Материалдар / Ерітіндідегі заттардың моярлық концентрациясы. Практикалық жұмыс 5. Пайыздық және моярлық концентрациясыларына берілген ерітінділерді дайындау презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ерітіндідегі заттардың моярлық концентрациясы. Практикалық жұмыс 5. Пайыздық және моярлық концентрациясыларына берілген ерітінділерді дайындау презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Ерітіндідегі заттардың моярлық концентрациясы. Практикалық жұмыс 5. Пайыздық және моярлық концентрациясыларына берілген ерітінділерді дайындау презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2024
78
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату . . . . «Class tools» платформасында» бойынша т

1 слайд
«Элементтер шеңбері» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнату . . . . «Class tools» платформасында» бойынша топтарға бірігеді.

Үй тапсырмасы сұрау « Миллионер» әдісі . . . .

2 слайд
Үй тапсырмасы сұрау « Миллионер» әдісі . . . .

« Кинометафора » әдісі . . . . https:// youtu.be/lCq_zth-pA4?si=0b9enbiYMt0OsV-5

3 слайд
« Кинометафора » әдісі . . . . https:// youtu.be/lCq_zth-pA4?si=0b9enbiYMt0OsV-5

Сабақтың тақырыбы : Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясы

4 слайд
Сабақтың тақырыбы : Ерітіндідегі заттардың молярлық концентрациясы

Оқу мақсаты: . . . . Сабақ мақсаты: 8.3.4.6 – ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын есептеу Ерітіндідегі еріген затты

5 слайд
Оқу мақсаты: . . . . Сабақ мақсаты: 8.3.4.6 – ерітіндідегі заттың молярлық концентрациясын есептеу Ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесін анықтауды түсініп, оны күнделікті өмірде қолдана алады.Әр түрлі тапсырмаларды ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесін есептей алады;

Топтық жұмыс. І .«Ерітінді» тобы Ерітінді құрамы және концентрация ұғымдарына түсінік беріңдер. ІІ «Еріген зат» тобы. Еріген

6 слайд
Топтық жұмыс. І .«Ерітінді» тобы Ерітінді құрамы және концентрация ұғымдарына түсінік беріңдер. ІІ «Еріген зат» тобы. Еріген заттың массалық үлесін есептеу жолдарын көрсетіңдер ІІІ«Еріткіш» тобы. Мольдік концентрация ұғымын түсіндіру формуланы түрлендіре отырып есептеу жолдарын көрсетіңдер

1 тапсырма: Жұптық жұмыс Дескриптор: Адасқан заттарды жіктейді Еритін Ерімейтін Аз еритін заттарды жіктейді – 2 балл;Ер

7 слайд
1 тапсырма: Жұптық жұмыс Дескриптор: Адасқан заттарды жіктейді Еритін Ерімейтін Аз еритін заттарды жіктейді – 2 балл;Ерігіштік кестемен жұмыс «Адасқан тұздар» Ca(OH)2, PbCl2, CaSO4 AqCl, PbI MqCl2, Ba(NO3)2, NaNO3 Cu(OH)2, BaSO4, MqСO3 KCl, LiNO3, AlCl3 Са(CO3)2, Aq2SO4

. 2-тапсырма Дескриптор: Есептің шартын оқып түсінеді Есептің шартын жазады Есепті шығарады. Жалпы балл-2«Топтық жұмыс». «

8 слайд
. 2-тапсырма Дескриптор: Есептің шартын оқып түсінеді Есептің шартын жазады Есепті шығарады. Жалпы балл-2«Топтық жұмыс». «3 – уі үйде, 1- уі қонақта» әдісі 1.«Ерітінді» тобы Көлемі 1,5л ас содасының NaHCO3 0,5 молярлы ерітіндісін қалай дайындайтындырыңды есепетеулер жүргізіп түсіндіріңдер 2. «Еріген зат» тобы Баспамен ауырғанда тамақты шаю үшін 2%-дық 200г ерітінді дайындау үшін қанша тұз бен су керек? 3. «Еріткіш» тобы Қияр тұздау үшін 15% 2000г ерітінді дайындау үшін қанша тұз қанша су қажет?

WORTWALL тасырмаларын орындау 3-тапсырма 1 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/et/resource/28243110 Дескриптор: заттардың су

9 слайд
WORTWALL тасырмаларын орындау 3-тапсырма 1 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/et/resource/28243110 Дескриптор: заттардың суда ерігіштігін салыстырады; жалпы балл-22 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/15005876 3 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/15005876

4-тапсырма . Дескриптор: Жеке жұмыс. Белгісіз заттарды табу керек. № Ерітінді Еріген зат Еріткіш Массалық үлес 1 А 4

10 слайд
4-тапсырма .   Дескриптор: Жеке жұмыс. Белгісіз заттарды табу керек. № Ерітінді Еріген зат Еріткіш Массалық үлес 1 А 40 160 w 2 400 Х У 50 3 500 Х 300 W 4 А 30 270 W Белгісіз заттарды табуды, кестені толтырады. Жалпы балл-2.

5-тапсырма Деcкриптор № 5 практикалық жұмыс «Массалық үлесі белгілі еріген зат ерітінділерін даярлау» Тапсырмалар: 30грамм ас

11 слайд
5-тапсырма Деcкриптор № 5 практикалық жұмыс «Массалық үлесі белгілі еріген зат ерітінділерін даярлау» Тапсырмалар: 30грамм астұзын 200грамм суға еріткенде түзілген ерітіндінің % концентрациясын анықта. 25грамм қантты 150грамм суға еріткенде түзілген ерітіндінің % концентрациясын анықта. 1грамм марганцовканы 100грамм суда еріткенде түзілген ерітіндінің % концентрациясын анықта. 5% 10мл. Иод ерітіндісіндегі еріген зат пен еріткіштің массаларын тап! Ерітіндіге байланысты формуланы түрлендіреді, есепті шығарады. еріген заттың массасына байланысты формуланы түрлендіреді, есепті шығарады. Жалпы балл -2

Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау. «Банкомат » әдісі

12 слайд
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау. «Банкомат » әдісі

Кері байланыс «Айфон» әдісі . Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын

13 слайд
Кері байланыс «Айфон» әдісі . Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.   Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды «Домбыра» әдісі арқылы бағалайды