Материалдар / "Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2019
750
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп Сабақтың мақсаты Өнеркәсіп пен ауыл ша

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп Сабақтың мақсаты Өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіру

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп Сабақтың мақсаты Өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіру

• Шаруашылық ұғымын біледі; адамға пайдасын біледі; • шаруашылықты салалар бойынша жіктейді, кластер құрады; • Еліміздің эконо

2 слайд
• Шаруашылық ұғымын біледі; адамға пайдасын біледі; • шаруашылықты салалар бойынша жіктейді, кластер құрады; • Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі; басқа елдермен салыстырады;Бағалау критерийлері: • Кластер - кластер- cluster • Бизнес- бизнес- business • Экономика – экономика - е conomy • Ассоциация - ассоциация - association • Экстенсивт і - экстенсивный – extensive • Интенсивті – интенсивный - intensiveТілдік мақсаттар • “ Мәңгілік ел” идеясы арқылы оқушыларға экономикалық тәрбие беру. География пәнінен функционалды сауаттылығын арттыру, бірлесе әрекет жасау.Құндылықтар ға баулу

2 слайд

• Шаруашылық ұғымын біледі; адамға пайдасын біледі; • шаруашылықты салалар бойынша жіктейді, кластер құрады; • Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі; басқа елдермен салыстырады;Бағалау критерийлері: • Кластер - кластер- cluster • Бизнес- бизнес- business • Экономика – экономика - е conomy • Ассоциация - ассоциация - association • Экстенсивт і - экстенсивный – extensive • Интенсивті – интенсивный - intensiveТілдік мақсаттар • “ Мәңгілік ел” идеясы арқылы оқушыларға экономикалық тәрбие беру. География пәнінен функционалды сауаттылығын арттыру, бірлесе әрекет жасау.Құндылықтар ға баулу

Пәнаралық байланыс • Экология, математика, биология Алдыңғы білім • Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеум

3 слайд
Пәнаралық байланыс • Экология, математика, биология Алдыңғы білім • Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап маңыздылығына баға бере алады

3 слайд

Пәнаралық байланыс • Экология, математика, биология Алдыңғы білім • Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап маңыздылығына баға бере алады

Сабақтың басы Психологиялық ахуал. Сабақтың ортасы Миға шабуыл: Шаруашылық сөзіне ассоциация құру Сабақтың соңы Венн ди

4 слайд
Сабақтың басы Психологиялық ахуал. Сабақтың ортасы Миға шабуыл: Шаруашылық сөзіне ассоциация құру Сабақтың соңы Венн диаграммасын толтыру

4 слайд

Сабақтың басы Психологиялық ахуал. Сабақтың ортасы Миға шабуыл: Шаруашылық сөзіне ассоциация құру Сабақтың соңы Венн диаграммасын толтыру

 Шаруашылық дегеніміз - халықты тіршілік ету көзімен қамтамасыз ету. Мәтінмен жұмыс 1 тапс

5 слайд
 Шаруашылық дегеніміз - халықты тіршілік ету көзімен қамтамасыз ету. Мәтінмен жұмыс 1 тапсырма  Мәтінді оқып шығып, терминдердің астын сыз.  

5 слайд

 Шаруашылық дегеніміз - халықты тіршілік ету көзімен қамтамасыз ету. Мәтінмен жұмыс 1 тапсырма  Мәтінді оқып шығып, терминдердің астын сыз.  

Қалыптастырушы бағалау Тапсырма 2.  Шаруашылық құрамы бойынша кластер құру Тапсырма 3.  Шаруашылықтың еліміздің экономикада

6 слайд
Қалыптастырушы бағалау Тапсырма 2.  Шаруашылық құрамы бойынша кластер құру Тапсырма 3.  Шаруашылықтың еліміздің экономикада рөлі қандай? Тапсырма 4.  Қазақстанның шаруашылығын Монғолияның шаруашылығымен салыстыр.  Екі елдің шаруашылығын салыстыра отырып, қорытынды жаз.

6 слайд

Қалыптастырушы бағалау Тапсырма 2.  Шаруашылық құрамы бойынша кластер құру Тапсырма 3.  Шаруашылықтың еліміздің экономикада рөлі қандай? Тапсырма 4.  Қазақстанның шаруашылығын Монғолияның шаруашылығымен салыстыр.  Екі елдің шаруашылығын салыстыра отырып, қорытынды жаз.

Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары

7 слайд
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары

7 слайд

Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары

Ауыл шаруашылығы Интенсивті Өнімді қаржыландыру, өнімді көбірек алу үшін қосымша химиялық заттарды қолдан ыЭкст

8 слайд
Ауыл шаруашылығы Интенсивті Өнімді қаржыландыру, өнімді көбірек алу үшін қосымша химиялық заттарды қолдан ыЭкстенсивті Аса қаржыландырмай өнімді көбейту мысалы жер қорларын қолдану

8 слайд

Ауыл шаруашылығы Интенсивті Өнімді қаржыландыру, өнімді көбірек алу үшін қосымша химиялық заттарды қолдан ыЭкстенсивті Аса қаржыландырмай өнімді көбейту мысалы жер қорларын қолдану

Ауыл шаруашылығы Өсімдік шаруашылығы Бидай, Дәнді дақылдар Мал шаруашылығы Ірі қара, шошқа, қой, құс

9 слайд
Ауыл шаруашылығы Өсімдік шаруашылығы Бидай, Дәнді дақылдар Мал шаруашылығы Ірі қара, шошқа, қой, құс

9 слайд

Ауыл шаруашылығы Өсімдік шаруашылығы Бидай, Дәнді дақылдар Мал шаруашылығы Ірі қара, шошқа, қой, құс

Бағалау критерийі Дескриптор Белгі Шаруашылық ұғымын , адамға пайдасын біледі. Мәтінмен жұмыс жасайды, шаруашылық ұғымдарын

10 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Белгі Шаруашылық ұғымын , адамға пайдасын біледі. Мәтінмен жұмыс жасайды, шаруашылық ұғымдарын біледі. Кластер құрастырады Шаруашылыққа кластер құрастыра алады. Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі Мәтінді оқиды, Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі. Басқа елдермен салыстырады Қазақстанның шаруашылығын Моңғолияның шаруашылығымен салыстыра алады

10 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор Белгі Шаруашылық ұғымын , адамға пайдасын біледі. Мәтінмен жұмыс жасайды, шаруашылық ұғымдарын біледі. Кластер құрастырады Шаруашылыққа кластер құрастыра алады. Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі Мәтінді оқиды, Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі. Басқа елдермен салыстырады Қазақстанның шаруашылығын Моңғолияның шаруашылығымен салыстыра алады

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Топтық жұмыста әр түрлі әдістерді қолдану арқылы тақырыпты

11 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Топтық жұмыста әр түрлі әдістерді қолдану арқылы тақырыпты білуге, түсінуге, қолднуға үйретемін. Қалыптастыруш ы бағалау, мәтінмен жұмыс. Биология, экология, АКТ қолданамын. Денсаулық сақтау технологиялары белсенді оқыту әдістері.

11 слайд

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Топтық жұмыста әр түрлі әдістерді қолдану арқылы тақырыпты білуге, түсінуге, қолднуға үйретемін. Қалыптастыруш ы бағалау, мәтінмен жұмыс. Биология, экология, АКТ қолданамын. Денсаулық сақтау технологиялары белсенді оқыту әдістері.

Рефлексия Сабақтан меңгерген бір факт Сабақтан меңгерген бір факт 1.Мен сабаққа қатыстым белсенді / немқұрайлы 2.Өзімнің бүгі

12 слайд
Рефлексия Сабақтан меңгерген бір факт Сабақтан меңгерген бір факт 1.Мен сабаққа қатыстым белсенді / немқұрайлы 2.Өзімнің бүгінгі жұмысыма көңілім толды / толмады 3.Мен үшін сабақ тез өте шықты / ұзақ болды 4.Сабақ үстінде мен шаршаған жоқпын/ шаршадым 5.Менің көңіл күйім көтеріле / түсті 6.Маған сабақ материалы түсінікті/ түсініксіз 7. Үй тапсырмасы менің ойымша пайдалы/ пайдасыз қызықты/ қызықсыз жеңіл/ қиын

12 слайд

Рефлексия Сабақтан меңгерген бір факт Сабақтан меңгерген бір факт 1.Мен сабаққа қатыстым белсенді / немқұрайлы 2.Өзімнің бүгінгі жұмысыма көңілім толды / толмады 3.Мен үшін сабақ тез өте шықты / ұзақ болды 4.Сабақ үстінде мен шаршаған жоқпын/ шаршадым 5.Менің көңіл күйім көтеріле / түсті 6.Маған сабақ материалы түсінікті/ түсініксіз 7. Үй тапсырмасы менің ойымша пайдалы/ пайдасыз қызықты/ қызықсыз жеңіл/ қиын