Материалдар / Диалогтік оқытудың мәні
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Диалогтік оқытудың мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалогтік оқытудың мәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2021
482
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Диалогтік оқытудың мәні

1 слайд
Диалогтік оқытудың мәні

Мақсаты: Мұғалімдер тиімді педагогиканың бөлігі ретінде оқытудың диалогтік әдістерін енгізуге арналған тәсілдеріне талдау жаса

2 слайд
Мақсаты: Мұғалімдер тиімді педагогиканың бөлігі ретінде оқытудың диалогтік әдістерін енгізуге арналған тәсілдеріне талдау жасайды. Мысалы, жауап алу және топпен жұмыс істеу арқылы.

Міндеттері: Мұғалімдер жауап алу мен шағын топтардағы жұмысты қоса алғанда, әңгімені жеке оқуға ықпал ететін педагогика құрал

3 слайд
Міндеттері: Мұғалімдер жауап алу мен шағын топтардағы жұмысты қоса алғанда, әңгімені жеке оқуға ықпал ететін педагогика құралы ретінде тиімді қолдану туралы өз идеяларын тұжырымдайды .

Түйінді идеясы: Әңгімелесу – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану а

4 слайд
Түйінді идеясы: Әңгімелесу – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне мейлінше тартуға көмектеседі.

Диалогты оқыту: Оқушы үшін қызықты және түсінікті сабақ. Мұғалім үшін табысты және шығармашылықтың кілті.

5 слайд
Диалогты оқыту: Оқушы үшін қызықты және түсінікті сабақ. Мұғалім үшін табысты және шығармашылықтың кілті.

1.Әңгіме-дебат. 2.Кумулятивтік әңгіме. 3.Зерттеушілік әңгіме .

6 слайд
1.Әңгіме-дебат. 2.Кумулятивтік әңгіме. 3.Зерттеушілік әңгіме .

Әңгіме - дебат -Ой-пікірлерде алшақтық болады, әрқайсысы өз шешімінде қалады -Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған тал

7 слайд
Әңгіме - дебат -Ой-пікірлерде алшақтық болады, әрқайсысы өз шешімінде қалады -Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады -Қарым-қатынас көбіне «ия, бұл ссолай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады -Бірлесуден гөрі, көбінесе бәсекелестікке бағытталған

Кумулятивтік әңгіме • - айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісім береді • -Әңгіме білім алмасу

8 слайд
Кумулятивтік әңгіме • - айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісім береді • -Әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайды • Идея қайталанады, жасалынады, бағалана бермейді

Зерттеушілік әңгіме • Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады • Әкімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағаланады • Қатыс

9 слайд
Зерттеушілік әңгіме • Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады • Әкімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағаланады • Қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды, айтқандарын дәлелдейді, әңгімедегі дәлелдеме «көрінеді» • Топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады.

Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясында табысты талқылауларда әңгіменің зертеушілік түрі басым

10 слайд
Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясында табысты талқылауларда әңгіменің зертеушілік түрі басымдыққа ие болады.

Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрткі болу, сынақтан өткізу және басқаға бағыттау сияқты әртүрлі тәсілдерін

11 слайд
Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрткі болу, сынақтан өткізу және басқаға бағыттау сияқты әртүрлі тәсілдерін пайдалануға болады.

Сұрақ қоюдың түрлеріне тоқталамын. «Бастама-жауап- кейінгі әрекет»(БЖӘ) Төмен дәрежелі- жоғары дәрежелі (Ашық-жабық). Түрткі

12 слайд
Сұрақ қоюдың түрлеріне тоқталамын. «Бастама-жауап- кейінгі әрекет»(БЖӘ) Төмен дәрежелі- жоғары дәрежелі (Ашық-жабық). Түрткі болу , сынақтан өткізу, басқаға бағыттау.

Қорытынды: Жаттығу «Кездескенше» (Барлық катысушы орнынан тұрады). -Менің қолымда кішкентай ғана күн бар. Ол сіздерге

13 слайд
Қорытынды: Жаттығу «Кездескенше» (Барлық катысушы орнынан тұрады). -Менің қолымда кішкентай ғана күн бар. Ол сіздерге жылу , қуаныш, табыс, сүйіспеншілік сыйлайды.Оны сіздерге бере отырып, семинар туралы әсерлеріңізді білдірсеңіздер. Семинар аяқталды. Бәріңізге көп-көп рахмет. Өздеріңізбен жұмыс жүргізген үлкен ғанибет. Біз бүгін міндеттердің бірін орындадық деп ойлаймын,сіздерге кәсіби қызметтеріңізге табыс тілеймін.

Рефлекция: Екі жұлдыз бір тілек

14 слайд
Рефлекция: Екі жұлдыз бір тілек