1 слайд
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ
№18 Ш УӘЛИХАНОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП
АБДРАЙМОВА ЖАЗИРА
ПӘНІ: ДҮНИЕТАНУ
ТАҚЫРЫБЫ: ДЕНСАУЛЫҚ ПЕН ҚАУІПСІЗДІК
Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты:
1.1.4.2 Тамақтану режимін
сақтау қажеттілігін түсіндіру Барлық оқушылар:
тамақтану режимін сақтауды
біледі.
Көптеген оқушылар: Дұрыс
тамақтанудың қажеттілігі мен
маңыздылығын түсінеді.
Кейбір оқушылар :Тамақтану
режимін құрады және дұрыс
тамақтану бойынша кеңес
береді.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ
Зерделеу ж ə не зерттеу: ТЖ “ Ойлан, топтас, бөліс ” әдісі
-Суретке қарап, зиянды азық өнімдерін ажыратады.
-Тамақтану режимін сақтау не үшін қажет әнімелейд
-Пайдалы көкөністер мен жемістерді айтады.
ЖЖ “ кластер ” әдісі
“
Сұрақ қою және талқылау
3 слайд
САРАЛАУ ТӘСІЛІ
Оқу мақсатыма жету үшін оқушыларымның қажеттіліктеріне қарай
тапсырмаларымды сралап аламын
Қарқын тәсілінде-кейбір
оқушылар
сыныптастарына
қарағанда жылдам
орындауы мүмкін деп
қосымша тапсырмалар
беремін
Қортынды тәсілінде
оқушылардың нәтижелері
әртүрлі болатына
байланысты
оқушылардың деңгйлеріне
қарай тапсырма беремін. ҰЖ “ Сәйкестендіру ” әдісі
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Дұрыс тағамданудың
маңыздылығы
туралы әңгімелейді Тамақтану режимін
сақтау қажеттілігін
түсіндіреді
Пайдалы
тағамдарды
атаңдар,дұрыс
тағамдану туралы
әңгімелеңдер Өзіңнің тамақтану режимі
туралы айтыңыз
-Пайдалы
тағамдарды
атайды
-Дұрыс тағамдану
туралы
әңгімелейді -Тамақтану режимі туралы
әңгімелейді.
-Өзіне ұнайтын тағамдардың
суретін салады және атауларын
жазады.
-Пайдалы емес тағамдарды
анықтайды.
5 слайд
ЫҚШАМ САБАҚТЫҢ САБАҚТЫ
ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ
ҚОРЫТЫНДЫЛАУ
Назарларыңызға
рахмет!Ықшам сабақты қорытындылай келе, мен бұл курста
бастауыш сынып пәндерінің бағдарламасымен танысып,
критериалды бағалау жүйесі, саралау әдісі, дискриптор
құруды және қалыптастырушы бағалауды түсіндім.
Қиналғаным қысқа мерзім құрудағы ұзақ мерзімді
жоспар,оқу мақсаты, бағалау критерилерін құру кезінде
қиналдым.
Тренер мен әріптестерім сауат ашу пәнінен өтілген
ықшам сабақта менің сабақ жоспарымды нақтылап
уақытты тиімді пайдалануды ескертті. Болашақта
айтылған кері байланысты ескере отырып. Әрдайым смк
парталына кіріп және белсенді оқудың тәсілдерін оқып
ізденісте боламын.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз