1 слайд
2 слайд
Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтау ,
шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдарын
зерделеу .
Міндеті:
1.Дарынды балалар мәселесін зерттеуге қатысты
философиялық, психологиялық, педагогикалық,
әдістемелік әдебиеттерді зерделеу.
2.Ғылыми–әдебиеттердің сараптамасы негізінде
дарынды балалардың сипаттамасын беру.
3.Балалардың дарындылық қасиеттерін анықтауға
арналған әр түрлі әдістемелерді жинақтау.
4.Дарынды балаларды оқытудың инновациялық
технологияларын жалпылау.
3 слайд
Күтілетін нәтиже:
Дарынды балалар мәселесін зерттеуге қатысты
философиялық, психологиялық, педагогикалық,
әдістемелік әдебиеттер зерделенеді.
Ғылыми–әдебиеттердің сараптамасы негізінде
дарынды балаларға сипаттама беріледі.
Балалардың дарындылық қасиеттерін анықтауға
арналған әр түрлі әдістемелер жинақталады.
Дарынды балаларды оқытудың инновациялық
технологиялары жалпыланады.
4 слайд
5 слайд
6 слайд
7 слайд
“ Дарындылық” –орта
деңгейден жоғары
зияткерлік қабілеттер,
креативтілік және
қайсарлылық тоғысқан үш
мінездеме
8 слайд
“ Дарындылық ” – белгілі бір іс-
әрекет саласында ерекше
жетістікке жеткізетін адам
қабілеті дамуының жоғары
деңгейі
9 слайд
Дарынды балалар –
өз құрбыларынан ақыл-дамуымен
біршама озатын немесе аса
көрнекті арнаулы қабілеттерін
көрсететін балалар
10 слайд
Дарынды балаларды
анықтау белгілері
11 слайд
12 слайд
13 слайд
14 слайд
Белгілі зерттеуші Н.С.Лейтис қабілетті
балалардың үш категориясын анықтап берді
Ой –өріс қабілеті ерте жастан байқалған
оқушылар
Жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір
мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге
түскен оқушылар
Қабілеттері айқындалмаған потенциалды
балалар
15 слайд
Дарынды, талантты балаларды
анықтау барысында ең үздік
оқушыларды анықтайтын сенімді
өлшемдерді жасап шығарған
Фриман, 1998
16 слайд
17 слайд
18 слайд
Дарынды балалармен
жұмысты жүргізу
19 слайд
Баланың
отбасылық
жағдайын
зерттеу
Шығармашылық
қабілетін анықтау
20 слайд
Сауалнамалар ,
тренингтер
өткізу
Пәндік
олимпиадалар,
ғылыми жобалар,
сайыстарға қатысу
21 слайд
Дарынды балалармен жұмыс жүргізуде
мұғалімдерден кететін қателіктер
Көптеген жағдайда ұстаздар оқушыға немқұрайлы
қарайды және оның жан дүниесіне үңіле алмайды.
Диагностикалық әдістерді білмегендіктен, дарынды
оқушыларды анықтауда төмен нәтижелер көрсетеді.
Дарынды оқушылармен арнайы жеке жұмыс
жүргізілмейді.
Дарынды оқушыға тапсырма дайындағанда олардың
қиындығы мен сапасына емес, көптігіне көңіл бөледі.
Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуде ғылыми-зерттеу
жұмысының қажеттілік деңгейінде болмауы
22 слайд
«Әрбір бала –болашақ данышпан» деген қағидаға ой жіберсек,
ұстаз атаулының жас шәкірттерді дарынды, дарынсыз деп
жіктеуінің үлкен қателік екенін сеземіз. Психологтер соңғы
жылдары адам бойындағы дарындылықтың екі түрін бөліп
көрсетті. «Туа» біткен данышпан деп, ал екіншісінің өкілін
«Келе-келе қалыптасқан» данышпан деп атау негізге
алынған. « Туа қалыптасқан» данышпандар-Моцарт,
Рафаэль, Пушкин, тағы басқалары өз туындыларында
керемет қабілеттілік танытқан. Бұл топқа біздің
халықтың ішінен Шоқан Уәлиханов пен Мұхтар Әуезовты
жатқызуға болады. Ал «келе-келе қалыптасқан»
данышпандардың ең үлкен қасиеті-қажымайтын жігер,
білімге деген құштарлық, өзіне-өзі қоятын талаптың
қатаң болуы екен.
23 слайд
Мектеп қабырғасында кемеңгерлер жақсы да,
жаман да оқиды. Ал адам бойындағы
дарындылықты нағыз данышпандыққа
айналдырудың бір ғана шарты - табиғи талантпен
шектеліп қалмай, табандылықпен еңбектену.
Демек, табиғи таланттарды ашу жас талапкердің
жарқырап көрінуі үшін ұстазға жүктелер міндет
не? Ол міндет-оқушылардың шығармашылық
қабілетін дамыту үшін жан аянбай еңбек ету.
Осы жағдайға жеткен оқушы әрқашан да ұстаз
сенімін ақтайды.
24 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз