Материалдар / Дәріс тақырыбы: Психолог-кеңесшіге жүгіну себептері

Дәріс тақырыбы: Психолог-кеңесшіге жүгіну себептері

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән: Психологиялық білім беру негіздері (Бб траекториясы) Дәріс тақырыбы: Психолог-кеңесшіге жүгіну себептері Оқытушы: п.ғ.м.,оқытушы Ә.К.Толқынбаева
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
258
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚ СПОРТ ЖӘНЕ ТУРИЗМ АКАДЕМИЯСЫ ОЛИМПИАДАЛЫҚ СПОРТ ФАКУЛЬТЕТІ Дене мәдениеті және спорттың теориялық негіздері кафедрасы Пән:

1 слайд
ҚАЗАҚ СПОРТ ЖӘНЕ ТУРИЗМ АКАДЕМИЯСЫ ОЛИМПИАДАЛЫҚ СПОРТ ФАКУЛЬТЕТІ Дене мәдениеті және спорттың теориялық негіздері кафедрасы Пән: Психологиялық білім беру негіздері (Бб траекториясы) Дәріс тақырыбы: Психолог-кеңесшіге жүгіну себептері Оқытушы: п.ғ.м.,оқытушы Ә.К.Толқынбаева

1 слайд

ҚАЗАҚ СПОРТ ЖӘНЕ ТУРИЗМ АКАДЕМИЯСЫ ОЛИМПИАДАЛЫҚ СПОРТ ФАКУЛЬТЕТІ Дене мәдениеті және спорттың теориялық негіздері кафедрасы Пән: Психологиялық білім беру негіздері (Бб траекториясы) Дәріс тақырыбы: Психолог-кеңесшіге жүгіну себептері Оқытушы: п.ғ.м.,оқытушы Ә.К.Толқынбаева

 Дәріс жоспары:  1. Психологиялық сұраныс  2. Психологка жүгінц себептері

2 слайд
 Дәріс жоспары:  1. Психологиялық сұраныс  2. Психологка жүгінц себептері

2 слайд

 Дәріс жоспары:  1. Психологиялық сұраныс  2. Психологка жүгінц себептері

 Психологиялық сұраныс-клиенттің консультантқа психологиялық көмектің белгілі бір түрін ұсыну.Психологқа жүгінудің себебі болы

3 слайд
 Психологиялық сұраныс-клиенттің консультантқа психологиялық көмектің белгілі бір түрін ұсыну.Психологқа жүгінудің себебі болып табылатын мүмкін проблемалардың ауқымы өте кең болуы мүмкін: тамақтанудың бұзылуынан бастап адам өмірінің негізіне әсер ететін проблемаларға дейін.  Мәселенің пайда болу көздерін локализациялаудың үш негізі: а) қоршаған орта (отбасына, адамның тұратын жеріне, оқу, жұмыс орнына, таныстарымен, достарымен қарым-қатынасқа және т. б. байланысты проблемаларды қамтиды.); б) жалпы адам өмірі (өмірдің мәні, өзін-өзі тану, қаржылық және тұрмыстық мәселелер, суицидтік белсенділік сияқты жалпы проблемалар тіркеледі); в) адам (физиологиялық жоспар проблемаларын, оның ішінде қалыпты психофизиологиялық жағдайларды, жыныстық проблемаларды, ауруларды, есірткіге тәуелділікті көрсетеді).

3 слайд

 Психологиялық сұраныс-клиенттің консультантқа психологиялық көмектің белгілі бір түрін ұсыну.Психологқа жүгінудің себебі болып табылатын мүмкін проблемалардың ауқымы өте кең болуы мүмкін: тамақтанудың бұзылуынан бастап адам өмірінің негізіне әсер ететін проблемаларға дейін.  Мәселенің пайда болу көздерін локализациялаудың үш негізі: а) қоршаған орта (отбасына, адамның тұратын жеріне, оқу, жұмыс орнына, таныстарымен, достарымен қарым-қатынасқа және т. б. байланысты проблемаларды қамтиды.); б) жалпы адам өмірі (өмірдің мәні, өзін-өзі тану, қаржылық және тұрмыстық мәселелер, суицидтік белсенділік сияқты жалпы проблемалар тіркеледі); в) адам (физиологиялық жоспар проблемаларын, оның ішінде қалыпты психофизиологиялық жағдайларды, жыныстық проблемаларды, ауруларды, есірткіге тәуелділікті көрсетеді).

 Психологиялық сұраныс-клиенттің консультантқа психологиялық көмектің белгілі бір түрін ұсыну туралы белгілі бір жолмен

4 слайд
 Психологиялық сұраныс-клиенттің консультантқа психологиялық көмектің белгілі бір түрін ұсыну туралы белгілі бір жолмен уәжделген өтініші.  Кеңес беру мәселелерін тұжырымдау және шешу клиенттің психологиялық сұранысынан басталады. Ол психологқа өзінің қиындықтары мен тәжірибелерін қандай-да бір түрде сипаттай отырып, психологиялық көмек көрсетуді сұрайды. Адам кеңес алуға шешім қабылдауы үшін кем дегенде екі шарт қажет: 1) қолайсыз психологиялық жағдайдың негізінде жатқан психологиялық проблемалардың объективті болуы; 2) адамның өз проблемаларын кем дегенде ішінара рефлексиясы, яғни оларды психологиялық көмекке қажеттілік түрінде санада көрсету  Психологқа жүгінудің себебі болып табылатын мүмкін проблемалардың ауқымы өте кең болуы мүмкін: тамақтанудың бұзылуынан бастап адам өмірінің негізіне әсер ететін проблемаларға дейін. Психологиялық мәселелерді жіктеудің әртүрлі тәсілдері бар. Мысалы, жеке, педагогикалық, коммуникативті, жас, шекара мәселелері ерекшеленеді. Проблемалар олардың күрделілік дәрежесінде өзгеруі мүмкін (ең алдымен, клиенттің өзі үшін): қарапайым, қарапайым түсіндіру әңгімесі болған кезде, клиенттен ұзақ кеңес беру жұмысы кезінде мүмкін болатын күрделі, ашылуды, инсайтты қажет етеді.

4 слайд

 Психологиялық сұраныс-клиенттің консультантқа психологиялық көмектің белгілі бір түрін ұсыну туралы белгілі бір жолмен уәжделген өтініші.  Кеңес беру мәселелерін тұжырымдау және шешу клиенттің психологиялық сұранысынан басталады. Ол психологқа өзінің қиындықтары мен тәжірибелерін қандай-да бір түрде сипаттай отырып, психологиялық көмек көрсетуді сұрайды. Адам кеңес алуға шешім қабылдауы үшін кем дегенде екі шарт қажет: 1) қолайсыз психологиялық жағдайдың негізінде жатқан психологиялық проблемалардың объективті болуы; 2) адамның өз проблемаларын кем дегенде ішінара рефлексиясы, яғни оларды психологиялық көмекке қажеттілік түрінде санада көрсету  Психологқа жүгінудің себебі болып табылатын мүмкін проблемалардың ауқымы өте кең болуы мүмкін: тамақтанудың бұзылуынан бастап адам өмірінің негізіне әсер ететін проблемаларға дейін. Психологиялық мәселелерді жіктеудің әртүрлі тәсілдері бар. Мысалы, жеке, педагогикалық, коммуникативті, жас, шекара мәселелері ерекшеленеді. Проблемалар олардың күрделілік дәрежесінде өзгеруі мүмкін (ең алдымен, клиенттің өзі үшін): қарапайым, қарапайым түсіндіру әңгімесі болған кезде, клиенттен ұзақ кеңес беру жұмысы кезінде мүмкін болатын күрделі, ашылуды, инсайтты қажет етеді.

Келесі жіктеу 1 проблемасының пайда болу көздерін оқшаулаудың үш негізін бөлуді қамтиды: А) қоршаған орта (отбасына, адамның тұ

5 слайд
Келесі жіктеу 1 проблемасының пайда болу көздерін оқшаулаудың үш негізін бөлуді қамтиды: А) қоршаған орта (отбасына, адамның тұратын жеріне, оқу, жұмыс орнына, таныстарымен, достарымен қарым- қатынасқа және т. б. байланысты проблемаларды қамтиды.); Б) жалпы адам өмірі (өмірдің мәні, өзін-өзі тану, қаржылық және тұрмыстық мәселелер, суицидтік белсенділік сияқты жалпы проблемалар тіркеледі); В) адам (физиологиялық жоспар проблемаларын, оның ішінде қалыпты психофизиологиялық жағдайларды, жыныстық проблемаларды, ауруларды, есірткіге тәуелділікті көрсетеді).

5 слайд

Келесі жіктеу 1 проблемасының пайда болу көздерін оқшаулаудың үш негізін бөлуді қамтиды: А) қоршаған орта (отбасына, адамның тұратын жеріне, оқу, жұмыс орнына, таныстарымен, достарымен қарым- қатынасқа және т. б. байланысты проблемаларды қамтиды.); Б) жалпы адам өмірі (өмірдің мәні, өзін-өзі тану, қаржылық және тұрмыстық мәселелер, суицидтік белсенділік сияқты жалпы проблемалар тіркеледі); В) адам (физиологиялық жоспар проблемаларын, оның ішінде қалыпты психофизиологиялық жағдайларды, жыныстық проблемаларды, ауруларды, есірткіге тәуелділікті көрсетеді).

Психологиялық көмекке жүгінудің объективті себептерінің болуы да әрқашан адамның психологқа баруына әкелмейді. Мұның себептері

6 слайд
Психологиялық көмекке жүгінудің объективті себептерінің болуы да әрқашан адамның психологқа баруына әкелмейді. Мұның себептері әртүрлі болуы мүмкін: - психология мәселелері бойынша білім деңгейі мен хабардарлықтың жеткіліксіздігі; - психолог-консультант қызметінің ерекшелігі туралы білімнің болмауы; - белгілі бір психологиялық кедергілердің болуы: сіздің ішкі әлеміңізді ашудан қорқу, қорғаныс ретінде қолданылатын кейбір психологиялық мәселелерден құтылғысы келмеу, психологтың көмектесе алатындығына сенімсіздік немесе сенімсіздік және т. б.

6 слайд

Психологиялық көмекке жүгінудің объективті себептерінің болуы да әрқашан адамның психологқа баруына әкелмейді. Мұның себептері әртүрлі болуы мүмкін: - психология мәселелері бойынша білім деңгейі мен хабардарлықтың жеткіліксіздігі; - психолог-консультант қызметінің ерекшелігі туралы білімнің болмауы; - белгілі бір психологиялық кедергілердің болуы: сіздің ішкі әлеміңізді ашудан қорқу, қорғаныс ретінде қолданылатын кейбір психологиялық мәселелерден құтылғысы келмеу, психологтың көмектесе алатындығына сенімсіздік немесе сенімсіздік және т. б.

 Пайдаланылған әдебиеттер:  1. Сатиева Ш. Даму психологиясы (теориялық және практикалық курс). Оқу құралы. – Астана: Фолиант,

7 слайд
 Пайдаланылған әдебиеттер:  1. Сатиева Ш. Даму психологиясы (теориялық және практикалық курс). Оқу құралы. – Астана: Фолиант, 2012. – 232 бет.  2. Жұбаназарова Н.С. Жас ерекшелік психологиясы: Оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2012. – 286 бет.  3. Ишанов П.З., Бейсенбекова Г.Б. Психологиялық-педагогикалық диагностика негіздері. Оқу құралы. – Қарағанды, ЖК «Ақ Нұр баспасы», 2012. – 206 бет.  4. Даму психологиясы: Оқулық / М.К. Бапаева. – Алматы: 2014. – 440б.  5. Сәбет Бап-Баба (Бабаев). Психология негіздері: Оқу-анықтмалық қолданба. Алматы: Нұр-пресс, 2007. – 106 бет.  6. Мұқанов Ы.Б. Жас және педагогикалық психология. Алматы, 1991. – 237 бет.  7. Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, 1999. – 160 бет.  8. Бейсенбекова Г.Б., Молдабаева Р.А., Нұрғалиева С.М., Жас ерекшелік психологиясы. Оқу құралы. – Қарағанды. ЖК «Ақ Нұр баспасы», 2012. – 186 бет.  9. Қ. Жарықбаев. Психология. Оқулық. Алматы, «Білім», 1994ж.  10. Жақыпов С.М., Бердібаева С.Қ. Психология: Адамзат ақыл-ойының қазынасы. Таймас Баспа Үйі: Алматы 2015ж.  11. Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Педагогика негіздері. Алматы "Заң әдебиеті", 2005 жыл – 228 бет.  12. Маслоу А. Мотивация и личность. Москва, 1998. – 467 бет.  13. Маркова А.К. Мотивация учения и ее воспитание у школьников. – Москва: Педагогика, 1998 г.  14. Маркова А.К. Формирование мотиваций учения в школьном возрасте. – Мосва: Просвещение, 1999 г.

7 слайд

 Пайдаланылған әдебиеттер:  1. Сатиева Ш. Даму психологиясы (теориялық және практикалық курс). Оқу құралы. – Астана: Фолиант, 2012. – 232 бет.  2. Жұбаназарова Н.С. Жас ерекшелік психологиясы: Оқу құралы. – Алматы: Қазақ университеті, 2012. – 286 бет.  3. Ишанов П.З., Бейсенбекова Г.Б. Психологиялық-педагогикалық диагностика негіздері. Оқу құралы. – Қарағанды, ЖК «Ақ Нұр баспасы», 2012. – 206 бет.  4. Даму психологиясы: Оқулық / М.К. Бапаева. – Алматы: 2014. – 440б.  5. Сәбет Бап-Баба (Бабаев). Психология негіздері: Оқу-анықтмалық қолданба. Алматы: Нұр-пресс, 2007. – 106 бет.  6. Мұқанов Ы.Б. Жас және педагогикалық психология. Алматы, 1991. – 237 бет.  7. Жұмабаев М. Педагогика. Алматы, 1999. – 160 бет.  8. Бейсенбекова Г.Б., Молдабаева Р.А., Нұрғалиева С.М., Жас ерекшелік психологиясы. Оқу құралы. – Қарағанды. ЖК «Ақ Нұр баспасы», 2012. – 186 бет.  9. Қ. Жарықбаев. Психология. Оқулық. Алматы, «Білім», 1994ж.  10. Жақыпов С.М., Бердібаева С.Қ. Психология: Адамзат ақыл-ойының қазынасы. Таймас Баспа Үйі: Алматы 2015ж.  11. Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Педагогика негіздері. Алматы "Заң әдебиеті", 2005 жыл – 228 бет.  12. Маслоу А. Мотивация и личность. Москва, 1998. – 467 бет.  13. Маркова А.К. Мотивация учения и ее воспитание у школьников. – Москва: Педагогика, 1998 г.  14. Маркова А.К. Формирование мотиваций учения в школьном возрасте. – Мосва: Просвещение, 1999 г.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ