Материалдар / Дауыссыз қ мен ғ дыбысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дауыссыз қ мен ғ дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың мақсаты дауыссыз дыбыстардың жазылу емілесін және дұрыс айтылуын оқушылар есте сақтай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2018
389
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Құмсай негізгі мектебі 2 бөлім – Менің отбасым және достарым . Дауыссыз

1 слайд
Құмсай негізгі мектебі 2 бөлім – Менің отбасым және достарым . Дауыссыз қ мен ғ Бастауыш сынып мұғалімі: Сырабаева.Б.Б

Психологиялық дайындық Біз бақытты баламыз Ойнап күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз

2 слайд
Психологиялық дайындық Біз бақытты баламыз Ойнап күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз

Сабақтың мақсаты: - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша сөйлемдер құрап айту. - дауыссыз дыбыс түрле

3 слайд
Сабақтың мақсаты: - тірек сөздерді қатыстыра отырып,берілген тақырып бойынша сөйлемдер құрап айту. - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу

Жет істік критерийлері: - Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді : -Жеке ,жұптық,ұжым

4 слайд
Жет істік критерийлері: - Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді : -Жеке ,жұптық,ұжымдық тапсырмаларды орындай алу - Ресурстарды қолдана отырып, тақырыпқа сай дәлелдемелер келтіру және сұрақтарға жауап беру.

Оқушы ның аты-жөні «Көшбасшылы қ» әдісі «Кезбе тілші» әдісі «Салыстыру » әдісі «Ыстық орын дық» орындық әдісі «Кір жаятын жі

5 слайд
Оқушы ның аты-жөні «Көшбасшылы қ» әдісі «Кезбе тілші» әдісі «Салыстыру » әдісі «Ыстық орын дық» орындық әдісі «Кір жаятын жіп» әдісі Балл   Атабаев Ернұр           Бияшев Айтас               Өтеген Ақтілек               Тартипов Қуатжан            Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Бағалау парақшасы. Дұрыс жауапқа 5 балл оқушының аты- жөні "Көшбасшылық" әдісі "Кезбе тілші" әдсі "Салыстыру" әдісі "Ыст

6 слайд
Бағалау парақшасы. Дұрыс жауапқа 5 балл оқушының аты- жөні "Көшбасшылық" әдісі "Кезбе тілші" әдсі "Салыстыру" әдісі "Ыстық орындық" әдісі "кір жуатын жіп" Балл Атабаев Ернұр Бияшев Айтас Өтеген Ақтілек Тартипов Қуатжан

«Көсбашылық» әдіс . Саба қ Пара қ Ұршы қ Жары қ Бұла қ саба ғ ы пара ғ ы ұршы ғ ы жары ғ ы бұла ғ ы

7 слайд
«Көсбашылық» әдіс . Саба қ Пара қ Ұршы қ Жары қ Бұла қ саба ғ ы пара ғ ы ұршы ғ ы жары ғ ы бұла ғ ы

Ереже: Қазақ тілінде ғ әріпі сөз соңында жазылмпайды. Қ – ға аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс келсе, қ дыб

8 слайд
Ереже: Қазақ тілінде ғ әріпі сөз соңында жазылмпайды. Қ – ға аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс келсе, қ дыбысы ғ – ға айналып кетеді. Мысалы: ора қ – ора ғ ы, тара қ – тара ғ ы

Отбасын әдетте үш тұлға құрайды:

9 слайд
Отбасын әдетте үш тұлға құрайды:

Ойын –жұмбақтың шешу. Қармағы бар қолында, Кімді айттым ойымда? Құрығы бар қолында, Кімді айттым ойымда?

10 слайд
Ойын –жұмбақтың шешу.   Қармағы бар қолында, Кімді айттым ойымда? Құрығы бар қолында, Кімді айттым ойымда?

11 слайд

12 слайд

«Рефлексиялық шеңбер» Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабақ

13 слайд
«Рефлексиялық шеңбер» Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз? Сабақта қандай қиындықтар туындады? Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Назарларыңызға рахмет!

14 слайд
Назарларыңызға рахмет!