Материалдар / Eң үлкен ортақ бөлгіш . Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Eң үлкен ортақ бөлгіш . Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж 5 сынып Натурал сандардың бөлінгіштігі тарауы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2020
390
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Мәдениет жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Садықбекова

1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Мақтарал ауданы Мәдениет жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Садықбекова Гулжан Турдыбай қызы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.1.7 ортақ бөлгіш, ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ), ұғымдарының анықтамалары

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1.1.7 ортақ бөлгіш, ең үлкен ортақ бөлгіш (ЕҮОБ), ұғымдарының анықтамаларын білу; 5.1.1.8 өзара жай сандардың анықтамасын білу. Сабақтың мақсаты: Барлығы: Натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін және өзара жай сандарды біледі; Басым көпшілігі: Натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгішін қалай табуға болатынын және өзара жай сандар анықтамасын есептер шығаруда қолдана алады; Кейбіреулері: ЕҮОБ қасиеттерін пайдаланып қосылғыштар коэффициенттерінің ең үлкен ортақ бөлгіштерін жақша сыртына шығарып және өзара жай сандарды анықтап, проблемалық жағдаяттарды шешуде қолдана алады.Б өлім: 5.1В «Натурал сандардың бөлінгіштігі Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік . Бағалау критерийлері: Білім алушы - ЕҮОБ , өзара жай сандар анықтамасын біледі; - Натурал сандардың бөлінгіштік қасиеттерін пайдаланып ең үлкен ортақ бөлгішін табады және өзара жай сандар анықтамасын есептер шығаруда қолданады; - Өзара жай сандардың анықтамасын , ЕҮОБ қасиеттерін пайдаланып қосылғыштар коэффициенттерінің ең үлкен ортақ бөлгіштерін жақша

Сабақта қолданылатын белсенді оқу әдіс- тәсілдері «Айналмалы бекет» әдісі. «Бес сұрақ » әдісі «Пилот - Штурман» әдісі То

3 слайд
Сабақта қолданылатын белсенді оқу әдіс- тәсілдері «Айналмалы бекет» әдісі. «Бес сұрақ » әдісі «Пилот - Штурман» әдісі Топтық жұмыс.. «Айналмалы бекет» әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу мақсатында барлық топқа тапсырма беріемін.. Тақырыбы: 1 топ ЕҮОБ 2 топ Өзара жай сандар 3 топ Венн диаграм масы Әр топ жасаған постерлерін тақтаға галерея жасап іледі, танысады, ақпарат алады.. «Бес сұрақ» әдісі бойынша жаңа тақырыпты түсініп, меңгергенін тексеру мақсатында оқушыларды сұрақ арқылы диалогқа түсіремін, әр топқа арнайы сұрақтар беремін, сол арқылы топен жарыс ұйымдастырамын. Жұптық жұмыс. «Пилот - Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) әдісі бойынша берілген тапсырманы орындау барысында жұптық жұмыс, пікіралмасу орын алады. Есептің бірігіп шешімін табады. «Мозайка құрастыру » Топқа бірігеді «Миға шабуыл» Өткен тақырыптарды тексеру мақсатында кестені толтырады.

Саралау әдістері

4 слайд
Саралау әдістері

Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну, Қолдану Бағалау критерийлері Дескриптор Білім алушы • ЕҮОБ , • ЕҮОБ, өзара

5 слайд
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну, Қолдану Бағалау критерийлері Дескриптор Білім алушы • ЕҮОБ , • ЕҮОБ, өзара жай сандар ұғымдарын біледі; Өзара жай сандарды таниды, ажырата біледі; ЕҮОБ қасиеттерін пайдаланып қосылғыштар коэффициенттерінің ең үлкен ортақ бөлгіштерін жақша сыртына шығарып жазады.« А кадемиялық дау –дамай әдісі» арқылы жаңа білімдерін қолдану үшін арнайы тапсырмаларды қолдану . Оқушылардың мұндағы тапсырма барысында өздері талқылауға түсіп, өз ой-пікірлерімен санасып, топпен жұмыс жасайды. Оқулықпен жұмыс. 1 топ. 2 топ 3 топ А) № 277 . Ең үлкен ортақ бөлгiшiн табыңдар: 1) 12 мен 32; ЕҮОБ( 12,32)=4 4) 36 мен 63; 7) 42 мен 56; 2) 30 бен 42; ЕҮОБ( 36,63)=9 ЕҮОБ( 42,56)=7 ЕҮОБ( 30,42)=6 5) 30 бен 45; 8) 80 мен 32; 3) 35 пен 60; ЕҮОБ( 30,45)=15 ЕҮОБ( 80,32)=16 ЕҮОБ( 35,60)=5 6) 27 мен 54; 9) 39 бен 65. ЕҮОБ( 27,54)=9 ЕҮОБ( 39,65)=9

Бағалау әдістері Оқушылардың білімін бағалауда төмендегідей бағалау әдістерін пайдаланамын.  “ Бағдаршам”әдісі;  “ Б

6 слайд
Бағалау әдістері Оқушылардың білімін бағалауда төмендегідей бағалау әдістерін пайдаланамын.  “ Бағдаршам”әдісі;  “ Бас бармақ” әдісі;  “ Шапалақ” әдісі;  “ Мадақтау” әдісі;  “ Жапсырма смайликтер” әдісі.

Р Рефлексия Тренердің ықпалы Саралау тәсілдерін ,, бағалау тәсілдерін , әдіс - тәсілдерін үйрендім Әріптестердің ықпалы М

7 слайд
Р Рефлексия Тренердің ықпалы Саралау тәсілдерін ,, бағалау тәсілдерін , әдіс - тәсілдерін үйрендім Әріптестердің ықпалы Мақсатқа бағытталған әдіс – тәсілдер , жұптық , топты қ жұмыстарды өзара үйлесімділікпен қолдануға бағыт - бағдар үйрендім Болашаққа мақсатым Кәсіби біліктілікті үнемі жетілдіру Белсенді оқытуды дамытып , оқу сапасын жақсарту

«Бес сұрақ» әдісі. Жаңа тақырыпты түсініп мағынасын ашу мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, әр топқа арнайы сұ

8 слайд
«Бес сұрақ» әдісі. Жаңа тақырыпты түсініп мағынасын ашу мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, әр топқа арнайы сұрақтар беру, сол арқылы топен жарыс ұйымдастыру. • Қандай сан берiлген сандардың ең үлкен ортақ бөлгiшi деп аталады? • Екi санның ең үлкен ортақ бөлгiшi қалай табылады? • Берілген сандар олардың ішіндегі ең кішісіне бөлінетін болса, олардың ең үлкен ортақ бөлгіші неге тең? • Өзара жай сандар деп қандай сандарды атайды? Мысал келтiрiңдер. ҚБ: Бас бармақпен. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) а) 28 және 42 сандарының ортақ бөлгіштерінің астын сызыңыз: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 14, 21, 28; ә)Егер a саны b санына бөлінетін болса , онда ЕҮОБ ( a,b) ... б)Егер ЕҮОБ ( a , b ) = 1 болса , онда   Қалыптастырушы бағалау: мақтау,мадақтау.