Материалдар / Дұрыс мақсат қою дегенімізді қалай түсінесіздер?

Дұрыс мақсат қою дегенімізді қалай түсінесіздер?

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім аясында дайындалған мұғалімдерге арналған слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2019
600
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
LOGOДұрыс мақсат қою дегенімізді қалай түсінесіздер? LOGO

1 слайд
LOGOДұрыс мақсат қою дегенімізді қалай түсінесіздер? LOGO

1 слайд

LOGOДұрыс мақсат қою дегенімізді қалай түсінесіздер? LOGO

Нені таңдайтыныңыз мақсатқа байланысты Іс-әрекет түрлері Тапсырмалар Бағалау Оқыту әдістері МазмұнҰйымдастыру нысандары МА

2 слайд
Нені таңдайтыныңыз мақсатқа байланысты Іс-әрекет түрлері Тапсырмалар Бағалау Оқыту әдістері МазмұнҰйымдастыру нысандары МАҚСАТ

2 слайд

Нені таңдайтыныңыз мақсатқа байланысты Іс-әрекет түрлері Тапсырмалар Бағалау Оқыту әдістері МазмұнҰйымдастыру нысандары МАҚСАТ

техникалықМақсат қою үдерісінің негізгі құраушысы: неге? мазмұнды қалай? Ойды құрушы не?

3 слайд
техникалықМақсат қою үдерісінің негізгі құраушысы: неге? мазмұнды қалай? Ойды құрушы не?

3 слайд

техникалықМақсат қою үдерісінің негізгі құраушысы: неге? мазмұнды қалай? Ойды құрушы не?

«Өзіне нақты мақсат қоймаған адам, күтпеген жерге келгенде, таң қалады » Марк Твен Мақсат – бұл біздің қызметімізд

4 слайд
«Өзіне нақты мақсат қоймаған адам, күтпеген жерге келгенде, таң қалады » Марк Твен Мақсат – бұл біздің қызметімізден немесе басқа адамдардың қызметтерінен күтілетін нәтиженің көрінісі. Ал , мақсатты тұжырымдау – аталған нәтиже бойынша көріністің сипаттамасы .

4 слайд

«Өзіне нақты мақсат қоймаған адам, күтпеген жерге келгенде, таң қалады » Марк Твен Мақсат – бұл біздің қызметімізден немесе басқа адамдардың қызметтерінен күтілетін нәтиженің көрінісі. Ал , мақсатты тұжырымдау – аталған нәтиже бойынша көріністің сипаттамасы .

Сабақ жоспарындағы мұғалімдердің негізгі қателіктері «Оқушы нақты не істейтіні, нені көруге болатыны анықталмай, сабақ м

5 слайд
Сабақ жоспарындағы мұғалімдердің негізгі қателіктері «Оқушы нақты не істейтіні, нені көруге болатыны анықталмай, сабақ мақсаты анықталмайды.» Роберт Кизилик- PhD, Вирджиния штаты университеті

5 слайд

Сабақ жоспарындағы мұғалімдердің негізгі қателіктері «Оқушы нақты не істейтіні, нені көруге болатыны анықталмай, сабақ мақсаты анықталмайды.» Роберт Кизилик- PhD, Вирджиния штаты университеті

Сабақтың мақсаты дегеніміз не? • Бұл сабақтағы оқушы жұмысының нәтижесін мұғалімнің болжауы • Оқушы нені үйренді? • Біз оқуш

6 слайд
Сабақтың мақсаты дегеніміз не? • Бұл сабақтағы оқушы жұмысының нәтижесін мұғалімнің болжауы • Оқушы нені үйренді? • Біз оқушы жұмысының нәтижесі қандай екенін көреміз?

6 слайд

Сабақтың мақсаты дегеніміз не? • Бұл сабақтағы оқушы жұмысының нәтижесін мұғалімнің болжауы • Оқушы нені үйренді? • Біз оқушы жұмысының нәтижесі қандай екенін көреміз?

1 Мұғалімдер мақсатты оқушыға қоймайды • «Оқушыларды картадағы шартты белгілермен таныстыру» • «Анықтауыш туралы білімдерін ж

7 слайд
1 Мұғалімдер мақсатты оқушыға қоймайды • «Оқушыларды картадағы шартты белгілермен таныстыру» • «Анықтауыш туралы білімдерін жүйелеу» • « Британия тақырыбы бойынша жаңа лексиканы таныстыру және бекіту» • Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?

7 слайд

1 Мұғалімдер мақсатты оқушыға қоймайды • «Оқушыларды картадағы шартты белгілермен таныстыру» • «Анықтауыш туралы білімдерін жүйелеу» • « Британия тақырыбы бойынша жаңа лексиканы таныстыру және бекіту» • Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?

МақсаттардаСМАРТ критерий болуы қажет • S- specific- нақты • M- measurable- өлшемді • A- attainable- қол жетімді • R- realist

8 слайд
МақсаттардаСМАРТ критерий болуы қажет • S- specific- нақты • M- measurable- өлшемді • A- attainable- қол жетімді • R- realistic, result-oriented, relevant- шындыққа негізделген. Яғни қойылған мақсатқа жете алатындай. • T -time-bound- уақытпен шектеулі

8 слайд

МақсаттардаСМАРТ критерий болуы қажет • S- specific- нақты • M- measurable- өлшемді • A- attainable- қол жетімді • R- realistic, result-oriented, relevant- шындыққа негізделген. Яғни қойылған мақсатқа жете алатындай. • T -time-bound- уақытпен шектеулі

СМАРТ мақсатқа мысал • Тарих – «Оқушылар өз таныстырылымында Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін талдайды және оның

9 слайд
СМАРТ мақсатқа мысал • Тарих – «Оқушылар өз таныстырылымында Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін талдайды және оның тарихи маңыздылығы тұжырымдайды» • Нақты • өлшемді • қолжетімді • Маңызды, шынайы және нәтижеге бағытталған белгіленген уақыт шеңберінде

9 слайд

СМАРТ мақсатқа мысал • Тарих – «Оқушылар өз таныстырылымында Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін талдайды және оның тарихи маңыздылығы тұжырымдайды» • Нақты • өлшемді • қолжетімді • Маңызды, шынайы және нәтижеге бағытталған белгіленген уақыт шеңберінде

Жаңартылған білім беру мазмұнының басты талаптарының бірі мұғалімдердің оқушылардың оқу дәрежесіне қарай ма

10 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұнының басты талаптарының бірі мұғалімдердің оқушылардың оқу дәрежесіне қарай мақсаттарды тұжырымдай білуі (А,В,С оқушылары) ( «Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша сабақ жоспарларының үлгісі» құжатын қараңыз ) • Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсаты: • Барлық оқушылар жасай алады: •   Оқушылардың көпшілігі жасай алады: (яғни., «мықты» және «орташа») •   Кейбір оқушылар жасай алады : ( яғни, «мықты»):

10 слайд

Жаңартылған білім беру мазмұнының басты талаптарының бірі мұғалімдердің оқушылардың оқу дәрежесіне қарай мақсаттарды тұжырымдай білуі (А,В,С оқушылары) ( «Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша сабақ жоспарларының үлгісі» құжатын қараңыз ) • Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсаты: • Барлық оқушылар жасай алады: •   Оқушылардың көпшілігі жасай алады: (яғни., «мықты» және «орташа») •   Кейбір оқушылар жасай алады : ( яғни, «мықты»):

Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсатының үлгісі Сабақтың соңында • Барлық оқушылар Кенесары Қасымов көтерілісі

11 слайд
Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсатының үлгісі Сабақтың соңында • Барлық оқушылар Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін анықтай алады. • Көпшілік оқушылар, Кенесарының саяси көзқарастары оның көшбасшылық рөлінің дамуына қалай ықпал еткендігін түсіндіре алады. • Кейбір оқушылар көтерілістің тарихи мәніне және оның келесі қазақ мемлекетінің қалыптасуына ықпал еткендігіне тұжырым жасай алады. Оқытудың осы мақсаттары күрделене түседі: «барлығына» мақсат – бұл мақсат-минимум, ал «кейбір оқушыларға» қойылған мақсат – бұл мақсат оқу деңгейі жоғары оқушыларды жұмысқа тартуға бағытталған.

11 слайд

Сараланған тәсілді ескере отырып құрылған оқыту мақсатының үлгісі Сабақтың соңында • Барлық оқушылар Кенесары Қасымов көтерілісінің себептерін анықтай алады. • Көпшілік оқушылар, Кенесарының саяси көзқарастары оның көшбасшылық рөлінің дамуына қалай ықпал еткендігін түсіндіре алады. • Кейбір оқушылар көтерілістің тарихи мәніне және оның келесі қазақ мемлекетінің қалыптасуына ықпал еткендігіне тұжырым жасай алады. Оқытудың осы мақсаттары күрделене түседі: «барлығына» мақсат – бұл мақсат-минимум, ал «кейбір оқушыларға» қойылған мақсат – бұл мақсат оқу деңгейі жоғары оқушыларды жұмысқа тартуға бағытталған.

Мақсатты анықтауда біз қандай етістіктерді қолданамыз? • Біз көре алатын, оқитын немесе тыңдай алатын етістіктерді қолдану к

12 слайд
Мақсатты анықтауда біз қандай етістіктерді қолданамыз? • Біз көре алатын, оқитын немесе тыңдай алатын етістіктерді қолдану керек. • Мысал • Оқушылар жаза алады ….. • Оқушылар топтастыра алады … • Оқушылар салыстыра алады ….. • Оқушылар таңдай алады …..

12 слайд

Мақсатты анықтауда біз қандай етістіктерді қолданамыз? • Біз көре алатын, оқитын немесе тыңдай алатын етістіктерді қолдану керек. • Мысал • Оқушылар жаза алады ….. • Оқушылар топтастыра алады … • Оқушылар салыстыра алады ….. • Оқушылар таңдай алады …..

3 Мақсаттар оқушыға жеткізілмейді • Бүгін «Африка өсімдіктері» тақырыбымен таныстырамын • Бүгінгі сабақта мен сіздерге қазақт

13 слайд
3 Мақсаттар оқушыға жеткізілмейді • Бүгін «Африка өсімдіктері» тақырыбымен таныстырамын • Бүгінгі сабақта мен сіздерге қазақтың ұлы ағартушысы, ақын –жазушы Абайдың шығармашылығы туралы айтамын. • Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?

13 слайд

3 Мақсаттар оқушыға жеткізілмейді • Бүгін «Африка өсімдіктері» тақырыбымен таныстырамын • Бүгінгі сабақта мен сіздерге қазақтың ұлы ағартушысы, ақын –жазушы Абайдың шығармашылығы туралы айтамын. • Біз оқушы жұмысының қандай нәтижесін көре аламыз? Оқушылар нақты нені үйренеді?

МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ • МАҚСАТТАР оқушыға нені меңгеретінін, не үшін жасайтынын түсіндіреді. Ол мұғалім мен оқушы арасынд

14 слайд
МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ • МАҚСАТТАР оқушыға нені меңгеретінін, не үшін жасайтынын түсіндіреді. Ол мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты жақсартады , әрекет нәтижесін өзіндік бақылауға және саналы бақылаудың қажеттілігін қамтамасыз етеді.

14 слайд

МАҚСАТТЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ • МАҚСАТТАР оқушыға нені меңгеретінін, не үшін жасайтынын түсіндіреді. Ол мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысты жақсартады , әрекет нәтижесін өзіндік бақылауға және саналы бақылаудың қажеттілігін қамтамасыз етеді.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ