Дүниетану» пәнінде оқушылармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастыру түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниетану» пәнінде оқушылармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастыру түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Дүниетану» пәнінде оқушылармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастыру түрлері «Білім беру бағдарламалар орталығы»

#1 слайд
«Дүниетану» пәнінде оқушылармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастыру түрлері «Білім беру бағдарламалар орталығы»

1 слайд

«Дүниетану» пәнінде оқушылармен жүргізілетін жұмысты ұйымдастыру түрлері «Білім беру бағдарламалар орталығы»

«Қажетті білім салаларын барлық адамдар бірдей табысты игере алады. Мәселе қабілетте емес, оқытуды ұйымдастыруда жатыр»

#2 слайд
«Қажетті білім салаларын барлық адамдар бірдей табысты игере алады. Мәселе қабілетте емес, оқытуды ұйымдастыруда жатыр» Сеймур Пейперт

2 слайд

«Қажетті білім салаларын барлық адамдар бірдей табысты игере алады. Мәселе қабілетте емес, оқытуды ұйымдастыруда жатыр» Сеймур Пейперт

Дүниетану пәнінің мазмұны Мен және қоғам 1.1 Мен және менің отбасым 1.2 Мектеп және мектеп қауымдастығы 1.3 Менің атамекен

#3 слайд
Дүниетану пәнінің мазмұны Мен және қоғам 1.1 Мен және менің отбасым 1.2 Мектеп және мектеп қауымдастығы 1.3 Менің атамекенім 1.4 Денсаулық және қауіпсіздік 1.5 Құқық пен міндет 1.6 Мерекелер Елімнің табиғаты 2.1 Жергілікті жерде бағдарлау 2.2 Климат және ауа- райы 2.3 Табиғи жағдайлар мен олардың әсері 2.4 Туризм Тарихи беттерінен 3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер 3.2 Қазақстанның тарихи тамырлары 3.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар 3.4 Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері 3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм

3 слайд

Дүниетану пәнінің мазмұны Мен және қоғам 1.1 Мен және менің отбасым 1.2 Мектеп және мектеп қауымдастығы 1.3 Менің атамекенім 1.4 Денсаулық және қауіпсіздік 1.5 Құқық пен міндет 1.6 Мерекелер Елімнің табиғаты 2.1 Жергілікті жерде бағдарлау 2.2 Климат және ауа- райы 2.3 Табиғи жағдайлар мен олардың әсері 2.4 Туризм Тарихи беттерінен 3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер 3.2 Қазақстанның тарихи тамырлары 3.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар 3.4 Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері 3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм

мәселені көре білу сұрақтар қоя білу үғымдарға түсініктеме бере білу сипатай алу салыстыра алу қорытынды жасай алу ойларын негіз

#4 слайд
мәселені көре білу сұрақтар қоя білу үғымдарға түсініктеме бере білу сипатай алу салыстыра алу қорытынды жасай алу ойларын негіздей алу ақпаратпен жұмыс жасай білу Пәннің мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан білім алушылардың бойында адам, табиғат және қоғамның өзара байланысуы және өзара тәуелділігі туралы білім жүйесін қалыптастыру. «Дүниетану» пәнінде жұмыстың түрлері Пікірталас әдісі Проблемалық оқыту методикасы Жобалық жұмыс пікірталасқа түсу болжам жасау Оқушы: •сұрақ қойып, оған жауап бере алады; •тарихи, географиялық, қоғамдық сипаттағы сұрақтарға жауап бере алады •ақпаратты ұсынуды, талдауды біледі •болжам, қорытынды жасай алады Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

4 слайд

мәселені көре білу сұрақтар қоя білу үғымдарға түсініктеме бере білу сипатай алу салыстыра алу қорытынды жасай алу ойларын негіздей алу ақпаратпен жұмыс жасай білу Пәннің мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан білім алушылардың бойында адам, табиғат және қоғамның өзара байланысуы және өзара тәуелділігі туралы білім жүйесін қалыптастыру. «Дүниетану» пәнінде жұмыстың түрлері Пікірталас әдісі Проблемалық оқыту методикасы Жобалық жұмыс пікірталасқа түсу болжам жасау Оқушы: •сұрақ қойып, оған жауап бере алады; •тарихи, географиялық, қоғамдық сипаттағы сұрақтарға жауап бере алады •ақпаратты ұсынуды, талдауды біледі •болжам, қорытынды жасай алады Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

Оқу мақсаттарының жүйесі Бөлімше 1-сынып 2-сынып 3-сынып 4-сынып 1) "Мен және қоғам" 1.1 Мен және менің отбасы 1.1.1.1 т

#5 слайд
Оқу мақсаттарының жүйесі Бөлімше 1-сынып 2-сынып 3-сынып 4-сынып 1) "Мен және қоғам" 1.1 Мен және менің отбасы 1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттеу негізінде Отбасы" ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру; 1.1.1.2 отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтау; 1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру; 1.1.1.4 тауарақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіру; 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау; 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру; 2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау; 2.1.1.4 бақылау мен сауалнама негізінде тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктеріні ң құрылымын, олардың түсу көзін анықтау 3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру; 3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру; 3.1.1.3 өз әулетінің құндылықтарын анықтау; 3.1.1.4 өз шығындарын жоспарлау және негіздеу; 3.1.1.5 өз шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсыну 4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу; 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау; 4.1.1.3 отбасы бюджетінің негізгі кіріс- шығыстарын талдау; 4.1.1.4 отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсыну Бөлімше 1-сынып 2-сынып 3-сынып 4-сынып 1) "Мен және қоғам" 1.1 Мен және менің отбасы 1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттеу негізінде Отбасы" ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру; 1.1.1.2 отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтау; 1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру; 1.1.1.4 тауарақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіру; 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау; 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру; 2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау; 2.1.1.4 бақылау мен сауалнама негізінде тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктеріні ң құрылымын, олардың түсу көзін анықтау 3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру; 3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру; 3.1.1.3 өз әулетінің құндылықтарын анықтау; 3.1.1.4 өз шығындарын жоспарлау және негіздеу; 3.1.1.5 өз шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсыну 4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу; 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау; 4.1.1.3 отбасы бюджетінің негізгі кіріс- шығыстарын талдау; 4.1.1.4 отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсыну

5 слайд

Оқу мақсаттарының жүйесі Бөлімше 1-сынып 2-сынып 3-сынып 4-сынып 1) "Мен және қоғам" 1.1 Мен және менің отбасы 1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттеу негізінде Отбасы" ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру; 1.1.1.2 отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтау; 1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру; 1.1.1.4 тауарақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіру; 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау; 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру; 2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау; 2.1.1.4 бақылау мен сауалнама негізінде тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктеріні ң құрылымын, олардың түсу көзін анықтау 3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру; 3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру; 3.1.1.3 өз әулетінің құндылықтарын анықтау; 3.1.1.4 өз шығындарын жоспарлау және негіздеу; 3.1.1.5 өз шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсыну 4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу; 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау; 4.1.1.3 отбасы бюджетінің негізгі кіріс- шығыстарын талдау; 4.1.1.4 отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсыну Бөлімше 1-сынып 2-сынып 3-сынып 4-сынып 1) "Мен және қоғам" 1.1 Мен және менің отбасы 1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттеу негізінде Отбасы" ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру; 1.1.1.2 отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтау; 1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру; 1.1.1.4 тауарақша қатынасының қарапайым түрлерін түсіндіру; 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау; 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру; 2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау; 2.1.1.4 бақылау мен сауалнама негізінде тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктеріні ң құрылымын, олардың түсу көзін анықтау 3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру; 3.1.1.2 әулет шежіресін құрастыру; 3.1.1.3 өз әулетінің құндылықтарын анықтау; 3.1.1.4 өз шығындарын жоспарлау және негіздеу; 3.1.1.5 өз шығындарын оңтайландыру жолдарын ұсыну 4.1.1.1 отбасының қоғам өміріндегі маңызын дәлелдеу; 4.1.1.2 отбасы мүшелерінің функционалдық рөлін талдау; 4.1.1.3 отбасы бюджетінің негізгі кіріс- шығыстарын талдау; 4.1.1.4 отбасы бюджетін оңтайландыру жолдарын ұсыну

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Мақсаты: оқуға және қарапайым өмірде қажетті оқушылардың ойлау қабілетін дамыту (шешім қабылда

#6 слайд
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Мақсаты: оқуға және қарапайым өмірде қажетті оқушылардың ойлау қабілетін дамыту (шешім қабылдау, ақпаратпен жұмыс істеу, талдай алу, шешімнің әртүрлі қырларын ескеру). «Идеялар,есімдер және ұғымдар себеті» әдісі Бұл әдіс сабақтың бастапқы сатысында жеке және топтық жұмыс арқылы оқушылардың білімдері мен тәжірибесіне сүйеніп өтеді. Тақтаға себеттің суретін қойып, «Елімнің өткені. Тарихи және мәдени ескерткіштер» тақырыбы бойынша ойларын ортаға салады. Тапсырманы орындау нәтижесінде оқушылар еліміздің өткен тарихы туралы ақпаратты қайдан алуға болатындығы туралы қорытыды жасайды. . Оқу мақсаты: 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру «Мен - ғалыммын» рөлдік ойыны Содан кейін үш топта ойын ұйымдастырылады. Оқушылар ғалымның рөлінде болып әртүрлі болжамдар жасайды. 1 топқа – Тараз қаласында табылған биші қыздың мүсіні бейнеленген, 2 топқа Алтын адамның суреті, 3 топқа - Тамғалыдағы тас жазбалардың суреті беріледі. . Оқушылар сурет бойынша ерте замандағы адамдардың өмірі, ескерткіштерді сақтау маңыздылығы туралы ойларын ортаға салып, өзбетінше қорытынды жасайды. .

6 слайд

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы Мақсаты: оқуға және қарапайым өмірде қажетті оқушылардың ойлау қабілетін дамыту (шешім қабылдау, ақпаратпен жұмыс істеу, талдай алу, шешімнің әртүрлі қырларын ескеру). «Идеялар,есімдер және ұғымдар себеті» әдісі Бұл әдіс сабақтың бастапқы сатысында жеке және топтық жұмыс арқылы оқушылардың білімдері мен тәжірибесіне сүйеніп өтеді. Тақтаға себеттің суретін қойып, «Елімнің өткені. Тарихи және мәдени ескерткіштер» тақырыбы бойынша ойларын ортаға салады. Тапсырманы орындау нәтижесінде оқушылар еліміздің өткен тарихы туралы ақпаратты қайдан алуға болатындығы туралы қорытыды жасайды. . Оқу мақсаты: 3.3.1.2 тарих және мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру «Мен - ғалыммын» рөлдік ойыны Содан кейін үш топта ойын ұйымдастырылады. Оқушылар ғалымның рөлінде болып әртүрлі болжамдар жасайды. 1 топқа – Тараз қаласында табылған биші қыздың мүсіні бейнеленген, 2 топқа Алтын адамның суреті, 3 топқа - Тамғалыдағы тас жазбалардың суреті беріледі. . Оқушылар сурет бойынша ерте замандағы адамдардың өмірі, ескерткіштерді сақтау маңыздылығы туралы ойларын ортаға салып, өзбетінше қорытынды жасайды. .

ТРИЗ технологиясы Мақсаты: танымдық қызметтің қалыптасуы; ойлаудың дамуы, проблемалық жағдайды шешу қабілеті, берілген материал

#7 слайд
ТРИЗ технологиясы Мақсаты: танымдық қызметтің қалыптасуы; ойлаудың дамуы, проблемалық жағдайды шешу қабілеті, берілген материалды көрсету, шығармашылық және логикалық ойлауды дамыту, оның жұмысын бағалау. «Тиімді - тиімсіз» әдісі Бұл мақсатты жүзеге асыру үшін «Тиімді-тиімсіз» әдісі қолданылады. Ұсынылып отырған әдіс оқушылардың қарама-қайшылықтар туралы білімдерін қалыптастырады, ойлау қызметін белсендіреді. Сынып оқушылары төрт топқа бөліңіз. Бірінші топ көшпелі өмір салтының тиімді жақтарын, екінші топ – тиімсіз жақтарын айтады. Оқушылар кезекпен жауап береді. Үшінші топ – отырықшы өмір салтының тиімді жақтарын, төртінші топ – тиімсіз жақтарын айтады. Оқу мақсаты: 3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салттының ерекшеліктерін түсіндіру Жұмыстың соңында оқушылар мына кестені толтырып, қорытынды жасайды.

7 слайд

ТРИЗ технологиясы Мақсаты: танымдық қызметтің қалыптасуы; ойлаудың дамуы, проблемалық жағдайды шешу қабілеті, берілген материалды көрсету, шығармашылық және логикалық ойлауды дамыту, оның жұмысын бағалау. «Тиімді - тиімсіз» әдісі Бұл мақсатты жүзеге асыру үшін «Тиімді-тиімсіз» әдісі қолданылады. Ұсынылып отырған әдіс оқушылардың қарама-қайшылықтар туралы білімдерін қалыптастырады, ойлау қызметін белсендіреді. Сынып оқушылары төрт топқа бөліңіз. Бірінші топ көшпелі өмір салтының тиімді жақтарын, екінші топ – тиімсіз жақтарын айтады. Оқушылар кезекпен жауап береді. Үшінші топ – отырықшы өмір салтының тиімді жақтарын, төртінші топ – тиімсіз жақтарын айтады. Оқу мақсаты: 3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салттының ерекшеліктерін түсіндіру Жұмыстың соңында оқушылар мына кестені толтырып, қорытынды жасайды.

Топтық тапсырма ҰТМП формуласын қолдану арқылы оқу бағдарламасынан оқу мақсатына таңдап алып тапсырма құрастыру Прием «Формула

#8 слайд
Топтық тапсырма ҰТМП формуласын қолдану арқылы оқу бағдарламасынан оқу мақсатына таңдап алып тапсырма құрастыру Прием «Формула ПОПС» «ҰТМП формуласы» - пікірталас ұйымдастырудың тиімді құралы. Бұл әдіс арқылы оқушы тақырыптың мазмұнын түсінеді, жүйелі, түйінді ой айтып, сөйлеуге негіздеме келтіре отрып, дағдыланады. Ұ – ұстаным немесе көзқарас Алғашқы сөйлем (ұстаным/ позиция) төмендегі сөздерден басталуы тиіс: «Менің ойымша, геодезист деген ....... Т – түсіндіру немесе негіздеу Екінші сөйлем (өз ұстанымын түсіндіру, негіздеу) келесі сөзден басталады:) «Себебі, .........» М – мысал Үшінші сөйлем (өз ұстанымының дұрыс екенін іс-жөнінде дәлелдеу. Келесі сөзден басталады: «Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдеймін...» П – пайымдау немесе нәтиже Төртінші сөйлем (нәтижесі, талдау, пайымдау) келесі сөздерден басталады. «Осыларға сүйене отырып, мен мынандай қорытындыға келдім...» ҰТМП формуласының құрылымы

8 слайд

Топтық тапсырма ҰТМП формуласын қолдану арқылы оқу бағдарламасынан оқу мақсатына таңдап алып тапсырма құрастыру Прием «Формула ПОПС» «ҰТМП формуласы» - пікірталас ұйымдастырудың тиімді құралы. Бұл әдіс арқылы оқушы тақырыптың мазмұнын түсінеді, жүйелі, түйінді ой айтып, сөйлеуге негіздеме келтіре отрып, дағдыланады. Ұ – ұстаным немесе көзқарас Алғашқы сөйлем (ұстаным/ позиция) төмендегі сөздерден басталуы тиіс: «Менің ойымша, геодезист деген ....... Т – түсіндіру немесе негіздеу Екінші сөйлем (өз ұстанымын түсіндіру, негіздеу) келесі сөзден басталады:) «Себебі, .........» М – мысал Үшінші сөйлем (өз ұстанымының дұрыс екенін іс-жөнінде дәлелдеу. Келесі сөзден басталады: «Мен мұны келесі мысалдармен дәлелдеймін...» П – пайымдау немесе нәтиже Төртінші сөйлем (нәтижесі, талдау, пайымдау) келесі сөздерден басталады. «Осыларға сүйене отырып, мен мынандай қорытындыға келдім...» ҰТМП формуласының құрылымы

Оқу мақсаты: 3.2.2.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау Дереккөздермен жұмыс Топтық жұмыс ұйымдастырылады

#9 слайд
Оқу мақсаты: 3.2.2.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау Дереккөздермен жұмыс Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар климаттың түрлері туралы шағын ақпарата алып, «Жердің климаты» кестесін толтырады. Кесте «Жердің климаты» «Әлем картасына саяхат» Оқушыларға климаттық карта ұсынылады. Түстері бойынша климаттың түрін анықтап, жердің бөліктерін атайды. Климаттың түрі Орта температурасы Жауын-шашын Аумақ Қаңтар Шілде Арктикалық - 40 0 Жыл бойы Солтүстік Мұзды мұхит, Антарктида Қоңыржай -20 +20 Жыл бойы Қазақстан, Ресей, Украина, Өзбекстан, Моңғолия, АҚШ және Канада Тропикалық +12 +35 Сирек Солтүстік Африка, Орталық Австралия Экваторлық +24 +24 Жыл бойы Африканың экваторлық өңірлері, Оңтүстік Америка Дереккөзбен жұмыс жасау: мәтіндік және визуалдық ақпаратпен жұмыс жасау арқылы мәліметті жүйелеу, қолдану, заңдықтарды зерттеу

9 слайд

Оқу мақсаты: 3.2.2.1 Жер климатының негізгі түрлерінің сипаттамаларын анықтау Дереккөздермен жұмыс Топтық жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар климаттың түрлері туралы шағын ақпарата алып, «Жердің климаты» кестесін толтырады. Кесте «Жердің климаты» «Әлем картасына саяхат» Оқушыларға климаттық карта ұсынылады. Түстері бойынша климаттың түрін анықтап, жердің бөліктерін атайды. Климаттың түрі Орта температурасы Жауын-шашын Аумақ Қаңтар Шілде Арктикалық - 40 0 Жыл бойы Солтүстік Мұзды мұхит, Антарктида Қоңыржай -20 +20 Жыл бойы Қазақстан, Ресей, Украина, Өзбекстан, Моңғолия, АҚШ және Канада Тропикалық +12 +35 Сирек Солтүстік Африка, Орталық Австралия Экваторлық +24 +24 Жыл бойы Африканың экваторлық өңірлері, Оңтүстік Америка Дереккөзбен жұмыс жасау: мәтіндік және визуалдық ақпаратпен жұмыс жасау арқылы мәліметті жүйелеу, қолдану, заңдықтарды зерттеу

Оқу мақсаты: 3.1.5.1 Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызын түсіндіру 7 бап Қазақстан Республикасын дағы мемлекеттік

#10 слайд
Оқу мақсаты: 3.1.5.1 Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызын түсіндіру 7 бап Қазақстан Республикасын дағы мемлекеттік тіл - қазақ тілі. 24 бап Әркімнің еңбек ету бостандығына, қызмет пен кәсіп түрін еркін таңдауына құқығы бар. 29 бап  Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын сақтауға құқығы бар. 38 бап Қазақстан Республикасының азаматтары табиғатты сақтауға және табиғат байлықтарына ұқыпты қарауға міндетті. Дереккөзбен жұмыс жүргізу Еліміздің Ата заңынан баптарды таңдап, оларға түсініктеме береді. Күделікті өмірден мысал келтіреді.

10 слайд

Оқу мақсаты: 3.1.5.1 Қазақстан Республикасы Конституциясының маңызын түсіндіру 7 бап Қазақстан Республикасын дағы мемлекеттік тіл - қазақ тілі. 24 бап Әркімнің еңбек ету бостандығына, қызмет пен кәсіп түрін еркін таңдауына құқығы бар. 29 бап  Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын сақтауға құқығы бар. 38 бап Қазақстан Республикасының азаматтары табиғатты сақтауға және табиғат байлықтарына ұқыпты қарауға міндетті. Дереккөзбен жұмыс жүргізу Еліміздің Ата заңынан баптарды таңдап, оларға түсініктеме береді. Күделікті өмірден мысал келтіреді.

Бос микрофон Басқаша «Спикердің таяқшасы» деп атауға болады: кішкентай ойыншық, доп, таяқша – бұл «сөйлеушінің микрофоны» б

#11 слайд
Бос микрофон Басқаша «Спикердің таяқшасы» деп атауға болады: кішкентай ойыншық, доп, таяқша – бұл «сөйлеушінің микрофоны» болады. Кімнің қолында болады, сол сөйлейді, содан кейін келесі сөйлеушіге беріледі. Сөз этикеті Жиі өз көзқарасын білдіруге ниет білдіргенде, оқушылар бір-бірін тыңдамайды және бірнеше рет айтылған нәрсені қайталайды. Бір нәрсені айтқысы келгендердің бәрі: «Менің құрметті әріптесім айтқанындай ...» деген сөздерден бастау керек Ішкі шеңбер Сабаққа белсене қатыспайтын үндемейтін оқушыларды ішкі шеңберге отыруына болады. Оларға бақылаушылардың рөлі беріледі. Тым белсенді оқушылар сыртқы шеңберді құрады, ішкі шеңберде отырғандар жағдайды бақылап, пікірталасты тыңдап, бағалайды, содан кейін өз пікірлерін айтады. Дискуссия (талқылау, пікірталас) - латын тілінен аударғанда - зерттеу, зерделеу. Бұл кез-келген мәселелерді талқылағанда динамикалық сұхбат нысаны, тәсілі және өзара әрекеттесу процесі, даулы мәселелерді шешуге бағытталған үдеріс.

11 слайд

Бос микрофон Басқаша «Спикердің таяқшасы» деп атауға болады: кішкентай ойыншық, доп, таяқша – бұл «сөйлеушінің микрофоны» болады. Кімнің қолында болады, сол сөйлейді, содан кейін келесі сөйлеушіге беріледі. Сөз этикеті Жиі өз көзқарасын білдіруге ниет білдіргенде, оқушылар бір-бірін тыңдамайды және бірнеше рет айтылған нәрсені қайталайды. Бір нәрсені айтқысы келгендердің бәрі: «Менің құрметті әріптесім айтқанындай ...» деген сөздерден бастау керек Ішкі шеңбер Сабаққа белсене қатыспайтын үндемейтін оқушыларды ішкі шеңберге отыруына болады. Оларға бақылаушылардың рөлі беріледі. Тым белсенді оқушылар сыртқы шеңберді құрады, ішкі шеңберде отырғандар жағдайды бақылап, пікірталасты тыңдап, бағалайды, содан кейін өз пікірлерін айтады. Дискуссия (талқылау, пікірталас) - латын тілінен аударғанда - зерттеу, зерделеу. Бұл кез-келген мәселелерді талқылағанда динамикалық сұхбат нысаны, тәсілі және өзара әрекеттесу процесі, даулы мәселелерді шешуге бағытталған үдеріс.

Сигнал карталары Талқылаудың әр қатысушысы үшін сигналдық карталар жиынтығы жасалады: жасыл карта – сөйлесушімен келісімде бо

#12 слайд
Сигнал карталары Талқылаудың әр қатысушысы үшін сигналдық карталар жиынтығы жасалады: жасыл карта – сөйлесушімен келісімде болуы, қызыл – келіспеушілік білдіреді, сұрақ белгісі бар карточка – сұрақ қоюға ниетібар екені, леп белгісі – өзінің пікірін айтуға мұмкіндік алу. Дауыстар Бұл тәсіл сабаққа өте ыңғайлы, сыныпта өте белсенді балалар бар, олар әдетте қалғандарын басады. Талқылаудың әр қатысушысына бірнеше дауыс беру картасы беріледі. Бір карточка бір сөз. Егер бала айтып болса, карточканы басқаға береді. Белсенді оқушыларда қарточкалар бітіп қалса, белсенділігі төмен оқушыларға кезек келеді. Дұрыс ұйымдастырылған пікірталас классикалық әдіспен ерекшеленеді, кез келген түсініктемені әртүрлі түрде түсіндіруге мүмкіндік береді; шындықтың түрлі көзқарасын дәлелдейді. Пікірталас қызығушылықты оятады, өмірден мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу жүргізіледі. Топтарға тапсырма Пікірталас әдісі арқылы жүзеге асатындай оқу бағдарламасынан оқу мақсаттарын таңдап алып тапсырма құрастыру

12 слайд

Сигнал карталары Талқылаудың әр қатысушысы үшін сигналдық карталар жиынтығы жасалады: жасыл карта – сөйлесушімен келісімде болуы, қызыл – келіспеушілік білдіреді, сұрақ белгісі бар карточка – сұрақ қоюға ниетібар екені, леп белгісі – өзінің пікірін айтуға мұмкіндік алу. Дауыстар Бұл тәсіл сабаққа өте ыңғайлы, сыныпта өте белсенді балалар бар, олар әдетте қалғандарын басады. Талқылаудың әр қатысушысына бірнеше дауыс беру картасы беріледі. Бір карточка бір сөз. Егер бала айтып болса, карточканы басқаға береді. Белсенді оқушыларда қарточкалар бітіп қалса, белсенділігі төмен оқушыларға кезек келеді. Дұрыс ұйымдастырылған пікірталас классикалық әдіспен ерекшеленеді, кез келген түсініктемені әртүрлі түрде түсіндіруге мүмкіндік береді; шындықтың түрлі көзқарасын дәлелдейді. Пікірталас қызығушылықты оятады, өмірден мысалдар келтіру арқылы дәлелдеу жүргізіледі. Топтарға тапсырма Пікірталас әдісі арқылы жүзеге асатындай оқу бағдарламасынан оқу мақсаттарын таңдап алып тапсырма құрастыру

Пікірталасты ұйымдастыру Пікірталас жүргізудің уақыты40-45 мин Сынып бөлмесінде орналасуы оқушылар бір-бірін көретіндей орнала

#13 слайд
Пікірталасты ұйымдастыру Пікірталас жүргізудің уақыты40-45 мин Сынып бөлмесінде орналасуы оқушылар бір-бірін көретіндей орналасу керек сынып бөлмесінде барлық топтарға ұсынылатын жұмыстар көрінетіндей жағдай жасалу керек Пікірталасты жүргізу ережелерін орнату Нақты ережелер сыныпта сенімділік, қауіпсіздік пен достық ортасын орнатуға ықпал етеді. Кез-келген мәселені шешу үшін оқушылардың өздеріне ережелерді құрастыруға ұсынуға болады. Алғашқы кезеңде ережелерді сақтауына көңіл аудару керек. Ережелерді оқушыларға көрінетіндей плакатқа жазып қойған дұрыс болады. Жұмыс барысында ережелердің орындалуына назар аударып отыру керек. Пікірталасты бастау Жұмыстың бәрі пікірталастың басталуына байланысты. Оқушылар тақырыпты түсіне ме, мәселе оларды қызықтыра ма – талдаудың сәтті болуына әсер етеді. Пікірталас сәтті болуы үшін, мәселеге эмоционалды және интеллектуалды түрде бейімделу керек. Тақырыптың мақсаттарына қарай мұғалімнің көрсетуі арқылы мәселенің бірнеше түрлі аспектілеріне көңіл аударуға болады, яғни талдаудың кейбір негіздерін белгілеуге болады.

13 слайд

Пікірталасты ұйымдастыру Пікірталас жүргізудің уақыты40-45 мин Сынып бөлмесінде орналасуы оқушылар бір-бірін көретіндей орналасу керек сынып бөлмесінде барлық топтарға ұсынылатын жұмыстар көрінетіндей жағдай жасалу керек Пікірталасты жүргізу ережелерін орнату Нақты ережелер сыныпта сенімділік, қауіпсіздік пен достық ортасын орнатуға ықпал етеді. Кез-келген мәселені шешу үшін оқушылардың өздеріне ережелерді құрастыруға ұсынуға болады. Алғашқы кезеңде ережелерді сақтауына көңіл аудару керек. Ережелерді оқушыларға көрінетіндей плакатқа жазып қойған дұрыс болады. Жұмыс барысында ережелердің орындалуына назар аударып отыру керек. Пікірталасты бастау Жұмыстың бәрі пікірталастың басталуына байланысты. Оқушылар тақырыпты түсіне ме, мәселе оларды қызықтыра ма – талдаудың сәтті болуына әсер етеді. Пікірталас сәтті болуы үшін, мәселеге эмоционалды және интеллектуалды түрде бейімделу керек. Тақырыптың мақсаттарына қарай мұғалімнің көрсетуі арқылы мәселенің бірнеше түрлі аспектілеріне көңіл аударуға болады, яғни талдаудың кейбір негіздерін белгілеуге болады.

Жобалық жұмыстың мақсаты: танымдық қызығушылықты жандандыруға және әртүрлі ақпарат көздерінен білімдерді өз бетінше алуына ықпа

#14 слайд
Жобалық жұмыстың мақсаты: танымдық қызығушылықты жандандыруға және әртүрлі ақпарат көздерінен білімдерді өз бетінше алуына ықпал ететін тиісті жағдайлар жасау. Тәжірибеге бағытталған жоба Зерттеушілік жоба Ақпараттық жоба Шығармашылық жоба Рөлдік жоба Жобаның қатысушыларының әлеуметтік мүдделеріне бағытталған. Жобаның өнімі алдын-ала анықталған және сынып, мектеп өмірінде және т.б. кезде қолданылуы мүмкін. Мәселені, зерттеу тақырыбы мен объектісін, ақпарат көздерін, гипотезаны, нәтижелерді қорытындылауды, тұжырымдарды, нәтижелерді тұжырымдауды анықтауға бағытталған. Ақпаратты жинақтауға, фактілерді талдауға және жүйелеуге бағытталған. Зерттеу кезеңдері сақталады. Газеттің макетін, мерекен...

14 слайд

Жобалық жұмыстың мақсаты: танымдық қызығушылықты жандандыруға және әртүрлі ақпарат көздерінен білімдерді өз бетінше алуына ықпал ететін тиісті жағдайлар жасау. Тәжірибеге бағытталған жоба Зерттеушілік жоба Ақпараттық жоба Шығармашылық жоба Рөлдік жоба Жобаның қатысушыларының әлеуметтік мүдделеріне бағытталған. Жобаның өнімі алдын-ала анықталған және сынып, мектеп өмірінде және т.б. кезде қолданылуы мүмкін. Мәселені, зерттеу тақырыбы мен объектісін, ақпарат көздерін, гипотезаны, нәтижелерді қорытындылауды, тұжырымдарды, нәтижелерді тұжырымдауды анықтауға бағытталған. Ақпаратты жинақтауға, фактілерді талдауға және жүйелеуге бағытталған. Зерттеу кезеңдері сақталады. Газеттің макетін, мерекен...

Файл форматы:
pptx
26.01.2019
627
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі