Материалдар / дидактикалық материалдар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

дидактикалық материалдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мұғалімдерге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2019
1245
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
7- 8 – сыныптаға арналған 7- 8 – сыныптаға арналған тапсырмалар жинағытапсырмалар жинағы7- 8 – сыныптаға арналған 7- 8 – сыныпт

1 слайд
7- 8 – сыныптаға арналған 7- 8 – сыныптаға арналған тапсырмалар жинағытапсырмалар жинағы7- 8 – сыныптаға арналған 7- 8 – сыныптаға арналған тапсырмалар жинағытапсырмалар жинағы

1 слайд

7- 8 – сыныптаға арналған 7- 8 – сыныптаға арналған тапсырмалар жинағытапсырмалар жинағы7- 8 – сыныптаға арналған 7- 8 – сыныптаға арналған тапсырмалар жинағытапсырмалар жинағы

1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру Бұл деңгейде пәндер арасындағы Бұл

2 слайд
1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру Бұл деңгейде пәндер арасындағы Бұл деңгейде пәндер арасындағы байланыс көзге ұсталады.байланыс көзге ұсталады.

2 слайд

1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру 1- деңгей Байланыстыру Бұл деңгейде пәндер арасындағы Бұл деңгейде пәндер арасындағы байланыс көзге ұсталады.байланыс көзге ұсталады.

1. Оқу, жұмыс түбір сөздеріннен символдық шамаларды біріктіру операциясы көмегімен туынды сөз құраңдар. Әрі оған көптік жалғау

3 слайд
1. Оқу, жұмыс түбір сөздеріннен символдық шамаларды біріктіру операциясы көмегімен туынды сөз құраңдар. Әрі оған көптік жалғауын қосыңдар. 2. Мына сөйлемдердегі бастауыш пен баяндауышты тауып, символдық шамаларды қию операциясы арқылы қиып алып, бастауыш пен баяндауыштан тұратын жалаң сөйлем құраңыздар: • Өзіңіз білінбей жүріп іскер екенсіз. • Арман хат жазды. • Бүгінгі жиналысқа оқтушы - оқушылар толық қатынасты. • Сіздер бізге көп көмек көрсеттіңіздер.

3 слайд

1. Оқу, жұмыс түбір сөздеріннен символдық шамаларды біріктіру операциясы көмегімен туынды сөз құраңдар. Әрі оған көптік жалғауын қосыңдар. 2. Мына сөйлемдердегі бастауыш пен баяндауышты тауып, символдық шамаларды қию операциясы арқылы қиып алып, бастауыш пен баяндауыштан тұратын жалаң сөйлем құраңыздар: • Өзіңіз білінбей жүріп іскер екенсіз. • Арман хат жазды. • Бүгінгі жиналысқа оқтушы - оқушылар толық қатынасты. • Сіздер бізге көп көмек көрсеттіңіздер.

3. 0,2343232 санын пайдаланып, таза периодты, аралас периодты ондық бөлшекті жазыңыздар. 4. Төмендегілердің қайсы біріктір

4 слайд
3. 0,2343232 санын пайдаланып, таза периодты, аралас периодты ондық бөлшекті жазыңыздар. 4. Төмендегілердің қайсы біріктіру операциясы болады? 12+45=1245 , 300+55= 355, 1020+346= 1020346, 88 және 110 3 . Назым аптаның екі күнінде информатика сабағын оқиды. Ол өзінің бір айда неше рет информатика сабағын оқитынын есептемек болды. Ал балалар Назымға көмектесейік. 5 . 2x/x-3 өрнегінің есептелуі қандай алгоритмнің көмегімен шешіледі? 6. Жансая 1- ден 99- ға дейінгі тақ сандардың қосындысын әрі тез, әрі дұрыс есептеудің жолын қарастырды.Ал, сіздерде Жансаямен бірге есептеудің жолын қарастырыңыздар.

4 слайд

3. 0,2343232 санын пайдаланып, таза периодты, аралас периодты ондық бөлшекті жазыңыздар. 4. Төмендегілердің қайсы біріктіру операциясы болады? 12+45=1245 , 300+55= 355, 1020+346= 1020346, 88 және 110 3 . Назым аптаның екі күнінде информатика сабағын оқиды. Ол өзінің бір айда неше рет информатика сабағын оқитынын есептемек болды. Ал балалар Назымға көмектесейік. 5 . 2x/x-3 өрнегінің есептелуі қандай алгоритмнің көмегімен шешіледі? 6. Жансая 1- ден 99- ға дейінгі тақ сандардың қосындысын әрі тез, әрі дұрыс есептеудің жолын қарастырды.Ал, сіздерде Жансаямен бірге есептеудің жолын қарастырыңыздар.

7 . Бірінші оқушы бір сағатта М себет, екінші оқшы К себет, үшінші оқушы N себет алма жинаса, олар t сағатта қанша алма ж

5 слайд
7 . Бірінші оқушы бір сағатта М себет, екінші оқшы К себет, үшінші оқушы N себет алма жинаса, олар t сағатта қанша алма жинайды. 8 . Оқушылар 3400 теңгеге әрқайсы 30 және 40 теңгелік 100 билет сатып алған болса, 30 және 40 теңгелік билеттің саны қанша? . 9 .Доп жер бетінен 10м биіктіктен 20м /c жылдамдықпен вертикаль жоғары лақтырлса, доп қанша уақтта жерге түседі? 10. Ақерке жарты сағатта 3 есеп шығарса, 8 сағатта қанша есеп шығарады? 11 . Ит қоянды 120м жерден көрді. Егер қояның жылдамдығы 250м, ал иттің жылдамдығы 260м болса, ит қоянды қанша минуттан соң қуып жетеді?

5 слайд

7 . Бірінші оқушы бір сағатта М себет, екінші оқшы К себет, үшінші оқушы N себет алма жинаса, олар t сағатта қанша алма жинайды. 8 . Оқушылар 3400 теңгеге әрқайсы 30 және 40 теңгелік 100 билет сатып алған болса, 30 және 40 теңгелік билеттің саны қанша? . 9 .Доп жер бетінен 10м биіктіктен 20м /c жылдамдықпен вертикаль жоғары лақтырлса, доп қанша уақтта жерге түседі? 10. Ақерке жарты сағатта 3 есеп шығарса, 8 сағатта қанша есеп шығарады? 11 . Ит қоянды 120м жерден көрді. Егер қояның жылдамдығы 250м, ал иттің жылдамдығы 260м болса, ит қоянды қанша минуттан соң қуып жетеді?

12 . 1939 жылы қала халқы саны 28%, ауыл халқы саны 7 2% , 1959 жылы қала халқы саны 44%, ауыл халқы саны 56%, 1980

6 слайд
12 . 1939 жылы қала халқы саны 28%, ауыл халқы саны 7 2% , 1959 жылы қала халқы саны 44%, ауыл халқы саны 56%, 1980 жылы қала халқы саны 54,9%, ауыл халқы саны 45,1%, 1999 жылы қала халқы саны 56%, ауыл халқы саны 44%, 2004 жылы қала халқы саны 56,7%, ауыл халқы саны 43,3% болған. Осы мәліметтерді пайдаланып, қала мен аулдағы халық саның айрмашылығындағы үлкен өзгеріс көрсеткен жылдарды анықтау алгоритмін жазыңыздар. 13 . Төмендегі мемелекеттердің қай матрикте орналасқанын анықтау алгоритммін жазыңыздар. Қазақстан, Германия, Жапония, Канада, АҚЩ, Бразлия

6 слайд

12 . 1939 жылы қала халқы саны 28%, ауыл халқы саны 7 2% , 1959 жылы қала халқы саны 44%, ауыл халқы саны 56%, 1980 жылы қала халқы саны 54,9%, ауыл халқы саны 45,1%, 1999 жылы қала халқы саны 56%, ауыл халқы саны 44%, 2004 жылы қала халқы саны 56,7%, ауыл халқы саны 43,3% болған. Осы мәліметтерді пайдаланып, қала мен аулдағы халық саның айрмашылығындағы үлкен өзгеріс көрсеткен жылдарды анықтау алгоритмін жазыңыздар. 13 . Төмендегі мемелекеттердің қай матрикте орналасқанын анықтау алгоритммін жазыңыздар. Қазақстан, Германия, Жапония, Канада, АҚЩ, Бразлия

Таңдау деңгейінде информатика сабағына байланысты мәліметтер тірек сөздермен беріліп, оқушы осы берілген сөздердің біре

7 слайд
Таңдау деңгейінде информатика сабағына байланысты мәліметтер тірек сөздермен беріліп, оқушы осы берілген сөздердің біреуін таңдау арқылы мағұлмат алады. Сұрақ берілген мәліметке байланысты болады.

7 слайд

Таңдау деңгейінде информатика сабағына байланысты мәліметтер тірек сөздермен беріліп, оқушы осы берілген сөздердің біреуін таңдау арқылы мағұлмат алады. Сұрақ берілген мәліметке байланысты болады.

Төменде бірнеше тірек сөздер берілген. Берілген сөздердің біреуін таңдаңыздар. Берлген тірек сөздер: Алгоритм , оры

8 слайд
Төменде бірнеше тірек сөздер берілген. Берілген сөздердің біреуін таңдаңыздар. Берлген тірек сөздер: Алгоритм , орындаушы , ереже , компьютер

8 слайд

Төменде бірнеше тірек сөздер берілген. Берілген сөздердің біреуін таңдаңыздар. Берлген тірек сөздер: Алгоритм , орындаушы , ереже , компьютер

“ Алгоритм” сөзі IX ғасырдағы Орта Азияның ұлы математигі атының латынша жазылу – algorithmi қалпынан шыққан. Сұрақ: Жоға

9 слайд
“ Алгоритм” сөзі IX ғасырдағы Орта Азияның ұлы математигі атының латынша жазылу – algorithmi қалпынан шыққан. Сұрақ: Жоғарда айтылған Орта Азиян ұлы математигі кім? Ол қай жылдары өмір сөрген?

9 слайд

“ Алгоритм” сөзі IX ғасырдағы Орта Азияның ұлы математигі атының латынша жазылу – algorithmi қалпынан шыққан. Сұрақ: Жоғарда айтылған Орта Азиян ұлы математигі кім? Ол қай жылдары өмір сөрген?

Әрбір алгоритм белгілі бір орындаушыға, орындаушының осы алгоритм командаларын түсінуіне есептелген. Орындаушының орындау мүм

10 слайд
Әрбір алгоритм белгілі бір орындаушыға, орындаушының осы алгоритм командаларын түсінуіне есептелген. Орындаушының орындау мүмкін командалар жиынтығы орындаушының командалар жүйесі деп аталады. Ал, құрастырылған алгоритммен басқаруға тиісті объект немесе субъект не деп аталады?

10 слайд

Әрбір алгоритм белгілі бір орындаушыға, орындаушының осы алгоритм командаларын түсінуіне есептелген. Орындаушының орындау мүмкін командалар жиынтығы орындаушының командалар жүйесі деп аталады. Ал, құрастырылған алгоритммен басқаруға тиісті объект немесе субъект не деп аталады?

әл - Хорезми ұсынған ережені жақтаушыларды алгоритмдіктер деп атаған. Сұрақ: әл - Хорезми қандай ереже ұсынған?

11 слайд
әл - Хорезми ұсынған ережені жақтаушыларды алгоритмдіктер деп атаған. Сұрақ: әл - Хорезми қандай ереже ұсынған?

11 слайд

әл - Хорезми ұсынған ережені жақтаушыларды алгоритмдіктер деп атаған. Сұрақ: әл - Хорезми қандай ереже ұсынған?

Қазіргі кезде “алгоритм” ұғымы тек математикалық есеп шығару әдісімен ғана шектелмейді. Оның мағанасы кең. Әрбір компьютер алд

12 слайд
Қазіргі кезде “алгоритм” ұғымы тек математикалық есеп шығару әдісімен ғана шектелмейді. Оның мағанасы кең. Әрбір компьютер алдын ала берілген алгоритммен жұмыс істейді. Алгоритмді компьютерде орындау үшін компьютерге түсінікті тілде жазып шығу керек. Сұрақ: . Алгоритмді компьютерге түсінікті тілде жазу қалай аталады?

12 слайд

Қазіргі кезде “алгоритм” ұғымы тек математикалық есеп шығару әдісімен ғана шектелмейді. Оның мағанасы кең. Әрбір компьютер алдын ала берілген алгоритммен жұмыс істейді. Алгоритмді компьютерде орындау үшін компьютерге түсінікті тілде жазып шығу керек. Сұрақ: . Алгоритмді компьютерге түсінікті тілде жазу қалай аталады?

Берлген тірек сөздер:  Аудармашы программа  команда  программалау тілі  аппараттық құрал  Интел

13 слайд
Берлген тірек сөздер:  Аудармашы программа  команда  программалау тілі  аппараттық құрал  Интел

13 слайд

Берлген тірек сөздер:  Аудармашы программа  команда  программалау тілі  аппараттық құрал  Интел

Алгоритм қарапайым алгоритмдік тілде құрылып, содан кейін программалау тілінде жазылады, ең соңында машина тіліне түрлендірі

14 слайд
Алгоритм қарапайым алгоритмдік тілде құрылып, содан кейін программалау тілінде жазылады, ең соңында машина тіліне түрлендіріліп орындалады. Сұрақ: алгоритмдік тілді машина тіліне автоматты түрде аударатын аудармашы програма қалай аталады?

14 слайд

Алгоритм қарапайым алгоритмдік тілде құрылып, содан кейін программалау тілінде жазылады, ең соңында машина тіліне түрлендіріліп орындалады. Сұрақ: алгоритмдік тілді машина тіліне автоматты түрде аударатын аудармашы програма қалай аталады?

Алгоритм командалары есеп шартына байланысты жай және құрама командалардан тұрады. Алгоритмнің бір қадамы бір қарапайым опера

15 слайд
Алгоритм командалары есеп шартына байланысты жай және құрама командалардан тұрады. Алгоритмнің бір қадамы бір қарапайым операцияны орындайтын жай командалардан тұрады. Сұрақ: Жай командаларға жататын командаларды көрсетіңіздер.

15 слайд

Алгоритм командалары есеп шартына байланысты жай және құрама командалардан тұрады. Алгоритмнің бір қадамы бір қарапайым операцияны орындайтын жай командалардан тұрады. Сұрақ: Жай командаларға жататын командаларды көрсетіңіздер.

Программалау тілідерінде қатынас амалдарымен бірге, логикалық амалдарда қолданылады. Сұрақ: Программалау тілдерінде қатын

16 слайд
Программалау тілідерінде қатынас амалдарымен бірге, логикалық амалдарда қолданылады. Сұрақ: Программалау тілдерінде қатынас амалы мен логикалық амалдардың қайсысының орындалу басымдылығы жоғары?

16 слайд

Программалау тілідерінде қатынас амалдарымен бірге, логикалық амалдарда қолданылады. Сұрақ: Программалау тілдерінде қатынас амалы мен логикалық амалдардың қайсысының орындалу басымдылығы жоғары?

1694 жылы атақты неміс математигі Лейбниц Паскальдың идиасын дамытып, өзінің механикалық есептеу машинасын құрастырды. Дөңгеле

17 слайд
1694 жылы атақты неміс математигі Лейбниц Паскальдың идиасын дамытып, өзінің механикалық есептеу машинасын құрастырды. Дөңгелектің орнына цифрлар жазылған цилиндр қолданылды. Бұл құрал күрделі қосу мен алу есептерін жүргізумен қатар, сандарды бөлу, көбейту, тіпті күрделі көбейту амалдарында орындайтын болған. Сұрақ: жоғарда айтылып отырған Лейбниц құрастырған есептеу құралының атын атаңыз.

17 слайд

1694 жылы атақты неміс математигі Лейбниц Паскальдың идиасын дамытып, өзінің механикалық есептеу машинасын құрастырды. Дөңгелектің орнына цифрлар жазылған цилиндр қолданылды. Бұл құрал күрделі қосу мен алу есептерін жүргізумен қатар, сандарды бөлу, көбейту, тіпті күрделі көбейту амалдарында орындайтын болған. Сұрақ: жоғарда айтылып отырған Лейбниц құрастырған есептеу құралының атын атаңыз.

АҚШ – тің “Интел” фирмасы компьютердің негізгі блогі – процессордың жұмысын орындауға қабілетті өте үлкен интегралдық схеман

18 слайд
АҚШ – тің “Интел” фирмасы компьютердің негізгі блогі – процессордың жұмысын орындауға қабілетті өте үлкен интегралдық схеманы – алғашқы микропроцессорды жасады. Микропроцессордың жасалуы - бұл информатикадағы революция болды. Осының нәтижесінде дербес компьютер (ДК ) пайда болды. Сұрақ: алғашқы микропроцессор қай жылы жасалды?

18 слайд

АҚШ – тің “Интел” фирмасы компьютердің негізгі блогі – процессордың жұмысын орындауға қабілетті өте үлкен интегралдық схеманы – алғашқы микропроцессорды жасады. Микропроцессордың жасалуы - бұл информатикадағы революция болды. Осының нәтижесінде дербес компьютер (ДК ) пайда болды. Сұрақ: алғашқы микропроцессор қай жылы жасалды?

1. 1954 жылы Хоппер өзінің тобымен программалау тілі және комплятордан жүйе құраған, содан кейін ол МАТН – МАТІС атына ие бо

19 слайд
1. 1954 жылы Хоппер өзінің тобымен программалау тілі және комплятордан жүйе құраған, содан кейін ол МАТН – МАТІС атына ие болды. Дәл осы жылы ең алғашқы программалау тілі дүниеге келді. Сұрақ: 1954 жылы қандай программалау тілі дүниеге келді?

19 слайд

1. 1954 жылы Хоппер өзінің тобымен программалау тілі және комплятордан жүйе құраған, содан кейін ол МАТН – МАТІС атына ие болды. Дәл осы жылы ең алғашқы программалау тілі дүниеге келді. Сұрақ: 1954 жылы қандай программалау тілі дүниеге келді?

2. 1960 жылдарында Дармутск колледжінің математика факультетінің қызметкері Томос Курц және Джон Кемени ағылшын тілінің жай с

20 слайд
2. 1960 жылдарында Дармутск колледжінің математика факультетінің қызметкері Томос Курц және Джон Кемени ағылшын тілінің жай сөздерінен тұратын ерекшеленген жаңа пронраммалау тілін шығарды. Сұрақ: жоғардағы ақпарат қай программалау тіліне қатысты?

20 слайд

2. 1960 жылдарында Дармутск колледжінің математика факультетінің қызметкері Томос Курц және Джон Кемени ағылшын тілінің жай сөздерінен тұратын ерекшеленген жаңа пронраммалау тілін шығарды. Сұрақ: жоғардағы ақпарат қай программалау тіліне қатысты?

3. Ол аналитикалық машинаға өте жоғары баға берген. әрі дүние жүзіндегі алғашқы программист болып табылады. Сұрақ: Бұл кі

21 слайд
3. Ол аналитикалық машинаға өте жоғары баға берген. әрі дүние жүзіндегі алғашқы программист болып табылады. Сұрақ: Бұл кім жайындағы мәлімет ?

21 слайд

3. Ол аналитикалық машинаға өте жоғары баға берген. әрі дүние жүзіндегі алғашқы программист болып табылады. Сұрақ: Бұл кім жайындағы мәлімет ?

3- деңгей жүйелеу Бұл деңгей оқушылардың сабақта алған ториялық білімдерін практика барысында бір жүйеге келтіріп, қ

22 слайд
3- деңгей жүйелеу Бұл деңгей оқушылардың сабақта алған ториялық білімдерін практика барысында бір жүйеге келтіріп, қолдана алу білік, білімін тексереді.

22 слайд

3- деңгей жүйелеу Бұл деңгей оқушылардың сабақта алған ториялық білімдерін практика барысында бір жүйеге келтіріп, қолдана алу білік, білімін тексереді.

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

Төмендегі өрнектердің С++ тілінде дұрыс жазылған нұсқасын белгілеңіздер Z= 7, 45+4х-1,2у2 2 5 x x y   3 2 3 4 ab c

25 слайд
Төмендегі өрнектердің С++ тілінде дұрыс жазылған нұсқасын белгілеңіздер Z= 7, 45+4х-1,2у2 2 5 x x y   3 2 3 4 ab c b a z    a) Z=7.45+4 * x-1.2*y b) Z:=7.45+4*x-1.2y c) Z=7.45+4*X-1.2Y d) Z=7.45+4*x-1,2y y=SQR(5X-2*X^2)) a) y=SQR(5*X-2*pow(X,2) b) y=SQR(5X-2*X2) c) y=SQR(5*X-2X^2) a) Z=(4.a+3*b-c)/2*ab^3 b) Z=(4*a+3*b-c)/2*ab^3 c) Z=(4*a+3*b)-c/ 2*a*pow(b,3) d) Z=(4*a+3*b-c)/2*a*b^3

25 слайд

Төмендегі өрнектердің С++ тілінде дұрыс жазылған нұсқасын белгілеңіздер Z= 7, 45+4х-1,2у2 2 5 x x y   3 2 3 4 ab c b a z    a) Z=7.45+4 * x-1.2*y b) Z:=7.45+4*x-1.2y c) Z=7.45+4*X-1.2Y d) Z=7.45+4*x-1,2y y=SQR(5X-2*X^2)) a) y=SQR(5*X-2*pow(X,2) b) y=SQR(5X-2*X2) c) y=SQR(5*X-2X^2) a) Z=(4.a+3*b-c)/2*ab^3 b) Z=(4*a+3*b-c)/2*ab^3 c) Z=(4*a+3*b)-c/ 2*a*pow(b,3) d) Z=(4*a+3*b-c)/2*a*b^3

4- деңгей талқылау Талқылау деңгейінде оқушылар берлген есептің программасына байланысты есептің нәтижесіне талдау жасау

26 слайд
4- деңгей талқылау Талқылау деңгейінде оқушылар берлген есептің программасына байланысты есептің нәтижесіне талдау жасау, алгоритмге байланысты программасын құра білу қабілетін тексереді.

26 слайд

4- деңгей талқылау Талқылау деңгейінде оқушылар берлген есептің программасына байланысты есептің нәтижесіне талдау жасау, алгоритмге байланысты программасын құра білу қабілетін тексереді.

Төмендегі блок – схемаға программа құрастырыңдар. басы Ойлан немен айналысасың? Спортпен айналыссаң Сау денелі боласың Саудамен

27 слайд
Төмендегі блок – схемаға программа құрастырыңдар. басы Ойлан немен айналысасың? Спортпен айналыссаң Сау денелі боласың Саудамен айналыссаң Бай боласың құрқаласың соңы

27 слайд

Төмендегі блок – схемаға программа құрастырыңдар. басы Ойлан немен айналысасың? Спортпен айналыссаң Сау денелі боласың Саудамен айналыссаң Бай боласың құрқаласың соңы

Төмендегі берілген есептердің алгоритмдеріне сүйеніп программасын құрыңыздар.  Қосындыны есептеп шығару: 6 5 4 3 2 2 2 2 2 2

28 слайд
Төмендегі берілген есептердің алгоритмдеріне сүйеніп программасын құрыңыздар.  Қосындыны есептеп шығару: 6 5 4 3 2 2 2 2 2 2     Алг сома (нәт,бүтін S ) Басы бүтін Х S:=0; X:= 2 Әзірше X<=6 цб S:= S+2^X X:=X+1 Цс Шығару S Соңы.

28 слайд

Төмендегі берілген есептердің алгоритмдеріне сүйеніп программасын құрыңыздар.  Қосындыны есептеп шығару: 6 5 4 3 2 2 2 2 2 2     Алг сома (нәт,бүтін S ) Басы бүтін Х S:=0; X:= 2 Әзірше X<=6 цб S:= S+2^X X:=X+1 Цс Шығару S Соңы.

Төменде сызықтық кесте элементінің ең кішісін такбу алгоритмі берлген. Алгоритмге қарап программасын құрыңыздар A[1] A[2] A[3]

29 слайд
Төменде сызықтық кесте элементінің ең кішісін такбу алгоритмі берлген. Алгоритмге қарап программасын құрыңыздар A[1] A[2] A[3] A[4] A[5] 2 1 0 9 -10 Алг МІИ(арг бүт И, зат кес. А [1:N], нәт. Зат MIN ) Басы бүтін I Енгізу А MIN <A[1] I Үшін 2- ден И – ға дейін Цб Егер A[I]<MIN Онда MIN: = A[I] Болды Цс Шығару MIN соңы

29 слайд

Төменде сызықтық кесте элементінің ең кішісін такбу алгоритмі берлген. Алгоритмге қарап программасын құрыңыздар A[1] A[2] A[3] A[4] A[5] 2 1 0 9 -10 Алг МІИ(арг бүт И, зат кес. А [1:N], нәт. Зат MIN ) Басы бүтін I Енгізу А MIN <A[1] I Үшін 2- ден И – ға дейін Цб Егер A[I]<MIN Онда MIN: = A[I] Болды Цс Шығару MIN соңы

5- деңгей шығармашылық 5- деңгейде берлген есептің қойылысына таклдау жасау, программа жазу этаптарын білу және пайдал

30 слайд
5- деңгей шығармашылық 5- деңгейде берлген есептің қойылысына таклдау жасау, программа жазу этаптарын білу және пайдалана алу, програмаларды әр түрлі конструкциясын қолдану, программаны копияциялау әдіс – тәсілдерін білу біліктерін тексереді. Бұл деңгейде оқушылардың шығармашылық қабілетін дамту көзге ұсталады.

30 слайд

5- деңгей шығармашылық 5- деңгейде берлген есептің қойылысына таклдау жасау, программа жазу этаптарын білу және пайдалана алу, програмаларды әр түрлі конструкциясын қолдану, программаны копияциялау әдіс – тәсілдерін білу біліктерін тексереді. Бұл деңгейде оқушылардың шығармашылық қабілетін дамту көзге ұсталады.

Қарапайым есептерге программа құру  Z= 4х-2у-4 ,  Z= 2(3a+2b-c)/4d , y=  Y= 4x-2  а , b екі бүтін сан берлген. О

31 слайд
Қарапайым есептерге программа құру  Z= 4х-2у-4 ,  Z= 2(3a+2b-c)/4d , y=  Y= 4x-2  а , b екі бүтін сан берлген. Осы берлген екі саның қосындысын, көбейтіндісін есептеу программасын құру.  Айнұр К қалам, В дәптер алды. Дәптер мен қалам бағасы жеке – жеке С, Т теңгеден тұрады. Мәнін пернетақтадан енгізу арқылы қанша теңге жұмсағанын есептеу программасын жазыңыздар.2 4 2   x x y t x x 2 2 4  

31 слайд

Қарапайым есептерге программа құру  Z= 4х-2у-4 ,  Z= 2(3a+2b-c)/4d , y=  Y= 4x-2  а , b екі бүтін сан берлген. Осы берлген екі саның қосындысын, көбейтіндісін есептеу программасын құру.  Айнұр К қалам, В дәптер алды. Дәптер мен қалам бағасы жеке – жеке С, Т теңгеден тұрады. Мәнін пернетақтадан енгізу арқылы қанша теңге жұмсағанын есептеу программасын жазыңыздар.2 4 2   x x y t x x 2 2 4  

Таңдау операторын ұймдастыру  Егер а саны в санынан кіші болса, онда с =2a , кері жағдайда с =2a +3в болады.  а , b, c с анда

32 слайд
Таңдау операторын ұймдастыру  Егер а саны в санынан кіші болса, онда с =2a , кері жағдайда с =2a +3в болады.  а , b, c с андарының ішінде 2- ге қалдықсыз бөлінетін сандарды К санына теңестіріңдер.  а және в саны берлген. Осы екі саның үлкенін табу программасын құру керек.  С саның жай немесе құрама сан екенін анықтаңыздар.

32 слайд

Таңдау операторын ұймдастыру  Егер а саны в санынан кіші болса, онда с =2a , кері жағдайда с =2a +3в болады.  а , b, c с андарының ішінде 2- ге қалдықсыз бөлінетін сандарды К санына теңестіріңдер.  а және в саны берлген. Осы екі саның үлкенін табу программасын құру керек.  С саның жай немесе құрама сан екенін анықтаңыздар.