Материалдар / Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты 5СЫНЫП

Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты 5СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2018
929
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Смаилова Эльмира Даулетхановна “№ 3 Қабанбай орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы бар” коммуналдық мемлеке

1 слайд
Смаилова Эльмира Даулетхановна “№ 3 Қабанбай орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы бар” коммуналдық мемлекеттік мекемесі“ Қазақстан тарихы” және “Құқық негіздері” пәндері бойынша педагог-кадрлардың біліктілігін арттыру курсы Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты

1 слайд

Смаилова Эльмира Даулетхановна “№ 3 Қабанбай орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығы бар” коммуналдық мемлекеттік мекемесі“ Қазақстан тарихы” және “Құқық негіздері” пәндері бойынша педагог-кадрлардың біліктілігін арттыру курсы Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты Сабаққа негізделген оқу мақсаты 5.1.1.2 – Ежелг

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты   Сабаққа негізделген оқу мақсаты   5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау Сабақтың мақсаттары   Барлық оқушылар істей алады: -Ежелгі заман адамдарының қоршаған ортаға байланысты нәсілдік ерекшеліктерін біледі;   Оқушылардың көпшілігі істей алады: - Тайпаларды нәсілдік ерекшеліктерін және шаруашылық ерекшеліктерін анықтай алады Кейбір оқушылар істей алады: Қазақ халқының нәсілдік ерекшеліктерін негіздейді,дәлелдейді .

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты   Сабаққа негізделген оқу мақсаты   5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау Сабақтың мақсаттары   Барлық оқушылар істей алады: -Ежелгі заман адамдарының қоршаған ортаға байланысты нәсілдік ерекшеліктерін біледі;   Оқушылардың көпшілігі істей алады: - Тайпаларды нәсілдік ерекшеліктерін және шаруашылық ерекшеліктерін анықтай алады Кейбір оқушылар істей алады: Қазақ халқының нәсілдік ерекшеліктерін негіздейді,дәлелдейді .

Бағалау критерийлері Ежелгі заман адамдарының тұрпатарына қарап, олардың қоршаған ортасын айтады,шаруашылықпен байланыстыра

3 слайд
Бағалау критерийлері Ежелгі заман адамдарының тұрпатарына қарап, олардың қоршаған ортасын айтады,шаруашылықпен байланыстыра алады; -Қазақ халқының нәсілдік белгісін қолданып,олардың өмірін сипаттайды. Пәнаралық байланыс География, дүние жүзі тарихы,әдебиет Құндылықта рмен байланыс -Өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну. -Өз елі үшін мақтаныш;

3 слайд

Бағалау критерийлері Ежелгі заман адамдарының тұрпатарына қарап, олардың қоршаған ортасын айтады,шаруашылықпен байланыстыра алады; -Қазақ халқының нәсілдік белгісін қолданып,олардың өмірін сипаттайды. Пәнаралық байланыс География, дүние жүзі тарихы,әдебиет Құндылықта рмен байланыс -Өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну. -Өз елі үшін мақтаныш;

Тілдік мақсат Оқушылар: дамдардың шығу тегі мен дене құрылымын болғаны туралы түсініктеме береді. Негізгі сөздер мен тіркест

4 слайд
Тілдік мақсат Оқушылар: дамдардың шығу тегі мен дене құрылымын болғаны туралы түсініктеме береді. Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): Н әсіл ,австролопитек,негроид,монғолоид   Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер - Нәсілдерді қалай ажыратамыз? - Ғалымдар адамдардың биологиялық қасиеттер қанша түрге бөлінеді?   Қазіргі мен сол кездегі өркениетпен салыстыру? (айтылым бойынша ) Тақырып бойынша мәтінді оқиды және топпен талқылайды; Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар : Венн диаграммасы арқылы салыстыру жүргізіп,тайпалық нәсілдік ерекшеліктерін ажыратады Алдыңғы білім Алғашқы адамдардың анропологиясын сипаттайды;Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды ;

4 слайд

Тілдік мақсат Оқушылар: дамдардың шығу тегі мен дене құрылымын болғаны туралы түсініктеме береді. Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): Н әсіл ,австролопитек,негроид,монғолоид   Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер - Нәсілдерді қалай ажыратамыз? - Ғалымдар адамдардың биологиялық қасиеттер қанша түрге бөлінеді?   Қазіргі мен сол кездегі өркениетпен салыстыру? (айтылым бойынша ) Тақырып бойынша мәтінді оқиды және топпен талқылайды; Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар : Венн диаграммасы арқылы салыстыру жүргізіп,тайпалық нәсілдік ерекшеліктерін ажыратады Алдыңғы білім Алғашқы адамдардың анропологиясын сипаттайды;Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтайды ;

Белсенді оқу әдіс-тәсілдер: «Өрмекші торы»әдісі Тірек –сызба әдісі Кестені толтыру «Сұрақ -жауап» әдісі

5 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдер: «Өрмекші торы»әдісі Тірек –сызба әдісі Кестені толтыру «Сұрақ -жауап» әдісі

5 слайд

Белсенді оқу әдіс-тәсілдер: «Өрмекші торы»әдісі Тірек –сызба әдісі Кестені толтыру «Сұрақ -жауап» әдісі

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу,түгендеу, құралдарын тексеру,сабаққа дайындау) Топқа бөлу Оқушыларға

6 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу,түгендеу, құралдарын тексеру,сабаққа дайындау)   Топқа бөлу Оқушыларға мәтіндер таратылып беріледі, сол бойынша топтарын тауып отырады Негройд,еуропоид,моңғолойд(суреттерімен байланыстыра отырып сыныпты үш топқа бөлінеді. Мұғалім оқушылардың ойларын қозғау мақсатында қолдарындағы суреттерді толықтырып жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Әдісі :Ой қозғау Мұғалім оқушылармен біріге отыра сабақтың тақырыбын анықтауға ықпал етіп сабақта не үйренетіндерін айтады және бағалау критерийлерімен таныстырады

6 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу,түгендеу, құралдарын тексеру,сабаққа дайындау)   Топқа бөлу Оқушыларға мәтіндер таратылып беріледі, сол бойынша топтарын тауып отырады Негройд,еуропоид,моңғолойд(суреттерімен байланыстыра отырып сыныпты үш топқа бөлінеді. Мұғалім оқушылардың ойларын қозғау мақсатында қолдарындағы суреттерді толықтырып жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Әдісі :Ой қозғау Мұғалім оқушылармен біріге отыра сабақтың тақырыбын анықтауға ықпал етіп сабақта не үйренетіндерін айтады және бағалау критерийлерімен таныстырады

І топ тапсырмсы 1 топ« Еуропойд» Ерте темір дәуір тұрғындары –сақтардың анторопологиялық сипатын зерттеу Дискриптор -Сақтар

7 слайд
І топ тапсырмсы 1 топ« Еуропойд» Ерте темір дәуір тұрғындары –сақтардың анторопологиялық сипатын зерттеу Дискриптор -Сақтардың антропологиялық тұрпаты андроновға ұқсастығын ажырата алады; -Ерте темір дәуірі тұрғындарының антропологиялық ерекшеліктерін анықтайды - Қазақстан аумағындағы нәсілдердің орналасуының картадан көрсете алады ; ІІ топ«Негроид» Үйсіндер мен сарматтардың тұрпаттары Дискриптор -Сақтарға қарағанда үйсіндерде моңғолоидттық белгілерін ажырата алады. -Сарматтардың бас сүйектері тұрпаты жағынан үйсіндерден ерекшелігін анықтайды ; -Сарматтардың тұрпатын зерттеу арқылы орналасқан жерін картадан көрсете алады ІІІ топ«Монғолоид ». Монғолоидтық белгілердің күшеюі Дискриптор - Монғолоидтық белгілер ғұндарда басым екенін ажырата алады; -еуропоидтық және моңғолоидтық тайпалардың ерекшелігін анықтай алады ; -Антропологиялық тұрпаты жағынан қазіргі қазақ халқына ұқсастығын білді

7 слайд

І топ тапсырмсы 1 топ« Еуропойд» Ерте темір дәуір тұрғындары –сақтардың анторопологиялық сипатын зерттеу Дискриптор -Сақтардың антропологиялық тұрпаты андроновға ұқсастығын ажырата алады; -Ерте темір дәуірі тұрғындарының антропологиялық ерекшеліктерін анықтайды - Қазақстан аумағындағы нәсілдердің орналасуының картадан көрсете алады ; ІІ топ«Негроид» Үйсіндер мен сарматтардың тұрпаттары Дискриптор -Сақтарға қарағанда үйсіндерде моңғолоидттық белгілерін ажырата алады. -Сарматтардың бас сүйектері тұрпаты жағынан үйсіндерден ерекшелігін анықтайды ; -Сарматтардың тұрпатын зерттеу арқылы орналасқан жерін картадан көрсете алады ІІІ топ«Монғолоид ». Монғолоидтық белгілердің күшеюі Дискриптор - Монғолоидтық белгілер ғұндарда басым екенін ажырата алады; -еуропоидтық және моңғолоидтық тайпалардың ерекшелігін анықтай алады ; -Антропологиялық тұрпаты жағынан қазіргі қазақ халқына ұқсастығын білді

Топтық жұмыс: № 2-тапсырма : Суретті пайдалана отырып, ежелі адамдардың антропологиялық тұрпаттарын толтырады . 1топ Негроид

8 слайд
Топтық жұмыс: № 2-тапсырма : Суретті пайдалана отырып, ежелі адамдардың антропологиялық тұрпаттарын толтырады . 1топ Негроидтық нәсілдердің ерекшелігі. 2топ Еуропоидтық нәсілдің ерекшелігі 3 топ Монғолоидтық нәсілдің ерекшелігі ; Атауы Сипаты             :Дискрипторлар - Ежелгі адамдардың тұрпаттарын ажырата алады - Ежелгі адамдармен қазіргі адамдардың арасында ерекшеліктерін анықтайды; - Нәсілдердің қарқынды туындау аудандары, ішкі себептері, нәсілдік топтар, олардың антропологиялық ерекшеліктерін біледі

8 слайд

Топтық жұмыс: № 2-тапсырма : Суретті пайдалана отырып, ежелі адамдардың антропологиялық тұрпаттарын толтырады . 1топ Негроидтық нәсілдердің ерекшелігі. 2топ Еуропоидтық нәсілдің ерекшелігі 3 топ Монғолоидтық нәсілдің ерекшелігі ; Атауы Сипаты             :Дискрипторлар - Ежелгі адамдардың тұрпаттарын ажырата алады - Ежелгі адамдармен қазіргі адамдардың арасында ерекшеліктерін анықтайды; - Нәсілдердің қарқынды туындау аудандары, ішкі себептері, нәсілдік топтар, олардың антропологиялық ерекшеліктерін біледі

Оқушылар алған білімдерін қорыту мақсатында сұрақтарға жауап береді.  Ежел

9 слайд
Оқушылар алған білімдерін қорыту мақсатында сұрақтарға жауап береді.  Ежелгі адамдармен қазіргі адамдардың арасында қандай айырмашылық бар Топтар оқулық материалдарынан және қосымша мәліметтерден алған ақпараттарын шығармашылық жұмыста бірлесе орындайды.Тапсырма аяқталғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.Топтар өзара бір-бірін бағалау критерий арқылы өзара бағалайды.

9 слайд

Оқушылар алған білімдерін қорыту мақсатында сұрақтарға жауап береді.  Ежелгі адамдармен қазіргі адамдардың арасында қандай айырмашылық бар Топтар оқулық материалдарынан және қосымша мәліметтерден алған ақпараттарын шығармашылық жұмыста бірлесе орындайды.Тапсырма аяқталғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.Топтар өзара бір-бірін бағалау критерий арқылы өзара бағалайды.

Венн диаграммасы бойынша «Еуропоид» пен «Монғолоидтық» айырмашылығын мен ұқсастығын тауып толтырады Ұқсастықтар

10 слайд
Венн диаграммасы бойынша «Еуропоид» пен «Монғолоидтық» айырмашылығын мен ұқсастығын тауып толтырады Ұқсастықтар

10 слайд

Венн диаграммасы бойынша «Еуропоид» пен «Монғолоидтық» айырмашылығын мен ұқсастығын тауып толтырады Ұқсастықтар

Бағалауды жоспарлау Кері байланыс арқылы Дескриптор арқылы

11 слайд
Бағалауды жоспарлау Кері байланыс арқылы Дескриптор арқылы

11 слайд

Бағалауды жоспарлау Кері байланыс арқылы Дескриптор арқылы

САБАҚТЫҢ СОҢЫ Рефлексия: Білемін Білдім Білгім келеді

12 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ Рефлексия: Білемін Білдім Білгім келеді

12 слайд

САБАҚТЫҢ СОҢЫ Рефлексия: Білемін Білдім Білгім келеді

* Саралау – 1.Топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2. Кестемен жұмыс арқылы алған

13 слайд
* Саралау – 1.Топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2. Кестемен жұмыс арқылы алған білімін тәжірибеде қолдана алды 3. «Өрмекші» әдісі арқылы сұрақтар қою.Оқушылар ақпарат алмасады бір-бірін тексереді, қалыптастырушы бағалау жүзеге асырады. 4.Сұрақ –жауап әдісі * Бағалау – 1.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау арқылы өзара көмек көрсетеді * 2. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану * 3. БББ кестесі (жазбаша)

13 слайд

* Саралау – 1.Топтық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2. Кестемен жұмыс арқылы алған білімін тәжірибеде қолдана алды 3. «Өрмекші» әдісі арқылы сұрақтар қою.Оқушылар ақпарат алмасады бір-бірін тексереді, қалыптастырушы бағалау жүзеге асырады. 4.Сұрақ –жауап әдісі * Бағалау – 1.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау арқылы өзара көмек көрсетеді * 2. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану * 3. БББ кестесі (жазбаша)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ