Материалдар / Дағдарыс кезінде психологиялық көмек көрсету
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дағдарыс кезінде психологиялық көмек көрсету

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақала мектеп және балабақша психологтарына арналады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
1459
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дағдарыс кезінде Дағдарыс кезінде психологиялық көмек психологиялық көмек көрсетукөрсету Презентацияны дайындаған: СҚО Ақжар а

1 слайд
Дағдарыс кезінде Дағдарыс кезінде психологиялық көмек психологиялық көмек көрсетукөрсету Презентацияны дайындаған: СҚО Ақжар ауданы Үлгілі орта мектебінің психологы Ғабдолла Бағлан Жоламанқызы 2014 жыл

1 слайд

Дағдарыс кезінде Дағдарыс кезінде психологиялық көмек психологиялық көмек көрсетукөрсету Презентацияны дайындаған: СҚО Ақжар ауданы Үлгілі орта мектебінің психологы Ғабдолла Бағлан Жоламанқызы 2014 жыл

•Кризистік жағдайға келесідей себеп душар ету мүмкін: •Жақын адамынан айырылу. Дағдарыс — сөзінің түсініктемесі: кризис — грек с

2 слайд
•Кризистік жағдайға келесідей себеп душар ету мүмкін: •Жақын адамынан айырылу. Дағдарыс — сөзінің түсініктемесі: кризис — грек сөзі (krisis) — - переломный момент,яғни тұлғаның сәтсіздікке тап болып, психологиялық күйзеліске ұшырау.

2 слайд

•Кризистік жағдайға келесідей себеп душар ету мүмкін: •Жақын адамынан айырылу. Дағдарыс — сөзінің түсініктемесі: кризис — грек сөзі (krisis) — - переломный момент,яғни тұлғаның сәтсіздікке тап болып, психологиялық күйзеліске ұшырау.

Баланың реакциялары: ШОК ЖАҒДАЙЫ: Көбінесе үндемейді, Не болып жатқанын түсінбейді, Бірақ үйдегі атмосфераны жақсы түсінеді.

3 слайд
Баланың реакциялары: ШОК ЖАҒДАЙЫ: Көбінесе үндемейді, Не болып жатқанын түсінбейді, Бірақ үйдегі атмосфераны жақсы түсінеді.

3 слайд

Баланың реакциялары: ШОК ЖАҒДАЙЫ: Көбінесе үндемейді, Не болып жатқанын түсінбейді, Бірақ үйдегі атмосфераны жақсы түсінеді.

ӨЛІММЕН КЕЛІСПЕУ: Қайғыны көтерудің келесі кезеңі. Жақын адамының қайтыс болғанын біледі, бірақ оның жоқ екеніне сенгісі келме

4 слайд
ӨЛІММЕН КЕЛІСПЕУ: Қайғыны көтерудің келесі кезеңі. Жақын адамының қайтыс болғанын біледі, бірақ оның жоқ екеніне сенгісі келмейді.

4 слайд

ӨЛІММЕН КЕЛІСПЕУ: Қайғыны көтерудің келесі кезеңі. Жақын адамының қайтыс болғанын біледі, бірақ оның жоқ екеніне сенгісі келмейді.

ІЗДЕУ: Балада болатын қалыпты жағдай. Ол біреуді жоғалтып алды, енді тауып алуға тырысады. Кейде бала қайтыс болған адамның

5 слайд
ІЗДЕУ: Балада болатын қалыпты жағдай. Ол біреуді жоғалтып алды, енді тауып алуға тырысады. Кейде бала қайтыс болған адамның есіктен кіріп келе жатқанын елестетеді.

5 слайд

ІЗДЕУ: Балада болатын қалыпты жағдай. Ол біреуді жоғалтып алды, енді тауып алуға тырысады. Кейде бала қайтыс болған адамның есіктен кіріп келе жатқанын елестетеді.

ЖАБЫРҚАУ: Қайтыс болған адамның келмейтініне көзі жеткенде, осындай жағдайға ұшырайды. Ол жылайды, айқайлайды, басқа адамның

6 слайд
ЖАБЫРҚАУ: Қайтыс болған адамның келмейтініне көзі жеткенде, осындай жағдайға ұшырайды. Ол жылайды, айқайлайды, басқа адамның махаббатын қабылдамайды.

6 слайд

ЖАБЫРҚАУ: Қайтыс болған адамның келмейтініне көзі жеткенде, осындай жағдайға ұшырайды. Ол жылайды, айқайлайды, басқа адамның махаббатын қабылдамайды.

Жақын адамынан айырылған балаға келесі адамдар тарапынан көмек қажет: ПСИХОЛОГТЫҢ КӨМЕГІ ПСИХОЛОГТЫҢ БАЙЛАНЫС ЖАСАЙТЫН ОРТАСЫ:

7 слайд
Жақын адамынан айырылған балаға келесі адамдар тарапынан көмек қажет: ПСИХОЛОГТЫҢ КӨМЕГІ ПСИХОЛОГТЫҢ БАЙЛАНЫС ЖАСАЙТЫН ОРТАСЫ: Отбасы Мұғалімі

7 слайд

Жақын адамынан айырылған балаға келесі адамдар тарапынан көмек қажет: ПСИХОЛОГТЫҢ КӨМЕГІ ПСИХОЛОГТЫҢ БАЙЛАНЫС ЖАСАЙТЫН ОРТАСЫ: Отбасы Мұғалімі

ОТБАСЫҒА КЕҢЕС: 1. Қайғыны отбасының түгел мүшелері көтеру керек. 2. Қайғылы оқиғаны баланың сүйікті адамы хабарлау алдында б

8 слайд
ОТБАСЫҒА КЕҢЕС: 1. Қайғыны отбасының түгел мүшелері көтеру керек. 2. Қайғылы оқиғаны баланың сүйікті адамы хабарлау алдында баланы қолға алып, құшақтап, қолынан ұстау керек. 3. Физиологиялық қамқорға алу- тамағын дайындау, төсегін салу.

8 слайд

ОТБАСЫҒА КЕҢЕС: 1. Қайғыны отбасының түгел мүшелері көтеру керек. 2. Қайғылы оқиғаны баланың сүйікті адамы хабарлау алдында баланы қолға алып, құшақтап, қолынан ұстау керек. 3. Физиологиялық қамқорға алу- тамағын дайындау, төсегін салу.

МҰҒАЛІМГЕ КЕҢЕС: 1. Бала мектепке келгенше оның сыныптастарына болған қайғылы жағдайды хабарлап, ренішті сөздер айтпаул

9 слайд
МҰҒАЛІМГЕ КЕҢЕС: 1. Бала мектепке келгенше оның сыныптастарына болған қайғылы жағдайды хабарлап, ренішті сөздер айтпауларын өтіну. 2. Бала ұзақ уақыт мектепке келмесе, отбасына барып тынышын алмау.

9 слайд

МҰҒАЛІМГЕ КЕҢЕС: 1. Бала мектепке келгенше оның сыныптастарына болған қайғылы жағдайды хабарлап, ренішті сөздер айтпауларын өтіну. 2. Бала ұзақ уақыт мектепке келмесе, отбасына барып тынышын алмау.

3. Бала мектепке келгенде мұғалім болған жағдайдан хабардар екенін білдіру, қамқоршы оқушы тағайындау. 4. Бала шер қар

10 слайд
3. Бала мектепке келгенде мұғалім болған жағдайдан хабардар екенін білдіру, қамқоршы оқушы тағайындау. 4. Бала шер қарқатқысы келсе, жағдай жасау. 5. Баланың отбасымен тығыз қарым-қатынас жасау. 6. Ешқандай қайғылы жағдай болмаса да өмірдің жаман және жақсы жақтары бар екенін білдіру.

10 слайд

3. Бала мектепке келгенде мұғалім болған жағдайдан хабардар екенін білдіру, қамқоршы оқушы тағайындау. 4. Бала шер қарқатқысы келсе, жағдай жасау. 5. Баланың отбасымен тығыз қарым-қатынас жасау. 6. Ешқандай қайғылы жағдай болмаса да өмірдің жаман және жақсы жақтары бар екенін білдіру.

ПСИХОЛОГТЫҢ МҰҒАЛІМГЕ ҰСЫНЫСЫ: 1. Баланың тәртібіндегі өзгерістерді бақылаңыз. Алғашқы аптада өзінен кету, агрессия, ашу

11 слайд
ПСИХОЛОГТЫҢ МҰҒАЛІМГЕ ҰСЫНЫСЫ: 1. Баланың тәртібіндегі өзгерістерді бақылаңыз. Алғашқы аптада өзінен кету, агрессия, ашу, тұйықтық көрінеді. Балаға қарсы шықпаңыз, оған таң қалмаңыз. 2. Егер бала сөйлескісі келсе, уақыт бөліңіз, сөзге тартыңыз.

11 слайд

ПСИХОЛОГТЫҢ МҰҒАЛІМГЕ ҰСЫНЫСЫ: 1. Баланың тәртібіндегі өзгерістерді бақылаңыз. Алғашқы аптада өзінен кету, агрессия, ашу, тұйықтық көрінеді. Балаға қарсы шықпаңыз, оған таң қалмаңыз. 2. Егер бала сөйлескісі келсе, уақыт бөліңіз, сөзге тартыңыз.

3. Баланың жақын достарымен сөйлесіңіз. 4. Жылау ұятты емес екенін сендіріңіз. 5. Әңгіме барысында көз жасыңыз келіп

12 слайд
3. Баланың жақын достарымен сөйлесіңіз. 4. Жылау ұятты емес екенін сендіріңіз. 5. Әңгіме барысында көз жасыңыз келіп тұрса, жасырмаңыз. 6. Баланың туыстарымен тығыз қарым-қатынаста болыңыз.

12 слайд

3. Баланың жақын достарымен сөйлесіңіз. 4. Жылау ұятты емес екенін сендіріңіз. 5. Әңгіме барысында көз жасыңыз келіп тұрса, жасырмаңыз. 6. Баланың туыстарымен тығыз қарым-қатынаста болыңыз.

7. Бала мереке күнін қиын көтереді, сол үшін көмектесіңіз. 8. Қайғы көрген балаларды жинап отырыңыз.

13 слайд
7. Бала мереке күнін қиын көтереді, сол үшін көмектесіңіз. 8. Қайғы көрген балаларды жинап отырыңыз.

13 слайд

7. Бала мереке күнін қиын көтереді, сол үшін көмектесіңіз. 8. Қайғы көрген балаларды жинап отырыңыз.

Дағдарыс кезінен шығу

14 слайд
Дағдарыс кезінен шығу

14 слайд

Дағдарыс кезінен шығу

15 слайд

15 слайд