Материалдар / Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
10657
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қобд

1 слайд
Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қобда ауданы, Калиновка орта мектебінің тарих пәнінің мұғалім Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолданады . Оқушылардың көпшілігі үшін: тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін көркем әдебиет туындыларын және тарихи ұғымдарға мысалдар келтіреді, пайдаланады. Кейбір оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын талдайды.

Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақсат:

2 слайд
Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақсат:Негізгі сөздер мен тіркестер Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы Пәнаралық байланыс Әдебиет Алдыңғы білім ХІХ ғасырдағы өнер туындылары,бағыттары туралы біледі.

Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше””””“ Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “ Мәтінм

3 слайд
Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше””””“ Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “ Мәтінмен жұмыс” “ Жасырын сөздер” Кері байланыс : “Ыстық орындық” “ Сөйлемді аяқта”“ Сиқырлы сөздер” “ Серпілген сауал” “ Тірек сөздер” “ Ой қозғау”

Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсырм

4 слайд
Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсырма бойынша Орташа қолдау Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін жазады, әдеби шығармаларды авторларымен сәйкестендіреді, алға жетелеу мақсатында ауызша сұрақтар қойылды. Aз қолдaу: Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін теріп жазады, шығармаларды сәйкестендіреді, ХІХ ғасырдағы өнер туындыларының адам өміріндегі маңызын дәлелдеп жазады.

Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «соц

5 слайд
Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдана алады “ Жұлдызшалар” “ Үш шапалақ”“ Бас бармақ”Реф лексия “ Смайликтер” “ Марапат сөздер”