Материалдар / Дүниежүзі халықтарының діни құрамы

Дүниежүзі халықтарының діни құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ беретін география пәні мұғалімдеріне,жас мамандаға көмек ретінде ұсынылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2018
456
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
П ән: георафия Сынып: 7 Тарау: Халықтар географиясы Дайындаған география п әні мұғалімі: Махамбетова К.Т

1 слайд
П ән: георафия Сынып: 7 Тарау: Халықтар географиясы Дайындаған география п әні мұғалімі: Махамбетова К.Т

1 слайд

П ән: георафия Сынып: 7 Тарау: Халықтар географиясы Дайындаған география п әні мұғалімі: Махамбетова К.Т

Іріктеу әдісі.Топқа бөлу Оқушылар бір қатарға тұрады. Сұрақ қоямын,жауап берген бала отырады. Жауап бермеген оқушы артқа барып

2 слайд
Іріктеу әдісі.Топқа бөлу Оқушылар бір қатарға тұрады. Сұрақ қоямын,жауап берген бала отырады. Жауап бермеген оқушы артқа барып тұра береді. Соңында қалған оқушыларға деңгейлік тапсырма беремін.Осы суреттер арқылы топқа бөлемін. С А Б А Қ Т А Қ Ы Р Ы Б Ы

2 слайд

Іріктеу әдісі.Топқа бөлу Оқушылар бір қатарға тұрады. Сұрақ қоямын,жауап берген бала отырады. Жауап бермеген оқушы артқа барып тұра береді. Соңында қалған оқушыларға деңгейлік тапсырма беремін.Осы суреттер арқылы топқа бөлемін. С А Б А Қ Т А Қ Ы Р Ы Б Ы

Тақырып: Дүние жүзі халқының діни құрамы Оқу мақсаттары: Дін ұғымын білу.Діндердің негізгі түрлері.Дүние жүзі алқының діни қ

3 слайд
Тақырып: Дүние жүзі халқының діни құрамы Оқу мақсаттары: Дін ұғымын білу.Діндердің негізгі түрлері.Дүние жүзі алқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтау,таралу аймақтарын картадан көрсету.

3 слайд

Тақырып: Дүние жүзі халқының діни құрамы Оқу мақсаттары: Дін ұғымын білу.Діндердің негізгі түрлері.Дүние жүзі алқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтау,таралу аймақтарын картадан көрсету.

«Аралдар»әдісі. Сабақ басындағы көңіл күйлерін білу мақсатында алдарыңыздағы «аралдар» бейнесі бар карта тұр.Соған әркім саб

4 слайд
«Аралдар»әдісі. Сабақ басындағы көңіл күйлерін білу мақсатында алдарыңыздағы «аралдар» бейнесі бар карта тұр.Соған әркім сабақ басындағы ішкі, эмоциялық жай-күйін білдіреміз.

4 слайд

«Аралдар»әдісі. Сабақ басындағы көңіл күйлерін білу мақсатында алдарыңыздағы «аралдар» бейнесі бар карта тұр.Соған әркім сабақ басындағы ішкі, эмоциялық жай-күйін білдіреміз.

Дін – адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік- мәдени сана. Діннің басты мақсаты – адамның рухани жетілуі және

5 слайд
Дін – адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік- мәдени сана. Діннің басты мақсаты – адамның рухани жетілуі және оның Жаратушы Құдайға сенімі.Дін дегеніміз не? Бейне роликке көңіл аударамыз.

5 слайд

Дін – адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік- мәдени сана. Діннің басты мақсаты – адамның рухани жетілуі және оның Жаратушы Құдайға сенімі.Дін дегеніміз не? Бейне роликке көңіл аударамыз.

Сенім — адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін жоғарылататын жағымды сезім. Сенім — адамның жігерін арттырып, болашаққа құ

6 слайд
Сенім — адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін жоғарылататын жағымды сезім. Сенім — адамның жігерін арттырып, болашаққа құлшындыратын құбылыс (болашаққа сену, еңбекке сену, жақын адамдарға сену, дінге сену, т.б.). Сенім үміттен басталады. Сенім адамның алдына қойған мақсатының айқын болуы, дүниетанымының өмірмен байланыстылығы берік сенімнен туады. Бұл адамның нақты іс-әрекеті мен тәжірибесіне байланысты.Сенім дегеніміз не?

6 слайд

Сенім — адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін жоғарылататын жағымды сезім. Сенім — адамның жігерін арттырып, болашаққа құлшындыратын құбылыс (болашаққа сену, еңбекке сену, жақын адамдарға сену, дінге сену, т.б.). Сенім үміттен басталады. Сенім адамның алдына қойған мақсатының айқын болуы, дүниетанымының өмірмен байланыстылығы берік сенімнен туады. Бұл адамның нақты іс-әрекеті мен тәжірибесіне байланысты.Сенім дегеніміз не?

 7 сынып оқулығындағы §144-145 беттердегі мәтінді пайдалана отырып, дүние жүзі діндеріне жоспар бойынша сипаттама беру .

7 слайд
 7 сынып оқулығындағы §144-145 беттердегі мәтінді пайдалана отырып, дүние жүзі діндеріне жоспар бойынша сипаттама беру . / 3 минут/«Ұшқыр ойдан,ұтымды жауап»әдісі Тапсырма №1: Топтық жұмыс. Әр топ өз жұмыстарын сынып ішінде қорғайды /3 минут/. Жоспар. Дін атауы Шығу тарихы Тармақтары немесе бағыттары Критерийлер Дискрипторлар Бағалау шкаласы Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу тарма қтары Д.ж. діндерінің атауын біледі; 1 Д.ж. діндерінің шығу тарихын сипаттайды; 1 Д.ж. діндерінің тармақтарын біледі; 1Бағалау критерийлері.

7 слайд

 7 сынып оқулығындағы §144-145 беттердегі мәтінді пайдалана отырып, дүние жүзі діндеріне жоспар бойынша сипаттама беру . / 3 минут/«Ұшқыр ойдан,ұтымды жауап»әдісі Тапсырма №1: Топтық жұмыс. Әр топ өз жұмыстарын сынып ішінде қорғайды /3 минут/. Жоспар. Дін атауы Шығу тарихы Тармақтары немесе бағыттары Критерийлер Дискрипторлар Бағалау шкаласы Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу тарма қтары Д.ж. діндерінің атауын біледі; 1 Д.ж. діндерінің шығу тарихын сипаттайды; 1 Д.ж. діндерінің тармақтарын біледі; 1Бағалау критерийлері.

ІІ тапсырма. «Көзбен көру аймағы» әдісі. Діннің таралу аймақтарын анықтау,кескін картаға жалаушалар арқылы түсіру.  «Ислам»

8 слайд
ІІ тапсырма. «Көзбен көру аймағы» әдісі. Діннің таралу аймақтарын анықтау,кескін картаға жалаушалар арқылы түсіру.  «Ислам» тобы. Ислам дінін ұстанатын 3ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу.  «Христиан»тобы .Христиан дінін ұстанатын 3 ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу.  «Будда»тобы. Будда дінін ұстанатын 3ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу.

8 слайд

ІІ тапсырма. «Көзбен көру аймағы» әдісі. Діннің таралу аймақтарын анықтау,кескін картаға жалаушалар арқылы түсіру.  «Ислам» тобы. Ислам дінін ұстанатын 3ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу.  «Христиан»тобы .Христиан дінін ұстанатын 3 ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу.  «Будда»тобы. Будда дінін ұстанатын 3ел және ұлттық дінді ұстаушы 1елді белгілеу.

Әлемдік Діндер картасы Христиан Ислам Индуизм Буддизм Иудаизм Қытайлық дін Басқа діндер Сыныппен жұмыс: картаны талдау./5минут

9 слайд
Әлемдік Діндер картасы Христиан Ислам Индуизм Буддизм Иудаизм Қытайлық дін Басқа діндер Сыныппен жұмыс: картаны талдау./5минут/.

9 слайд

Әлемдік Діндер картасы Христиан Ислам Индуизм Буддизм Иудаизм Қытайлық дін Басқа діндер Сыныппен жұмыс: картаны талдау./5минут/.

 Белгілі – бір дінді уағыздайтын адамдар, рухани әлемге сенеді және өмір мен өлім туралы ойлары да сәйкес келеді.  Дүние жү

10 слайд
 Белгілі – бір дінді уағыздайтын адамдар, рухани әлемге сенеді және өмір мен өлім туралы ойлары да сәйкес келеді.  Дүние жүзінде көптеген діндер бар. Әр қайсысының сақтау керек өзіндік әдет- ғұрыптары, салт – дәстүрлері, шарттары бар.

10 слайд

 Белгілі – бір дінді уағыздайтын адамдар, рухани әлемге сенеді және өмір мен өлім туралы ойлары да сәйкес келеді.  Дүние жүзінде көптеген діндер бар. Әр қайсысының сақтау керек өзіндік әдет- ғұрыптары, салт – дәстүрлері, шарттары бар.

ІІІ тапсырма. «Кезбе микрофон»әдісі. Тілші сұрағы: Әлемдік діндердің діни орындары, ұлттық киімдері,тағамдары, наным - сенімд

11 слайд
ІІІ тапсырма. «Кезбе микрофон»әдісі. Тілші сұрағы: Әлемдік діндердің діни орындары, ұлттық киімдері,тағамдары, наным - сенімдері туралы тілші сұрақтарына жауап беру. І топқа Ислам дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері. ІІ топқа Христиан дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері. ІІІ топқа Будда дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері.

11 слайд

ІІІ тапсырма. «Кезбе микрофон»әдісі. Тілші сұрағы: Әлемдік діндердің діни орындары, ұлттық киімдері,тағамдары, наным - сенімдері туралы тілші сұрақтарына жауап беру. І топқа Ислам дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері. ІІ топқа Христиан дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері. ІІІ топқа Будда дінінің діни орындары, ұлттық киімдері, тағамдары, наным сенімдері.

SWOT әдісі бойынша барлық класс жұмыс жасайды.Қазіргі кездегі діннің ролі. Күшті Қауіпті Мүмкіндігі Әлсіз

12 слайд
SWOT әдісі бойынша барлық класс жұмыс жасайды.Қазіргі кездегі діннің ролі.   Күшті Қауіпті       Мүмкіндігі Әлсіз      

12 слайд

SWOT әдісі бойынша барлық класс жұмыс жасайды.Қазіргі кездегі діннің ролі.   Күшті Қауіпті       Мүмкіндігі Әлсіз      

Бағалау  Бағалау парағы арқылы өзін - өзі бағалауы  Топтық бағалау  Мұғалімнің бағалауы

13 слайд
Бағалау  Бағалау парағы арқылы өзін - өзі бағалауы  Топтық бағалау  Мұғалімнің бағалауы

13 слайд

Бағалау  Бағалау парағы арқылы өзін - өзі бағалауы  Топтық бағалау  Мұғалімнің бағалауы

Ке рі байланыс

14 слайд
Ке рі байланыс

14 слайд

Ке рі байланыс

 Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.Үй жұмысы

15 слайд
 Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.Үй жұмысы

15 слайд

 Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.Үй жұмысы

Көріскенше Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет! Күндеріңіз сәтті өтсін! жақсы болсын!

16 слайд
Көріскенше Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет! Күндеріңіз сәтті өтсін! жақсы болсын!

16 слайд

Көріскенше Сабаққа қатысқандарыңызға рахмет! Күндеріңіз сәтті өтсін! жақсы болсын!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ