Материалдар / Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді

Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
11478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қобд

1 слайд
Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қобда ауданы, Калиновка орта мектебінің тарих пәнінің мұғалім Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолданады . Оқушылардың көпшілігі үшін: тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін көркем әдебиет туындыларын және тарихи ұғымдарға мысалдар келтіреді, пайдаланады. Кейбір оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын талдайды.

1 слайд

Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қобда ауданы, Калиновка орта мектебінің тарих пәнінің мұғалім Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолданады . Оқушылардың көпшілігі үшін: тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін көркем әдебиет туындыларын және тарихи ұғымдарға мысалдар келтіреді, пайдаланады. Кейбір оқушылар үшін : тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын талдайды.

Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақсат:

2 слайд
Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақсат:Негізгі сөздер мен тіркестер Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы Пәнаралық байланыс Әдебиет Алдыңғы білім ХІХ ғасырдағы өнер туындылары,бағыттары туралы біледі.

2 слайд

Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақсат:Негізгі сөздер мен тіркестер Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы Пәнаралық байланыс Әдебиет Алдыңғы білім ХІХ ғасырдағы өнер туындылары,бағыттары туралы біледі.

Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше””””“ Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “ Мәтінм

3 слайд
Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше””””“ Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “ Мәтінмен жұмыс” “ Жасырын сөздер” Кері байланыс : “Ыстық орындық” “ Сөйлемді аяқта”“ Сиқырлы сөздер” “ Серпілген сауал” “ Тірек сөздер” “ Ой қозғау”

3 слайд

Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше””””“ Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “ Мәтінмен жұмыс” “ Жасырын сөздер” Кері байланыс : “Ыстық орындық” “ Сөйлемді аяқта”“ Сиқырлы сөздер” “ Серпілген сауал” “ Тірек сөздер” “ Ой қозғау”

Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсырм

4 слайд
Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсырма бойынша Орташа қолдау Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін жазады, әдеби шығармаларды авторларымен сәйкестендіреді, алға жетелеу мақсатында ауызша сұрақтар қойылды. Aз қолдaу: Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін теріп жазады, шығармаларды сәйкестендіреді, ХІХ ғасырдағы өнер туындыларының адам өміріндегі маңызын дәлелдеп жазады.

4 слайд

Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсырма бойынша Орташа қолдау Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін жазады, әдеби шығармаларды авторларымен сәйкестендіреді, алға жетелеу мақсатында ауызша сұрақтар қойылды. Aз қолдaу: Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін теріп жазады, шығармаларды сәйкестендіреді, ХІХ ғасырдағы өнер туындыларының адам өміріндегі маңызын дәлелдеп жазады.

Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «соц

5 слайд
Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдана алады “ Жұлдызшалар” “ Үш шапалақ”“ Бас бармақ”Реф лексия “ Смайликтер” “ Марапат сөздер”

5 слайд

Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдана алады “ Жұлдызшалар” “ Үш шапалақ”“ Бас бармақ”Реф лексия “ Смайликтер” “ Марапат сөздер”

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ