Материалдар / Дәрумендер Ашық сабақ

Дәрумендер Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәрумендер -денсаулық тірегі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Витаминдер және олардың маңызы Сабақтың мақсаты: Витаминдер және олардың маңызы, ағзадағы биологиялық рө

1 слайд
Витаминдер және олардың маңызы Сабақтың мақсаты: Витаминдер және олардың маңызы, ағзадағы биологиялық рөлі және витаминдер жетіспеуінен болатын аурулар, олардың алдын-алу. Витаминдердің өсімдік пен мал өнімдерінен алынатынын, азық - түліктерде болатынына тоқтала отырып білім беру. 8 - сынып Сабақтың түрі: ізгілендіру сабағы Сабақтың типі : Жаңа материалды меңгерту. Сабақтың әдістері: Әңгіме- сұхбат ;өзіндік ; жұптық; интерактивті тақта; дәптермен; кітаппен; тест жұмысы Оқыту технологиясы: блум жүйесі. Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу. Сабақтың көрнекілігі: Биология 8 сынып, “Жеміс-жидек көрмесі; витаминдер жайлы кітапшалар. Оңтүстік Қазақстан облысы , Мақтарал ауданы Жамбыл а/ә Жалын е/м Ш. Бектасов ЖОМ Биология пәні мұғалімі : Кубжасарова Гулмира Абдуалиевна

1 слайд

Витаминдер және олардың маңызы Сабақтың мақсаты: Витаминдер және олардың маңызы, ағзадағы биологиялық рөлі және витаминдер жетіспеуінен болатын аурулар, олардың алдын-алу. Витаминдердің өсімдік пен мал өнімдерінен алынатынын, азық - түліктерде болатынына тоқтала отырып білім беру. 8 - сынып Сабақтың түрі: ізгілендіру сабағы Сабақтың типі : Жаңа материалды меңгерту. Сабақтың әдістері: Әңгіме- сұхбат ;өзіндік ; жұптық; интерактивті тақта; дәптермен; кітаппен; тест жұмысы Оқыту технологиясы: блум жүйесі. Мотивация: Жаңа тақырыпты ашу. Сабақтың көрнекілігі: Биология 8 сынып, “Жеміс-жидек көрмесі; витаминдер жайлы кітапшалар. Оңтүстік Қазақстан облысы , Мақтарал ауданы Жамбыл а/ә Жалын е/м Ш. Бектасов ЖОМ Биология пәні мұғалімі : Кубжасарова Гулмира Абдуалиевна

І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Смайликтер арқылы оқушылардың көңіл-күйін анықтау ІІ. « Көпір» тапсырмалары

2 слайд
І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Смайликтер арқылы оқушылардың көңіл-күйін анықтау ІІ. « Көпір» тапсырмалары : Үй тапсырмасы Сұрақтар қою арқылы жауап алынды III . “Білім” жүйесі. Жаңа сабақ; сыни тұрғыдан ойлауға арналған сұрақтар берілді IV . “Түсіну” жүйесі . Жұптық тапсырмалар V . “Талдау” жүйесі. Интерактивті тақта VI . “Қолдану” жүйесі. Тәжірибе жұмысы. VII. “ Жинақтау” жүйесі. Диалогтық оқыту “ Менен - сұрақ, сізден жылдам жауап” VII І. Бағалау ІХ. Үйге тапсырма. Сабақтың кезеңдері:

2 слайд

І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Смайликтер арқылы оқушылардың көңіл-күйін анықтау ІІ. « Көпір» тапсырмалары : Үй тапсырмасы Сұрақтар қою арқылы жауап алынды III . “Білім” жүйесі. Жаңа сабақ; сыни тұрғыдан ойлауға арналған сұрақтар берілді IV . “Түсіну” жүйесі . Жұптық тапсырмалар V . “Талдау” жүйесі. Интерактивті тақта VI . “Қолдану” жүйесі. Тәжірибе жұмысы. VII. “ Жинақтау” жүйесі. Диалогтық оқыту “ Менен - сұрақ, сізден жылдам жауап” VII І. Бағалау ІХ. Үйге тапсырма. Сабақтың кезеңдері:

“ Көпір” тапсырмалары: Сыни тұрғыдан ойлау (Үй тапсырмасын сұрау) 1. Жасушада қандай процестер жүреді. 2. Зат алмасу деге

3 слайд
“ Көпір” тапсырмалары: Сыни тұрғыдан ойлау (Үй тапсырмасын сұрау) 1. Жасушада қандай процестер жүреді. 2. Зат алмасу дегеніміз не ? 3. Тіршілік процестеріне қандай факторлар әсер етеді? 4. Сыртқы ортадан организм не алады? 5. Тіршілікке тән қандай белгілерді білесіңдер? 6. Пластикалық алмасу дегеніміз не ? 7. Қоректік заттар дегеніміз не? 8.Күнделікті пайдаланатын тағамда қандай күрделі органикалық з аттар бар? 9. Тағамдық заттардың құрылыстық қызметі дегеніміз не? 10. Тағамдық заттардың энергетикалық қызметін түсіндіріңіз 11. Қоректік заттар, ұлпалар мен жасушалар қалай өтеді ? 12. Тағамдық заттардың құрамында қандай қосылыстар болады?

3 слайд

“ Көпір” тапсырмалары: Сыни тұрғыдан ойлау (Үй тапсырмасын сұрау) 1. Жасушада қандай процестер жүреді. 2. Зат алмасу дегеніміз не ? 3. Тіршілік процестеріне қандай факторлар әсер етеді? 4. Сыртқы ортадан организм не алады? 5. Тіршілікке тән қандай белгілерді білесіңдер? 6. Пластикалық алмасу дегеніміз не ? 7. Қоректік заттар дегеніміз не? 8.Күнделікті пайдаланатын тағамда қандай күрделі органикалық з аттар бар? 9. Тағамдық заттардың құрылыстық қызметі дегеніміз не? 10. Тағамдық заттардың энергетикалық қызметін түсіндіріңіз 11. Қоректік заттар, ұлпалар мен жасушалар қалай өтеді ? 12. Тағамдық заттардың құрамында қандай қосылыстар болады?

«Білім» жүйесі Оқытуды басқару және көшбасшылық ( Кім ? не? қашан? қайда? не істеді? ) Жаңа сабақ жос

4 слайд
«Білім» жүйесі Оқытуды басқару және көшбасшылық ( Кім ? не? қашан? қайда? не істеді? ) Жаңа сабақ жоспары: 1 . Витаминдердің маңызы. 2.Витаминдердің топтары мен түрлері. 3. Азықтық тағам құрамындағы витаминдерді сақтау. 4. Қорытынды.

4 слайд

«Білім» жүйесі Оқытуды басқару және көшбасшылық ( Кім ? не? қашан? қайда? не істеді? ) Жаңа сабақ жоспары: 1 . Витаминдердің маңызы. 2.Витаминдердің топтары мен түрлері. 3. Азықтық тағам құрамындағы витаминдерді сақтау. 4. Қорытынды.

Витаминдер дегеніміз не ? Витаминді ашқан кім? Организм үшін витаминдердің қандай маңызы бар? Витаминдер қандай топтарға және

5 слайд
Витаминдер дегеніміз не ? Витаминді ашқан кім? Организм үшін витаминдердің қандай маңызы бар? Витаминдер қандай топтарға және түрлерге бөлінеді? Суда еритін витаминді атаңыз ? Авитаминоз деген не? Гиповитаминоз деген не? Гипервитаминоз деген не? С витаминін қандай ғалымдар ашты? С витамині жетіспегенде қандай ауруға ұшырайды? В тобы витаминдерінің маңызы қандай? Витаминдер тарихы жөнінде не білесіңдер? Тағамдағы витаминді қалай сақтауға болады ? Талантты және дарынды оқушымен жұмыс Шығармашылық жұмыс Витаминдер тарихы Витаминдер сақтау қоймасы Оқытуды басқару және көшбасшылық

5 слайд

Витаминдер дегеніміз не ? Витаминді ашқан кім? Организм үшін витаминдердің қандай маңызы бар? Витаминдер қандай топтарға және түрлерге бөлінеді? Суда еритін витаминді атаңыз ? Авитаминоз деген не? Гиповитаминоз деген не? Гипервитаминоз деген не? С витаминін қандай ғалымдар ашты? С витамині жетіспегенде қандай ауруға ұшырайды? В тобы витаминдерінің маңызы қандай? Витаминдер тарихы жөнінде не білесіңдер? Тағамдағы витаминді қалай сақтауға болады ? Талантты және дарынды оқушымен жұмыс Шығармашылық жұмыс Витаминдер тарихы Витаминдер сақтау қоймасы Оқытуды басқару және көшбасшылық

Витаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік (лат. тілі) Гипервитами

6 слайд
Витаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік (лат. тілі) Гипервитаминоз – витаминдерді артық мөлшерде пайдалану Витамин топтары , түрлері. суда еритіндер майда еритіндер С,РР ,В В1,В2,В6,В12 А,Д,К,ЕВитаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік(лат. тілі) Гиповитаминоз – қандайда бір витамин жетіспегенде организмнің әлсіреуіне себепші Авитаминоз – витаминдердің адам ағзасына жетіспеуінен болатын ауруВитаминдерді 1880 жылы орыс дәрігері Н.И. Лунин аштысуда еритіндер майда еритіндер

6 слайд

Витаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік (лат. тілі) Гипервитаминоз – витаминдерді артық мөлшерде пайдалану Витамин топтары , түрлері. суда еритіндер майда еритіндер С,РР ,В В1,В2,В6,В12 А,Д,К,ЕВитаминдер – организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы. Витамин –тіршілік(лат. тілі) Гиповитаминоз – қандайда бір витамин жетіспегенде организмнің әлсіреуіне себепші Авитаминоз – витаминдердің адам ағзасына жетіспеуінен болатын ауруВитаминдерді 1880 жылы орыс дәрігері Н.И. Лунин аштысуда еритіндер майда еритіндер

р/с Ауру түрлері А В С Д Е Н К РР В 1 Құрқұлақ ауруы(цинга) 2 “ Бери- бери” 3 Ақшам соқыр 4 Мешел (Рахит) 5 Асқорыту қызметінің

7 слайд
р/с Ауру түрлері А В С Д Е Н К РР В 1 Құрқұлақ ауруы(цинга) 2 “ Бери- бери” 3 Ақшам соқыр 4 Мешел (Рахит) 5 Асқорыту қызметінің бұзылуы 6 Тері ауруына ұшырауы 7 Қаңқа қызметі бұзылады 8 Қанның ұюына әсер етеді 9 Қан аздық( анемия) Жұптық тапсырмалар: 1. Семантикалық кесте

7 слайд

р/с Ауру түрлері А В С Д Е Н К РР В 1 Құрқұлақ ауруы(цинга) 2 “ Бери- бери” 3 Ақшам соқыр 4 Мешел (Рахит) 5 Асқорыту қызметінің бұзылуы 6 Тері ауруына ұшырауы 7 Қаңқа қызметі бұзылады 8 Қанның ұюына әсер етеді 9 Қан аздық( анемия) Жұптық тапсырмалар: 1. Семантикалық кесте

2. Сәйкестендіру тестісі С витамині Тиамин А витамині Кальцийферол В витамині Токоферол В витамині Никотин қышқыл

8 слайд
2. Сәйкестендіру тестісі С витамині Тиамин А витамині Кальцийферол В витамині Токоферол В витамині Никотин қышқылы В витамині Пиридоксин В витамині Аскорбинқышқылы В витамині Ретинол В витамині Биотин РР витамині Пантотен Д витамині Филлохинон Е витамині Цианкобаламин К витамині рибофлавин Н витамині Фолий қышқылыЖұптық тапсырмалар:

8 слайд

2. Сәйкестендіру тестісі С витамині Тиамин А витамині Кальцийферол В витамині Токоферол В витамині Никотин қышқылы В витамині Пиридоксин В витамині Аскорбинқышқылы В витамині Ретинол В витамині Биотин РР витамині Пантотен Д витамині Филлохинон Е витамині Цианкобаламин К витамині рибофлавин Н витамині Фолий қышқылыЖұптық тапсырмалар:

3.Тест жұмысы 1.«С» витманині қай тағамда көп мөлшерде. А) Лимонда В) Айранда С) Балықта 2.Қай витамин құрқұлақ

9 слайд
3.Тест жұмысы 1.«С» витманині қай тағамда көп мөлшерде. А) Лимонда В) Айранда С) Балықта 2.Қай витамин құрқұлақ ауруын емдейд А) А витамині В) С витамині С) Д витамині 3.Ақуыздың 1 тәуліктегі қажетті мөлшері А) 10-20г В) 80-120г С) 100-150г 4. Асқазанда негізінен ыдырайтындар А) Ақуыздар В) МайларС) Көмірсулар 5. Адамға 1 тәулікте көмірсудың қажетті мөлшері А) 200г В) 600 С) 500г 6. Ақызды қай фермент ыдыратады? А) Амилаза В) ПепсинС) Липаза 7.Ақшам соқыр қай витамин жетіспегеннен пайда болады? А) А витамині В) С витамині С) Д витамині 8. «Бери-бери»ауруы қай витамин жетіспегеннен пайда болады А) А витамині В) С витамині С) Д витаминіЖұптық тапсырмалар:

9 слайд

3.Тест жұмысы 1.«С» витманині қай тағамда көп мөлшерде. А) Лимонда В) Айранда С) Балықта 2.Қай витамин құрқұлақ ауруын емдейд А) А витамині В) С витамині С) Д витамині 3.Ақуыздың 1 тәуліктегі қажетті мөлшері А) 10-20г В) 80-120г С) 100-150г 4. Асқазанда негізінен ыдырайтындар А) Ақуыздар В) МайларС) Көмірсулар 5. Адамға 1 тәулікте көмірсудың қажетті мөлшері А) 200г В) 600 С) 500г 6. Ақызды қай фермент ыдыратады? А) Амилаза В) ПепсинС) Липаза 7.Ақшам соқыр қай витамин жетіспегеннен пайда болады? А) А витамині В) С витамині С) Д витамині 8. «Бери-бери»ауруы қай витамин жетіспегеннен пайда болады А) А витамині В) С витамині С) Д витаминіЖұптық тапсырмалар:

« Талдау” жүйесі. Оқыту мен оқудағы ақпараттық комуникациялық технологияны пайдалану АКТ

10 слайд
« Талдау” жүйесі. Оқыту мен оқудағы ақпараттық комуникациялық технологияны пайдалану АКТ (Салыстыр . Айырмашылығы неде?) Интерактивті тақтамен жұмыс. • Адам организміндегі энергия көзі; • Жоғарғы энергетикалық құнарлы органикалық зат; • Ас қорытуда ыдыраусыз сіңіріледі; • Биологиялық белсенді заттар; • Адам тамағы құрамында міндетті түрде болатын зат; • Зат алмасуда ферменттердің түзілуіне қатысады; • Қайнатылғанда бұзылады; • Бұл зат болмаса құрқұлақ ауруы туындайды; • бұл заттың болмауы жүйке жүйесінің салына және бери-бери ауруына себепші болады; • Бұл зат болмаса пилагра ауруы пайда болады. А витамині, В витамині, С витамині, Д витамині, нәруыздар, майлар, көмірсулар, минералды тұздар, су, РР витамині

10 слайд

« Талдау” жүйесі. Оқыту мен оқудағы ақпараттық комуникациялық технологияны пайдалану АКТ (Салыстыр . Айырмашылығы неде?) Интерактивті тақтамен жұмыс. • Адам организміндегі энергия көзі; • Жоғарғы энергетикалық құнарлы органикалық зат; • Ас қорытуда ыдыраусыз сіңіріледі; • Биологиялық белсенді заттар; • Адам тамағы құрамында міндетті түрде болатын зат; • Зат алмасуда ферменттердің түзілуіне қатысады; • Қайнатылғанда бұзылады; • Бұл зат болмаса құрқұлақ ауруы туындайды; • бұл заттың болмауы жүйке жүйесінің салына және бери-бери ауруына себепші болады; • Бұл зат болмаса пилагра ауруы пайда болады. А витамині, В витамині, С витамині, Д витамині, нәруыздар, майлар, көмірсулар, минералды тұздар, су, РР витамині

Сергіту сәті : Би “Қара жорға” “ Қолдану” жүйе ( Тәжірибе жұмысы) № 1. Стаканға таза су құйып,

11 слайд
Сергіту сәті : Би “Қара жорға” “ Қолдану” жүйе ( Тәжірибе жұмысы) № 1. Стаканға таза су құйып, 3-4 тамшы йод тамызу. № 2. Стаканға компот құйып 3-4 тамшы йод тамызу. № 3. Алманы ортасынан бөліп, бірнеше тамшы йод тамызу. “ Жинақтау” жүйесі Диалогты оқыту “ Менен - сұрақ, сізден жауап” жаңа тақырып бойынша оқушылар бір- біріне сұрақтар қояды.

11 слайд

Сергіту сәті : Би “Қара жорға” “ Қолдану” жүйе ( Тәжірибе жұмысы) № 1. Стаканға таза су құйып, 3-4 тамшы йод тамызу. № 2. Стаканға компот құйып 3-4 тамшы йод тамызу. № 3. Алманы ортасынан бөліп, бірнеше тамшы йод тамызу. “ Жинақтау” жүйесі Диалогты оқыту “ Менен - сұрақ, сізден жауап” жаңа тақырып бойынша оқушылар бір- біріне сұрақтар қояды.

Бағалау парағы Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Р /с Оқушының аты-жөні Сұрақ жауап Мәтінмен жұмыс Жеке тапсырма АКТ

12 слайд
Бағалау парағы Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Р /с Оқушының аты-жөні Сұрақ жауап Мәтінмен жұмыс Жеке тапсырма АКТ мен жұмыс Шығармашы лық тапсырма Тәжірибе Тест жұмыс ы Үй тапсырмасы: & 51

12 слайд

Бағалау парағы Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Р /с Оқушының аты-жөні Сұрақ жауап Мәтінмен жұмыс Жеке тапсырма АКТ мен жұмыс Шығармашы лық тапсырма Тәжірибе Тест жұмыс ы Үй тапсырмасы: & 51

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ