Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай
көрсетеді
Кушекбаев Дархан
Ешмурзаевич.
Ақтөбе облысы,
Қобда ауданы,
Калиновка орта
мектебінің тарих
пәнінің мұғалім Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды
интерпретациялау үшін өнер туындыларын
пайдалану;
7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін
«либерализм», «консерватизм», «социализм»,
«марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын
қолдану
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын,
«либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын
қолданады .
Оқушылардың көпшілігі үшін: тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін көркем әдебиет
туындыларын және тарихи ұғымдарға мысалдар келтіреді, пайдаланады.
Кейбір оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін өнер туындыларын, «либерализм»,
«консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын талдайды.
1 слайд
Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қобда ауданы, Калиновка орта мектебінің тарих пәнінің мұғалім Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолданады . Оқушылардың көпшілігі үшін: тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін көркем әдебиет туындыларын және тарихи ұғымдарға мысалдар келтіреді, пайдаланады. Кейбір оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын талдайды.
2 слайд
Түсіну, қолдану
«либерализм», «консерватизм», «социализм»,
«марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тілдік мақсат:Негізгі
сөздер мен тіркестер
Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің
ортақтығы
Пәнаралық байланыс Әдебиет
Алдыңғы білім ХІХ ғасырдағы өнер
туындылары,бағыттары туралы
біледі.
2 слайд
Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақсат:Негізгі сөздер мен тіркестер Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы Пәнаралық байланыс Әдебиет Алдыңғы білім ХІХ ғасырдағы өнер туындылары,бағыттары туралы біледі.
3 слайд
Сабақта қолданылған белсенді әдістер
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы
«Үше””””“ Үшеуі үйде,біреуі
қонақта”
“ Мәтінмен жұмыс”
“ Жасырын сөздер” Кері байланыс :
“Ыстық
орындық”
“ Сөйлемді
аяқта”“ Сиқырлы сөздер”
“ Серпілген сауал”
“ Тірек сөздер”
“ Ой қозғау”
3 слайд
Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше””””“ Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “ Мәтінмен жұмыс” “ Жасырын сөздер” Кері байланыс : “Ыстық орындық” “ Сөйлемді аяқта”“ Сиқырлы сөздер” “ Серпілген сауал” “ Тірек сөздер” “ Ой қозғау”
4 слайд
Саралау әдістері
Барынша қолдау
Оқушының
қажеттілігіне
байланысты
сәйкестендіру
кестесінің дайын
үлгісі берілді. Тапсырма
бойынша Орташа қолдау
Мәтін бойынша
әдебиет өкілдерін
жазады, әдеби
шығармаларды
авторларымен
сәйкестендіреді,
алға жетелеу
мақсатында
ауызша сұрақтар
қойылды. Aз қолдaу:
Мәтін бойынша
әдебиет өкілдерін
теріп жазады,
шығармаларды
сәйкестендіреді,
ХІХ ғасырдағы өнер
туындыларының
адам өміріндегі
маңызын дәлелдеп
жазады.
4 слайд
Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсырма бойынша Орташа қолдау Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін жазады, әдеби шығармаларды авторларымен сәйкестендіреді, алға жетелеу мақсатында ауызша сұрақтар қойылды. Aз қолдaу: Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін теріп жазады, шығармаларды сәйкестендіреді, ХІХ ғасырдағы өнер туындыларының адам өміріндегі маңызын дәлелдеп жазады.
5 слайд
Критериалды бағалау
-тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді
- «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдана алады
“ Жұлдызшалар”
“ Үш шапалақ”“ Бас бармақ”Реф
лексия
“ Смайликтер”
“ Марапат сөздер”
5 слайд
Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдана алады “ Жұлдызшалар” “ Үш шапалақ”“ Бас бармақ”Реф лексия “ Смайликтер” “ Марапат сөздер”