Дидактикалық ойын балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту формасы ретінде.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дидактикалық ойын балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту формасы ретінде.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойын-бала өміріндегі тәрбиенің шешуші шарты. Бала өзін қоршаған ортаны, өмір сүріп отырған айналасындағы құбылыстар мен заттарды ойын арқылы түсініп, ұғынады. Дидактикалық ойын-баланың ақыл-ойын дамытып, таным-түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Дидактикалы қ ойын балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту формасы ретінде

#1 слайд
Тақырыбы: Дидактикалы қ ойын балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту формасы ретінде

1 слайд

Тақырыбы: Дидактикалы қ ойын балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту формасы ретінде

Қазақ халқының ұлы ойшылы А.Құнанбаев «Ойын ойнап, ән салмай өсер бала болар ма?» деп айтқандай баланың өмірінде ойын ерек

#2 слайд
Қазақ халқының ұлы ойшылы А.Құнанбаев «Ойын ойнап, ән салмай өсер бала болар ма?» деп айтқандай баланың өмірінде ойын ерекше орын алады. Баланың өмірді тануы, еңбекке араласуы, психологиялық ерекшеліктері ойын үстінде қалыптасады.

2 слайд

Қазақ халқының ұлы ойшылы А.Құнанбаев «Ойын ойнап, ән салмай өсер бала болар ма?» деп айтқандай баланың өмірінде ойын ерекше орын алады. Баланың өмірді тануы, еңбекке араласуы, психологиялық ерекшеліктері ойын үстінде қалыптасады.

Ойын-бала өміріндегі тәрбиенің шешуші шарты. Бала өзін қоршаған ортаны, өмір сүріп отырған айналасындағы құбылыстар мен затта

#3 слайд
Ойын-бала өміріндегі тәрбиенің шешуші шарты. Бала өзін қоршаған ортаны, өмір сүріп отырған айналасындағы құбылыстар мен заттарды ойын арқылы түсініп, ұғынады. Дидактикалық ойын- баланың ақыл-ойын дамытып, таным- түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі.

3 слайд

Ойын-бала өміріндегі тәрбиенің шешуші шарты. Бала өзін қоршаған ортаны, өмір сүріп отырған айналасындағы құбылыстар мен заттарды ойын арқылы түсініп, ұғынады. Дидактикалық ойын- баланың ақыл-ойын дамытып, таным- түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі.

Ойын арқылы оқыту-мектеп жасына дейінгі кезеннің, негізгі ерекшелігі. Білімді меңгеру және оны бекіту үшін, дағды мен әдет қ

#4 слайд
Ойын арқылы оқыту-мектеп жасына дейінгі кезеннің, негізгі ерекшелігі. Білімді меңгеру және оны бекіту үшін, дағды мен әдет қалыптастыруда балаға қайталау және жаттығу қажет.

4 слайд

Ойын арқылы оқыту-мектеп жасына дейінгі кезеннің, негізгі ерекшелігі. Білімді меңгеру және оны бекіту үшін, дағды мен әдет қалыптастыруда балаға қайталау және жаттығу қажет.

Бала әрбір затты ұстап, дәмін татып, сан рет байқап көреді. Дидактикалық ойын-балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын-айналадағы

#5 слайд
Бала әрбір затты ұстап, дәмін татып, сан рет байқап көреді. Дидактикалық ойын-балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын-айналадағы дүниені танудың тәсілі. Ол балаларға өмірде кездескен қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп қана қоймай, ұйымдастырушылық, шығармашылық қабілетін қалыптастырады.

5 слайд

Бала әрбір затты ұстап, дәмін татып, сан рет байқап көреді. Дидактикалық ойын-балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын-айналадағы дүниені танудың тәсілі. Ол балаларға өмірде кездескен қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп қана қоймай, ұйымдастырушылық, шығармашылық қабілетін қалыптастырады.

Дидактикалық ойыншықтар баланың ойлау қабілетін, сөйлеуін, білім дағдысын қалыптастыруға көмектеседі. Дидактикалық ойыншықта

#6 слайд
Дидактикалық ойыншықтар баланың ойлау қабілетін, сөйлеуін, білім дағдысын қалыптастыруға көмектеседі. Дидактикалық ойыншықтар заттарды олардың түсін, формасын, көлемін түсіну, әр түрлі қасиеттер мен сапаларды білдіретін сөздерді түсіну және қолдану қабілетін дамытуға көмектеседі.

6 слайд

Дидактикалық ойыншықтар баланың ойлау қабілетін, сөйлеуін, білім дағдысын қалыптастыруға көмектеседі. Дидактикалық ойыншықтар заттарды олардың түсін, формасын, көлемін түсіну, әр түрлі қасиеттер мен сапаларды білдіретін сөздерді түсіну және қолдану қабілетін дамытуға көмектеседі.

Дидактикалық ойыншықтарға түрлі-түсті шарлар, пирамидалар, ағаш қуыршақтар (матрешкалар), мозайка, таяқшалар жатады. Дидакт

#7 слайд
Дидактикалық ойыншықтарға түрлі-түсті шарлар, пирамидалар, ағаш қуыршақтар (матрешкалар), мозайка, таяқшалар жатады. Дидактикалық ойыншықтармен бала ойнай отырып, ойыншық құрылымының өзінде жатқан міндеттерді шешеді және ойын процесінде өзін-өзі тексереді (мысалы: матрешканы,пирамиданы жинау және қайта бөлу).

7 слайд

Дидактикалық ойыншықтарға түрлі-түсті шарлар, пирамидалар, ағаш қуыршақтар (матрешкалар), мозайка, таяқшалар жатады. Дидактикалық ойыншықтармен бала ойнай отырып, ойыншық құрылымының өзінде жатқан міндеттерді шешеді және ойын процесінде өзін-өзі тексереді (мысалы: матрешканы,пирамиданы жинау және қайта бөлу).

Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады, ойынсыз ақыл-ойдың қалыптасуы мүмкін емес. Ойынн

#8 слайд
Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады, ойынсыз ақыл-ойдың қалыптасуы мүмкін емес. Ойынның барлық кезеңдерінде баланың қабілеттерін дамытудың алдын алуға жағдай жасайды; өз деңгейіне өзінше көтеріле отырып, бала одан әрі нәтижелі дамиды. Бала ұқыптылыққа үйренеді, өз бетінше әрекет етуге тәрбиелейді, тез әрі тереңнен ойлау қабілетін дамытады.

8 слайд

Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады, ойынсыз ақыл-ойдың қалыптасуы мүмкін емес. Ойынның барлық кезеңдерінде баланың қабілеттерін дамытудың алдын алуға жағдай жасайды; өз деңгейіне өзінше көтеріле отырып, бала одан әрі нәтижелі дамиды. Бала ұқыптылыққа үйренеді, өз бетінше әрекет етуге тәрбиелейді, тез әрі тереңнен ойлау қабілетін дамытады.

“ Ғажайып дорба ” “ Төлдерін ата”Ойын түрлерін пайдалану арқылы балалардың сөздік қоры молайып, есте сақтау қабілеті дами

#9 слайд
“ Ғажайып дорба ” “ Төлдерін ата”Ойын түрлерін пайдалану арқылы балалардың сөздік қоры молайып, есте сақтау қабілеті дамитынын байқаймыз.

9 слайд

“ Ғажайып дорба ” “ Төлдерін ата”Ойын түрлерін пайдалану арқылы балалардың сөздік қоры молайып, есте сақтау қабілеті дамитынын байқаймыз.

“ Тез жина” “ Жануарларды тамақтандыр” сияқты ойындар барысында қызығушылығы туып, белсенділігі артатынын және логикалық ойл

#10 слайд
“ Тез жина” “ Жануарларды тамақтандыр” сияқты ойындар барысында қызығушылығы туып, белсенділігі артатынын және логикалық ойлау қабілеті дамитынын аңғарамыз.

10 слайд

“ Тез жина” “ Жануарларды тамақтандыр” сияқты ойындар барысында қызығушылығы туып, белсенділігі артатынын және логикалық ойлау қабілеті дамитынын аңғарамыз.

“ Не қайда өседі?” ойындардың тапсырмаларын орындау кезінде балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті

#11 слайд
“ Не қайда өседі?” ойындардың тапсырмаларын орындау кезінде балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады және табиғатты аялауға, қорғай білуге үйренеді.

11 слайд

“ Не қайда өседі?” ойындардың тапсырмаларын орындау кезінде балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады және табиғатты аялауға, қорғай білуге үйренеді.

Дидактикалық ойындар балаларды ұйымшылдыққа, достыққа, әдептілікке, мейірімділікке, үлкендерді қадірлеуге, құрметтеуге баулид

#12 слайд
Дидактикалық ойындар балаларды ұйымшылдыққа, достыққа, әдептілікке, мейірімділікке, үлкендерді қадірлеуге, құрметтеуге баулиды. Ойын барысында балаларды анық, асықпай сөйлеуге, айтқан сөзді, сөйлемді дұрыс түсініп қабылдай білуге, байланыстырып сөйлеуге дағдыландырады. Ойын-балалар үшін қоршаған ортаны танып-білудің ең жеңіл де ұтымды тәсілі.

12 слайд

Дидактикалық ойындар балаларды ұйымшылдыққа, достыққа, әдептілікке, мейірімділікке, үлкендерді қадірлеуге, құрметтеуге баулиды. Ойын барысында балаларды анық, асықпай сөйлеуге, айтқан сөзді, сөйлемді дұрыс түсініп қабылдай білуге, байланыстырып сөйлеуге дағдыландырады. Ойын-балалар үшін қоршаған ортаны танып-білудің ең жеңіл де ұтымды тәсілі.

Емхана Сюжетті-рөлді ойынның ерекшелігі сол, оны балалар өздері жасайды. Мысалы, «Дүкен» ойнағанда балалар сатушы мен тұтынуш

#13 слайд
Емхана Сюжетті-рөлді ойынның ерекшелігі сол, оны балалар өздері жасайды. Мысалы, «Дүкен» ойнағанда балалар сатушы мен тұтынушының, «Емхана» ойынында дәрігер мен науқастың әрекеттеріне еліктейді. Ойын бала бойындағы қандай да бір өнердің бастауы. Баланың қуанышы мен реніші ойында айқын көрінеді.

13 слайд

Емхана Сюжетті-рөлді ойынның ерекшелігі сол, оны балалар өздері жасайды. Мысалы, «Дүкен» ойнағанда балалар сатушы мен тұтынушының, «Емхана» ойынында дәрігер мен науқастың әрекеттеріне еліктейді. Ойын бала бойындағы қандай да бір өнердің бастауы. Баланың қуанышы мен реніші ойында айқын көрінеді.

Ойын кезіндегі баланың психологиялық ерекшелігі олар ойланады, эмоциялық әсерді ұшқындайды, белсенділігі артады, қиял елестер

#14 слайд
Ойын кезіндегі баланың психологиялық ерекшелігі олар ойланады, эмоциялық әсерді ұшқындайды, белсенділігі артады, қиял елестері дамиды, мұның бәрі баланың шығармашылық қабілеті мен дарынын ұштайды. Ойын арқылы балалар қоршаған орта жайлы білімдерін толықтырады, дербес шешім қабылдауға дағдыланады, ойлау барысында ұтқырлық пен тапқырлық танытады.

14 слайд

Ойын кезіндегі баланың психологиялық ерекшелігі олар ойланады, эмоциялық әсерді ұшқындайды, белсенділігі артады, қиял елестері дамиды, мұның бәрі баланың шығармашылық қабілеті мен дарынын ұштайды. Ойын арқылы балалар қоршаған орта жайлы білімдерін толықтырады, дербес шешім қабылдауға дағдыланады, ойлау барысында ұтқырлық пен тапқырлық танытады.

Ойын-тәрбие құралы, ақыл-ойды, тілді ұстартады, сөздік қорды байытады, өмірді танытып, сезімді кеңейтеді, тәрбиелейді. Дидакти

#15 слайд
Ойын-тәрбие құралы, ақыл-ойды, тілді ұстартады, сөздік қорды байытады, өмірді танытып, сезімді кеңейтеді, тәрбиелейді. Дидактикалық ойын түрлерін пайдалану, біріншіден балалардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден, балалардың қызығушылығын,белсенділігін арттырып, білім сапасын көтеру болып табылады, үшіншіден балалардың танымдық процестерінің одан әрі дамуына көмектеседі.

15 слайд

Ойын-тәрбие құралы, ақыл-ойды, тілді ұстартады, сөздік қорды байытады, өмірді танытып, сезімді кеңейтеді, тәрбиелейді. Дидактикалық ойын түрлерін пайдалану, біріншіден балалардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден, балалардың қызығушылығын,белсенділігін арттырып, білім сапасын көтеру болып табылады, үшіншіден балалардың танымдық процестерінің одан әрі дамуына көмектеседі.

Назарларыңызға рахмет!

#16 слайд
Назарларыңызға рахмет!

16 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
02.03.2022
1300
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі