Дұрыс мақсат қою дегенімізді қалай түсінесіздер?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
LOGOДұрыс мақсат қою дегенімізді қалай
түсінесіздер? LOGO
1 слайд
LOGOДұрыс мақсат қою дегенімізді қалай түсінесіздер? LOGO
2 слайд
Нені таңдайтыныңыз
мақсатқа байланысты
Іс-әрекет түрлері
Тапсырмалар
Бағалау
Оқыту әдістері
МазмұнҰйымдастыру
нысандары МАҚСАТ
2 слайд
Нені таңдайтыныңыз мақсатқа байланысты Іс-әрекет түрлері Тапсырмалар Бағалау Оқыту әдістері МазмұнҰйымдастыру нысандары МАҚСАТ
3 слайд
техникалықМақсат қою үдерісінің негізгі құраушысы:
неге?
мазмұнды
қалай? Ойды құрушы
не?
3 слайд
техникалықМақсат қою үдерісінің негізгі құраушысы: неге? мазмұнды қалай? Ойды құрушы не?
4 слайд
«Өзіне нақты мақсат қоймаған адам,
күтпеген жерге келгенде, таң қалады »
Марк Твен
Мақсат – бұл біздің қызметімізден
немесе басқа адамдардың
қызметтерінен күтілетін нәтиженің
көрінісі.
Ал , мақсатты тұжырымдау – аталған
нәтиже бойынша көріністің
сипаттамасы .
4 слайд
«Өзіне нақты мақсат қоймаған адам, күтпеген жерге келгенде, таң қалады » Марк Твен Мақсат – бұл біздің қызметімізден немесе басқа адамдардың қызметтерінен күтілетін нәтиженің көрінісі. Ал , мақсатты тұжырымдау – аталған нәтиже бойынша көріністің сипаттамасы .
5 слайд
Сабақ жоспарындағы
мұғалімдердің негізгі қателіктері
«Оқушы нақты не істейтіні, нені
көруге болатыны анықталмай, сабақ
мақсаты анықталмайды.»
Роберт Кизилик- PhD, Вирджиния штаты университеті
5 слайд
Сабақ жоспарындағы мұғалімдердің негізгі қателіктері «Оқушы нақты не істейтіні, нені көруге болатыны анықталмай, сабақ мақсаты анықталмайды.» Роберт Кизилик- PhD, Вирджиния штаты университеті
6 слайд
Сабақтың мақсаты дегеніміз
не?
•
Бұл сабақтағы оқушы жұмысының
нәтижесін мұғалімнің болжауы
•
Оқушы нені үйренді?
•
Біз оқушы жұмысының нәтижесі қандай
екенін көреміз?
6 слайд
Сабақтың мақсаты дегеніміз не? • Бұл сабақтағы оқушы жұмысының нәтижесін мұғалімнің болжауы • Оқушы нені үйренді? • Біз оқушы жұмысының нәтижесі қандай екенін көреміз?
7 слайд
1
Мұғалімдер мақсатты оқушыға
қоймайды
•
«Оқушыларды картадағы шартты
белгілермен таныстыру»
•
«Анықтауыш туралы білімдерін жүйелеу»
•
« Британия тақырыбы бойынша жаңа
лексиканы таныстыру және бекіту»
•
Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін
көре аламыз? Оқушылар нақты нені
үйренеді?
7 слайд
1 Мұғалімдер мақсатты оқушыға қоймайды • «Оқушыларды картадағы шартты белгілермен таныстыру» • «Анықтауыш туралы білімдерін жүйелеу» • « Британия тақырыбы бойынша жаңа лексиканы таныстыру және бекіту» • Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?
8 слайд
МақсаттардаСМАРТ критерий
болуы қажет
•
S- specific- нақты
•
M- measurable- өлшемді
•
A- attainable- қол жетімді
•
R- realistic, result-oriented, relevant-
шындыққа негізделген. Яғни қойылған
мақсатқа жете алатындай.
•
T -time-bound- уақытпен шектеулі
8 слайд
МақсаттардаСМАРТ критерий болуы қажет • S- specific- нақты • M- measurable- өлшемді • A- attainable- қол жетімді • R- realistic, result-oriented, relevant- шындыққа негізделген. Яғни қойылған мақсатқа жете алатындай. • T -time-bound- уақытпен шектеулі
9 слайд
СМАРТ мақсатқа мысал
•
Тарих – «Оқушылар өз таныстырылымында
Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін
талдайды және оның тарихи маңыздылығы
тұжырымдайды»
•
Нақты
•
өлшемді
•
қолжетімді
•
Маңызды, шынайы және нәтижеге
бағытталған белгіленген уақыт шеңберінде
9 слайд
СМАРТ мақсатқа мысал • Тарих – «Оқушылар өз таныстырылымында Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін талдайды және оның тарихи маңыздылығы тұжырымдайды» • Нақты • өлшемді • қолжетімді • Маңызды, шынайы және нәтижеге бағытталған белгіленген уақыт шеңберінде
10 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнының басты талаптарының бірі
мұғалімдердің оқушылардың оқу дәрежесіне қарай мақсаттарды
тұжырымдай білуі (А,В,С оқушылары) ( «Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша сабақ жоспарларының
үлгісі» құжатын қараңыз )
•
Сараланған тәсілді ескере отырып
құрылған оқыту мақсаты:
•
Барлық оқушылар жасай алады:
•
Оқушылардың көпшілігі жасай алады:
(яғни., «мықты» және «орташа»)
•
Кейбір оқушылар жасай алады : ( яғни,
«мықты»):
10 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнының басты талаптарының бірі мұғалімдердің оқушылардың оқу дәрежесіне қарай мақсаттарды тұжырымдай білуі (А,В,С оқушылары) ( «Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша сабақ жоспарларының үлгісі» құжатын қараңыз ) • Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсаты: • Барлық оқушылар жасай алады: • Оқушылардың көпшілігі жасай алады: (яғни., «мықты» және «орташа») • Кейбір оқушылар жасай алады : ( яғни, «мықты»):
11 слайд
Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсатының үлгісі
Сабақтың соңында
•
Барлық оқушылар Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін анықтай алады.
•
Көпшілік оқушылар, Кенесарының саяси көзқарастары оның көшбасшылық рөлінің дамуына қалай ықпал еткендігін түсіндіре
алады.
•
Кейбір оқушылар көтерілістің тарихи мәніне және оның келесі қазақ мемлекетінің қалыптасуына ықпал еткендігіне тұжырым
жасай алады.
Оқытудың осы мақсаттары күрделене түседі:
«барлығына» мақсат – бұл мақсат-минимум, ал «кейбір
оқушыларға» қойылған мақсат – бұл мақсат оқу деңгейі
жоғары оқушыларды жұмысқа тартуға бағытталған.
11 слайд
Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсатының үлгісі Сабақтың соңында • Барлық оқушылар Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін анықтай алады. • Көпшілік оқушылар, Кенесарының саяси көзқарастары оның көшбасшылық рөлінің дамуына қалай ықпал еткендігін түсіндіре алады. • Кейбір оқушылар көтерілістің тарихи мәніне және оның келесі қазақ мемлекетінің қалыптасуына ықпал еткендігіне тұжырым жасай алады. Оқытудың осы мақсаттары күрделене түседі: «барлығына» мақсат – бұл мақсат-минимум, ал «кейбір оқушыларға» қойылған мақсат – бұл мақсат оқу деңгейі жоғары оқушыларды жұмысқа тартуға бағытталған.
12 слайд
Мақсатты анықтауда біз қандай
етістіктерді қолданамыз?
•
Біз көре алатын, оқитын немесе тыңдай алатын
етістіктерді қолдану керек.
•
Мысал
•
Оқушылар жаза алады …..
•
Оқушылар топтастыра алады …
•
Оқушылар салыстыра алады …..
•
Оқушылар таңдай алады …..
12 слайд
Мақсатты анықтауда біз қандай етістіктерді қолданамыз? • Біз көре алатын, оқитын немесе тыңдай алатын етістіктерді қолдану керек. • Мысал • Оқушылар жаза алады ….. • Оқушылар топтастыра алады … • Оқушылар салыстыра алады ….. • Оқушылар таңдай алады …..
13 слайд
3
Мақсаттар оқушыға
жеткізілмейді
•
Бүгін «Африка өсімдіктері» тақырыбымен
таныстырамын
•
Бүгінгі сабақта мен сіздерге қазақтың ұлы
ағартушысы, ақын –жазушы Абайдың
шығармашылығы туралы айтамын.
•
Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін
көре аламыз? Оқушылар нақты нені
үйренеді?
13 слайд
3 Мақсаттар оқушыға жеткізілмейді • Бүгін «Африка өсімдіктері» тақырыбымен таныстырамын • Бүгінгі сабақта мен сіздерге қазақтың ұлы ағартушысы, ақын –жазушы Абайдың шығармашылығы туралы айтамын. • Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?
14 слайд
МАҚСАТТЫҢ
МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
•
МАҚСАТТАР оқушыға нені меңгеретінін,
не үшін жасайтынын түсіндіреді. Ол
мұғалім мен оқушы арасындағы кері
байланысты жақсартады , әрекет нәтижесін
өзіндік бақылауға және саналы бақылаудың
қажеттілігін қамтамасыз етеді.
14 слайд
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ • МАҚСАТТАР оқушыға нені меңгеретінін, не үшін жасайтынын түсіндіреді. Ол мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты жақсартады , әрекет нәтижесін өзіндік бақылауға және саналы бақылаудың қажеттілігін қамтамасыз етеді.