Материалдар / Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар Сабақтың тақырыбы: Фастфуд тағамдарының зияны
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар Сабақтың тақырыбы: Фастфуд тағамдарының зияны

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім атауы: 8-бөлім. Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар Сабақтың тақырыбы: Фастфуд тағамдарының зияны
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2023
272
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 4 Ж.Баласағұн атындағы жобб мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі – Алмасова Биб і нұр Сүлейменқызы Бөлім

1 слайд
№ 4 Ж.Баласағұн атындағы жобб мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі – Алмасова Биб і нұр Сүлейменқызы Бөлім атауы: 8-бөлім. Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар Сабақтың тақырыбы: Фастфуд тағамдарының зияны Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 7.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу 7.4.4.4. Одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. Сабақтың мақсаты: Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады; Одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады. Бағалау критерийі: - Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады - Одағай түрлерін ажыратады және мәтінде қолданады Ойлау дағдыларының деңгейі қолдану

Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді Оқушыларды жеке және

2 слайд
Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді Оқушыларды жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады 1. «Біздің қиялымыздың әлемі» әдісі. Топтық жұмыс Үш топтың оқушылары қиял әлемін ойдан құрып, оқыған мәтіннен пайдалы және зиянды тағамдар туралы жинақтаған тірек сөздер мен сөз тіркестерін алып, оларды синонимдік қатарымен ауыстыра отырып, фастфудтық тағамдар туралы өз ойларынан «Біздің қиялымыздағы тағам» тақырыбында жинақы мәтін жазады. Тапсырма бойынша саралау жүзеге асырылады. Білім алушылар тапсырманы орындау барысында жалпы оқу мақсатқа сәйкес бірдей тапсырмамен жұмыс істейді, бірақ әр баладан әртүрлі нәтиже күтемін, жұмыс қарқынын ескере отырып қосымша уақыт беруді ұсынамын. Білім алушының ойы жүйрік, жазылым дағдысын орындауға өте бейім. Жас ерекшелік деңгейіне сай ойлау жүйесі толық жетілген, жазба жұмысын орындауды өте жақсы көреді, сауатты жазады. Бірақ айтылым дағдысының тапсырмаларын орындауға қиналады, тілінің мүкісі бар, тұтығып сөйлейді. Сондықтан да бар ойын жазба жұмысы арқылы көрсетуге дағдыланған.Сондықтан бұл оқушыма фастфуд өнімдеріның зияны туралы өзі білетін жекіру одағай сөздерді қатыстырып, 1-2 сөйлем жазуды ұсынамынОқыту әдістері

Оқыту әдістері Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді Оқушылард

3 слайд
Оқыту әдістері Оқу мақсатына қол жеткізуге мүмкіндік береді Барлық білім алушыларды оқу процесіне тартуға ықпал етеді Оқушыларды жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды қарастырады 2-тапсырма Жағдаятты тапсырма Жұптық жұмыс. Төмендегі берілген жағдаятқа одағай түрлерін, жекіру одағайларын қатыстырып, фастфудтың зияны туралы қысқаша диалог құрыңдар.   Бекет пен қарындасы Аяна азық-түлік дүкеніне нан алуға кірді. Аяна қалған ақшаға чипс алуын өтініп тұр. Бекеттің жауабы...... Оқушылар «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісімен ойланып жұптасып, бір-бірімен сұрақ-жауап алу арқылы пікір алмасып, диалог құрастырады және өз пікірлерімен бүкіл топпен бөлісіп, талқылауға ұласады. 1. Оқушылар бір-бірімен пікір алмасады. 2. Түйген ойларымен бүкіл топпен бөліседі 3. Оқушылар өз жауаптарын өмірмен байланыстыра отырып жауап беруіне назар аударамын және өз ойларын жүйелі жеткізуге дағдылануына үлес қосамын. 4. Топтық жұмысты орындау барысында оқушылардың жұмыс қарқынын ескере отырып, қосымша уақыт беремін Тіл мүкісі бар оқушыма басқа оқушылармен бірлесіп жазбаша тапсырма орындауды ұсынамын. Оқушы топпен жұмыс жасайды, қажет болған жағдайда қолдау көрсетемін. 3-тапсырма Жеке жұмыс. «Ой жалғау» әдісі Мұғалім мәтінді жартылай оқиды, тақтаға жекіру одағайларын жазып қояды, сол сөздердің синонимдік қатарын пайдаланып «Фастфудтың зияны» туралы екі достың өзара сұхбатын «Ой жалғау» әдісі бойынша 1-топқа - қайғылы, 2-топқа – көңілді, 3-топқа – юмормен жалғастырып, аяқтауға тапсырма беріледі. Жұмыс аяқталған кезде топ мүшелері белгі береді. Спикер шығып оқиды. Топқа бөлініп, сұхбатты жалғастырады. Оқушыларға ресурс арқылы қолдау жасаймын Білім алушылар тапсырманы орындау барысында жалпы оқу мақсатқа сәйкес бірдей тапсырмамен жұмыс істейді, бірақ әр баладан әртүрлі нәтиже күтемін. Ерекше оқушы басқа оқушылардан дараланбайды, топпен бірге жұмыс жасайды, бар ойын жазба жұмысы арқылы көрсетеді

Тапсырмалар Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келеді Оқушылардың фун

4 слайд
Тапсырмалар Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келеді Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған Оқушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді Бағалау критерийі: - Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады. 1- тапсырма . Мәтіннен тірек сөздер мен сөз тіркестерін теріп алып, фастфуттық тағамға деген өз ойларын синонимдік қатармен ауыстыра отырып «Біздің қиялымыздағы тағам» тақырыбында жинақы мәтін жазады; Дискриптор: - Одағай түрлерін ажыратып, синонимдік қатарын қолданады – 1балл - Жекіру одағайларын қатыстырып, фасфудтың зияны туралы қысқаша мәтін жазады – 2 балл Жазған мәтіндерін оқи отырып, мысалдарды оқушылардың өз өмірлерінен келтіруге ықпал жасаймын Мұғалім сұрақтары мен жауаптарын оқушы деңгейіне қарай саралайды Берілген тапсырма ортақ, күткен нәтижем әртүрлі Тіл мүкісі бар оқушыма басқа оқушылармен бірлесіп жазбаша тапсырма орындауды ұсынамын. Керек болған жағдайда ресурстық көмек беріледі. Бұл оқушыма фастфуд өнімдеріның зияны туралы және өзі білетін жекіру одағай сөздерді қатыстырып, синонимдік қатармен ауыстыра отырып 1-2 сөйлем жазуды ұсынамын, бар ойын жазба жұмысы арқылы көрсетеді Бағалау критерийі: • Одағай түрлерін ажыратады және мәтінде қолданады 2-тапсырма Жағдаятты тапсырма Төмендегі берілген жағдаятқа одағай түрлерін, жекіру одағайларын қатыстырып, фастфудтың зияны туралы қысқаша диалог құрыңдар. Бекет пен қарындасы Аяна азық-түлік дүкеніне нан алуға кірді. Аяна қалған ақшаға чипс алуын өтініп тұр. Бекеттің жауабы...... Оқушылар «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісімен ойланып, жұптасып, бір-бірімен сұрақ-жауап алу арқылы пікір алмасып диалог құрастырады және өз пікірлерін бүкіл топпен бөлісіп, талқылауға ұласады. Оқушылар бір-бірімен пікір алмасады Түйген ойларымен бүкіл топпен бөліседі Оқушылар өз жауаптарын өмірмен байланыстыра отырып, жауап беруіне назар аударамын және өз ойларын жүйелі жеткізуге дағдылануына үлес қосамын (Оқушылардың жұмыс қарқынын ескере отырып, қосымша уақыт беремін) Білім алушының ойы жүйрік, жазылым дағдысын орындауға өте бейім. Жас ерекшелік деңгейіне сай ойлау жүйесі толық жетілген, жазба жұмысын орындауды өте жақсы көреді, сауатты жазады. Бірақ айтылым дағдысының тапсырмаларын орындауға қиналады, тілінің мүкісі бар, тұтығып сөйлейді, бар ойын жазба жұмысы арқылы көрсетуге дағдыланған. Сондықтан бұл оқушыма фастфуд өнімдеріның зияны туралы қысқаша мәтін жазуды және өзі білетін жекіру одағай сөздерді қатыстырып, 1-2 сөйлем жазуды ұсынамын

ТапсырмаларОқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келеді Оқушылардың фун

5 слайд
ТапсырмаларОқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерийлері мен ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келеді Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға бағытталған Оқушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келеді 3-тапсырма. ЖЖ «Ой жалғау» әдісі 3 топқа да бірдей ұсынамын. Мұғалім мәтінді жартылай оқиды, тақтаға жекіру одағайларын жазып қояды, сол сөздердің синонимдік қатарын пайдаланып «Фастфудтың зияны» туралы екі достың өзара сұхбатын «Ой жалғау» әдісін бойынша 1-топқа - қайғылы, 2-топқа – көңілді, 3-топқа – юмормен жалғастырып, аяқтауға тапсырма беріледі. Жұмыс аяқталған кезде топ мүшелері белгі береді. Спикер шығып оқиды. (500 әдіс-тәсілдер жинағы)   І топ: жә, жә-жә, тәйт, тек. ІІ топ: мә, міне, мінеки, әйдә, айда; ІІІ топ: тәйірі, қане, қанеки; Мынандай сұрақтарды бере отырып , мысалдарды оқушылардың өз өмірлерінен келтіруге ықпал жасаймын. 1. Сендер фастфуд тағамдарын жегенде, өздеріңе айтылған ескертпе сөздерден жекіру одағайларын байқадыңдар ма? 2. Қазіргі таңда фастфудты жиі пайдаланып, семіздікке ұшырап, денсаулығына зияны тиген адамдарды білесің бе? 3. Өздерің тамақтануда қандай тағамдарды таңдаған болар едіңдер? Одағай түрлерін ажыратып, жекіру одағайларын сөйлем ішінде дұрыс пайдалануларын қадағалаймын Тіл мүкісі бар оқушыма басқа оқушылармен бірлесіп жазбаша тапсырма орындауды ұсынамын. Оқушы топпен жұмыс жасайды, қажет болған жағдайда қолдау көрсетемін.