Диалогтік оқытудың мәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Диалогтік оқытудың
мәні
1 слайд
Диалогтік оқытудың мәні
2 слайд
Мақсаты:
Мұғалімдер тиімді педагогиканың
бөлігі ретінде оқытудың диалогтік
әдістерін енгізуге арналған
тәсілдеріне талдау жасайды.
Мысалы, жауап алу
және топпен жұмыс істеу арқылы.
2 слайд
Мақсаты: Мұғалімдер тиімді педагогиканың бөлігі ретінде оқытудың диалогтік әдістерін енгізуге арналған тәсілдеріне талдау жасайды. Мысалы, жауап алу және топпен жұмыс істеу арқылы.
3 слайд
Міндеттері:
Мұғалімдер жауап алу мен шағын
топтардағы жұмысты қоса
алғанда, әңгімені жеке оқуға
ықпал ететін педагогика құралы
ретінде тиімді қолдану туралы өз
идеяларын тұжырымдайды .
3 слайд
Міндеттері: Мұғалімдер жауап алу мен шағын топтардағы жұмысты қоса алғанда, әңгімені жеке оқуға ықпал ететін педагогика құралы ретінде тиімді қолдану туралы өз идеяларын тұжырымдайды .
4 слайд
Түйінді идеясы:
Әңгімелесу – мұғалімдер балалардың оқуға деген
ынтасын оята алатын
пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану
арқылы мұғалімдер балалардың
білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады.
Балалардың білімі мен идеясын
анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды
оқыту үдерісіне мейлінше
тартуға көмектеседі.
4 слайд
Түйінді идеясы: Әңгімелесу – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік. Сыныпта диалогті қолдану арқылы мұғалімдер балалардың білім алу сапасына үлкен ықпал ете алады. Балалардың білімі мен идеясын анықтауға бағытталған шынайы әрекет оларды оқыту үдерісіне мейлінше тартуға көмектеседі.
5 слайд
Диалогты оқыту:
Оқушы үшін қызықты және
түсінікті сабақ.
Мұғалім үшін табысты және
шығармашылықтың кілті.
5 слайд
Диалогты оқыту: Оқушы үшін қызықты және түсінікті сабақ. Мұғалім үшін табысты және шығармашылықтың кілті.
6 слайд
1.Әңгіме-дебат.
2.Кумулятивтік әңгіме.
3.Зерттеушілік әңгіме .
6 слайд
1.Әңгіме-дебат. 2.Кумулятивтік әңгіме. 3.Зерттеушілік әңгіме .
7 слайд
Әңгіме - дебат
-Ой-пікірлерде алшақтық болады, әрқайсысы
өз шешімінде қалады
-Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған
талпыныс жасалады
-Қарым-қатынас көбіне «ия, бұл ссолай»,
«Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге
асады
-Бірлесуден гөрі, көбінесе бәсекелестікке
бағытталған
7 слайд
Әңгіме - дебат -Ой-пікірлерде алшақтық болады, әрқайсысы өз шешімінде қалады -Ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады -Қарым-қатынас көбіне «ия, бұл ссолай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады -Бірлесуден гөрі, көбінесе бәсекелестікке бағытталған
8 слайд
Кумулятивтік әңгіме
•
- айтылған пікірлермен тыңдаушылардың
әрқайсысы механикалық түрде келісім
береді
•
-Әңгіме білім алмасу мақсатында
жүргізілгенімен, оған өзгелер ұсынған
қандай да болсын идеяларды төзімділікпен
тыңдайды
•
Идея қайталанады, жасалынады, бағалана
бермейді
8 слайд
Кумулятивтік әңгіме • - айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісім береді • -Әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайды • Идея қайталанады, жасалынады, бағалана бермейді
9 слайд
Зерттеушілік әңгіме
•
Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады
•
Әкімнің идеясы пайдалы деп
саналғанымен, мұқият бағаланады
•
Қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды,
айтқандарын дәлелдейді, әңгімедегі
дәлелдеме «көрінеді»
•
Топтағы қатысушылар келісімге жетуге
тырысады.
9 слайд
Зерттеушілік әңгіме • Әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады • Әкімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағаланады • Қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды, айтқандарын дәлелдейді, әңгімедегі дәлелдеме «көрінеді» • Топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады.
10 слайд
Мерсердің айтуынша, ұжымдық
түсіну мен білім беруге қол жету
аясында табысты талқылауларда
әңгіменің зертеушілік түрі
басымдыққа ие болады.
10 слайд
Мерсердің айтуынша, ұжымдық түсіну мен білім беруге қол жету аясында табысты талқылауларда әңгіменің зертеушілік түрі басымдыққа ие болады.
11 слайд
Оқушының білім алуын қолдау
үшін сұрақ қоюдың түрткі болу,
сынақтан өткізу және басқаға
бағыттау сияқты әртүрлі
тәсілдерін пайдалануға болады.
11 слайд
Оқушының білім алуын қолдау үшін сұрақ қоюдың түрткі болу, сынақтан өткізу және басқаға бағыттау сияқты әртүрлі тәсілдерін пайдалануға болады.
12 слайд
Сұрақ қоюдың түрлеріне
тоқталамын.
«Бастама-жауап- кейінгі әрекет»(БЖӘ)
Төмен дәрежелі- жоғары дәрежелі
(Ашық-жабық). Түрткі болу , сынақтан
өткізу, басқаға бағыттау.
12 слайд
Сұрақ қоюдың түрлеріне тоқталамын. «Бастама-жауап- кейінгі әрекет»(БЖӘ) Төмен дәрежелі- жоғары дәрежелі (Ашық-жабық). Түрткі болу , сынақтан өткізу, басқаға бағыттау.
13 слайд
Қорытынды:
Жаттығу «Кездескенше» (Барлық
катысушы орнынан тұрады).
-Менің қолымда кішкентай ғана күн бар.
Ол сіздерге жылу , қуаныш, табыс,
сүйіспеншілік сыйлайды.Оны сіздерге
бере отырып, семинар туралы
әсерлеріңізді білдірсеңіздер.
Семинар аяқталды. Бәріңізге көп-көп
рахмет. Өздеріңізбен жұмыс жүргізген
үлкен ғанибет. Біз бүгін міндеттердің
бірін орындадық деп ойлаймын,сіздерге
кәсіби қызметтеріңізге табыс тілеймін.
13 слайд
Қорытынды: Жаттығу «Кездескенше» (Барлық катысушы орнынан тұрады). -Менің қолымда кішкентай ғана күн бар. Ол сіздерге жылу , қуаныш, табыс, сүйіспеншілік сыйлайды.Оны сіздерге бере отырып, семинар туралы әсерлеріңізді білдірсеңіздер. Семинар аяқталды. Бәріңізге көп-көп рахмет. Өздеріңізбен жұмыс жүргізген үлкен ғанибет. Біз бүгін міндеттердің бірін орындадық деп ойлаймын,сіздерге кәсіби қызметтеріңізге табыс тілеймін.
14 слайд
Рефлекция:
Екі жұлдыз бір тілек
14 слайд
Рефлекция: Екі жұлдыз бір тілек