Материалдар / «БЖБ және ТЖБ тапсырма құрастыру үлгілері»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«БЖБ және ТЖБ тапсырма құрастыру үлгілері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«БЖБ және ТЖБ тапсырма құрастыру үлгілері»Ашық тапсырма әзірлеу барысында оқушылардың қателесуіне себеп болатындай күрделі немесе шашыраңқы тапсырма бермеуге тырысыңыз. Мысалы, «Жақсы ұсынысыңызды атап көрсетіңіз». Сондай-ақ мәтіннің тілін тапсырманың күрделілік деңгейіне әсер ететіндей аса жеңілдетудің де қажеті жоқ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
1645
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«БЖБ және ТЖБ тапсырма құрастыру үлгілері»

1 слайд
«БЖБ және ТЖБ тапсырма құрастыру үлгілері»

2 слайд

3 слайд

БАҒАЛАУ ҚАҒИДАТТАРЫ Критериалды бағалау келесі қағидаттарға негізделеді: • Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. Бағалау оқу бағ

4 слайд
БАҒАЛАУ ҚАҒИДАТТАРЫ Критериалды бағалау келесі қағидаттарға негізделеді: • Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. Бағалау оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады. Критериалды бағалау жүйесінен дұрыс қолдану бұл БЖБ және ТЖБ болып табылады. БЖБ және ТЖБ қортында баға шығару үшін алынады

5 слайд

Тапсырманы, сұрақты анық және түсінікті түрде тұжырымдаңыз. Сұрақты ақпараттық және сұраулы бөлікке бөліңіз. Оқушының мәдениет

6 слайд
Тапсырманы, сұрақты анық және түсінікті түрде тұжырымдаңыз. Сұрақты ақпараттық және сұраулы бөлікке бөліңіз. Оқушының мәдениет , жас ерекшеліктерін және ақпараттың өзектілігін ескеріңіз , яғни тапсырма оқушылар ұғатын түсінікті тілде берілуі қажет. Барлық мүмкін нұсқаларды есепке алып, жауап үлгісін анықтаңыз, оны тапсырма нәтижесін тексеру кезінде қолданыңыз. Тапсырмаға белгіленген жалпы балл мөлшерінің жауап бөліктеріне қалай үлестірілетінін көрсетіңіз. Құрастырылған тапсырмалар мен жауап үлгілерін бағалауға әріптестеріңізді тартыңыз. Қажет болған жағдайда құрастырылған тапсырманы түзетіңіз, өзгеріс енгізіп , толықтырыңыз. Ашық тапсырма әзірлегенде нені ескеру керек? Ашық тапсырма әзірлеу барысында оқушылардың қателесуіне себеп болатындай күрделі немесе шашыраңқы тапсырма бермеуге тырысыңыз. Мысалы, «Жақсы ұсынысыңызды атап көрсетіңіз». Сондай-ақ мәтіннің тілін тапсырманың күрделілік деңгейіне әсер ететіндей аса жеңілдетудің де қажеті жоқ. Оқушыны жағымсыз әрекетке итермелейтін тұжырымдардан аулақ болыңыз. Қажет жағдайда жауап көлемін шектеуге тырысыңыз. Егер тапсырмада жауап көлемі нақтыланып шектелмесе, оқушы жауабының қаншалықты толық болуы керегін білмейді. Оқушылардың берген жауаптары тапсырманың жауап үлгілерінде қарастырылған мөлшерден артық немесе кем болуы мүмкін. Тапсырмалардың мазмұны оқушылардың көңіл- күйін түсіретіндей, мазасыздық тудыратындай болмауы керек. Тапсырма құрастырған кезде отбасылық қиын жағдайлар, әлеуметтік және діни мәселелер, табиғи және техногендік өзгерістер , соғыс және терроризм, нашақорлық, ауыр науқас, адам өлімі сияқты ауыр мәселелерге қатысты тақырыптарды таңдамаған дұрыс.