Материалдар / Дүниетану. 1 сынып. Көне жазбалар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дүниетану. 1 сынып. Көне жазбалар.

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне арналған, сабақта белсенді әдіс-тәсілдердің түрлерін қолдануда көмегі тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2021
349
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақс

1 слайд
Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақсаты: 1.3.3.1. Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы білу. • Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Барлық оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне жазуды түрлі материалдармен, құралдармен бейнелейді.Көптеген оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне таңбалар мен қазіргі таңбаларды салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:

Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көн

2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Қарқын» «Диалог және қолдау көрсету» «Дереккөз» «Тастағы таңба» «Пішіндер» «Сақина» Кері байланыс: «Бейнелі тастар» (Д)1-тапсырма: «Анықта» әдісін қолданамын. Суреттегі Қазақстан аумағындағы тастардан табылған көне жазбалардың неге ұқсайтынын анықта, жаз. Дескриптор: -Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. -Қазақстан аумағындағы көне жазбалардың атауларын жазады.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқы

3 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқытуда «Анықта», «Таңбалы тіркестер», «Талдау» әдістерінің тиімділігін; • Қалыптастырушы бағалауда «Пішіндер», «Тастағы таңба», «Сақина» әдістерінің ұтымдылығы. Кері байланыс: • Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатын құру; • Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға қойылатын сұрақтың маңыздылығын түсіндім; • Әр тапсырманың нақты қадамы ретінде дескриптор құруды. Болашаққа жоспар: • Сабақ мақсатын айқын, нақты саралау; • Саралаудың «Қарқын», «Диалог және қолдау көрсету», «Дереккөз» тәсілдерін сабақты жоспарлауда тиімді қолдану.