Дүниежүзі халықтарының діни құрамы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
П ән: георафия
Сынып: 7
Тарау: Халықтар географиясы
Дайындаған
география п әні мұғалімі: Махамбетова К.Т
1 слайд
П ән: георафия Сынып: 7 Тарау: Халықтар географиясы Дайындаған география п әні мұғалімі: Махамбетова К.Т
2 слайд
Іріктеу әдісі.Топқа бөлу
Оқушылар бір қатарға тұрады. Сұрақ қоямын,жауап берген бала
отырады. Жауап бермеген оқушы артқа барып тұра береді. Соңында
қалған оқушыларға деңгейлік тапсырма беремін.Осы суреттер
арқылы топқа бөлемін.
С
А
Б
А
Қ
Т
А
Қ
Ы
Р
Ы
Б
Ы
2 слайд
Іріктеу әдісі.Топқа бөлу Оқушылар бір қатарға тұрады. Сұрақ қоямын,жауап берген бала отырады. Жауап бермеген оқушы артқа барып тұра береді. Соңында қалған оқушыларға деңгейлік тапсырма беремін.Осы суреттер арқылы топқа бөлемін. С А Б А Қ Т А Қ Ы Р Ы Б Ы
3 слайд
Тақырып: Дүние жүзі халқының діни құрамы
Оқу мақсаттары: Дін ұғымын білу.Діндердің негізгі
түрлері.Дүние жүзі алқының діни құрамы мен
таралу аймақтарын анықтау,таралу аймақтарын
картадан көрсету.
3 слайд
Тақырып: Дүние жүзі халқының діни құрамы Оқу мақсаттары: Дін ұғымын білу.Діндердің негізгі түрлері.Дүние жүзі алқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтау,таралу аймақтарын картадан көрсету.
4 слайд
«Аралдар»әдісі. Сабақ басындағы көңіл күйлерін білу мақсатында
алдарыңыздағы «аралдар» бейнесі бар карта тұр.Соған әркім сабақ
басындағы ішкі, эмоциялық жай-күйін білдіреміз.
4 слайд
«Аралдар»әдісі. Сабақ басындағы көңіл күйлерін білу мақсатында алдарыңыздағы «аралдар» бейнесі бар карта тұр.Соған әркім сабақ басындағы ішкі, эмоциялық жай-күйін білдіреміз.
5 слайд
Дін – адамзат қоғамындағы аса
күрделі де маңызды әлеуметтік-
мәдени сана. Діннің басты
мақсаты – адамның рухани
жетілуі және оның Жаратушы
Құдайға сенімі.Дін дегеніміз не? Бейне роликке көңіл
аударамыз.
5 слайд
Дін – адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік- мәдени сана. Діннің басты мақсаты – адамның рухани жетілуі және оның Жаратушы Құдайға сенімі.Дін дегеніміз не? Бейне роликке көңіл аударамыз.
6 слайд
Сенім — адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін
жоғарылататын жағымды сезім. Сенім — адамның жігерін
арттырып, болашаққа құлшындыратын құбылыс
(болашаққа сену, еңбекке сену, жақын адамдарға сену,
дінге сену, т.б.). Сенім үміттен басталады. Сенім адамның
алдына қойған мақсатының айқын болуы,
дүниетанымының өмірмен байланыстылығы берік
сенімнен туады. Бұл адамның нақты іс-әрекеті мен
тәжірибесіне байланысты.Сенім дегеніміз не?
6 слайд
Сенім — адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін жоғарылататын жағымды сезім. Сенім — адамның жігерін арттырып, болашаққа құлшындыратын құбылыс (болашаққа сену, еңбекке сену, жақын адамдарға сену, дінге сену, т.б.). Сенім үміттен басталады. Сенім адамның алдына қойған мақсатының айқын болуы, дүниетанымының өмірмен байланыстылығы берік сенімнен туады. Бұл адамның нақты іс-әрекеті мен тәжірибесіне байланысты.Сенім дегеніміз не?
7 слайд
7 сынып оқулығындағы §144-145 беттердегі мәтінді
пайдалана отырып, дүние жүзі діндеріне жоспар бойынша
сипаттама беру . / 3 минут/«Ұшқыр ойдан,ұтымды жауап»әдісі
Тапсырма №1: Топтық жұмыс.
Әр топ өз жұмыстарын сынып ішінде қорғайды /3 минут/. Жоспар.
Дін атауы
Шығу тарихы
Тармақтары немесе бағыттары
Критерийлер Дискрипторлар Бағалау шкаласы
Дүниежүзі халқының діни
құрамы мен таралу
тарма қтары Д.ж. діндерінің атауын біледі; 1
Д.ж. діндерінің шығу тарихын
сипаттайды; 1
Д.ж. діндерінің тармақтарын біледі; 1Бағалау критерийлері.
7 слайд
7 сынып оқулығындағы §144-145 беттердегі мәтінді пайдалана отырып, дүние жүзі діндеріне жоспар бойынша сипаттама беру . / 3 минут/«Ұшқыр ойдан,ұтымды жауап»әдісі Тапсырма №1: Топтық жұмыс. Әр топ өз жұмыстарын сынып ішінде қорғайды /3 минут/. Жоспар. Дін атауы Шығу тарихы Тармақтары немесе бағыттары Критерийлер Дискрипторлар Бағалау шкаласы Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу тарма қтары Д.ж. діндерінің атауын біледі; 1 Д.ж. діндерінің шығу тарихын сипаттайды; 1 Д.ж. діндерінің тармақтарын біледі; 1Бағалау критерийлері.
8 слайд
ІІ тапсырма. «Көзбен көру аймағы» әдісі. Діннің
таралу аймақтарын анықтау,кескін картаға
жалаушалар арқылы түсіру.
«Ислам» тобы. Ислам дінін ұстанатын
3ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді
белгілеу.
«Христиан»тобы .Христиан дінін
ұстанатын 3 ел және ұлттық дінді
ұстаушы 1елді белгілеу.
«Будда»тобы. Будда дінін ұстанатын 3ел
және ұлттық дінді ұстаушы 1елді
белгілеу.
8 слайд
ІІ тапсырма. «Көзбен көру аймағы» әдісі. Діннің таралу аймақтарын анықтау,кескін картаға жалаушалар арқылы түсіру. «Ислам» тобы. Ислам дінін ұстанатын 3ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу. «Христиан»тобы .Христиан дінін ұстанатын 3 ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу. «Будда»тобы. Будда дінін ұстанатын 3ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу.
9 слайд
Әлемдік Діндер
картасы
Христиан
Ислам
Индуизм
Буддизм
Иудаизм
Қытайлық дін
Басқа діндер Сыныппен жұмыс: картаны
талдау./5минут/.
9 слайд
Әлемдік Діндер картасы Христиан Ислам Индуизм Буддизм Иудаизм Қытайлық дін Басқа діндер Сыныппен жұмыс: картаны талдау./5минут/.
10 слайд
Белгілі – бір дінді уағыздайтын
адамдар, рухани әлемге сенеді және
өмір мен өлім туралы ойлары да сәйкес
келеді.
Дүние жүзінде көптеген діндер бар. Әр
қайсысының сақтау керек өзіндік әдет-
ғұрыптары, салт – дәстүрлері,
шарттары бар.
10 слайд
Белгілі – бір дінді уағыздайтын адамдар, рухани әлемге сенеді және өмір мен өлім туралы ойлары да сәйкес келеді. Дүние жүзінде көптеген діндер бар. Әр қайсысының сақтау керек өзіндік әдет- ғұрыптары, салт – дәстүрлері, шарттары бар.
11 слайд
ІІІ тапсырма. «Кезбе микрофон»әдісі.
Тілші сұрағы: Әлемдік діндердің діни орындары, ұлттық
киімдері,тағамдары, наным - сенімдері туралы тілші
сұрақтарына жауап беру.
І топқа Ислам дінінің діни орындары, ұлттық киімдері,
тағамдары, наным сенімдері.
ІІ топқа Христиан дінінің діни орындары, ұлттық
киімдері, тағамдары, наным сенімдері.
ІІІ топқа Будда дінінің діни орындары, ұлттық киімдері,
тағамдары, наным сенімдері.
11 слайд
ІІІ тапсырма. «Кезбе микрофон»әдісі. Тілші сұрағы: Әлемдік діндердің діни орындары, ұлттық киімдері,тағамдары, наным - сенімдері туралы тілші сұрақтарына жауап беру. І топқа Ислам дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері. ІІ топқа Христиан дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері. ІІІ топқа Будда дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері.
12 слайд
SWOT әдісі бойынша барлық класс жұмыс
жасайды.Қазіргі кездегі діннің ролі.
Күшті
Қауіпті
Мүмкіндігі Әлсіз
12 слайд
SWOT әдісі бойынша барлық класс жұмыс жасайды.Қазіргі кездегі діннің ролі. Күшті Қауіпті Мүмкіндігі Әлсіз
13 слайд
Бағалау
Бағалау парағы арқылы өзін - өзі
бағалауы
Топтық бағалау
Мұғалімнің бағалауы
13 слайд
Бағалау Бағалау парағы арқылы өзін - өзі бағалауы Топтық бағалау Мұғалімнің бағалауы
14 слайд
Ке рі байланыс
14 слайд
Ке рі байланыс
15 слайд
Әлемдік діндер картасын
пайдалана отырып, әлемдік
діндердің таралу аймақтарын
кескін картаға түсіріңіздер.Үй жұмысы
15 слайд
Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.Үй жұмысы
16 слайд
Көріскенше Сабаққа
қатысқандарыңызға
рахмет!
Күндеріңіз сәтті өтсін!
жақсы
болсын!
16 слайд
Көріскенше Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет! Күндеріңіз сәтті өтсін! жақсы болсын!