1 слайд
«Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнату
.
. .
. «Class tools» платформасында»
бойынша топтарға бірігеді.
2 слайд
Үй тапсырмасы сұрау
« Миллионер» әдісі
.
. .
.
3 слайд
« Кинометафора » әдісі
.
. .
.
https:// youtu.be/lCq_zth-pA4?si=0b9enbiYMt0OsV-5
4 слайд
Сабақтың тақырыбы :
Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясы
5 слайд
Оқу мақсаты:
.
. .
. Сабақ мақсаты: 8.3.4.6 – ерітіндідегі заттың
молярлық концентрациясын
есептеу
Ерітіндідегі еріген заттың массалық
үлесін анықтауды түсініп, оны күнделікті
өмірде қолдана алады.Әр түрлі
тапсырмаларды ерітіндідегі еріген заттың
массалық үлесін есептей алады;
6 слайд
Топтық жұмыс.
І .«Ерітінді» тобы Ерітінді құрамы және
концентрация ұғымдарына түсінік беріңдер.
ІІ «Еріген зат» тобы. Еріген заттың массалық
үлесін есептеу жолдарын көрсетіңдер
ІІІ«Еріткіш» тобы. Мольдік концентрация
ұғымын түсіндіру формуланы түрлендіре
отырып есептеу жолдарын көрсетіңдер
7 слайд
1 тапсырма: Жұптық жұмыс
Дескриптор:
Адасқан заттарды жіктейді
Еритін
Ерімейтін
Аз еритін заттарды жіктейді
– 2 балл;Ерігіштік кестемен жұмыс
«Адасқан тұздар»
Ca(OH)2, PbCl2, CaSO4 AqCl, PbI MqCl2,
Ba(NO3)2, NaNO3 Cu(OH)2, BaSO4,
MqСO3 KCl, LiNO3, AlCl3 Са(CO3)2,
Aq2SO4
8 слайд
. 2-тапсырма
Дескриптор:
Есептің шартын
оқып түсінеді Есептің шартын жазады Есепті
шығарады.
Жалпы балл-2«Топтық жұмыс».
«3 – уі үйде, 1- уі қонақта» әдісі
1.«Ерітінді» тобы Көлемі 1,5л ас содасының NaHCO3 0,5 молярлы
ерітіндісін қалай дайындайтындырыңды есепетеулер жүргізіп
түсіндіріңдер
2. «Еріген зат» тобы Баспамен ауырғанда тамақты шаю үшін 2%-дық
200г ерітінді дайындау үшін қанша тұз бен су керек?
3. «Еріткіш» тобы
Қияр тұздау үшін 15% 2000г ерітінді дайындау үшін қанша тұз қанша
су қажет?
9 слайд
WORTWALL тасырмаларын орындау
3-тапсырма
1 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/et/resource/28243110
Дескриптор:
заттардың суда ерігіштігін салыстырады; жалпы балл-22 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/15005876
3 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/15005876
10 слайд
4-тапсырма .
Дескриптор:
Жеке жұмыс. Белгісіз заттарды табу керек.
№ Ерітінді Еріген
зат Еріткіш Массалық
үлес
1 А 40 160 w
2 400 Х У 50
3 500 Х 300 W
4 А 30 270 W
Белгісіз заттарды табуды, кестені толтырады.
Жалпы балл-2.
11 слайд
5-тапсырма
Деcкриптор № 5 практикалық жұмыс «Массалық үлесі белгілі еріген зат ерітінділерін
даярлау»
Тапсырмалар:
30грамм астұзын 200грамм суға еріткенде түзілген ерітіндінің % концентрациясын
анықта.
25грамм қантты 150грамм суға еріткенде түзілген ерітіндінің % концентрациясын
анықта.
1грамм марганцовканы 100грамм суда еріткенде түзілген ерітіндінің %
концентрациясын анықта.
5% 10мл. Иод ерітіндісіндегі еріген зат пен еріткіштің массаларын тап!
Ерітіндіге байланысты формуланы түрлендіреді, есепті
шығарады. еріген заттың массасына байланысты
формуланы түрлендіреді, есепті шығарады.
Жалпы балл -2
12 слайд
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау.
«Банкомат » әдісі
13 слайд
Кері байланыс
«Айфон» әдісі .
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды
«Домбыра» әдісі арқылы бағалайды
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз