Дүниетану 2- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы Іле ауданы Екпінді ауылы№48 орта мектеп” МКМ
Бастауыш сынып мұғалімі Есерова Зина Жумагалиевна Пәні: дүниетану
Сынып: 2
Тақырыбы:
Дұрыс
тамақтана біл .
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде
пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы
айырмашылықтарды білу.
Көптеген оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде
пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы
айырмашылықтарды анықтау.
Кейбір оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде
пайдалы және зиянды тағамдардың
айырмашылығын суреттер арқылы қолдану.
Бағалау критерийлері:
1. Пайдалы және зиянды
тағамдарды атайды.
2. Пайдалы және зиянды
тағамдарды ажыратады.
3. Суреттер бойынша
пайдалы және зиянды
тағамдарды
сәйкестендіріп,
қолданады.Оқу мақсаты:
2.1.4.1 Түрлі дереккөздер
негізінде пайдалы және
зиянды тағамдар арасындағы
айырмашылықтарды
анықтау.Сабақ мақсаты оқушы қажеттілігіктерін ескере отырып , SMAPT фарматында
құрылған олай дейтінім, қойылған мақсат , әрекетке негізделген ,қол жетімді және
уақытпен шектеулі нақты ,өлшене білетін
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі :
Дені саудың
жаны сау
1 слайд
Алматы облысы Іле ауданы Екпінді ауылы№48 орта мектеп” МКМ Бастауыш сынып мұғалімі Есерова Зина Жумагалиевна Пәні: дүниетану Сынып: 2 Тақырыбы: Дұрыс тамақтана біл . Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды білу. Көптеген оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау. Кейбір оқушылар: Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылығын суреттер арқылы қолдану. Бағалау критерийлері: 1. Пайдалы және зиянды тағамдарды атайды. 2. Пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратады. 3. Суреттер бойынша пайдалы және зиянды тағамдарды сәйкестендіріп, қолданады.Оқу мақсаты: 2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдар арасындағы айырмашылықтарды анықтау.Сабақ мақсаты оқушы қажеттілігіктерін ескере отырып , SMAPT фарматында құрылған олай дейтінім, қойылған мақсат , әрекетке негізделген ,қол жетімді және уақытпен шектеулі нақты ,өлшене білетін Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : Дені саудың жаны сау
2 слайд
Белсенді оқу бұл-оқушы өзінің әрекеттері арқылы берілген ақпараттың
мәнін түсініп,есте сақтап,тиімді қолдана алуын қамтамасыз етуі .
Ж.ж “Бірге
ойлайық” әдісі
Ұ.ж “Кім
тапқыр?”Т.ж
“Кластер”
әдісі
2 слайд
Белсенді оқу бұл-оқушы өзінің әрекеттері арқылы берілген ақпараттың мәнін түсініп,есте сақтап,тиімді қолдана алуын қамтамасыз етуі . Ж.ж “Бірге ойлайық” әдісі Ұ.ж “Кім тапқыр?”Т.ж “Кластер” әдісі
3 слайд
1-тапсырма Ж.Ж.“ Бірге
ойлайық” әдісі . Түрлі
дереккөздер негізінде пайдалы
және зиянды тағамдардың
айырмашылықтарын атау.Бұл
тапсырмада саралаудың
« Тапсырма » тәсілін
алдым,Бұл тапсырманы білім
деңгейі әр түрлі оқушылар өз
деңгейлеріне қарай
тапсырманы жан- жақты
қарастып , алға жылжып
отырады “ Тапсырма”
тәсілі “ Қорытынды
” тәсілі“ Қарқын”
тәсілі
2-тапсырма Т.Ж. ” Кластер”әдісі.
Саралаудың “Қарқын ” тәсілі
жүзеге асты. Суреттерді
пайдаланып, пайдалы және
зиянды тағамдар пирамидасын
құрастыру, қарқыны жоғары
оқушылар пирамиданы жылдам
құрастырса, керісінше қарқыны
төмен оқушыларға диалогқа
түсіп жетелеу сұрақтар арқылы
қолдау көрсетіп отырдым. 3-тапсырма.Ұ.Ж.«Кім тапқыр»
әдісі, саралаудың
«Қорытынды » тәсілі жүзеге
асты.Мұнда Адам ағзасына
қажетті дәрумендерді сурет
бойынша сәйкестендіруде
топтарға бірдей тапсырма
берілді,кейбір топтар
тұжырымды ойлармен бөлісіп ,
дәлелмен жеткізіп отырғанын
байқадым. Саралау тәсілі
. .
3 слайд
1-тапсырма Ж.Ж.“ Бірге ойлайық” әдісі . Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың айырмашылықтарын атау.Бұл тапсырмада саралаудың « Тапсырма » тәсілін алдым,Бұл тапсырманы білім деңгейі әр түрлі оқушылар өз деңгейлеріне қарай тапсырманы жан- жақты қарастып , алға жылжып отырады “ Тапсырма” тәсілі “ Қорытынды ” тәсілі“ Қарқын” тәсілі 2-тапсырма Т.Ж. ” Кластер”әдісі. Саралаудың “Қарқын ” тәсілі жүзеге асты. Суреттерді пайдаланып, пайдалы және зиянды тағамдар пирамидасын құрастыру, қарқыны жоғары оқушылар пирамиданы жылдам құрастырса, керісінше қарқыны төмен оқушыларға диалогқа түсіп жетелеу сұрақтар арқылы қолдау көрсетіп отырдым. 3-тапсырма.Ұ.Ж.«Кім тапқыр» әдісі, саралаудың «Қорытынды » тәсілі жүзеге асты.Мұнда Адам ағзасына қажетті дәрумендерді сурет бойынша сәйкестендіруде топтарға бірдей тапсырма берілді,кейбір топтар тұжырымды ойлармен бөлісіп , дәлелмен жеткізіп отырғанын байқадым. Саралау тәсілі . .
4 слайд
Б
а ғ а л
а у Оқушылардың
қызығушылығын
арттырдым.
оқушының ішкі
уәжін арттыру үшін
қолдандым .
Оқушылардың
сенімділігін
арттыра отырып,
ынталандырып,
жігерлендіріп
отырдым. “ От шашу”
арқылы
Бағалаудың
“Бас бармақ”
түрін
“ Көңілді
смайликтер”
“ Кері
байланыс” Тілек ағашы
Оқушылар өздерінің сабақтан
алған білімдерін қортындылап
бүгінгі сабақта алған білімін
стикирлер арқылы жазып ағашқа
іледі
4 слайд
Б а ғ а л а у Оқушылардың қызығушылығын арттырдым. оқушының ішкі уәжін арттыру үшін қолдандым . Оқушылардың сенімділігін арттыра отырып, ынталандырып, жігерлендіріп отырдым. “ От шашу” арқылы Бағалаудың “Бас бармақ” түрін “ Көңілді смайликтер” “ Кері байланыс” Тілек ағашы Оқушылар өздерінің сабақтан алған білімдерін қортындылап бүгінгі сабақта алған білімін стикирлер арқылы жазып ағашқа іледі
5 слайд
Болашақтағы жоспарым: келешекте осы аталған кемшіліктер бойынша
қосымша жұмыстар жүргізуді басшылыққа ала отырып, оқушылардың өз
беттерімен ізденуіне ықпал жасаймын. Оқушыларға қосымша тапсырмалар
түрлерін көбірек дайындаймын. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы туралы қорытындылар.
Әріптестер. Осы курс барысында әріптестермен өткен ықшам сабақ кезінде
белсенді оқыту, тапсырмаларын нақтылап, оқушылардың деңгейіне
байланысты тапсырмалар құруды үйрендім. Кері байланыс алу арқылы
ұсыныстарды ескеріп, өзіме қажетті мәліметтерді толықтырдым.
Тренер. Тренер тарапынан тапсырманың дескрипторы мен кері байланысты
түзету бойынша кері байланыс алдым. Сол кері байланыс арқылы үнемі жұмыс
барысында қолданамын. Оқу мақсаттарына сай жоспар құруды, белсенді
әдістерді қолдануды үйрендім .
5 слайд
Болашақтағы жоспарым: келешекте осы аталған кемшіліктер бойынша қосымша жұмыстар жүргізуді басшылыққа ала отырып, оқушылардың өз беттерімен ізденуіне ықпал жасаймын. Оқушыларға қосымша тапсырмалар түрлерін көбірек дайындаймын. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар. Әріптестер. Осы курс барысында әріптестермен өткен ықшам сабақ кезінде белсенді оқыту, тапсырмаларын нақтылап, оқушылардың деңгейіне байланысты тапсырмалар құруды үйрендім. Кері байланыс алу арқылы ұсыныстарды ескеріп, өзіме қажетті мәліметтерді толықтырдым. Тренер. Тренер тарапынан тапсырманың дескрипторы мен кері байланысты түзету бойынша кері байланыс алдым. Сол кері байланыс арқылы үнемі жұмыс барысында қолданамын. Оқу мақсаттарына сай жоспар құруды, белсенді әдістерді қолдануды үйрендім .