Материалдар / Денсаулық – зор байлық. Заттың атын білдіретін сөздер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Денсаулық – зор байлық. Заттың атын білдіретін сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек, кері байланыстың оқу мақсатынажетуде көп ықпал етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2019
575
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«№ 3 жалпы білім беру орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Танирбергенова Базаргүл Рзаханқызы Пәні: Сауат ашу Сынып: 1

1 слайд
«№ 3 жалпы білім беру орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Танирбергенова Базаргүл Рзаханқызы Пәні: Сауат ашу Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы : Денсаулық – зор байлық Заттың атын білдіретін сөздер

Тілдік мақсат Денсаулық–Здоровье – Health Спорт – спорт – Sp

2 слайд
Тілдік мақсат Денсаулық–Здоровье – Health Спорт – спорт – Sport Тазалық – чистота – Purity Құндылықтарды дарыту Денсаулықты күтудің маңызын үйрету, спортпен шұғылдануға тәрбиелеу.Сабаққа негізделген оқу мақсаттары 1.1.1.1 таңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну және сөйлемдерге, сөздерге ажырату Бағалау критерийлері 1. Мәтіннің мазмұнын айта алады. 2. Заттың атын білдіретін сөздерге сұрақ қойып, ажырата алады. 3. Тапсырмаларды толық орындайды Алдынғы оқу Өз күн тәртібі туралы айта алады Заттың атын білдіреттін сөздерге сұрақ қоюды меңгердіПәнаралық байланыс Дүниетану, дене шынықтыру, математика Оқыту әдісі Білім деңгейіне, жас ерекшеліктеріне сай оқыту АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта, слайд Сабақтың мақсаттары : Барлық оқушылар орындай алады: Тақырыпты түсініп, тыңдап, сұрақтар арқылы талқылайды Көп оқушылар орындай алады: Адам денсаулығының күтімінің маңызы туралы айта алады Кейбір оқушылар орындай алады: Алған білімді өмірде қолдана алады

Сабақтың басы Сабақтың ортасы Топқа бөлу Психологиялық ахуал І топ ІІ топ ІІІ топ Дәруме

3 слайд
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Топқа бөлу Психологиялық ахуал І топ ІІ топ ІІІ топ Дәрумендер Тазалық Спорт Белсенді оқу. ТЖ І топ Мәтінді мәнерлеп оқу ІІ топ Мәтінде не туралы айтылған ІІІ топ Денсаулықты күту үшін не істеу керек деп ойлайсың? Дескриптор: - Мәтінді түсініп оқиды -Мәтіннің мазмұнын айта алады

Жазылым Дәптермен жұмыс Көркем жазу Тазалық – денсаулық кепілі, Денсаулық – байлық негізі Дескриптор: -Мақалмен танысады -Сөйле

4 слайд
Жазылым Дәптермен жұмыс Көркем жазу Тазалық – денсаулық кепілі, Денсаулық – байлық негізі Дескриптор: -Мақалмен танысады -Сөйлемдерді қатесіз көшіреді Сергіту сәті «Ыммен көрсет» ойыны Оқулықпен жұмыс: Заттың атын білдіретін сөздерге қойылатын сұрақтар Кім? Кімдер ?Н е ? Н е л е р ? Дескриптор : -Сөйлем ішінен заттың атын білдіретін сөздерді таба алады -Заттың атын білдіретін сөздерге сұрақ қоя алады

М КененКенен Әзірбаев ( 1884-1976ж ) Жамбыл облысында дүниеге келген. Қазақтың ақыны, композитор, домбырашы. Кенен ата жас

5 слайд
М КененКенен Әзірбаев ( 1884-1976ж ) Жамбыл облысында дүниеге келген. Қазақтың ақыны, композитор, домбырашы. Кенен ата жастайынан өлең- жырға құмар болған. Әкесінің аузынан шыққан өлең, аңыз- әңгімелерді бірден жаттап алатын. 53436 – шымыр 8191 – 71819 – 217 - 81236 – 817 - 516 – 41436 - 81951 – 81637- А Т Ы М Ш Р С Б Қ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Дескриптор: -Сандар арқылы сөздер шығарады. -Сөздерге сөйлемдер құрайды.

Рефлексия Кері байланыс «Менің сөзім» әдісі. Өз ойларын айту, дәлелдеу жасай алу. Саралау – білім алушыларға қандай көбірек

6 слайд
Рефлексия Кері байланыс «Менің сөзім» әдісі. Өз ойларын айту, дәлелдеу жасай алу. Саралау – білім алушыларға қандай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топтық жұмыс Жеке жұмыс Ұжымдық жұмыс Сабақ бойынша рефлексия Білім алушылардың сыртқы және ішкі уәжін көтеру мақсатында бүгінгі сабақты қалай меңгергенін сабақтың барысында мадақтау сөздерімен,бас бармақпен бағалаймын Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Құрал саймандармен жұмыс жасағанда ережелерді сақтаймын

Қорытынды бағамдау. 1. Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) -Топпен,жұппен жұмыс -«Кім жылдам?» 2. Сабақты жа

7 слайд
Қорытынды бағамдау. 1. Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) -Топпен,жұппен жұмыс -«Кім жылдам?» 2. Сабақты жақсартуға не ықпал етеді? - Интербелсенді тақта - Ресурстар 3. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты) - Әдіс – тәсілді көбірек қолдану - Бірін-бірі бағалау Ықшамсабақ жоспарлау Оқу бағдарламасынан оқу мақсатын дұрыс таңдай білуді және мақсатқа жетудегі тиімді жоспарды білдім. Оқушыларға көбірек еркіндік беру керектігін түсіндім және де кері байланыстың оқу мақсатына жетуде көп ықпал ететіндігін ұғындым .