1 слайд
Дүниетану 1 сынып
Ортақ тақырып:
Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті. Бөлім:
Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы:
Көне жазу. Оқу мақсаты:
1.3.3.1. Қазақстан
аумағындағы көне
жазу туралы білу.
•
Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Барлық оқушылар:
•
Қазақстан аумағындағы көне жазуды түрлі материалдармен,
құралдармен бейнелейді.Көптеген оқушылар:
•
Қазақстан аумағындағы көне таңбалар мен қазіргі таңбаларды
салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:
2 слайд
Белсенді оқу әдістері:
«Анықта»
«Талдау» «Таңбалы
тіркестер» Критериалды бағалау:
Бағалау критерийі
Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды
анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері:
«Қарқын» «Диалог және
қолдау көрсету»
«Дереккөз»
«Тастағы
таңба» «Пішіндер» «Сақина» Кері байланыс:
«Бейнелі тастар»
(Д)1-тапсырма: «Анықта» әдісін қолданамын.
Суреттегі Қазақстан аумағындағы тастардан
табылған көне жазбалардың неге ұқсайтынын
анықта, жаз. Дескриптор:
-Қазақстан аумағындағы көне
жазбаларды анықтайды.
-Қазақстан аумағындағы көне
жазбалардың атауларын жазады.
3 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Ойға түйгенім:
•
Тапсырмаларды ойлау
дағдысының деңгейіне сай
ұсынуды;
•
Белсенді оқытуда
«Анықта», «Таңбалы
тіркестер», «Талдау»
әдістерінің тиімділігін;
•
Қалыптастырушы
бағалауда «Пішіндер»,
«Тастағы таңба»,
«Сақина» әдістерінің
ұтымдылығы. Кері байланыс:
•
Оқу мақсатына сәйкес
сабақ мақсатын құру;
•
Саралаудың «Диалог және
қолдау көрсету» тәсілі
арқылы оқушыларға
қойылатын сұрақтың
маңыздылығын түсіндім;
•
Әр тапсырманың нақты
қадамы ретінде
дескриптор құруды. Болашаққа жоспар:
•
Сабақ мақсатын айқын,
нақты саралау;
•
Саралаудың «Қарқын»,
«Диалог және қолдау
көрсету», «Дереккөз»
тәсілдерін сабақты
жоспарлауда тиімді
қолдану.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз