Дидактикалық ойын балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту формасы ретінде.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
Дидактикалы қ ойын
балалардың зияткерлік және
шығармашылық қабілеттерін
дамыту формасы ретінде
1 слайд
Тақырыбы: Дидактикалы қ ойын балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту формасы ретінде
2 слайд
Қазақ халқының ұлы ойшылы А.Құнанбаев
«Ойын ойнап, ән салмай өсер бала болар
ма?» деп айтқандай баланың өмірінде
ойын ерекше орын алады. Баланың өмірді
тануы, еңбекке араласуы, психологиялық
ерекшеліктері ойын үстінде қалыптасады.
2 слайд
Қазақ халқының ұлы ойшылы А.Құнанбаев «Ойын ойнап, ән салмай өсер бала болар ма?» деп айтқандай баланың өмірінде ойын ерекше орын алады. Баланың өмірді тануы, еңбекке араласуы, психологиялық ерекшеліктері ойын үстінде қалыптасады.
3 слайд
Ойын-бала өміріндегі тәрбиенің шешуші
шарты. Бала өзін қоршаған ортаны, өмір
сүріп отырған айналасындағы
құбылыстар мен заттарды ойын арқылы
түсініп, ұғынады. Дидактикалық ойын-
баланың ақыл-ойын дамытып, таным-
түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі.
3 слайд
Ойын-бала өміріндегі тәрбиенің шешуші шарты. Бала өзін қоршаған ортаны, өмір сүріп отырған айналасындағы құбылыстар мен заттарды ойын арқылы түсініп, ұғынады. Дидактикалық ойын- баланың ақыл-ойын дамытып, таным- түсініктерді ажыратудағы әдістердің бірі.
4 слайд
Ойын арқылы оқыту-мектеп
жасына дейінгі кезеннің, негізгі
ерекшелігі. Білімді меңгеру
және оны бекіту үшін, дағды
мен әдет қалыптастыруда
балаға қайталау және жаттығу
қажет.
4 слайд
Ойын арқылы оқыту-мектеп жасына дейінгі кезеннің, негізгі ерекшелігі. Білімді меңгеру және оны бекіту үшін, дағды мен әдет қалыптастыруда балаға қайталау және жаттығу қажет.
5 слайд
Бала әрбір затты ұстап, дәмін татып,
сан рет байқап көреді. Дидактикалық
ойын-балалар үшін оқу да, еңбек те.
Ойын-айналадағы дүниені танудың
тәсілі. Ол балаларға өмірде кездескен
қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп
қана қоймай, ұйымдастырушылық,
шығармашылық қабілетін
қалыптастырады.
5 слайд
Бала әрбір затты ұстап, дәмін татып, сан рет байқап көреді. Дидактикалық ойын-балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын-айналадағы дүниені танудың тәсілі. Ол балаларға өмірде кездескен қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп қана қоймай, ұйымдастырушылық, шығармашылық қабілетін қалыптастырады.
6 слайд
Дидактикалық ойыншықтар баланың
ойлау қабілетін, сөйлеуін, білім
дағдысын қалыптастыруға
көмектеседі. Дидактикалық
ойыншықтар заттарды олардың түсін,
формасын, көлемін түсіну, әр түрлі
қасиеттер мен сапаларды білдіретін
сөздерді түсіну және қолдану қабілетін
дамытуға көмектеседі.
6 слайд
Дидактикалық ойыншықтар баланың ойлау қабілетін, сөйлеуін, білім дағдысын қалыптастыруға көмектеседі. Дидактикалық ойыншықтар заттарды олардың түсін, формасын, көлемін түсіну, әр түрлі қасиеттер мен сапаларды білдіретін сөздерді түсіну және қолдану қабілетін дамытуға көмектеседі.
7 слайд
Дидактикалық
ойыншықтарға түрлі-түсті
шарлар, пирамидалар, ағаш
қуыршақтар (матрешкалар),
мозайка, таяқшалар жатады.
Дидактикалық
ойыншықтармен бала ойнай
отырып, ойыншық
құрылымының өзінде жатқан
міндеттерді шешеді және ойын
процесінде өзін-өзі тексереді
(мысалы:
матрешканы,пирамиданы
жинау және қайта бөлу).
7 слайд
Дидактикалық ойыншықтарға түрлі-түсті шарлар, пирамидалар, ағаш қуыршақтар (матрешкалар), мозайка, таяқшалар жатады. Дидактикалық ойыншықтармен бала ойнай отырып, ойыншық құрылымының өзінде жатқан міндеттерді шешеді және ойын процесінде өзін-өзі тексереді (мысалы: матрешканы,пирамиданы жинау және қайта бөлу).
8 слайд
Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып,
оның шығармашылық қабілетін дамытады,
ойынсыз ақыл-ойдың қалыптасуы мүмкін
емес. Ойынның барлық кезеңдерінде
баланың қабілеттерін дамытудың алдын
алуға жағдай жасайды; өз деңгейіне өзінше
көтеріле отырып, бала одан әрі нәтижелі
дамиды. Бала ұқыптылыққа үйренеді, өз
бетінше әрекет етуге тәрбиелейді, тез әрі
тереңнен ойлау қабілетін дамытады.
8 слайд
Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады, ойынсыз ақыл-ойдың қалыптасуы мүмкін емес. Ойынның барлық кезеңдерінде баланың қабілеттерін дамытудың алдын алуға жағдай жасайды; өз деңгейіне өзінше көтеріле отырып, бала одан әрі нәтижелі дамиды. Бала ұқыптылыққа үйренеді, өз бетінше әрекет етуге тәрбиелейді, тез әрі тереңнен ойлау қабілетін дамытады.
9 слайд
“ Ғажайып дорба ”
“ Төлдерін
ата”Ойын түрлерін пайдалану арқылы
балалардың сөздік қоры молайып, есте
сақтау қабілеті дамитынын байқаймыз.
9 слайд
“ Ғажайып дорба ” “ Төлдерін ата”Ойын түрлерін пайдалану арқылы балалардың сөздік қоры молайып, есте сақтау қабілеті дамитынын байқаймыз.
10 слайд
“ Тез жина”
“ Жануарларды тамақтандыр”
сияқты ойындар
барысында
қызығушылығы туып,
белсенділігі артатынын
және логикалық ойлау
қабілеті дамитынын
аңғарамыз.
10 слайд
“ Тез жина” “ Жануарларды тамақтандыр” сияқты ойындар барысында қызығушылығы туып, белсенділігі артатынын және логикалық ойлау қабілеті дамитынын аңғарамыз.
11 слайд
“ Не қайда өседі?”
ойындардың тапсырмаларын
орындау кезінде балалар
өздерін еркін сезінеді,
ізденімпаздық, тапқырлық
әрекеті байқалады және
табиғатты аялауға, қорғай
білуге үйренеді.
11 слайд
“ Не қайда өседі?” ойындардың тапсырмаларын орындау кезінде балалар өздерін еркін сезінеді, ізденімпаздық, тапқырлық әрекеті байқалады және табиғатты аялауға, қорғай білуге үйренеді.
12 слайд
Дидактикалық ойындар балаларды
ұйымшылдыққа, достыққа, әдептілікке,
мейірімділікке, үлкендерді қадірлеуге,
құрметтеуге баулиды. Ойын барысында
балаларды анық, асықпай сөйлеуге, айтқан
сөзді, сөйлемді дұрыс түсініп қабылдай
білуге, байланыстырып сөйлеуге
дағдыландырады. Ойын-балалар үшін
қоршаған ортаны танып-білудің ең жеңіл
де ұтымды тәсілі.
12 слайд
Дидактикалық ойындар балаларды ұйымшылдыққа, достыққа, әдептілікке, мейірімділікке, үлкендерді қадірлеуге, құрметтеуге баулиды. Ойын барысында балаларды анық, асықпай сөйлеуге, айтқан сөзді, сөйлемді дұрыс түсініп қабылдай білуге, байланыстырып сөйлеуге дағдыландырады. Ойын-балалар үшін қоршаған ортаны танып-білудің ең жеңіл де ұтымды тәсілі.
13 слайд
Емхана
Сюжетті-рөлді ойынның ерекшелігі сол, оны
балалар өздері жасайды. Мысалы, «Дүкен»
ойнағанда балалар сатушы мен тұтынушының,
«Емхана» ойынында дәрігер мен науқастың
әрекеттеріне еліктейді. Ойын бала бойындағы
қандай да бір өнердің бастауы. Баланың қуанышы
мен реніші ойында айқын көрінеді.
13 слайд
Емхана Сюжетті-рөлді ойынның ерекшелігі сол, оны балалар өздері жасайды. Мысалы, «Дүкен» ойнағанда балалар сатушы мен тұтынушының, «Емхана» ойынында дәрігер мен науқастың әрекеттеріне еліктейді. Ойын бала бойындағы қандай да бір өнердің бастауы. Баланың қуанышы мен реніші ойында айқын көрінеді.
14 слайд
Ойын кезіндегі баланың психологиялық
ерекшелігі олар ойланады, эмоциялық
әсерді ұшқындайды, белсенділігі артады,
қиял елестері дамиды, мұның бәрі
баланың шығармашылық қабілеті мен
дарынын ұштайды. Ойын арқылы
балалар қоршаған орта жайлы білімдерін
толықтырады, дербес шешім қабылдауға
дағдыланады, ойлау барысында
ұтқырлық пен тапқырлық танытады.
14 слайд
Ойын кезіндегі баланың психологиялық ерекшелігі олар ойланады, эмоциялық әсерді ұшқындайды, белсенділігі артады, қиял елестері дамиды, мұның бәрі баланың шығармашылық қабілеті мен дарынын ұштайды. Ойын арқылы балалар қоршаған орта жайлы білімдерін толықтырады, дербес шешім қабылдауға дағдыланады, ойлау барысында ұтқырлық пен тапқырлық танытады.
15 слайд
Ойын-тәрбие құралы, ақыл-ойды, тілді ұстартады,
сөздік қорды байытады, өмірді танытып, сезімді
кеңейтеді, тәрбиелейді. Дидактикалық ойын
түрлерін пайдалану, біріншіден балалардың
білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден,
балалардың қызығушылығын,белсенділігін
арттырып, білім сапасын көтеру болып табылады,
үшіншіден балалардың танымдық процестерінің
одан әрі дамуына көмектеседі.
15 слайд
Ойын-тәрбие құралы, ақыл-ойды, тілді ұстартады, сөздік қорды байытады, өмірді танытып, сезімді кеңейтеді, тәрбиелейді. Дидактикалық ойын түрлерін пайдалану, біріншіден балалардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден, балалардың қызығушылығын,белсенділігін арттырып, білім сапасын көтеру болып табылады, үшіншіден балалардың танымдық процестерінің одан әрі дамуына көмектеседі.
16 слайд
Назарларыңызға рахмет!
16 слайд
Назарларыңызға рахмет!