Материалдар / Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті»

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәні мұғалімі ашық сабаққа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қырқүйек 2018
588
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Туляева Жанар Солдатова Мунайлы ауданы 11 орта мектеп 5 сынып дуние жузi тарихы «Сабақтың тақырыбы Ежелгі Грекияның гимназия,

1 слайд
Туляева Жанар Солдатова Мунайлы ауданы 11 орта мектеп 5 сынып дуние жузi тарихы «Сабақтың тақырыбы Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті» Оқу мақсаттар 5.2.4.1 Ежелгі грекия қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау 5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау Сабақтың мақсат --Ежелгі грекия қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттайды -- Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын аныктайды Бағалау критерийі Ежелгі Грекиядағы жазу ерекшеліктерін анықтайды   - Ежелгі Грек жеріндегі білім мен ғылымның дамуын анықтайды

1 слайд

Туляева Жанар Солдатова Мунайлы ауданы 11 орта мектеп 5 сынып дуние жузi тарихы «Сабақтың тақырыбы Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті» Оқу мақсаттар 5.2.4.1 Ежелгі грекия қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау 5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау Сабақтың мақсат --Ежелгі грекия қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттайды -- Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын аныктайды Бағалау критерийі Ежелгі Грекиядағы жазу ерекшеліктерін анықтайды   - Ежелгі Грек жеріндегі білім мен ғылымның дамуын анықтайды

Тілдік мақсаттар Түсіндірмелі терминдік сөзбен жұмыс Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ТАРИХТЫҢ, МӘДЕНИЕТ ПЕН ТІЛДІҢ

2 слайд
Тілдік мақсаттар Түсіндірмелі терминдік сөзбен жұмыс Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ТАРИХТЫҢ, МӘДЕНИЕТ ПЕН ТІЛДІҢ БІРТҰТАСТЫҒЫ Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік Пәнаралық байланыс География мен филасофия Алдыңғы білім бөлім «Ежелгі Грекия мәдениеті«Ежелгі Грекия өнері қандай болды

2 слайд

Тілдік мақсаттар Түсіндірмелі терминдік сөзбен жұмыс Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ТАРИХТЫҢ, МӘДЕНИЕТ ПЕН ТІЛДІҢ БІРТҰТАСТЫҒЫ Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік Пәнаралық байланыс География мен филасофия Алдыңғы білім бөлім «Ежелгі Грекия мәдениеті«Ежелгі Грекия өнері қандай болды

Сабақ барысы Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.сынпты тугелдеу Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы»

3 слайд
Сабақ барысы Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.сынпты тугелдеу Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады. 1-тапсырма: суреттен грек театрының бөліктерін көрсетіңіз. Сабақтың ортасы Видео ролик 1.Тапсырма Сандар сойлейдi 2.Тапсырма кесте мен жумыс Ежелгі Грек жеріндегі мектепті сипаттап, толтырыңыз Сабақтың соңы Сыр сұқбат бағдарламасы: сұқбаттасу әдісі сұрақ 1,Неліктен грек мектептерінде тек ауқатты адамдардың балалары оқыған? 2,Грек қоғамына неліктен сауатты адамдар қажет болды? 3,Перикл атты Афиналық стратег бір құлдың аяғын сындырып алғаны туралы естіп: «Тағы бір педагог пайда болды!» дейді. Осы сөзімен Перикл не айтпақшы болды? 4Қазіргі кезде педагог деп кімді атаймыз?

3 слайд

Сабақ барысы Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.сынпты тугелдеу Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады. 1-тапсырма: суреттен грек театрының бөліктерін көрсетіңіз. Сабақтың ортасы Видео ролик 1.Тапсырма Сандар сойлейдi 2.Тапсырма кесте мен жумыс Ежелгі Грек жеріндегі мектепті сипаттап, толтырыңыз Сабақтың соңы Сыр сұқбат бағдарламасы: сұқбаттасу әдісі сұрақ 1,Неліктен грек мектептерінде тек ауқатты адамдардың балалары оқыған? 2,Грек қоғамына неліктен сауатты адамдар қажет болды? 3,Перикл атты Афиналық стратег бір құлдың аяғын сындырып алғаны туралы естіп: «Тағы бір педагог пайда болды!» дейді. Осы сөзімен Перикл не айтпақшы болды? 4Қазіргі кезде педагог деп кімді атаймыз?

Саралау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Бағалау Окушыларга озара байланыс орнатуга мумкiндik беру максатынд

4 слайд
Саралау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Бағалау Окушыларга озара байланыс орнатуга мумкiндik беру максатында топтык жуптык тапсырмалар беру аркылы окушыларга колдау корсетемiз. Окушылардын ойлау кабiлетiн дамыту максатында логикалык тапсырмалар берiледi. Сергiту сат Сынып тазалыгын сактау. АКТ-ны пайдаланган кезде техника кауiпсiздiгiн сактау. Де Боннын калпактары адiciмен багалаймын.

4 слайд

Саралау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Бағалау Окушыларга озара байланыс орнатуга мумкiндik беру максатында топтык жуптык тапсырмалар беру аркылы окушыларга колдау корсетемiз. Окушылардын ойлау кабiлетiн дамыту максатында логикалык тапсырмалар берiледi. Сергiту сат Сынып тазалыгын сактау. АКТ-ны пайдаланган кезде техника кауiпсiздiгiн сактау. Де Боннын калпактары адiciмен багалаймын.