Ежелгі үнді мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: Турекулова Д.М. №15 Д.И.Менделеев атындағы мектеп-лицей
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2 А Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен
индуизмнің салтанат құруы
Сабақтың тақырыбы:Ежелгі Үнді мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамымуы.
5.2.4.2. – Ғылымдардың (Арифметика, геометрия, астрономия,
медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен
әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
Тілдік мақсаттар Құндылыққа баулу Пәнаралық
байланыстар Алдыңғы білімСабақта қол
жеткізетін оқу
мақсаттары
Сабақтың мақсаты
Бағалау критерийі
Астраномия,геог
рафия.математикҒылыми білімдердің пайда болуын түсіну, Шаруашылыққа
пайдасын тигізуге негізделген ғылым саласын анықтау.
Арифметика, геометрия, астрономия мен медицинаның
айырмашылығын ажырата алу, әлеуметтік өзгерістердің
ықпалын сипаттау .
Ғылыми білімдердің(арифметика, геометрия, астрономия,
медицина) пайда болып, Үндістан мәдениетінің дамуына едәуір
ықпалын тигізгенін анықтайды
Пәндік лексика мен терминалогия
Махабхарата, Рамаяна, Кауранавтар,
Пандавтар
Талқылауға арналған сұратар:
1.Рамаяна дастанының басты
кейіпкерлерін ата?
2.Рамаяна дастанындағы оқиғалар
желісі бойынша қандай ой
түйесіңдер?
3.үндістанда ғылыми білім қалай
дамыды? « Мәңгілік
Ел»жалпыұлт
тық
идеясының
құндылығы-
Жалпыға
бірдей еңбек
қоғам
құрметпен
қарау,еңбек
сүйгіштікке
баулу. Ежелгі сауда
орталығы
ретінде
Үндістанның рөлі
қаншалықты
маңызды болды
1 слайд
Мұғалімнің аты-жөні: Турекулова Д.М. №15 Д.И.Менделеев атындағы мектеп-лицей Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2 А Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің салтанат құруы Сабақтың тақырыбы:Ежелгі Үнді мәдениеті мен ғылыми білімдердің дамымуы. 5.2.4.2. – Ғылымдардың (Арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау Тілдік мақсаттар Құндылыққа баулу Пәнаралық байланыстар Алдыңғы білімСабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийі Астраномия,геог рафия.математикҒылыми білімдердің пайда болуын түсіну, Шаруашылыққа пайдасын тигізуге негізделген ғылым саласын анықтау. Арифметика, геометрия, астрономия мен медицинаның айырмашылығын ажырата алу, әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау . Ғылыми білімдердің(арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, Үндістан мәдениетінің дамуына едәуір ықпалын тигізгенін анықтайды Пәндік лексика мен терминалогия Махабхарата, Рамаяна, Кауранавтар, Пандавтар Талқылауға арналған сұратар: 1.Рамаяна дастанының басты кейіпкерлерін ата? 2.Рамаяна дастанындағы оқиғалар желісі бойынша қандай ой түйесіңдер? 3.үндістанда ғылыми білім қалай дамыды? « Мәңгілік Ел»жалпыұлт тық идеясының құндылығы- Жалпыға бірдей еңбек қоғам құрметпен қарау,еңбек сүйгіштікке баулу. Ежелгі сауда орталығы ретінде Үндістанның рөлі қаншалықты маңызды болды
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
«Серпілген
доп» әдісі
(Өткен
материалды
еске түсіріп,
жадыны қайта
жаңғырту) «миға шабул» интербелсенді
тақта арқылы слайдтар
«балық қаңқасы» әдісі
(сыни ойлау)
Тарихи диктант
әдісі ( ақпаратты іздеу,
зерттеу, талқылау,
қорытынды ой айту)
дәптермен жұмыс
Галелерияда ой
шарлау!!! әдісі
(шығармашылықпен
айналыс) Оқушы
рефлекциясы:
«Себет»,
«Еттартқыш»,
«Қоқыс жәшігі»
әдісі
БББ әдісіСабақтың ортасы Сабақтың соңыСабақтың
басы
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Серпілген доп» әдісі (Өткен материалды еске түсіріп, жадыны қайта жаңғырту) «миға шабул» интербелсенді тақта арқылы слайдтар «балық қаңқасы» әдісі (сыни ойлау) Тарихи диктант әдісі ( ақпаратты іздеу, зерттеу, талқылау, қорытынды ой айту) дәптермен жұмыс Галелерияда ой шарлау!!! әдісі (шығармашылықпен айналыс) Оқушы рефлекциясы: «Себет», «Еттартқыш», «Қоқыс жәшігі» әдісі БББ әдісіСабақтың ортасы Сабақтың соңыСабақтың басы
3 слайд
Саралау
Венн диаграммасы
. Барлық оқушылар Кейбір оқушылар
Тапсырма:
Галереяда ой шарлау әдісі
Интерактивті тақтадан Үнді
храмдарының суретін қарап
Барлық оқушы: Тапсырма:
. 1. Арифметика,медецина саласы нені
үйретеді ?
2. Ғылымның пайда болуын немен
байланыстырасың ?
Ғылым,меде
цина
саласы
үндістан
мәдениетіА4
қағаздарын
а сурет
салады
я
Тапсырма: Басым оқушылар
Барлық оқушылар1. Медицина
саласы әлеуметтік
топтарға қандай көмек
көрсете білді ?
2. Үндістанның
өркениетінде
шаруашылықтың алар
орны қандай ?
3 слайд
Саралау Венн диаграммасы . Барлық оқушылар Кейбір оқушылар Тапсырма: Галереяда ой шарлау әдісі Интерактивті тақтадан Үнді храмдарының суретін қарап Барлық оқушы: Тапсырма: . 1. Арифметика,медецина саласы нені үйретеді ? 2. Ғылымның пайда болуын немен байланыстырасың ? Ғылым,меде цина саласы үндістан мәдениетіА4 қағаздарын а сурет салады я Тапсырма: Басым оқушылар Барлық оқушылар1. Медицина саласы әлеуметтік топтарға қандай көмек көрсете білді ? 2. Үндістанның өркениетінде шаруашылықтың алар орны қандай ?
4 слайд
2-тапсырма
Тарихи диктант әдісі ( дәптермен
жұмыс)
Төмендегі сөйлемдердің сөздерін
толықтыр
1.Үнділіктердің жыл санауы бойынша
1 жыл ....... созылды, ал ай ..... күнге
бөлінді.
2.Ашық жердегі храмдар ..... ұқсас
етіп тұрғызылған.
3. «.........» және «........» әдеби
дастаны.
4.Үндістан мемлекеті ...... және .......
өзендерінің бойында орналасқан.
5. Шаруашылығында
мынадай ......., ........., ..........., дәнді
дақылдар егілді. Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс
3-тапсырма
Галереяда ой шарлау әдісі
Шығармашылықпен
айналыс(Үнді храмының
суретін салып көр)
Интерактивті тақтадан Үнді
храмдарының суреті
көрсетіледі
Дескриптор
-Суреттерді жұптық формада
талдайды
-Ғибадатханалар мен
храмдарды ажырата алады
-Суреттерпдегі
ерекшеліктерді байқай алады
Қ.б. баллдық жүйемен
бағалау
(Қ.Б) Түсінгендерін «Сұхбаттасатын жұп» арқылы
бағалайды. Жұбыңызбен 3 үйренген нәрсе
-Не оңай болды?
ой тұжырым жаса. Қалыптастырушы бағалау
Топтық жұмыс
1-тапсырма:
(балық қаңқасы әдісіне сала отырып ғылым
салаларын саралап бер )
1-тапсырма Кестені толтыр( топтық жұмыс)
Ғылым салаларын анықта
Дискрептор- Үндістандағы ғылыми білім
салаларын атайды
-Ежелгі Үндістандағы ғылыми білімнің
салаларын анықтайды
-Медицинаны ғылымның басқа
салаларынан ажыратып атайды
Дескриптор
-Үнділіктердің күнтізбелігін
анықтайды
-Әдеби шығармаларды айта алады
-Үндістанның табиғи жағдайлары
мен өзендерін анықтайды
-Шаруашылығын сипаттап айтады
себет еттартқыш Қоқыс
Келешекте
бәрі керек Ақпаратты
өңдеймін Бәрін
лақтыра
мын
Оқушы рефлекциясы
Үйге тапсырма: Үндістанның рухани
мәдениетін, сауда жағдайын оқуАрифме
тика
Геомет
рия
астран
омия Меди
цина
4 слайд
2-тапсырма Тарихи диктант әдісі ( дәптермен жұмыс) Төмендегі сөйлемдердің сөздерін толықтыр 1.Үнділіктердің жыл санауы бойынша 1 жыл ....... созылды, ал ай ..... күнге бөлінді. 2.Ашық жердегі храмдар ..... ұқсас етіп тұрғызылған. 3. «.........» және «........» әдеби дастаны. 4.Үндістан мемлекеті ...... және ....... өзендерінің бойында орналасқан. 5. Шаруашылығында мынадай ......., ........., ..........., дәнді дақылдар егілді. Жұптық жұмыс Жеке жұмыс 3-тапсырма Галереяда ой шарлау әдісі Шығармашылықпен айналыс(Үнді храмының суретін салып көр) Интерактивті тақтадан Үнді храмдарының суреті көрсетіледі Дескриптор -Суреттерді жұптық формада талдайды -Ғибадатханалар мен храмдарды ажырата алады -Суреттерпдегі ерекшеліктерді байқай алады Қ.б. баллдық жүйемен бағалау (Қ.Б) Түсінгендерін «Сұхбаттасатын жұп» арқылы бағалайды. Жұбыңызбен 3 үйренген нәрсе -Не оңай болды? ой тұжырым жаса. Қалыптастырушы бағалау Топтық жұмыс 1-тапсырма: (балық қаңқасы әдісіне сала отырып ғылым салаларын саралап бер ) 1-тапсырма Кестені толтыр( топтық жұмыс) Ғылым салаларын анықта Дискрептор- Үндістандағы ғылыми білім салаларын атайды -Ежелгі Үндістандағы ғылыми білімнің салаларын анықтайды -Медицинаны ғылымның басқа салаларынан ажыратып атайды Дескриптор -Үнділіктердің күнтізбелігін анықтайды -Әдеби шығармаларды айта алады -Үндістанның табиғи жағдайлары мен өзендерін анықтайды -Шаруашылығын сипаттап айтады себет еттартқыш Қоқыс Келешекте бәрі керек Ақпаратты өңдеймін Бәрін лақтыра мын Оқушы рефлекциясы Үйге тапсырма: Үндістанның рухани мәдениетін, сауда жағдайын оқуАрифме тика Геомет рия астран омия Меди цина