"Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары:
ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп
Сабақтың мақсаты
Өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы салаларын жіктеу
арқылы маңыздылығын түсіндіру
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп Сабақтың мақсаты Өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіру
2 слайд
•
Шаруашылық ұғымын біледі; адамға пайдасын
біледі;
•
шаруашылықты салалар бойынша жіктейді, кластер
құрады;
•
Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі; басқа
елдермен салыстырады;Бағалау
критерийлері:
•
Кластер - кластер- cluster
•
Бизнес- бизнес- business
•
Экономика – экономика - е conomy
•
Ассоциация - ассоциация - association
•
Экстенсивт і - экстенсивный – extensive
•
Интенсивті – интенсивный - intensiveТілдік
мақсаттар
•
“ Мәңгілік ел” идеясы арқылы оқушыларға
экономикалық тәрбие беру. География пәнінен
функционалды сауаттылығын арттыру, бірлесе
әрекет жасау.Құндылықтар
ға баулу
2 слайд
• Шаруашылық ұғымын біледі; адамға пайдасын біледі; • шаруашылықты салалар бойынша жіктейді, кластер құрады; • Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі; басқа елдермен салыстырады;Бағалау критерийлері: • Кластер - кластер- cluster • Бизнес- бизнес- business • Экономика – экономика - е conomy • Ассоциация - ассоциация - association • Экстенсивт і - экстенсивный – extensive • Интенсивті – интенсивный - intensiveТілдік мақсаттар • “ Мәңгілік ел” идеясы арқылы оқушыларға экономикалық тәрбие беру. География пәнінен функционалды сауаттылығын арттыру, бірлесе әрекет жасау.Құндылықтар ға баулу
3 слайд
Пәнаралық
байланыс
•
Экология,
математика,
биология Алдыңғы білім
•
Қазақстандық
компонентті қосымша
қамту негізінде
әлеуметтік
инфрақұрылым
элементтерін сипаттап
маңыздылығына баға
бере алады
3 слайд
Пәнаралық байланыс • Экология, математика, биология Алдыңғы білім • Қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін сипаттап маңыздылығына баға бере алады
4 слайд
Сабақтың басы
Психологиялық
ахуал.
Сабақтың
ортасы
Миға шабуыл:
Шаруашылық
сөзіне
ассоциация құру Сабақтың
соңы
Венн
диаграммасын
толтыру
4 слайд
Сабақтың басы Психологиялық ахуал. Сабақтың ортасы Миға шабуыл: Шаруашылық сөзіне ассоциация құру Сабақтың соңы Венн диаграммасын толтыру
5 слайд
Шаруашылық дегеніміз - халықты
тіршілік ету көзімен қамтамасыз
ету.
Мәтінмен жұмыс
1 тапсырма
Мәтінді оқып шығып, терминдердің астын сыз.
5 слайд
Шаруашылық дегеніміз - халықты тіршілік ету көзімен қамтамасыз ету. Мәтінмен жұмыс 1 тапсырма Мәтінді оқып шығып, терминдердің астын сыз.
6 слайд
Қалыптастырушы бағалау
Тапсырма 2.
Шаруашылық құрамы бойынша кластер құру
Тапсырма 3.
Шаруашылықтың еліміздің экономикада рөлі
қандай?
Тапсырма 4.
Қазақстанның шаруашылығын Монғолияның
шаруашылығымен салыстыр.
Екі елдің шаруашылығын салыстыра отырып,
қорытынды жаз.
6 слайд
Қалыптастырушы бағалау Тапсырма 2. Шаруашылық құрамы бойынша кластер құру Тапсырма 3. Шаруашылықтың еліміздің экономикада рөлі қандай? Тапсырма 4. Қазақстанның шаруашылығын Монғолияның шаруашылығымен салыстыр. Екі елдің шаруашылығын салыстыра отырып, қорытынды жаз.
7 слайд
Дүниежүзілік шаруашылықтың
салалары
7 слайд
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары
8 слайд
Ауыл шаруашылығы
Интенсивті
Өнімді қаржыландыру,
өнімді көбірек алу үшін
қосымша химиялық
заттарды қолдан ыЭкстенсивті
Аса қаржыландырмай
өнімді көбейту мысалы
жер қорларын қолдану
8 слайд
Ауыл шаруашылығы Интенсивті Өнімді қаржыландыру, өнімді көбірек алу үшін қосымша химиялық заттарды қолдан ыЭкстенсивті Аса қаржыландырмай өнімді көбейту мысалы жер қорларын қолдану
9 слайд
Ауыл шаруашылығы
Өсімдік шаруашылығы
Бидай, Дәнді дақылдар
Мал шаруашылығы
Ірі қара, шошқа, қой,
құс
9 слайд
Ауыл шаруашылығы Өсімдік шаруашылығы Бидай, Дәнді дақылдар Мал шаруашылығы Ірі қара, шошқа, қой, құс
10 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Белгі
Шаруашылық ұғымын ,
адамға пайдасын біледі. Мәтінмен жұмыс
жасайды, шаруашылық
ұғымдарын біледі.
Кластер құрастырады Шаруашылыққа кластер
құрастыра алады.
Еліміздің экономикадағы
рөлі туралы біледі Мәтінді оқиды,
Еліміздің экономикадағы
рөлі туралы біледі.
Басқа елдермен
салыстырады Қазақстанның
шаруашылығын
Моңғолияның
шаруашылығымен
салыстыра алады
10 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Белгі Шаруашылық ұғымын , адамға пайдасын біледі. Мәтінмен жұмыс жасайды, шаруашылық ұғымдарын біледі. Кластер құрастырады Шаруашылыққа кластер құрастыра алады. Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі Мәтінді оқиды, Еліміздің экономикадағы рөлі туралы біледі. Басқа елдермен салыстырады Қазақстанның шаруашылығын Моңғолияның шаруашылығымен салыстыра алады
11 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
Топтық жұмыста
әр түрлі әдістерді
қолдану арқылы
тақырыпты
білуге, түсінуге,
қолднуға
үйретемін. Қалыптастыруш
ы бағалау,
мәтінмен
жұмыс. Биология, экология,
АКТ қолданамын.
Денсаулық сақтау
технологиялары
белсенді оқыту
әдістері.
11 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Топтық жұмыста әр түрлі әдістерді қолдану арқылы тақырыпты білуге, түсінуге, қолднуға үйретемін. Қалыптастыруш ы бағалау, мәтінмен жұмыс. Биология, экология, АКТ қолданамын. Денсаулық сақтау технологиялары белсенді оқыту әдістері.
12 слайд
Рефлексия Сабақтан меңгерген бір факт
Сабақтан меңгерген бір факт
1.Мен сабаққа қатыстым белсенді / немқұрайлы
2.Өзімнің бүгінгі жұмысыма көңілім толды /
толмады
3.Мен үшін сабақ тез өте шықты / ұзақ болды
4.Сабақ үстінде мен шаршаған жоқпын/
шаршадым
5.Менің көңіл күйім көтеріле / түсті
6.Маған сабақ материалы түсінікті/ түсініксіз
7. Үй тапсырмасы менің ойымша пайдалы/
пайдасыз
қызықты/ қызықсыз жеңіл/ қиын
12 слайд
Рефлексия Сабақтан меңгерген бір факт Сабақтан меңгерген бір факт 1.Мен сабаққа қатыстым белсенді / немқұрайлы 2.Өзімнің бүгінгі жұмысыма көңілім толды / толмады 3.Мен үшін сабақ тез өте шықты / ұзақ болды 4.Сабақ үстінде мен шаршаған жоқпын/ шаршадым 5.Менің көңіл күйім көтеріле / түсті 6.Маған сабақ материалы түсінікті/ түсініксіз 7. Үй тапсырмасы менің ойымша пайдалы/ пайдасыз қызықты/ қызықсыз жеңіл/ қиын