Материалдар / Б.Соқпақбаев "Менің атым Қожа"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Б.Соқпақбаев "Менің атым Қожа"

Материал туралы қысқаша түсінік
қосымша көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
684
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлім тақырыбы: Адамгершілік – асыл қасиет Сабақ тақырыбы: Б. Соқпақбаев “Менің атым Қожа” повесінен үзінді. Бақаның әлегі

1 слайд
Бөлім тақырыбы: Адамгершілік – асыл қасиет Сабақ тақырыбы: Б. Соқпақбаев “Менің атым Қожа” повесінен үзінді. Бақаның әлегі

1 слайд

Бөлім тақырыбы: Адамгершілік – асыл қасиет Сабақ тақырыбы: Б. Соқпақбаев “Менің атым Қожа” повесінен үзінді. Бақаның әлегі

Оқу мақсаттары: 5.5.2.2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Бағалау критерийлері: • шығарманың мазмұнын түсінеді •

2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.5.2.2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Бағалау критерийлері: • шығарманың мазмұнын түсінеді • көтерілген мәселені негізге ала отырып, идеясы мен тақырыбын ашады; • өзіндік тұжырым жасайды.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 5.5.2.2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Бағалау критерийлері: • шығарманың мазмұнын түсінеді • көтерілген мәселені негізге ала отырып, идеясы мен тақырыбын ашады; • өзіндік тұжырым жасайды.

«Ой-шақыру» әдісі 1. «Менің атым Қожа» хикаятындағы кейіпкерлер кімдер? 2. Не себеп ті сіз Қожаны тентек бала деп ойла

3 слайд
«Ой-шақыру» әдісі 1. «Менің атым Қожа» хикаятындағы кейіпкерлер кімдер? 2. Не себеп ті сіз Қожаны тентек бала деп ойлайсыз? 3. Осы оқиға кезінде Қожаның орнында болсаң не істер едің із ? 4. Сыныптан Сұлтан, Жантас сияқты балаларды көресің бе?

3 слайд

«Ой-шақыру» әдісі 1. «Менің атым Қожа» хикаятындағы кейіпкерлер кімдер? 2. Не себеп ті сіз Қожаны тентек бала деп ойлайсыз? 3. Осы оқиға кезінде Қожаның орнында болсаң не істер едің із ? 4. Сыныптан Сұлтан, Жантас сияқты балаларды көресің бе?

Кіріспе бөлім: «Неліктен?» сұрағына концептуалдық кесте арқылы мәтін мазмұнын түсіну Дескриптор: - к ейіпкердің іс-әрекетін бі

4 слайд
Кіріспе бөлім: «Неліктен?» сұрағына концептуалдық кесте арқылы мәтін мазмұнын түсіну Дескриптор: - к ейіпкердің іс-әрекетін біледі; - ү зіндінің тақырыбы мен идеясын анықтайды. Нелікте н?Зоология пәнінің мұғалімі Оспанов неліктен келесі сабаққа бақа ұстап әкелуін өтінді? Екі күн бойына Майқанов а апай неліктен сабаққа келмеді?Анасы Қожаға неліктен ашулы? Неліктен Қожаның жүрегі лүп- лүп етіп, алқымына тығылды?

4 слайд

Кіріспе бөлім: «Неліктен?» сұрағына концептуалдық кесте арқылы мәтін мазмұнын түсіну Дескриптор: - к ейіпкердің іс-әрекетін біледі; - ү зіндінің тақырыбы мен идеясын анықтайды. Нелікте н?Зоология пәнінің мұғалімі Оспанов неліктен келесі сабаққа бақа ұстап әкелуін өтінді? Екі күн бойына Майқанов а апай неліктен сабаққа келмеді?Анасы Қожаға неліктен ашулы? Неліктен Қожаның жүрегі лүп- лүп етіп, алқымына тығылды?

Нелікте н?Мұғалім оқушыларға зоология сабағында бақаны зерттеу үшін алдыртты . Майқанов а сөмкесіне н шыққан бақадан қат

5 слайд
Нелікте н?Мұғалім оқушыларға зоология сабағында бақаны зерттеу үшін алдыртты . Майқанов а сөмкесіне н шыққан бақадан қатты шошынды .Жасаған қателігін түсініп, өзін түзетуге ант береді . Қожаның тәртіпсіздігі жанына батты .

5 слайд

Нелікте н?Мұғалім оқушыларға зоология сабағында бақаны зерттеу үшін алдыртты . Майқанов а сөмкесіне н шыққан бақадан қатты шошынды .Жасаған қателігін түсініп, өзін түзетуге ант береді . Қожаның тәртіпсіздігі жанына батты .

Анықтама бұрышы Тақырып Идея Жазушы суреттеп отырған өмір құбылысы. Жазушының сол өзі суреттеп отырған өмір құбылысы туралы

6 слайд
Анықтама бұрышы Тақырып Идея Жазушы суреттеп отырған өмір құбылысы. Жазушының сол өзі суреттеп отырған өмір құбылысы туралы айтқысы келген ойы, сол өмір құбылысына берген бағасы.

6 слайд

Анықтама бұрышы Тақырып Идея Жазушы суреттеп отырған өмір құбылысы. Жазушының сол өзі суреттеп отырған өмір құбылысы туралы айтқысы келген ойы, сол өмір құбылысына берген бағасы.

1-тапсырма. «Теріп алу» стратегиясы бойынша Қожаның жағымды және жағымсыз жақтарын ажыратамыз Дескрипторы: Қожаның жағымды

7 слайд
1-тапсырма. «Теріп алу» стратегиясы бойынша Қожаның жағымды және жағымсыз жақтарын ажыратамыз Дескрипторы: Қожаның жағымды және жағымсыз жақтарын ажыратады. Сөздер: Бас кейіпкер, мәдениетті, мейірімді, қырсық, көңілді, ақылды, «Түбінде адам болатын бала», қарапайым, аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар.

7 слайд

1-тапсырма. «Теріп алу» стратегиясы бойынша Қожаның жағымды және жағымсыз жақтарын ажыратамыз Дескрипторы: Қожаның жағымды және жағымсыз жақтарын ажыратады. Сөздер: Бас кейіпкер, мәдениетті, мейірімді, қырсық, көңілді, ақылды, «Түбінде адам болатын бала», қарапайым, аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар.

Қожаның жағымды жақтары Қожаның жағымсыз жақтары Бас кейіпкер, мәдениетті, мейірімді, көңілді, ақылды, «Түбінде адам бола

8 слайд
Қожаның жағымды жақтары Қожаның жағымсыз жақтары Бас кейіпкер, мәдениетті, мейірімді, көңілді, ақылды, «Түбінде адам болатын бала», қарапайым. Қырсық, аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар.

8 слайд

Қожаның жағымды жақтары Қожаның жағымсыз жақтары Бас кейіпкер, мәдениетті, мейірімді, көңілді, ақылды, «Түбінде адам болатын бала», қарапайым. Қырсық, аңқау, тәртіпсіз, өтірікші, сотқар.

2-тапсырма. «Түсіндірме күнделігі» әдісі. Төмендегі сұрақтарды талқылап, кестені толтырады. Дескриптор: - үзінді туралы өз ойын

9 слайд
2-тапсырма. «Түсіндірме күнделігі» әдісі. Төмендегі сұрақтарды талқылап, кестені толтырады. Дескриптор: - үзінді туралы өз ойын жазады; - тақырып бойынша қорытынды жасайды. Үзіндід егі басты мәселе? Оқиғаны ң соңы Қожаға қалай әсер етті? Қалай ойлайсызд ар, Қожа бұзық бала Ма, әлде ақылды ма? Сөздеріңіз ге дәлел келтіріңіз дер. Автор бұл үзінді арқылы нені түсіндіргісі келді? Тақырыбы мен идеясы не деп ойлайсыздар ? Қожаның орнында болсаңыздар, оқиғадан қандай қорытынды шығарар едіңіздер?

9 слайд

2-тапсырма. «Түсіндірме күнделігі» әдісі. Төмендегі сұрақтарды талқылап, кестені толтырады. Дескриптор: - үзінді туралы өз ойын жазады; - тақырып бойынша қорытынды жасайды. Үзіндід егі басты мәселе? Оқиғаны ң соңы Қожаға қалай әсер етті? Қалай ойлайсызд ар, Қожа бұзық бала Ма, әлде ақылды ма? Сөздеріңіз ге дәлел келтіріңіз дер. Автор бұл үзінді арқылы нені түсіндіргісі келді? Тақырыбы мен идеясы не деп ойлайсыздар ? Қожаның орнында болсаңыздар, оқиғадан қандай қорытынды шығарар едіңіздер?

Ықтимал жауап Үзіндіде гі басты мәселе? Оқиғаның соңы Қожаға қалай әсер етті? Қалай ойлайсызд ар, Қожа бұзық бала Ма, әлд

10 слайд
Ықтимал жауап Үзіндіде гі басты мәселе? Оқиғаның соңы Қожаға қалай әсер етті? Қалай ойлайсызд ар, Қожа бұзық бала Ма, әлде ақылды ма? Сөздеріңізг е дәлел келтіріңіз дер. Автор бұл үзінді арқылы нені түсіндіргісі келді? Тақырыбы мен идеясы не деп ойлайсыздар ? Қожаның орнында болсаңыздар, оқиғадан қандай қорытынды шығарар едіңіздер? Қожаның аңғалдығ ы, оның бар ойы сыныптас тарына күлкі сыйлау болды. Қожа өзінің жіберген қателігін түсінді. Қожа – негізінен ақылды бала. Кейде ойланбай жасаған әрекеттерін ен бұзық болып көрінеді. Өзін түзетуге бет бұрған бала. Өзінің жасаған іс-әрекетіне өкінген Қожа. “ Үлкенге - құрмет, кішіге - ізет” етер едім.

10 слайд

Ықтимал жауап Үзіндіде гі басты мәселе? Оқиғаның соңы Қожаға қалай әсер етті? Қалай ойлайсызд ар, Қожа бұзық бала Ма, әлде ақылды ма? Сөздеріңізг е дәлел келтіріңіз дер. Автор бұл үзінді арқылы нені түсіндіргісі келді? Тақырыбы мен идеясы не деп ойлайсыздар ? Қожаның орнында болсаңыздар, оқиғадан қандай қорытынды шығарар едіңіздер? Қожаның аңғалдығ ы, оның бар ойы сыныптас тарына күлкі сыйлау болды. Қожа өзінің жіберген қателігін түсінді. Қожа – негізінен ақылды бала. Кейде ойланбай жасаған әрекеттерін ен бұзық болып көрінеді. Өзін түзетуге бет бұрған бала. Өзінің жасаған іс-әрекетіне өкінген Қожа. “ Үлкенге - құрмет, кішіге - ізет” етер едім.

Бүгінгі сабақта: • Шығарманың мазмұнын түсіндіңіздер; • Шығарманың идеясы мен тақырыбын анықтадыңыздар; • Тақырыпқа байланысты

11 слайд
Бүгінгі сабақта: • Шығарманың мазмұнын түсіндіңіздер; • Шығарманың идеясы мен тақырыбын анықтадыңыздар; • Тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап бердіңіздер.

11 слайд

Бүгінгі сабақта: • Шығарманың мазмұнын түсіндіңіздер; • Шығарманың идеясы мен тақырыбын анықтадыңыздар; • Тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап бердіңіздер.

Қосымша тапсырма: «Егер мен Қожа болсам...» Егер Қожа болсаңыз, осы үзіндіде қай әрекетіңізді өзгертер едіңіз? Неге? Осы сұрақт

12 слайд
Қосымша тапсырма: «Егер мен Қожа болсам...» Егер Қожа болсаңыз, осы үзіндіде қай әрекетіңізді өзгертер едіңіз? Неге? Осы сұрақтарға өз ойларыңызбен жауап жазыңыздар.

12 слайд

Қосымша тапсырма: «Егер мен Қожа болсам...» Егер Қожа болсаңыз, осы үзіндіде қай әрекетіңізді өзгертер едіңіз? Неге? Осы сұрақтарға өз ойларыңызбен жауап жазыңыздар.

Назар салып ты ң дағандарыңызға рақмет! Осымен бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар!

13 слайд
Назар салып ты ң дағандарыңызға рақмет! Осымен бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар!

13 слайд

Назар салып ты ң дағандарыңызға рақмет! Осымен бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар!