Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары. Қысқа тұйықталу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№182 жалпы білім беретін мектебінің
физика пәні мұғалімі Полатова Назира
Электрқыздырғыш
құралдар, қыздыру
шамдары. Қысқа
тұйықталу, балқымалы
сақтандырғыштар
1 слайд
№182 жалпы білім беретін мектебінің физика пәні мұғалімі Полатова Назира Электрқыздырғыш құралдар, қыздыру шамдары. Қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғыштар
2 слайд
Электрқыздырғ
ыш құралдар,
қыздыру
шамдары,
қысқа
тұйықталу,
балқымалы
сақтандырғышт
ар.
Критериалды
бағалау
Саралау әдістері
Белсенді оқу мен
оқытудің әдістері
Оқу мақсаттары
2 слайд
Электрқыздырғ ыш құралдар, қыздыру шамдары, қысқа тұйықталу, балқымалы сақтандырғышт ар. Критериалды бағалау Саралау әдістері Белсенді оқу мен оқытудің әдістері Оқу мақсаттары
3 слайд
Ұ
М
Ж •Оқытудың тілдік мақсаты:
•Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузияның физикалық мағынасын және МКТ-ның негізгі
қағидаларын ауызша немесе жазбаша сипаттай алады.
•Пәндік лексика және терминология:
•Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия, молекула-кинетикалық теория, атом, корпускула,
молекула, бөлшек, үздіксіз, хаосты, қатты дене, сұйықтар, газдар.
•Диалогтармен жазу үшін қолданылатын тіркестер:
•Бір зат молекулаларының екінші бір зат молекулаларына ену құбылысы ... деп аталады
•Молекулалардың ретсіз қозғалысы ... болып табылады.
•Молекулалардың ретсіз қозғалысының нәтижесі ... деп аталады
О
М
Ж
•ҰМЖ бөлімі: Ішкі энергия
•Тақырыбы: Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия
•Оқу мақсаты: 8.3.1.1-молекула-кинетикалық теорияның негізгі
қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау
Қ
М
Ж
•Барлық оқушылар істей алады: МКТ-ның негізгі қағидаларын дәлелдейтін
мысалдар келтіре алады.
•Көптеген оқушылар істей алады: МКТ-ның негізгі қағидаларын дәлелдейтін
тәжірибелерді сипаттай алады.
•Кейбір оқушылар істей алады: Диффузияның күнделікті өмірде қолдану аясын
бағалай алады.
3 слайд
Ұ М Ж •Оқытудың тілдік мақсаты: •Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузияның физикалық мағынасын және МКТ-ның негізгі қағидаларын ауызша немесе жазбаша сипаттай алады. •Пәндік лексика және терминология: •Жылулық қозғалыс, броундық қозғалыс, диффузия, молекула-кинетикалық теория, атом, корпускула, молекула, бөлшек, үздіксіз, хаосты, қатты дене, сұйықтар, газдар. •Диалогтармен жазу үшін қолданылатын тіркестер: •Бір зат молекулаларының екінші бір зат молекулаларына ену құбылысы ... деп аталады •Молекулалардың ретсіз қозғалысы ... болып табылады. •Молекулалардың ретсіз қозғалысының нәтижесі ... деп аталады О М Ж •ҰМЖ бөлімі: Ішкі энергия •Тақырыбы: Жылулық қозғалыс. Броундық қозғалыс. Диффузия •Оқу мақсаты: 8.3.1.1-молекула-кинетикалық теорияның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіру және тәжірибені сипаттау Қ М Ж •Барлық оқушылар істей алады: МКТ-ның негізгі қағидаларын дәлелдейтін мысалдар келтіре алады. •Көптеген оқушылар істей алады: МКТ-ның негізгі қағидаларын дәлелдейтін тәжірибелерді сипаттай алады. •Кейбір оқушылар істей алады: Диффузияның күнделікті өмірде қолдану аясын бағалай алады.
4 слайд
•
«Пазл» әдісі
•
«Пікір алмасу» әдісі
•
«Бас бармақ» әдісі
•
«Миға шабуыл» әдісі.
•
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
•
«Тамаша» әдісі
•
«Джигсо» әдісі.
•
«Қар кесегі» әдісі
•
«Қол шапалақтау» әдісі
•
«Топтың жауаптары» әдісі
•
«Интервью» әдісі
•
«От шашу» әдісі
•
Рефлексия. «Жетістік
баспалдағы» әдісі
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
4 слайд
• «Пазл» әдісі • «Пікір алмасу» әдісі • «Бас бармақ» әдісі • «Миға шабуыл» әдісі. • «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі • «Тамаша» әдісі • «Джигсо» әдісі. • «Қар кесегі» әдісі • «Қол шапалақтау» әдісі • «Топтың жауаптары» әдісі • «Интервью» әдісі • «От шашу» әдісі • Рефлексия. «Жетістік баспалдағы» әдісі Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
5 слайд
Ұйымдастыру кезеңі.
1-топ: «Қыздыру шамы»
2- топ: «Диодты шам»
3-топ: «Люминецентты шам»
4-топ: «Криптон»
«Пазл»
әдісі
5 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. 1-топ: «Қыздыру шамы» 2- топ: «Диодты шам» 3-топ: «Люминецентты шам» 4-топ: «Криптон» «Пазл» әдісі
6 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5
сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты
стикердің бірінші жағына, ал жауабын
екінші жағына жазып, келесі топпен
стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы
стикердегі сұрақтарды окиды, топ
мүшелері жауаптарын жазып
дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде,
барлығы өз жауабын ашады және
жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен
салыстырады.
«Пікір алмасу»
“Бас бармақ” әдісімен
бағалау
6 слайд
Үй тапсырмасын сұрау Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды окиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. «Пікір алмасу» “Бас бармақ” әдісімен бағалау
7 слайд
«Миға шабуыл» әдісі
•Электр қыздырғыш құралдары
дегенімізді қалай түсінесіңдер?
•Электрқыздырғыш құралдарының
күнделікті тұрмыста қолданылуы
туралы ойларың қандай?
«Тамаша» әдісімен бағалау
Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір
тілек»
7 слайд
«Миға шабуыл» әдісі •Электр қыздырғыш құралдары дегенімізді қалай түсінесіңдер? •Электрқыздырғыш құралдарының күнделікті тұрмыста қолданылуы туралы ойларың қандай? «Тамаша» әдісімен бағалау Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»
8 слайд
«Джигсо» әдісі
І-топқа: Электрқыздырғыш
құралдар
ІІ-топқа: Қыздыру шамдары
ІІІ-топқа: Қысқа тұйықталу
ІV-топқа: Балқымалы
сақтандырғыш
Кері байланыс: «Қар кесегі» әдісі
«Қол шапалақтау» әдісімен бағалау
8 слайд
«Джигсо» әдісі І-топқа: Электрқыздырғыш құралдар ІІ-топқа: Қыздыру шамдары ІІІ-топқа: Қысқа тұйықталу ІV-топқа: Балқымалы сақтандырғыш Кері байланыс: «Қар кесегі» әдісі «Қол шапалақтау» әдісімен бағалау
9 слайд
Бағалау критерийлері:
Электрқыздырғыш құралдарға мысалдар
келтіреды.
Қысқа тұйықталудың пайда болу
себептерін және оның алдын алу
амалдарын түсініп, біледі
9 слайд
Бағалау критерийлері: Электрқыздырғыш құралдарға мысалдар келтіреды. Қысқа тұйықталудың пайда болу себептерін және оның алдын алу амалдарын түсініп, біледі
10 слайд
«Топтың
жауаптары»
1-сұрақ: Тізбекке жалғанған электр
тұтынушылар санын көбейтсек,
сақтандырғыштардың қыл сымы
күйіп кетеді. Неге?
2-сұрақ: Неге өндіріс
орындарындағы сақтандырғыштар
көбінесе кешкі мезгілде күйіп кетеді?
3-сұрақ: Балқып кеткен қорғасын
сымның орнына мыс сым қойсақ,
балқығыш өзінің қызметін атқара ала
ма? Басқа қорғасын сым қойса ше?
4-сұрақ: Балқымалы
сақтандырғыштың қыл сымын
неліктен қорғасыннан жасайды?
Цезийден әлде мыстан жасаса не
болады?
10 слайд
«Топтың жауаптары» 1-сұрақ: Тізбекке жалғанған электр тұтынушылар санын көбейтсек, сақтандырғыштардың қыл сымы күйіп кетеді. Неге? 2-сұрақ: Неге өндіріс орындарындағы сақтандырғыштар көбінесе кешкі мезгілде күйіп кетеді? 3-сұрақ: Балқып кеткен қорғасын сымның орнына мыс сым қойсақ, балқығыш өзінің қызметін атқара ала ма? Басқа қорғасын сым қойса ше? 4-сұрақ: Балқымалы сақтандырғыштың қыл сымын неліктен қорғасыннан жасайды? Цезийден әлде мыстан жасаса не болады?
11 слайд
Жауабы: Тізбектегі ток күші шекті
шамадан артып кетеді.
Жауабы: Ток тұтынушылар саны көбейеді,
осыдан тізбектегі ток күші
сақтандырғыштағы шекті мәннен артады
да, қыл сым күйіп кетеді.
Жауабы: Жоқ. Қойылатын қорғасын
сымның кедергісі сақтандырғышқа сай
болу керек.
Жауабы: Қорғасынның балқу
температурасы жетекші өткізгіштерден
біршама төмен.
Кері байланыс: «Интервью» әдісі
«От шашу» әдісімен бағалау
Бағалау критерилері:
Балқымалы
сақтандырғыштардың
жұмыс істеу принципін
түсіндіреді.
11 слайд
Жауабы: Тізбектегі ток күші шекті шамадан артып кетеді. Жауабы: Ток тұтынушылар саны көбейеді, осыдан тізбектегі ток күші сақтандырғыштағы шекті мәннен артады да, қыл сым күйіп кетеді. Жауабы: Жоқ. Қойылатын қорғасын сымның кедергісі сақтандырғышқа сай болу керек. Жауабы: Қорғасынның балқу температурасы жетекші өткізгіштерден біршама төмен. Кері байланыс: «Интервью» әдісі «От шашу» әдісімен бағалау Бағалау критерилері: Балқымалы сақтандырғыштардың жұмыс істеу принципін түсіндіреді.
12 слайд
Білемін Білгім келеді Білдім
Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі
арқылы өтілген сабаққа кері байланыс жасайды. Сабақ
соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында
тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді,стикерге жазып,
жабыстырады.
Үй жұмысы:Тақырыпты қайталау, 22-жаттығу есептерін
шығару.
12 слайд
Білемін Білгім келеді Білдім Рефлексия: «Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы өтілген сабаққа кері байланыс жасайды. Сабақ соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілейді, түсініктеме береді,стикерге жазып, жабыстырады. Үй жұмысы:Тақырыпты қайталау, 22-жаттығу есептерін шығару.
13 слайд
САРАЛАУ
Бағалау
Дереккөз
Тапсырма
Жіктеу
Қорытынды
Қарқын
Қосымша материалдар
Диалог қолдау
13 слайд
САРАЛАУ Бағалау Дереккөз Тапсырма Жіктеу Қорытынды Қарқын Қосымша материалдар Диалог қолдау
14 слайд
14 слайд