«БЖБ және ТЖБ тапсырма құрастыру үлгілері»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«БЖБ және ТЖБ тапсырма құрастыру
үлгілері»
1 слайд
«БЖБ және ТЖБ тапсырма құрастыру үлгілері»
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
БАҒАЛАУ ҚАҒИДАТТАРЫ
Критериалды бағалау келесі қағидаттарға негізделеді:
• Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. Бағалау оқу бағдарламасындағы
мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты оқытудың
ажырамас бір бөлігі болып табылады. Критериалды бағалау жүйесінен дұрыс
қолдану бұл БЖБ және ТЖБ болып табылады. БЖБ және ТЖБ қортында баға
шығару үшін алынады
4 слайд
БАҒАЛАУ ҚАҒИДАТТАРЫ Критериалды бағалау келесі қағидаттарға негізделеді: • Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. Бағалау оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады. Критериалды бағалау жүйесінен дұрыс қолдану бұл БЖБ және ТЖБ болып табылады. БЖБ және ТЖБ қортында баға шығару үшін алынады
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Тапсырманы, сұрақты анық және түсінікті түрде тұжырымдаңыз.
Сұрақты ақпараттық және сұраулы бөлікке бөліңіз.
Оқушының мәдениет , жас ерекшеліктерін және ақпараттың өзектілігін ескеріңіз , яғни тапсырма оқушылар ұғатын түсінікті тілде берілуі қажет.
Барлық мүмкін нұсқаларды есепке алып, жауап үлгісін анықтаңыз, оны тапсырма нәтижесін тексеру кезінде қолданыңыз.
Тапсырмаға белгіленген жалпы балл мөлшерінің жауап бөліктеріне қалай үлестірілетінін көрсетіңіз.
Құрастырылған тапсырмалар мен жауап үлгілерін бағалауға әріптестеріңізді тартыңыз. Қажет болған жағдайда құрастырылған тапсырманы түзетіңіз,
өзгеріс енгізіп , толықтырыңыз.
Ашық тапсырма әзірлегенде нені ескеру керек?
Ашық тапсырма әзірлеу барысында оқушылардың қателесуіне себеп болатындай күрделі немесе шашыраңқы тапсырма бермеуге тырысыңыз. Мысалы, «Жақсы ұсынысыңызды атап көрсетіңіз». Сондай-ақ мәтіннің тілін тапсырманың күрделілік деңгейіне әсер ететіндей аса жеңілдетудің де қажеті жоқ.
Оқушыны жағымсыз әрекетке итермелейтін тұжырымдардан аулақ болыңыз. Қажет жағдайда жауап көлемін шектеуге тырысыңыз. Егер тапсырмада жауап көлемі нақтыланып шектелмесе, оқушы жауабының қаншалықты толық болуы керегін білмейді. Оқушылардың берген жауаптары тапсырманың жауап үлгілерінде қарастырылған мөлшерден артық немесе кем болуы
мүмкін.
Тапсырмалардың мазмұны оқушылардың көңіл- күйін түсіретіндей, мазасыздық тудыратындай болмауы керек. Тапсырма құрастырған кезде отбасылық қиын жағдайлар, әлеуметтік және діни мәселелер, табиғи
және техногендік өзгерістер , соғыс және терроризм, нашақорлық, ауыр науқас, адам өлімі сияқты ауыр мәселелерге қатысты тақырыптарды таңдамаған дұрыс.
6 слайд
Тапсырманы, сұрақты анық және түсінікті түрде тұжырымдаңыз. Сұрақты ақпараттық және сұраулы бөлікке бөліңіз. Оқушының мәдениет , жас ерекшеліктерін және ақпараттың өзектілігін ескеріңіз , яғни тапсырма оқушылар ұғатын түсінікті тілде берілуі қажет. Барлық мүмкін нұсқаларды есепке алып, жауап үлгісін анықтаңыз, оны тапсырма нәтижесін тексеру кезінде қолданыңыз. Тапсырмаға белгіленген жалпы балл мөлшерінің жауап бөліктеріне қалай үлестірілетінін көрсетіңіз. Құрастырылған тапсырмалар мен жауап үлгілерін бағалауға әріптестеріңізді тартыңыз. Қажет болған жағдайда құрастырылған тапсырманы түзетіңіз, өзгеріс енгізіп , толықтырыңыз. Ашық тапсырма әзірлегенде нені ескеру керек? Ашық тапсырма әзірлеу барысында оқушылардың қателесуіне себеп болатындай күрделі немесе шашыраңқы тапсырма бермеуге тырысыңыз. Мысалы, «Жақсы ұсынысыңызды атап көрсетіңіз». Сондай-ақ мәтіннің тілін тапсырманың күрделілік деңгейіне әсер ететіндей аса жеңілдетудің де қажеті жоқ. Оқушыны жағымсыз әрекетке итермелейтін тұжырымдардан аулақ болыңыз. Қажет жағдайда жауап көлемін шектеуге тырысыңыз. Егер тапсырмада жауап көлемі нақтыланып шектелмесе, оқушы жауабының қаншалықты толық болуы керегін білмейді. Оқушылардың берген жауаптары тапсырманың жауап үлгілерінде қарастырылған мөлшерден артық немесе кем болуы мүмкін. Тапсырмалардың мазмұны оқушылардың көңіл- күйін түсіретіндей, мазасыздық тудыратындай болмауы керек. Тапсырма құрастырған кезде отбасылық қиын жағдайлар, әлеуметтік және діни мәселелер, табиғи және техногендік өзгерістер , соғыс және терроризм, нашақорлық, ауыр науқас, адам өлімі сияқты ауыр мәселелерге қатысты тақырыптарды таңдамаған дұрыс.