Материалдар / Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге, оқушыларға арналған, қашықтықтан оқыту барысында қолданылатын сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2020
328
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
МатематикМатематик аа Алматы облысы Қарасай ауданы Райымбек ауылы К. Әзірбаев атындағы орта мектебі 6 сынып , математика Ма

1 слайд
МатематикМатематик аа Алматы облысы Қарасай ауданы Райымбек ауылы К. Әзірбаев атындағы орта мектебі 6 сынып , математика Математика пән мұғалімі: Аманбаева Асия Аманкелдиевна

МатематикМатематик аа :Сабақтың тақырыбы Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу

2 слайд
МатематикМатематик аа :Сабақтың тақырыбы Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу

Оқу мақсаты: 6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін қосу тәсілі арқылы шешу; Бағалау критерийлері: - екі айнымалысы бар сызықтық тең

3 слайд
Оқу мақсаты: 6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін қосу тәсілі арқылы шешу; Бағалау критерийлері: - екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің анықтамасын біледі; - екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілі арқылы шешеді;

ax+by+c=0 ( мұндағы x, y - айнымалылар; a, b, c – қандайда бір сандар ) түріндегі теңдеуді екі айнымалысы бар сызықтық тең

4 слайд
ax+by+c=0 ( мұндағы x, y - айнымалылар; a, b, c – қандайда бір сандар ) түріндегі теңдеуді екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп атаймыз. 7-x-y=0; 5x-y=4; 2y+5-x; 2x-0.4y+7=0; x=y+8 Анықтама: Өзіңді тексерАнықтама: Өзіңді тексер

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі деп нені айтады? Теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің әрқайсысын т

5 слайд
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімі деп нені айтады? Теңдеулер жүйесіндегі теңдеулердің әрқайсысын тура теңдікке айналдыратын айнымалылардың мәндерінің жұбын сол теңдеулер жүйесінің шешімі деп атайды. Мысалы:        2 2 5 у х у х

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің қандай тәсілдерін білесің? Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер

6 слайд
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің қандай тәсілдерін білесің? Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің тәсілдері: • Графиктік • Алмастыру • Қосу

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен қалай шешіледі? І жағдай. Теңдеулер жүйесіндегі айны

7 слайд
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен қалай шешіледі? І жағдай. Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері – қарама-қарсы сандар. Мысалы:       30 2 6 6 2 3 у х у х 4 36 9   x x 3 , 6 2, 30 2 4 6      y y y Жауабы: х =4, у=3

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен қалай шешіледі? ІІ жағдай. Теңдеулер жүйесіндегі айны

8 слайд
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен қалай шешіледі? ІІ жағдай. Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің коэффициенттері тең. Мысалы: Теңдеудің біреуінің екі жағын да -1-ге көбейтіп, теңдеулерді мүшелеп қосу керек немесе теңдеулердің біреуінен екіншісін азайту керек: у-тің табылған мәнін жүйедегі теңдеудің біреуіне қоямыз, сонда х = 3 болады.       20 7 2 16 5 2 y x y x                 20 7 2 16 5 2 немесе 20 7 2 16 5 2 y x y x y x y x 2 4 2     y y 2 4 2     y y

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен қалай шешіледі? ІІІ жағдай. Теңдеулер жүйесіндегі а

9 слайд
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі қосу тәсілімен қалай шешіледі? ІІІ жағдай. Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың ешқайсысының коэффициенттері өзара тең емес және қарама-қарсы сандар да емес. Мысалы:       25 5 7 4 3 2 y x y x                       50 10 14 28 21 14 2 7 25 5 7 4 3 2 y x y x y x y x 2 y 22 11     y y -тің табылған мәнін жүйедегі теңдеулердің біреуіне қоямыз: 5 10 2 6 4 2 4 2 3 2        x x x x Жауабы: (5;2)

10 слайд

Тапсырма 1 Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіміз:       9 21 у х у х Дескриптор: 1) теңдеулер жүйесін қосады; 2)

11 слайд
Тапсырма 1 Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіміз:       9 21 у х у х Дескриптор: 1) теңдеулер жүйесін қосады; 2) теңдеудің шешімі болатын сандарды табады.Тапсырма 1 Теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешіміз:

Тапсырма 2 Теңдеулер жүйесін құрып, қосу тәсілімен шешіміз: Екі санның қосындысы 20-ға, айырмасы 4-ке тең. Осы сандард

12 слайд
Тапсырма 2 Теңдеулер жүйесін құрып, қосу тәсілімен шешіміз: Екі санның қосындысы 20-ға, айырмасы 4-ке тең. Осы сандарды тап. Дескриптор: 1) тапсырма бойынша теңдеулер жүйесін құрады; 2) теңдеулер жүйесін қосады; 3) теңдеудің шешімі болатын сандарды табады.Тапсырма 2 Теңдеулер жүйесін құрып, қосу тәсілімен шешіміз:

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің анықтамасын білеміз. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу

13 слайд
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің анықтамасын білеміз. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілі арқылы шеше аламыз.Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің анықтамасын білеміз. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілі арқылы шеше аламыз.