімен с әйкестендіремін. Мысалы: Оқушыларға берілген ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен сәйкестендіріп шығады. Тамақтану режимі туралы жұпта ой бөліседі. Д: Ас мәзірінде тамақтану мерзімін анықтай алады. Қ.Б: «Бағдаршам» әдісі арқылы. «Жалғасын тап» әдісі арақылы үлгерімі төмен оқушыларға танымдық және шығармашылық қабілетінің дамуына ықпал жасау мақсатында. Пайдалы тағамдардың тілме суреттерін таратамын, жартысын табады. Д: Пайдалы тағамдардың түрлерін біледі. Қ.Б. Жарайсың!Бәрекелді!Тамаша! Керемет! мадақтау сөздері арқылы бағалаймын. : Тапсырма тәсілі

Критериалды бағалау 1-тапсырма «Ойлан, тап» әдісі Қ.Б « От шашу» бүкіл сынып болып бағалайды. 2-тапсырма «Сәйкестендіру к

4 слайд
Критериалды бағалау 1-тапсырма «Ойлан, тап» әдісі Қ.Б « От шашу» бүкіл сынып болып бағалайды.   2-тапсырма «Сәйкестендіру кестесі» Қ.Б «ТАМАША!» мадақтау арқылы жұпта бір-бірін бағалайды.   3- тапсырма «Дүкенде » ойыны Қ.Б «Бағдаршам » әдісі арқылы бағалау 4-тапсырма « Дұрыс орналастыр» әдісі Қ.Б. Жарайсың!Бәрекелді! Тамаша! Ауызша мадақтау. Мысалы: «Дүкенде» ойыны -Өзіне ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып, пайдасы мен зиянын ажырату. Дескриптор: - Пайдалы тағамдар мен сусындарды анықтай алады. -Күнделікті өмірде дұрыс тамақтану режимін түсінеді. Қ.Б «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын. Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі арқылы оқушылармен бүгінгі сабақта не үйренгеніне түрлі түсті қағазбен кері байланыс аламын.

4 слайд

Критериалды бағалау 1-тапсырма «Ойлан, тап» әдісі Қ.Б « От шашу» бүкіл сынып болып бағалайды.   2-тапсырма «Сәйкестендіру кестесі» Қ.Б «ТАМАША!» мадақтау арқылы жұпта бір-бірін бағалайды.   3- тапсырма «Дүкенде » ойыны Қ.Б «Бағдаршам » әдісі арқылы бағалау 4-тапсырма « Дұрыс орналастыр» әдісі Қ.Б. Жарайсың!Бәрекелді! Тамаша! Ауызша мадақтау. Мысалы: «Дүкенде» ойыны -Өзіне ұнайтын тағамдар мен сусындарды сатып алып, пайдасы мен зиянын ажырату. Дескриптор: - Пайдалы тағамдар мен сусындарды анықтай алады. -Күнделікті өмірде дұрыс тамақтану режимін түсінеді. Қ.Б «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын. Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі арқылы оқушылармен бүгінгі сабақта не үйренгеніне түрлі түсті қағазбен кері байланыс аламын.

Курсқа келгенен бастап ұйымдастырған ұжымдық, топтық жұмысты үйреніп және әріптестермен пікірлесе отырып ойымда жү

5 слайд
Курсқа келгенен бастап ұйымдастырған ұжымдық, топтық жұмысты үйреніп және әріптестермен пікірлесе отырып ойымда жүрген көп сұрақтардың жауабын алдым.. Дәстүрлі сабаққа қарағанда, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім. Алдағы уақытта жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы бойынша алған білімімді тәжірибеде шыңдап,белсенді оқу әдістерін жүйелі қолдануды одан жалғастыра түсуді жоспарлап отырмын.Қысқа мерзімді жоспар құруда оқушылардың өздігінен оқып,үйренуіне жетелеуге саралау тапсырмаларын беруді одан әрі дамытамын. Курс барысында үйренген жаңа әдіс-тәсілдерді сабағымда қолданамын және дамыта түсемін деген ойдамын. Әріптестерімнің өткізген ықшам сабақтарынан кейін және тренердің кері байланыс беруінің арқасында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім. Әріптестеріммен бірлесе отырып, сабақ мақсатын SMART форматы арқылы жоспарлауды іске асырдым.  Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар

5 слайд

Курсқа келгенен бастап ұйымдастырған ұжымдық, топтық жұмысты үйреніп және әріптестермен пікірлесе отырып ойымда жүрген көп сұрақтардың жауабын алдым.. Дәстүрлі сабаққа қарағанда, белсенді оқу әдістері арқылы күтілетін нәтижеге қол жеткізетіндігіме түсіндім. Алдағы уақытта жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы бойынша алған білімімді тәжірибеде шыңдап,белсенді оқу әдістерін жүйелі қолдануды одан жалғастыра түсуді жоспарлап отырмын.Қысқа мерзімді жоспар құруда оқушылардың өздігінен оқып,үйренуіне жетелеуге саралау тапсырмаларын беруді одан әрі дамытамын. Курс барысында үйренген жаңа әдіс-тәсілдерді сабағымда қолданамын және дамыта түсемін деген ойдамын. Әріптестерімнің өткізген ықшам сабақтарынан кейін және тренердің кері байланыс беруінің арқасында тапсырмаға сай дескриптор құруды үйрендім. Әріптестеріммен бірлесе отырып, сабақ мақсатын SMART форматы арқылы жоспарлауды іске асырдым.  Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар

Назарларыңызға рахмет!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!