Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қоб

#1 слайд
Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қобда ауданы, Калиновка орта мектебінің тарих пәнінің мұғалім Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар үшін:тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолданады. Оқушылардың көпшілігі үшін:тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін көркем әдебиет туындыларын және тарихи ұғымдарға мысалдар келтіреді, пайдаланады. Кейбір оқушылар үшін: тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын талдайды.

1 слайд

Эмиль Золяның « Мен айыптаймын » атты мақаласы сөз құдіретін қалай көрсетеді Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич. Ақтөбе облысы, Қобда ауданы, Калиновка орта мектебінің тарих пәнінің мұғалім Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 7.2.2.1 - тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.5 - тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар үшін:тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолданады. Оқушылардың көпшілігі үшін:тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін көркем әдебиет туындыларын және тарихи ұғымдарға мысалдар келтіреді, пайдаланады. Кейбір оқушылар үшін: тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін өнер туындыларын, «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын талдайды.

Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақ

#2 слайд
Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақсат:Негізгі сөздер мен тіркестер Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы Пәнаралық байланыс Әдебиет Алдыңғы білім ХІХ ғасырдағы өнер туындылары,бағыттары туралы біледі.

2 слайд

Түсіну, қолдану «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» Ойлау дағдыларының деңгейі Тілдік мақсат:Негізгі сөздер мен тіркестер Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы Пәнаралық байланыс Әдебиет Алдыңғы білім ХІХ ғасырдағы өнер туындылары,бағыттары туралы біледі.

Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше”””” “Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “Мә

#3 слайд
Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше”””” “Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “Мәтінмен жұмыс” “Жасырын сөздер” Кері байланыс : “Ыстық орындық” “Сөйлемді аяқта” “Сиқырлы сөздер” “Серпілген сауал” “Тірек сөздер” “Ой қозғау”

3 слайд

Сабақта қолданылған белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың аяғы «Үше”””” “Үшеуі үйде,біреуі қонақта” “Мәтінмен жұмыс” “Жасырын сөздер” Кері байланыс : “Ыстық орындық” “Сөйлемді аяқта” “Сиқырлы сөздер” “Серпілген сауал” “Тірек сөздер” “Ой қозғау”

Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсыр

#4 слайд
Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсырма бойынша Орташа қолдау Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін жазады, әдеби шығармаларды авторларымен сәйкестендіреді, алға жетелеу мақсатында ауызша сұрақтар қойылды. Aз қолдaу: Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін теріп жазады, шығармаларды сәйкестендіреді, ХІХ ғасырдағы өнер туындыларының адам өміріндегі маңызын дәлелдеп жазады.

4 слайд

Саралау әдістері Барынша қолдау Оқушының қажеттілігіне байланысты сәйкестендіру кестесінің дайын үлгісі берілді. Тапсырма бойынша Орташа қолдау Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін жазады, әдеби шығармаларды авторларымен сәйкестендіреді, алға жетелеу мақсатында ауызша сұрақтар қойылды. Aз қолдaу: Мәтін бойынша әдебиет өкілдерін теріп жазады, шығармаларды сәйкестендіреді, ХІХ ғасырдағы өнер туындыларының адам өміріндегі маңызын дәлелдеп жазады.

Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «соц

#5 слайд
Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдана алады “Жұлдызшалар” “Үш шапалақ” “Бас бармақ” Р е ф л е к с и я “Смайликтер” “Марапат сөздер”

5 слайд

Критериалды бағалау -тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын түсінеді - «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдана алады “Жұлдызшалар” “Үш шапалақ” “Бас бармақ” Р е ф л е к с и я “Смайликтер” “Марапат сөздер”

Файл форматы:
pptx
07.12.2018
11882
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі