1 слайд
Ерекше білімді қажет ететін балаларға
білім беру ұйымдарында құқықтық
және нормативтік құжаттармен көмек
көрсету
2 слайд
Инклюзивтік білім беру үрдісін құқықтық реттеу қ a жеттілігі – оқыту
мен тәрбиелеу с a п a сының, білім беру үрдісінің б a рлық
қ a тысушыл a рының құқықт a рын жүзеге a сырудың кепілі.
Инклюзивтік білім
берудің
құрылымын
a нықт a йтын
норм a тивтік
құж a тт a р:
Қ a з a қст a н Республик a сының Конституциясы ;
Қ a з a қст a н Республик a сының еңбек кодексі ;
Қ a з a қст a н Республик a сының «Білім беру
тур a лы» ;
«Тілдер тур a лы» ;
«Б a л a ның құқықт a ры тур a лы» ;
3 слайд
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚҰЖАТТАР:
Адам құқықтарының жалпыға бірдей
декларациясы
Мүгедектердің құқықтары туралы
конвенция (Нью-Йорк, 13 желтоқсан,
2006 жыл) Бала құқықтары туралы Конвенция
(Нью-Йорк, 20 қараша 1989 ж.)
Балалардың өмір сүруі, қорғанысы мен
дамуын қамтамасыз ету туралы
дүниежүзілік декларация
4 слайд
1989 жылғы 20 қарашадағы Бас Ассамблеяда “ Бала құқығы ” туралы
конфенция қабылданып, баланың мүмкіндігін әлемдік деңгейде сақтай білу,
оны дамытудың қажеттілігі қабылданды.
Конвенцияның негізгі мақсаты - максималды түрде баланың
қызығушылығын сақтау.
Конвенцияның ережелері маңызды төрт талап негізінде (өмір сүруге
қабілеттілік, даму, қорғау, қоғамдағы белсенді өмір сүруін қамтамасыз ету)
қарастырылды.
Конвенцияның 23-ші бабында «мүмкіндігі шектеулі баланың өмір сүруіне
жағдай жасау» туралы мәселелер көтеріледі. Мүмкіндігі шектеулі
балалардың білім алуы, кәсіби еңбекке дайындығы, оларға медициналық
көмек көрсету, денсаулығын нығайтудағы қажеттіліктердің
қанағаттандырылуы туралы айтылды.
5 слайд
Қазақстан Республикасының арнайы
білім беру жүйесі 90-шы жылдарда
мүмкіндіктері шектеулі балаларды
әлеуметтік бейімделуін жетілдіру
мақсатында халықаралық құқықтық
актілер қабылданды . 2002 жылғы «Мүмкіндігі шектеулі
балаларды әлеуметтік және
медициналық-педагогикалық түзете
қолдау туралы» заңы мүмкіндігі
шектеулі балаларды оқыту мен
тәрбиелеу, еңбек және кәсіби
даярлығына байланысты
проблемаларды шешуде тиімді
жүйені құруға бағыттал ды .
6 слайд
Қ азақстан Республикасының 2011-2020 жылдарға арналған білім беруді
Мемлекеттік бағдарламасында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен
тәрбиелеуді ұйымдастырудағы басты мәселелерді шешу жолдары айқын
көрініс тапты. Олар төмендегідей:
Арнайы білім беру ұйымдарын, түзету және инклюзивті білім беру
кабинеттерін кеңейте отырып ерте жастан түзете-педагогикалық қолдау
көрсету.
Білім беру жүйесінде білім алуға мүмкіндігі жоқ, үй жағдайында білім алатын
мүмкіндігі шектеулі балаларды қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жеке
бағдарлама құрастыру.
Мұғалімдердің қазіргі таңдағы жаңа технологиялық құралдармен жұмыс жасау
біліктілігін арттыру, арнайы курстардан өткізу.
Балабақша және жалпы білім беру мекелерінде мүмкіндігі шектеулі әр балаға
«тосқауылсыз» жағдай мен ортаны құру.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз