Дүниетану Өзім туралы 2-сынып презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы Ескелді ауданы Сырымбет ауылы
Ж.Жақыпбаев атындағы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
А.А.Байсадыкова
Пән :Дүниетану
Ортақ тақырып : Өзім туралы
•
Сабақ тақырыбы: «Менің отбасым»
1 слайд
Алматы облысы Ескелді ауданы Сырымбет ауылы Ж.Жақыпбаев атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі А.А.Байсадыкова Пән :Дүниетану Ортақ тақырып : Өзім туралы • Сабақ тақырыбы: «Менің отбасым»
2 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫ ҚҰРҒАН КЕЗДЕ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
МЕН ОҚУ ЖОСПАРЫНДА КӨРСЕТІЛГЕН ОҚУ МАҚСАТТАРЫН
БАСШЫЛЫҚҚА АЛА ОТЫРЫП - САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫН АНЫҚ
БЕЛГІЛЕ ймін
Оқу мақсаты :1.1.1.3 Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-
қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіру
Сабақ мақсаты :
Барлық оқушылар : Отбасы мүшелерінің арасындағы өзара
қамқорлықтың маңызын біледі.
Көптеген оқушылар : Отбасы мүшелері көмектесе біледі
Кейбір оқушылар : Отбасы мүшелері жайлы әңгіме құрастырып айта алады
Бағалау критерийі: -Отбасы мүшелерін және олардың арасындағы
қарым-қатынасын сипаттайды.
-Қамқорлықтың маңыздылығын түсіндіретін мысалдар келтіреді.
2 слайд
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРДЫ ҚҰРҒАН КЕЗДЕ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ МЕН ОҚУ ЖОСПАРЫНДА КӨРСЕТІЛГЕН ОҚУ МАҚСАТТАРЫН БАСШЫЛЫҚҚА АЛА ОТЫРЫП - САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫН АНЫҚ БЕЛГІЛЕ ймін Оқу мақсаты :1.1.1.3 Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым- қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіру Сабақ мақсаты : Барлық оқушылар : Отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын біледі. Көптеген оқушылар : Отбасы мүшелері көмектесе біледі Кейбір оқушылар : Отбасы мүшелері жайлы әңгіме құрастырып айта алады Бағалау критерийі: -Отбасы мүшелерін және олардың арасындағы қарым-қатынасын сипаттайды. -Қамқорлықтың маңыздылығын түсіндіретін мысалдар келтіреді.
3 слайд
Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді
жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады.
Мен өз сабағымда төмендегі әдістерді пайдаланамын
«Миға шабуыл»әдісі бойынша сұрақ-жауап
арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Отбасы дегеніміз не?
Отбасына кімдер жатады?
Отбасының басқа адамдар тобынан
айырмашылығы неде?
ҚБ:дұрыс жауапқа « Отшашу» жасаймыз.
«Ойлан тап»
Нәтижесі: Оқушылар отбасы мүшелерінің
арасындағы қамқорлықты анықтайды.
ҚБ:күлегеш үлестіремін «Досыма көмек»
Нәтижесі: Оқушылар бір-біріне
қамқорлық жасауды үйренеді.
ҚБ:Оқушылар бір-бірін
мадақтайды
3 слайд
Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай, белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады. Мен өз сабағымда төмендегі әдістерді пайдаланамын «Миға шабуыл»әдісі бойынша сұрақ-жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Отбасы дегеніміз не? Отбасына кімдер жатады? Отбасының басқа адамдар тобынан айырмашылығы неде? ҚБ:дұрыс жауапқа « Отшашу» жасаймыз. «Ойлан тап» Нәтижесі: Оқушылар отбасы мүшелерінің арасындағы қамқорлықты анықтайды. ҚБ:күлегеш үлестіремін «Досыма көмек» Нәтижесі: Оқушылар бір-біріне қамқорлық жасауды үйренеді. ҚБ:Оқушылар бір-бірін мадақтайды
4 слайд
Оқушылардың қажеттілігін анықтау мақсатында«Орындап көр» тапсырмасын
беремін
Сурет бойынша әңгіме құрастыр.ҚБ:Мадақтау
4 слайд
Оқушылардың қажеттілігін анықтау мақсатында«Орындап көр» тапсырмасын беремін Сурет бойынша әңгіме құрастыр.ҚБ:Мадақтау
5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Қалыптастырушы
бағалау Жиынтық
бағалау
« Отшашу» Мадақ сөздер
Осы бағалаулар арқылы оқушылардың білімін бағалап отырамын.
5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау « Отшашу» Мадақ сөздер Осы бағалаулар арқылы оқушылардың білімін бағалап отырамын.
6 слайд
6 слайд