Материалдар / Дәрумендер Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дәрумендер Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәрумендер -денсаулық тірегі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
574
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Витаминдер және олардың маңызы Сабақтың мақсаты: Витаминдер және олардың маңызы, ағзадағы биологиялық рөл

1 слайд
Витаминдер және олардың маңызы Сабақтың мақсаты: Витаминдер және олардың маңызы, ағзадағы биологиялық рөлі және витаминдер жетіспеуінен болатын аурулар, олардың алдын-алу. Витаминдердің өсімдік пен мал өнімдерінен алынатынын, азық - түліктерде болатынына тоқтала отырып білім беру. 8 - сынып Сабақтың түрі: ізгілендіру сабағы Сабақтың типі : Жаңа материалды меңгерту. Сабақтың әдістері: Әңгіме- сұхбат ;өзіндік ; жұптық; интерактивті тақта; дәптермен; кітаппен; тест жұмысы Оқыту технологиясы: блум жүйесі. Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу. Сабақтың көрнекілігі: Биология 8 сынып, “Жеміс-жидек көрмесі; витаминдер жайлы кітапшалар. Оңтүстік Қазақстан облысы , Мақтарал ауданы Жамбыл а/ә Жалын е/м Ш. Бектасов ЖОМ Биология пәні мұғалімі : Кубжасарова Гулмира Абдуалиевна

1 слайд

Витаминдер және олардың маңызы Сабақтың мақсаты: Витаминдер және олардың маңызы, ағзадағы биологиялық рөлі және витаминдер жетіспеуінен болатын аурулар, олардың алдын-алу. Витаминдердің өсімдік пен мал өнімдерінен алынатынын, азық - түліктерде болатынына тоқтала отырып білім беру. 8 - сынып Сабақтың түрі: ізгілендіру сабағы Сабақтың типі : Жаңа материалды меңгерту. Сабақтың әдістері: Әңгіме- сұхбат ;өзіндік ; жұптық; интерактивті тақта; дәптермен; кітаппен; тест жұмысы Оқыту технологиясы: блум жүйесі. Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу. Сабақтың көрнекілігі: Биология 8 сынып, “Жеміс-жидек көрмесі; витаминдер жайлы кітапшалар. Оңтүстік Қазақстан облысы , Мақтарал ауданы Жамбыл а/ә Жалын е/м Ш. Бектасов ЖОМ Биология пәні мұғалімі : Кубжасарова Гулмира Абдуалиевна

І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Смайликтер арқылы оқушылардың көңіл-күйін анықтау ІІ. « Көпір» тапсырмалары :

2 слайд
І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Смайликтер арқылы оқушылардың көңіл-күйін анықтау ІІ. « Көпір» тапсырмалары : Үй тапсырмасы Сұрақтар қою арқылы жауап алынды III. “Білім” жүйесі. Жаңа сабақ; сыни тұрғыдан ойлауға арналған сұрақтар берілді IV. “Түсіну” жүйесі . Жұптық тапсырмалар V. “Талдау” жүйесі. Интерактивті тақта VI. “Қолдану” жүйесі. Тәжірибе жұмысы. VII.“Жинақтау” жүйесі. Диалогтық оқыту “Менен - сұрақ, сізден жылдам жауап” VIIІ. Бағалау ІХ. Үйге тапсырма. Сабақтың кезеңдері:

2 слайд

І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Смайликтер арқылы оқушылардың көңіл-күйін анықтау ІІ. « Көпір» тапсырмалары : Үй тапсырмасы Сұрақтар қою арқылы жауап алынды III. “Білім” жүйесі. Жаңа сабақ; сыни тұрғыдан ойлауға арналған сұрақтар берілді IV. “Түсіну” жүйесі . Жұптық тапсырмалар V. “Талдау” жүйесі. Интерактивті тақта VI. “Қолдану” жүйесі. Тәжірибе жұмысы. VII.“Жинақтау” жүйесі. Диалогтық оқыту “Менен - сұрақ, сізден жылдам жауап” VIIІ. Бағалау ІХ. Үйге тапсырма. Сабақтың кезеңдері:

“Көпір” тапсырмалары: Сыни тұрғыдан ойлау (Үй тапсырмасын сұрау) 1. Жасушада қандай процестер жүреді. 2. Зат алмасу дегенімі

3 слайд
“Көпір” тапсырмалары: Сыни тұрғыдан ойлау (Үй тапсырмасын сұрау) 1. Жасушада қандай процестер жүреді. 2. Зат алмасу дегеніміз не? 3. Тіршілік процестеріне қандай факторлар әсер етеді? 4. Сыртқы ортадан организм не алады? 5. Тіршілікке тән қандай белгілерді білесіңдер? 6. Пластикалық алмасу дегеніміз не ? 7. Қоректік заттар дегеніміз не? 8.Күнделікті пайдаланатын тағамда қандай күрделі органикалық з аттар бар? 9. Тағамдық заттардың құрылыстық қызметі дегеніміз не? 10. Тағамдық заттардың энергетикалық қызметін түсіндіріңіз 11. Қоректік заттар, ұлпалар мен жасушалар қалай өтеді? 12. Тағамдық заттардың құрамында қандай қосылыстар болады?

3 слайд

“Көпір” тапсырмалары: Сыни тұрғыдан ойлау (Үй тапсырмасын сұрау) 1. Жасушада қандай процестер жүреді. 2. Зат алмасу дегеніміз не? 3. Тіршілік процестеріне қандай факторлар әсер етеді? 4. Сыртқы ортадан организм не алады? 5. Тіршілікке тән қандай белгілерді білесіңдер? 6. Пластикалық алмасу дегеніміз не ? 7. Қоректік заттар дегеніміз не? 8.Күнделікті пайдаланатын тағамда қандай күрделі органикалық з аттар бар? 9. Тағамдық заттардың құрылыстық қызметі дегеніміз не? 10. Тағамдық заттардың энергетикалық қызметін түсіндіріңіз 11. Қоректік заттар, ұлпалар мен жасушалар қалай өтеді? 12. Тағамдық заттардың құрамында қандай қосылыстар болады?

«Білім» жүйесі Оқытуды басқару және көшбасшылық (Кім? не? қашан? қайда? не істеді?) Жаңа сабақ жоспары:

4 слайд
«Білім» жүйесі Оқытуды басқару және көшбасшылық (Кім? не? қашан? қайда? не істеді?) Жаңа сабақ жоспары: 1. Витаминдердің маңызы. 2.Витаминдердің топтары мен түрлері. 3. Азықтық тағам құрамындағы витаминдерді сақтау. 4. Қорытынды.

4 слайд

«Білім» жүйесі Оқытуды басқару және көшбасшылық (Кім? не? қашан? қайда? не істеді?) Жаңа сабақ жоспары: 1. Витаминдердің маңызы. 2.Витаминдердің топтары мен түрлері. 3. Азықтық тағам құрамындағы витаминдерді сақтау. 4. Қорытынды.

Витаминдер дегеніміз не? Витаминді ашқан кім? Организм үшін витаминдердің қандай маңызы бар? Витаминдер қандай топтарға және т

5 слайд
Витаминдер дегеніміз не? Витаминді ашқан кім? Организм үшін витаминдердің қандай маңызы бар? Витаминдер қандай топтарға және түрлерге бөлінеді? Суда еритін витаминді атаңыз ? Авитаминоз деген не? Гиповитаминоз деген не? Гипервитаминоз деген не? С витаминін қандай ғалымдар ашты? С витамині жетіспегенде қандай ауруға ұшырайды? В тобы витаминдерінің маңызы қандай? Витаминдер тарихы жөнінде не білесіңдер? Тағамдағы витаминді қалай сақтауға болады? Талантты және дарынды оқушымен жұмыс Шығармашылық жұмыс Витаминдер тарихы Витаминдер сақтау қоймасы Оқытуды басқару және көшбасшылық

5 слайд

Витаминдер дегеніміз не? Витаминді ашқан кім? Организм үшін витаминдердің қандай маңызы бар? Витаминдер қандай топтарға және түрлерге бөлінеді? Суда еритін витаминді атаңыз ? Авитаминоз деген не? Гиповитаминоз деген не? Гипервитаминоз деген не? С витаминін қандай ғалымдар ашты? С витамині жетіспегенде қандай ауруға ұшырайды? В тобы витаминдерінің маңызы қандай? Витаминдер тарихы жөнінде не білесіңдер? Тағамдағы витаминді қалай сақтауға болады? Талантты және дарынды оқушымен жұмыс Шығармашылық жұмыс Витаминдер тарихы Витаминдер сақтау қоймасы Оқытуды басқару және көшбасшылық

Витаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік (лат. тілі) Гипервитамино

6 слайд
Витаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік (лат. тілі) Гипервитаминоз – витаминдерді артық мөлшерде пайдалану Витамин топтары , түрлері.суда еритіндер суда еритіндермайда еритіндер майда еритіндер С,РР ,В В1,В2,В6,В12 А,Д,К,Е Витаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік(лат. тілі) Гиповитаминоз – қандайда бір витамин жетіспегенде организмнің әлсіреуіне себепші Авитаминоз – витаминдердің адам ағзасына жетіспеуінен болатын ауру Витаминдерді 1880 жылы орыс дәрігері Н.И. Лунин ашты

6 слайд

Витаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік (лат. тілі) Гипервитаминоз – витаминдерді артық мөлшерде пайдалану Витамин топтары , түрлері.суда еритіндер суда еритіндермайда еритіндер майда еритіндер С,РР ,В В1,В2,В6,В12 А,Д,К,Е Витаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік(лат. тілі) Гиповитаминоз – қандайда бір витамин жетіспегенде организмнің әлсіреуіне себепші Авитаминоз – витаминдердің адам ағзасына жетіспеуінен болатын ауру Витаминдерді 1880 жылы орыс дәрігері Н.И. Лунин ашты

р/с Ауру түрлері А В С Д Е Н К РР В 1 Құрқұлақ ауруы(цинга) 2 “Бери- бери” 3 Ақшам соқыр 4 Мешел (Рахит) 5 Асқорыту қызметінің

7 слайд
р/с Ауру түрлері А В С Д Е Н К РР В 1 Құрқұлақ ауруы(цинга) 2 “Бери- бери” 3 Ақшам соқыр 4 Мешел (Рахит) 5 Асқорыту қызметінің бұзылуы 6 Тері ауруына ұшырауы 7 Қаңқа қызметі бұзылады 8 Қанның ұюына әсер етеді 9 Қан аздық( анемия) Жұптық тапсырмалар: 1. Семантикалық кесте

7 слайд

р/с Ауру түрлері А В С Д Е Н К РР В 1 Құрқұлақ ауруы(цинга) 2 “Бери- бери” 3 Ақшам соқыр 4 Мешел (Рахит) 5 Асқорыту қызметінің бұзылуы 6 Тері ауруына ұшырауы 7 Қаңқа қызметі бұзылады 8 Қанның ұюына әсер етеді 9 Қан аздық( анемия) Жұптық тапсырмалар: 1. Семантикалық кесте

2. Сәйкестендіру тестісі С витамині Тиамин А витамині Кальцийферол В витамині Токоферол В витамині Никотин қышқылы

8 слайд
2. Сәйкестендіру тестісі С витамині Тиамин А витамині Кальцийферол В витамині Токоферол В витамині Никотин қышқылы В витамині Пиридоксин В витамині Аскорбинқышқылы В витамині Ретинол В витамині Биотин РР витамині Пантотен Д витамині Филлохинон Е витамині Цианкобаламин К витамині рибофлавин Н витамині Фолий қышқылы Жұптық тапсырмалар:

8 слайд

2. Сәйкестендіру тестісі С витамині Тиамин А витамині Кальцийферол В витамині Токоферол В витамині Никотин қышқылы В витамині Пиридоксин В витамині Аскорбинқышқылы В витамині Ретинол В витамині Биотин РР витамині Пантотен Д витамині Филлохинон Е витамині Цианкобаламин К витамині рибофлавин Н витамині Фолий қышқылы Жұптық тапсырмалар:

3.Тест жұмысы 1.«С» витманині қай тағамда көп мөлшерде. А) Лимонда В) Айранда С) Балықта 2.Қай витамин құрқұлақ

9 слайд
3.Тест жұмысы 1.«С» витманині қай тағамда көп мөлшерде. А) Лимонда В) Айранда С) Балықта 2.Қай витамин құрқұлақ ауруын емдейд А) А витамині В) С витамині С) Д витамині 3.Ақуыздың 1 тәуліктегі қажетті мөлшері А) 10-20г В) 80-120г С) 100-150г 4. Асқазанда негізінен ыдырайтындар А) Ақуыздар В) МайларС) Көмірсулар 5. Адамға 1 тәулікте көмірсудың қажетті мөлшері А) 200г В) 600 С) 500г 6. Ақызды қай фермент ыдыратады? А) Амилаза В) ПепсинС) Липаза 7.Ақшам соқыр қай витамин жетіспегеннен пайда болады? А) А витамині В) С витамині С) Д витамині 8. «Бери-бери»ауруы қай витамин жетіспегеннен пайда болады А) А витамині В) С витамині С) Д витамині Жұптық тапсырмалар:

9 слайд

3.Тест жұмысы 1.«С» витманині қай тағамда көп мөлшерде. А) Лимонда В) Айранда С) Балықта 2.Қай витамин құрқұлақ ауруын емдейд А) А витамині В) С витамині С) Д витамині 3.Ақуыздың 1 тәуліктегі қажетті мөлшері А) 10-20г В) 80-120г С) 100-150г 4. Асқазанда негізінен ыдырайтындар А) Ақуыздар В) МайларС) Көмірсулар 5. Адамға 1 тәулікте көмірсудың қажетті мөлшері А) 200г В) 600 С) 500г 6. Ақызды қай фермент ыдыратады? А) Амилаза В) ПепсинС) Липаза 7.Ақшам соқыр қай витамин жетіспегеннен пайда болады? А) А витамині В) С витамині С) Д витамині 8. «Бери-бери»ауруы қай витамин жетіспегеннен пайда болады А) А витамині В) С витамині С) Д витамині Жұптық тапсырмалар:

« Талдау” жүйесі. Оқыту мен оқудағы ақпараттық комуникациялық технологияны пайдалану АКТ

10 слайд
« Талдау” жүйесі. Оқыту мен оқудағы ақпараттық комуникациялық технологияны пайдалану АКТ (Салыстыр. Айырмашылығы неде?) Интерактивті тақтамен жұмыс. •Адам организміндегі энергия көзі; •Жоғарғы энергетикалық құнарлы органикалық зат; •Ас қорытуда ыдыраусыз сіңіріледі; •Биологиялық белсенді заттар; •Адам тамағы құрамында міндетті түрде болатын зат; •Зат алмасуда ферменттердің түзілуіне қатысады; •Қайнатылғанда бұзылады; •Бұл зат болмаса құрқұлақ ауруы туындайды; • бұл заттың болмауы жүйке жүйесінің салына және бери-бери ауруына себепші болады; •Бұл зат болмаса пилагра ауруы пайда болады. А витамині, В витамині, С витамині, Д витамині, нәруыздар, майлар, көмірсулар, минералды тұздар, су, РР витамині

10 слайд

« Талдау” жүйесі. Оқыту мен оқудағы ақпараттық комуникациялық технологияны пайдалану АКТ (Салыстыр. Айырмашылығы неде?) Интерактивті тақтамен жұмыс. •Адам организміндегі энергия көзі; •Жоғарғы энергетикалық құнарлы органикалық зат; •Ас қорытуда ыдыраусыз сіңіріледі; •Биологиялық белсенді заттар; •Адам тамағы құрамында міндетті түрде болатын зат; •Зат алмасуда ферменттердің түзілуіне қатысады; •Қайнатылғанда бұзылады; •Бұл зат болмаса құрқұлақ ауруы туындайды; • бұл заттың болмауы жүйке жүйесінің салына және бери-бери ауруына себепші болады; •Бұл зат болмаса пилагра ауруы пайда болады. А витамині, В витамині, С витамині, Д витамині, нәруыздар, майлар, көмірсулар, минералды тұздар, су, РР витамині

Сергіту сәті : Би “Қара жорға” “Қолдану” жүйе (Тәжірибе жұмысы) №1. Стаканға таза су құйып, 3-4

11 слайд
Сергіту сәті : Би “Қара жорға” “Қолдану” жүйе (Тәжірибе жұмысы) №1. Стаканға таза су құйып, 3-4 тамшы йод тамызу. №2. Стаканға компот құйып 3-4 тамшы йод тамызу. №3. Алманы ортасынан бөліп, бірнеше тамшы йод тамызу. “Жинақтау” жүйесі Диалогты оқыту “Менен - сұрақ, сізден жауап” жаңа тақырып бойынша оқушылар бір- біріне сұрақтар қояды.

11 слайд

Сергіту сәті : Би “Қара жорға” “Қолдану” жүйе (Тәжірибе жұмысы) №1. Стаканға таза су құйып, 3-4 тамшы йод тамызу. №2. Стаканға компот құйып 3-4 тамшы йод тамызу. №3. Алманы ортасынан бөліп, бірнеше тамшы йод тамызу. “Жинақтау” жүйесі Диалогты оқыту “Менен - сұрақ, сізден жауап” жаңа тақырып бойынша оқушылар бір- біріне сұрақтар қояды.

Бағалау парағы Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Р /с Оқушының аты-жөні Сұрақ жауап Мәтінмен жұмыс Жеке тапсырма АКТ м

12 слайд
Бағалау парағы Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Р /с Оқушының аты-жөні Сұрақ жауап Мәтінмен жұмыс Жеке тапсырма АКТ мен жұмыс Шығармашы лық тапсырма Тәжірибе Тест жұмыс ы Үй тапсырмасы: & 51

12 слайд

Бағалау парағы Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Р /с Оқушының аты-жөні Сұрақ жауап Мәтінмен жұмыс Жеке тапсырма АКТ мен жұмыс Шығармашы лық тапсырма Тәжірибе Тест жұмыс ы Үй тапсырмасы: & 51