Материалдар / Денсаулық құпиялары 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Денсаулық құпиялары 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға денсаулық маңыздылығы туралы түсініктерін кеңейту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
940
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Денсаулық құпиялары.

1 слайд
Тақырыбы: Денсаулық құпиялары.

1 слайд

Тақырыбы: Денсаулық құпиялары.

Құндылық: ДҰРЫС ӘРЕКЕТ Қасиеттері: ТӨЗІМДІЛІК, ТАБАНДЫЛЫҚ.

2 слайд
Құндылық: ДҰРЫС ӘРЕКЕТ Қасиеттері: ТӨЗІМДІЛІК, ТАБАНДЫЛЫҚ.

2 слайд

Құндылық: ДҰРЫС ӘРЕКЕТ Қасиеттері: ТӨЗІМДІЛІК, ТАБАНДЫЛЫҚ.

Сабақтың мақсаты: Балаларға денсаулықтың маңыздылығы туралы түсініктерін кеңейту Міндеттері: Білімділік: - Оқушыларға адам де

3 слайд
Сабақтың мақсаты: Балаларға денсаулықтың маңыздылығы туралы түсініктерін кеңейту Міндеттері: Білімділік: - Оқушыларға адам денсаулығының қымбаттылығын,өмір сүру қажеттілігін,басты байлық екенін түсіндіру және зиянды заттар мен әдеттердің ағзаға тигізетін әсерін ұғындыру; Дамытушылық: Өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға баулу,шығармашылық қабілеттерін және сөйлеу шеберліктерін дамыту; Тәрбиелік: - Денсаулықты сақтауға,тазалыққа,салаутты өмір салтын сақтауға тәрбиелеу;

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Балаларға денсаулықтың маңыздылығы туралы түсініктерін кеңейту Міндеттері: Білімділік: - Оқушыларға адам денсаулығының қымбаттылығын,өмір сүру қажеттілігін,басты байлық екенін түсіндіру және зиянды заттар мен әдеттердің ағзаға тигізетін әсерін ұғындыру; Дамытушылық: Өз денсаулықтарына жауапкершілікпен қарауға баулу,шығармашылық қабілеттерін және сөйлеу шеберліктерін дамыту; Тәрбиелік: - Денсаулықты сақтауға,тазалыққа,салаутты өмір салтын сақтауға тәрбиелеу;

Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі 5 «Т» - ережесін сақтау. Талап , Тәртіп, Тыныштық, Тазалық, Татулықты сақтауға шақыру. Оқ

4 слайд
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі 5 «Т» - ережесін сақтау. Талап , Тәртіп, Тыныштық, Тазалық, Татулықты сақтауға шақыру. Оқушылар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнді татулықпен өткізейік

4 слайд

Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі 5 «Т» - ережесін сақтау. Талап , Тәртіп, Тыныштық, Тазалық, Татулықты сақтауға шақыру. Оқушылар ережені есімізге түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып білуге талаптанып, тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнді татулықпен өткізейік

Жәймен көзіңді жұмып мені тыңдаңыздар. Тамаша таңертеңгі ашық күнді елестетіңіз. Сіз тынық та ерекше көлдің жағасындасыз. Т

5 слайд
Жәймен көзіңді жұмып мені тыңдаңыздар. Тамаша таңертеңгі ашық күнді елестетіңіз. Сіз тынық та ерекше көлдің жағасындасыз. Тек қана сіздің тыныс алғаныңызбен судың сылдыры ғана естіледі. Күн жарқырап нұрын төккен сайын сіз өзіңізді жақсы сезінесіз. Құстардың сайрағанымен шегірткенің шырылын естисіз. Сіз салмақтысыз. Ауа таза және мөлдір, сіз барлық денеңізбен күн жылуын сезінесіз, сіз осы тыныш таңертеңгі мезгіл сияқты бірқалыпты және қозғалыссыз тұрсыз. Сіз өзіңізді бақытты сезінесіз. Барлық дене мүшелеріңіз тыныштыққа және күн нұрына бөленуде. Сіз жақсы дем алудасыз. Енді жайлап көзімізді ашамыз. Біз тынығып, көңіл-күйіміз жақсарады, сергекпіз жағымды сезімдер күні бойы бізбен бірге болады.

5 слайд

Жәймен көзіңді жұмып мені тыңдаңыздар. Тамаша таңертеңгі ашық күнді елестетіңіз. Сіз тынық та ерекше көлдің жағасындасыз. Тек қана сіздің тыныс алғаныңызбен судың сылдыры ғана естіледі. Күн жарқырап нұрын төккен сайын сіз өзіңізді жақсы сезінесіз. Құстардың сайрағанымен шегірткенің шырылын естисіз. Сіз салмақтысыз. Ауа таза және мөлдір, сіз барлық денеңізбен күн жылуын сезінесіз, сіз осы тыныш таңертеңгі мезгіл сияқты бірқалыпты және қозғалыссыз тұрсыз. Сіз өзіңізді бақытты сезінесіз. Барлық дене мүшелеріңіз тыныштыққа және күн нұрына бөленуде. Сіз жақсы дем алудасыз. Енді жайлап көзімізді ашамыз. Біз тынығып, көңіл-күйіміз жақсарады, сергекпіз жағымды сезімдер күні бойы бізбен бірге болады.

Сабақтың дәйексөзі: Дені сау адам – табиғаттың ең қымбат жемісі» Т. Карлейль Дәйексөзден не түсін

6 слайд
Сабақтың дәйексөзі: Дені сау адам – табиғаттың ең қымбат жемісі» Т. Карлейль Дәйексөзден не түсіндіңдер? Қандай ой түйдіңдер?

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі: Дені сау адам – табиғаттың ең қымбат жемісі» Т. Карлейль Дәйексөзден не түсіндіңдер? Қандай ой түйдіңдер?

Мұғалім сыйы :

7 слайд
Мұғалім сыйы :

7 слайд

Мұғалім сыйы :

Сұрақтар айдары: 1.Үсті – басыңды таза ұстаудың денсаулыққа қандай пайдасы бар? 2.Денені шынықтыру не үшін қажет? 3.Сымбатты бо

8 слайд
Сұрақтар айдары: 1.Үсті – басыңды таза ұстаудың денсаулыққа қандай пайдасы бар? 2.Денені шынықтыру не үшін қажет? 3.Сымбатты болу үшін не істеу керек? 4.«Жаны саудың – тәні сау» деген нақыл сөзді қалай түсінесің? 5.Сен өз денсаулығыңды сақтау үшін қандай іс- әрекет жасап жүрсің?

8 слайд

Сұрақтар айдары: 1.Үсті – басыңды таза ұстаудың денсаулыққа қандай пайдасы бар? 2.Денені шынықтыру не үшін қажет? 3.Сымбатты болу үшін не істеу керек? 4.«Жаны саудың – тәні сау» деген нақыл сөзді қалай түсінесің? 5.Сен өз денсаулығыңды сақтау үшін қандай іс- әрекет жасап жүрсің?

5.Шығармашылық жұмыс Шығармашылық жұмысты жүргізбес бұрын, оқушыларды топтарға бөліп аламыз. Түстер бойынша бөлінеміз 1.Жағдая

9 слайд
5.Шығармашылық жұмыс Шығармашылық жұмысты жүргізбес бұрын, оқушыларды топтарға бөліп аламыз. Түстер бойынша бөлінеміз 1.Жағдаяттартарды шешейік, ой бөлісейік: І топ Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін «Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген әңгімесі бойынша «Денсаулықты сатып алуға болады» деді. Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол «Денсаулықты ақшаға сатып ала алмаймыз» деді. ·Сендер не деп айтқан болар едіңдер?

9 слайд

5.Шығармашылық жұмыс Шығармашылық жұмысты жүргізбес бұрын, оқушыларды топтарға бөліп аламыз. Түстер бойынша бөлінеміз 1.Жағдаяттартарды шешейік, ой бөлісейік: І топ Арман мен Жандос кеше сабақтан кейін «Денсаулық» жайлы ой бөлісті. Арман анасынан естіген әңгімесі бойынша «Денсаулықты сатып алуға болады» деді. Ал Жандос бұл ойға келіспеді. Ол «Денсаулықты ақшаға сатып ала алмаймыз» деді. ·Сендер не деп айтқан болар едіңдер?

1.Үсті – басыңды таза ұстаудың денсаулыққа қандай пайдасы бар? 2.Денені шынықтыру не үшін қажет? 3.Сымбатты болу үшін не істеу

10 слайд
1.Үсті – басыңды таза ұстаудың денсаулыққа қандай пайдасы бар? 2.Денені шынықтыру не үшін қажет? 3.Сымбатты болу үшін не істеу керек? 4.«Жаны саудың – тәні сау» деген нақыл сөзді қалай түсінесің? 5.Сен өз денсаулығыңды сақтау үшін қандай іс-әрекет жасап жүрсің?

10 слайд

1.Үсті – басыңды таза ұстаудың денсаулыққа қандай пайдасы бар? 2.Денені шынықтыру не үшін қажет? 3.Сымбатты болу үшін не істеу керек? 4.«Жаны саудың – тәні сау» деген нақыл сөзді қалай түсінесің? 5.Сен өз денсаулығыңды сақтау үшін қандай іс-әрекет жасап жүрсің?

ІІ топ Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп, «Денсаулығыңды бұзасың ғой» отырып, дұ

11 слайд
ІІ топ Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп, «Денсаулығыңды бұзасың ғой» отырып, дұрыс тамақ ішсең қайтер еді?» - деп кейіді. Самат анасына «Тамақтанбаудың денсаулыққа әсері қанша?» - деп, жүре тыңдады. ·Қалай ойлайсыңдар Саматтың айтқаны дүрыспа? Сендер қалай тамақтанасыңдар?

11 слайд

ІІ топ Самат таңертең сабаққа асығыс тамақтанып шықты. Анасы баласының бұл ісіне кейіп, «Денсаулығыңды бұзасың ғой» отырып, дұрыс тамақ ішсең қайтер еді?» - деп кейіді. Самат анасына «Тамақтанбаудың денсаулыққа әсері қанша?» - деп, жүре тыңдады. ·Қалай ойлайсыңдар Саматтың айтқаны дүрыспа? Сендер қалай тамақтанасыңдар?

ІІІ топ Аслан енді өз денсаулығын бақылауға алып, күтім жасау керектігін ойланды. Бірақ, ол неден бастарын білмей дал болды.

12 слайд
ІІІ топ Аслан енді өз денсаулығын бақылауға алып, күтім жасау керектігін ойланды. Бірақ, ол неден бастарын білмей дал болды. Ойлана келіп, өзінің күн кестесін құрудан бастауды жөн көрді. Уақытты дұрыс және пайдалы өткізудің де денсаулыққа қатысы бар деп шешті. ·Асланның ойы дұрыспа? Сендер Асланның орнында болсаңдар күн кестесін қалай құрар едіңдер?

12 слайд

ІІІ топ Аслан енді өз денсаулығын бақылауға алып, күтім жасау керектігін ойланды. Бірақ, ол неден бастарын білмей дал болды. Ойлана келіп, өзінің күн кестесін құрудан бастауды жөн көрді. Уақытты дұрыс және пайдалы өткізудің де денсаулыққа қатысы бар деп шешті. ·Асланның ойы дұрыспа? Сендер Асланның орнында болсаңдар күн кестесін қалай құрар едіңдер?

2. Оқушылар денсаулық құпиялары жайлы суреттер салады. «Галереяны шарлау» Оқушылар салған суреттерін ортаға шығарып не салған

13 слайд
2. Оқушылар денсаулық құпиялары жайлы суреттер салады. «Галереяны шарлау» Оқушылар салған суреттерін ортаға шығарып не салғанын айтып, тақтаға іліп көрме жасайды. Бір-бірінің суреттерін тамашалап баға береді. Бір-бірін бес шапалақпен мадақтайды.

13 слайд

2. Оқушылар денсаулық құпиялары жайлы суреттер салады. «Галереяны шарлау» Оқушылар салған суреттерін ортаға шығарып не салғанын айтып, тақтаға іліп көрме жасайды. Бір-бірінің суреттерін тамашалап баға береді. Бір-бірін бес шапалақпен мадақтайды.

7. Топпен ән айту Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Елім барда ерлік бар мақтанатын Ерлік

14 слайд
7. Топпен ән айту Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Елім барда ерлік бар мақтанатын Ерлік барда намыс бар сақталатын Намыс барда жеңіс бар жетелейтін Жеңіс барда елім бар еркелейтін Биікке бұлтым самғайды Елімнің жас арманы Намысын елдің қорғайтын Бейбіт күн батырлары Спорт Спорт Спорт Ерліктің аланы Спорт Спорт Спорт Ер жүрек жалауы Спорт Спорт Спорт Жеңістің алауы Халқым барда салтым бар сақтап келген Салтым барда елім бар жақтап келген Елім үшін ерім бар қорған болған Ерлер барда адаспас арман жолдан Биікке бұлтым самғайды Елімнің жас арманы Намысын елдің қорғайтын Бейбіт күн батырлары [Қайырмасы]

14 слайд

7. Топпен ән айту Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Спорт Елім барда ерлік бар мақтанатын Ерлік барда намыс бар сақталатын Намыс барда жеңіс бар жетелейтін Жеңіс барда елім бар еркелейтін Биікке бұлтым самғайды Елімнің жас арманы Намысын елдің қорғайтын Бейбіт күн батырлары Спорт Спорт Спорт Ерліктің аланы Спорт Спорт Спорт Ер жүрек жалауы Спорт Спорт Спорт Жеңістің алауы Халқым барда салтым бар сақтап келген Салтым барда елім бар жақтап келген Елім үшін ерім бар қорған болған Ерлер барда адаспас арман жолдан Биікке бұлтым самғайды Елімнің жас арманы Намысын елдің қорғайтын Бейбіт күн батырлары [Қайырмасы]

Үйге тапсырма. Келесі сабақ: 133 бет «Аппақ бала» оқып келу.

15 слайд
Үйге тапсырма. Келесі сабақ: 133 бет «Аппақ бала» оқып келу.

15 слайд

Үйге тапсырма. Келесі сабақ: 133 бет «Аппақ бала» оқып келу.

8. Сабақтың қорытынды сәті. Баяу әуен қойылады. Оқушылар денесін, басын тік ұстап, көзін жұмып отырады. Мұғалім жәй дауыспен:

16 слайд
8. Сабақтың қорытынды сәті. Баяу әуен қойылады. Оқушылар денесін, басын тік ұстап, көзін жұмып отырады. Мұғалім жәй дауыспен: - Әрқайсымыз оң қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік. Өз жүрегіміздің жылылығын сезініп, жүрек жылуымызды адамдарға, айналамызға жеткізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс жасайық! Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңыздар. Рахмет! Көздеріңді ашуға болады.

16 слайд

8. Сабақтың қорытынды сәті. Баяу әуен қойылады. Оқушылар денесін, басын тік ұстап, көзін жұмып отырады. Мұғалім жәй дауыспен: - Әрқайсымыз оң қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік. Өз жүрегіміздің жылылығын сезініп, жүрек жылуымызды адамдарға, айналамызға жеткізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс жасайық! Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңыздар. Рахмет! Көздеріңді ашуға болады.

17 слайд

17 слайд

Назарларыңызға рахмет!

18 слайд
Назарларыңызға рахмет!

18 слайд

Назарларыңызға рахмет!