Материалдар / Дауыссыз қ мен ғ дыбысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дауыссыз қ мен ғ дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың мақсаты дауыссыз дыбыстардың жазылу емілесін және дұрыс айтылуын оқушылар есте сақтай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2018
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құмсай негізгі мектебі 2 бөлім – Менің отбасым және достарым.

1 слайд
Құмсай негізгі мектебі 2 бөлім – Менің отбасым және достарым. Дауыссыз қ мен ғ Бастауыш сынып мұғалімі: Сырабаева.Б.Б

1 слайд

Құмсай негізгі мектебі 2 бөлім – Менің отбасым және достарым. Дауыссыз қ мен ғ Бастауыш сынып мұғалімі: Сырабаева.Б.Б

Психологиялық дайындық Біз бақытты баламыз Ойнап күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқ

2 слайд
Психологиялық дайындық Біз бақытты баламыз Ойнап күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз

2 слайд

Психологиялық дайындық Біз бақытты баламыз Ойнап күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз

Сабақтың мақсаты: - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша сөйлемдер құрап айту. - дауыс

3 слайд
Сабақтың мақсаты: - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша сөйлемдер құрап айту. - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

3 слайд

Сабақтың мақсаты: - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша сөйлемдер құрап айту. - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

Жетістік критерийлері: - Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді : -Жеке

4 слайд
Жетістік критерийлері: - Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді : -Жеке ,жұптық,ұжымдық тапсырмаларды орындай алу - Ресурстарды қолдана отырып, тақырыпқа сай дәлелдемелер келтіру және сұрақтарға жауап беру.

4 слайд

Жетістік критерийлері: - Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді : -Жеке ,жұптық,ұжымдық тапсырмаларды орындай алу - Ресурстарды қолдана отырып, тақырыпқа сай дәлелдемелер келтіру және сұрақтарға жауап беру.

Оқушы ның аты-жөні «Көшбасшылы қ» әдісі «Кезбе тілші» әдісі «Салыстыру » әдісі «Ыстық орын дық» орындық әдісі

5 слайд
Оқушы ның аты-жөні «Көшбасшылы қ» әдісі «Кезбе тілші» әдісі «Салыстыру » әдісі «Ыстық орын дық» орындық әдісі «Кір жаятын жіп» әдісі Балл  Атабаев Ернұр          Бияшев Айтас              Өтеген Ақтілек              Тартипов Қуатжан             Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

5 слайд

Оқушы ның аты-жөні «Көшбасшылы қ» әдісі «Кезбе тілші» әдісі «Салыстыру » әдісі «Ыстық орын дық» орындық әдісі «Кір жаятын жіп» әдісі Балл  Атабаев Ернұр          Бияшев Айтас              Өтеген Ақтілек              Тартипов Қуатжан             Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Бағалау парақшасы. Дұрыс жауапқа 5 балл оқушының аты- жөні "Көшбасшылық" әдісі "Кезбе тілші" әдсі "Салыстыру"

6 слайд
Бағалау парақшасы. Дұрыс жауапқа 5 балл оқушының аты- жөні "Көшбасшылық" әдісі "Кезбе тілші" әдсі "Салыстыру" әдісі "Ыстық орындық" әдісі "кір жуатын жіп" Балл Атабаев Ернұр Бияшев Айтас Өтеген Ақтілек Тартипов Қуатжан

6 слайд

Бағалау парақшасы. Дұрыс жауапқа 5 балл оқушының аты- жөні "Көшбасшылық" әдісі "Кезбе тілші" әдсі "Салыстыру" әдісі "Ыстық орындық" әдісі "кір жуатын жіп" Балл Атабаев Ернұр Бияшев Айтас Өтеген Ақтілек Тартипов Қуатжан

«Көсбашылық» әдіс. Сабақ Парақ Ұршық Жарық Бұлақ сабағы парағы ұршығы жарығы бұлағы

7 слайд
«Көсбашылық» әдіс. Сабақ Парақ Ұршық Жарық Бұлақ сабағы парағы ұршығы жарығы бұлағы

7 слайд

«Көсбашылық» әдіс. Сабақ Парақ Ұршық Жарық Бұлақ сабағы парағы ұршығы жарығы бұлағы

Ереже: Қазақ тілінде ғ әріпі сөз соңында жазылмпайды. Қ – ға аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс келсе

8 слайд
Ереже: Қазақ тілінде ғ әріпі сөз соңында жазылмпайды. Қ – ға аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс келсе, қ дыбысы ғ – ға айналып кетеді. Мысалы: орақ – орағы, тарақ – тарағы

8 слайд

Ереже: Қазақ тілінде ғ әріпі сөз соңында жазылмпайды. Қ – ға аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс келсе, қ дыбысы ғ – ға айналып кетеді. Мысалы: орақ – орағы, тарақ – тарағы

Отбасын әдетте үш тұлға құрайды:

9 слайд
Отбасын әдетте үш тұлға құрайды:

9 слайд

Отбасын әдетте үш тұлға құрайды:

Ойын –жұмбақтың шешу. Қармағы бар қолында, Кімді айттым ойымда? Құрығы бар қолында, Кімді айтт

10 слайд
Ойын –жұмбақтың шешу.   Қармағы бар қолында, Кімді айттым ойымда? Құрығы бар қолында, Кімді айттым ойымда?

10 слайд

Ойын –жұмбақтың шешу.   Қармағы бар қолында, Кімді айттым ойымда? Құрығы бар қолында, Кімді айттым ойымда?

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

«Рефлексиялық шеңбер» Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңа

13 слайд
«Рефлексиялық шеңбер» Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

13 слайд

«Рефлексиялық шеңбер» Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!

14 слайд

Назарларыңызға рахмет!