Материалдар / Дарындылықты анықтау

Дарындылықты анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың дарындылық қасиеттерін анықтауға арналған әр түрлі әдістемелер жинақталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2021
529
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтау , шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдарын зерделеу . Міндеті: 1.Дарынды балалар мәсе

2 слайд
Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтау , шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдарын зерделеу . Міндеті: 1.Дарынды балалар мәселесін зерттеуге қатысты философиялық, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерді зерделеу. 2.Ғылыми–әдебиеттердің сараптамасы негізінде дарынды балалардың сипаттамасын беру. 3.Балалардың дарындылық қасиеттерін анықтауға арналған әр түрлі әдістемелерді жинақтау. 4.Дарынды балаларды оқытудың инновациялық технологияларын жалпылау.

2 слайд

Мақсаты: Дарынды оқушыларды анықтау , шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдарын зерделеу . Міндеті: 1.Дарынды балалар мәселесін зерттеуге қатысты философиялық, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерді зерделеу. 2.Ғылыми–әдебиеттердің сараптамасы негізінде дарынды балалардың сипаттамасын беру. 3.Балалардың дарындылық қасиеттерін анықтауға арналған әр түрлі әдістемелерді жинақтау. 4.Дарынды балаларды оқытудың инновациялық технологияларын жалпылау.

 Күтілетін нәтиже:  Дарынды балалар мәселесін зерттеуге қатысты философиялық, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік ә

3 слайд
 Күтілетін нәтиже:  Дарынды балалар мәселесін зерттеуге қатысты философиялық, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік әдебиеттер зерделенеді.  Ғылыми–әдебиеттердің сараптамасы негізінде дарынды балаларға сипаттама беріледі.  Балалардың дарындылық қасиеттерін анықтауға арналған әр түрлі әдістемелер жинақталады.  Дарынды балаларды оқытудың инновациялық технологиялары жалпыланады.

3 слайд

 Күтілетін нәтиже:  Дарынды балалар мәселесін зерттеуге қатысты философиялық, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік әдебиеттер зерделенеді.  Ғылыми–әдебиеттердің сараптамасы негізінде дарынды балаларға сипаттама беріледі.  Балалардың дарындылық қасиеттерін анықтауға арналған әр түрлі әдістемелер жинақталады.  Дарынды балаларды оқытудың инновациялық технологиялары жалпыланады.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

“ Дарындылық” –орта деңгейден жоғары зияткерлік қабілеттер, креативтілік және қайсарлылық тоғысқан үш мінездеме

7 слайд
“ Дарындылық” –орта деңгейден жоғары зияткерлік қабілеттер, креативтілік және қайсарлылық тоғысқан үш мінездеме

7 слайд

“ Дарындылық” –орта деңгейден жоғары зияткерлік қабілеттер, креативтілік және қайсарлылық тоғысқан үш мінездеме

“ Дарындылық ” – белгілі бір іс- әрекет саласында ерекше жетістікке жеткізетін адам қабілеті дамуының жоғары деңгейі

8 слайд
“ Дарындылық ” – белгілі бір іс- әрекет саласында ерекше жетістікке жеткізетін адам қабілеті дамуының жоғары деңгейі

8 слайд

“ Дарындылық ” – белгілі бір іс- әрекет саласында ерекше жетістікке жеткізетін адам қабілеті дамуының жоғары деңгейі

Дарынды балалар – өз құрбыларынан ақыл-дамуымен біршама озатын немесе аса көрнекті арнаулы қабілеттерін көрсететін балалар

9 слайд
Дарынды балалар – өз құрбыларынан ақыл-дамуымен біршама озатын немесе аса көрнекті арнаулы қабілеттерін көрсететін балалар

9 слайд

Дарынды балалар – өз құрбыларынан ақыл-дамуымен біршама озатын немесе аса көрнекті арнаулы қабілеттерін көрсететін балалар

Дарынды балаларды анықтау белгілері

10 слайд
Дарынды балаларды анықтау белгілері

10 слайд

Дарынды балаларды анықтау белгілері

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Белгілі зерттеуші Н.С.Лейтис қабілетті балалардың үш категориясын анықтап берді  Ой –өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқуш

14 слайд
Белгілі зерттеуші Н.С.Лейтис қабілетті балалардың үш категориясын анықтап берді  Ой –өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар  Жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге түскен оқушылар  Қабілеттері айқындалмаған потенциалды балалар

14 слайд

Белгілі зерттеуші Н.С.Лейтис қабілетті балалардың үш категориясын анықтап берді  Ой –өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар  Жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге түскен оқушылар  Қабілеттері айқындалмаған потенциалды балалар

Дарынды, талантты балаларды анықтау барысында ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді жасап шығарған Фриман, 199

15 слайд
Дарынды, талантты балаларды анықтау барысында ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді жасап шығарған Фриман, 1998

15 слайд

Дарынды, талантты балаларды анықтау барысында ең үздік оқушыларды анықтайтын сенімді өлшемдерді жасап шығарған Фриман, 1998

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Дарынды балалармен жұмысты жүргізу

18 слайд
Дарынды балалармен жұмысты жүргізу

18 слайд

Дарынды балалармен жұмысты жүргізу

Баланың отбасылық жағдайын зерттеу Шығармашылық қабілетін анықтау

19 слайд
Баланың отбасылық жағдайын зерттеу Шығармашылық қабілетін анықтау

19 слайд

Баланың отбасылық жағдайын зерттеу Шығармашылық қабілетін анықтау

Сауалнамалар , тренингтер өткізу Пәндік олимпиадалар, ғылыми жобалар, сайыстарға қатысу

20 слайд
Сауалнамалар , тренингтер өткізу Пәндік олимпиадалар, ғылыми жобалар, сайыстарға қатысу

20 слайд

Сауалнамалар , тренингтер өткізу Пәндік олимпиадалар, ғылыми жобалар, сайыстарға қатысу

Дарынды балалармен жұмыс жүргізуде мұғалімдерден кететін қателіктер  Көптеген жағдайда ұстаздар оқушыға немқұрайлы қарайды жә

21 слайд
Дарынды балалармен жұмыс жүргізуде мұғалімдерден кететін қателіктер  Көптеген жағдайда ұстаздар оқушыға немқұрайлы қарайды және оның жан дүниесіне үңіле алмайды.  Диагностикалық әдістерді білмегендіктен, дарынды оқушыларды анықтауда төмен нәтижелер көрсетеді.  Дарынды оқушылармен арнайы жеке жұмыс жүргізілмейді.  Дарынды оқушыға тапсырма дайындағанда олардың қиындығы мен сапасына емес, көптігіне көңіл бөледі.  Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуде ғылыми-зерттеу жұмысының қажеттілік деңгейінде болмауы

21 слайд

Дарынды балалармен жұмыс жүргізуде мұғалімдерден кететін қателіктер  Көптеген жағдайда ұстаздар оқушыға немқұрайлы қарайды және оның жан дүниесіне үңіле алмайды.  Диагностикалық әдістерді білмегендіктен, дарынды оқушыларды анықтауда төмен нәтижелер көрсетеді.  Дарынды оқушылармен арнайы жеке жұмыс жүргізілмейді.  Дарынды оқушыға тапсырма дайындағанда олардың қиындығы мен сапасына емес, көптігіне көңіл бөледі.  Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуде ғылыми-зерттеу жұмысының қажеттілік деңгейінде болмауы

«Әрбір бала –болашақ данышпан» деген қағидаға ой жіберсек, ұстаз атаулының жас шәкірттерді дарынды, дарынсыз деп жіктеуінің үл

22 слайд
«Әрбір бала –болашақ данышпан» деген қағидаға ой жіберсек, ұстаз атаулының жас шәкірттерді дарынды, дарынсыз деп жіктеуінің үлкен қателік екенін сеземіз. Психологтер соңғы жылдары адам бойындағы дарындылықтың екі түрін бөліп көрсетті. «Туа» біткен данышпан деп, ал екіншісінің өкілін «Келе-келе қалыптасқан» данышпан деп атау негізге алынған. « Туа қалыптасқан» данышпандар-Моцарт, Рафаэль, Пушкин, тағы басқалары өз туындыларында керемет қабілеттілік танытқан. Бұл топқа біздің халықтың ішінен Шоқан Уәлиханов пен Мұхтар Әуезовты жатқызуға болады. Ал «келе-келе қалыптасқан» данышпандардың ең үлкен қасиеті-қажымайтын жігер, білімге деген құштарлық, өзіне-өзі қоятын талаптың қатаң болуы екен.

22 слайд

«Әрбір бала –болашақ данышпан» деген қағидаға ой жіберсек, ұстаз атаулының жас шәкірттерді дарынды, дарынсыз деп жіктеуінің үлкен қателік екенін сеземіз. Психологтер соңғы жылдары адам бойындағы дарындылықтың екі түрін бөліп көрсетті. «Туа» біткен данышпан деп, ал екіншісінің өкілін «Келе-келе қалыптасқан» данышпан деп атау негізге алынған. « Туа қалыптасқан» данышпандар-Моцарт, Рафаэль, Пушкин, тағы басқалары өз туындыларында керемет қабілеттілік танытқан. Бұл топқа біздің халықтың ішінен Шоқан Уәлиханов пен Мұхтар Әуезовты жатқызуға болады. Ал «келе-келе қалыптасқан» данышпандардың ең үлкен қасиеті-қажымайтын жігер, білімге деген құштарлық, өзіне-өзі қоятын талаптың қатаң болуы екен.

Мектеп қабырғасында кемеңгерлер жақсы да, жаман да оқиды. Ал адам бойындағы дарындылықты нағыз данышпандыққа айнал

23 слайд
Мектеп қабырғасында кемеңгерлер жақсы да, жаман да оқиды. Ал адам бойындағы дарындылықты нағыз данышпандыққа айналдырудың бір ғана шарты - табиғи талантпен шектеліп қалмай, табандылықпен еңбектену. Демек, табиғи таланттарды ашу жас талапкердің жарқырап көрінуі үшін ұстазға жүктелер міндет не? Ол міндет-оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үшін жан аянбай еңбек ету. Осы жағдайға жеткен оқушы әрқашан да ұстаз сенімін ақтайды.

23 слайд

Мектеп қабырғасында кемеңгерлер жақсы да, жаман да оқиды. Ал адам бойындағы дарындылықты нағыз данышпандыққа айналдырудың бір ғана шарты - табиғи талантпен шектеліп қалмай, табандылықпен еңбектену. Демек, табиғи таланттарды ашу жас талапкердің жарқырап көрінуі үшін ұстазға жүктелер міндет не? Ол міндет-оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үшін жан аянбай еңбек ету. Осы жағдайға жеткен оқушы әрқашан да ұстаз сенімін ақтайды.

24 слайд

24 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ