Материалдар / Есептерді теңдеу құру арқылы шығару

Есептерді теңдеу құру арқылы шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандар мен білікті ұстаздармен практика алмасу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
450
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Маманды қ: 0105000-Бастауыш білім беру Біліктілік: 01

1 слайд
№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Маманды қ: 0105000-Бастауыш білім беру Біліктілік: 0105083-Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі ПРАКТИКА ТҮРІ: МЕКТЕПТЕГІ БАЙҚАУ ПРАКТИКАСЫ ПӘН: МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ПРАКТИКА ЖЕТЕКШІСІ : САДИБЕКОВА С.С. СТУДЕНТ-ПРАКТИКАНТ :ТУРЫСТЫЕВА А.Д. ТОП: 3 КУРС,31 БШ ӨТКІЗІЛЕТІН ПӘН :МАТЕМАТИКА СЫНЫП : 3 СЫНЫП ТАҚЫРЫБЫ :ЕСЕПТЕРДІ ТЕҢДЕУ ҚҰРУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРУ

1 слайд

№ 1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледжі Маманды қ: 0105000-Бастауыш білім беру Біліктілік: 0105083-Ағылшынша білімі бар бастауыш білім беру мұғалімі ПРАКТИКА ТҮРІ: МЕКТЕПТЕГІ БАЙҚАУ ПРАКТИКАСЫ ПӘН: МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ПРАКТИКА ЖЕТЕКШІСІ : САДИБЕКОВА С.С. СТУДЕНТ-ПРАКТИКАНТ :ТУРЫСТЫЕВА А.Д. ТОП: 3 КУРС,31 БШ ӨТКІЗІЛЕТІН ПӘН :МАТЕМАТИКА СЫНЫП : 3 СЫНЫП ТАҚЫРЫБЫ :ЕСЕПТЕРДІ ТЕҢДЕУ ҚҰРУ АРҚЫЛЫ ШЫҒАРУ

Оқу мақсаттары • 3.5.1.8.айнымалысы бар өрнектер мен теңдеу түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептер

2 слайд
Оқу мақсаттары • 3.5.1.8.айнымалысы бар өрнектер мен теңдеу түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді шешуін модельдеу. • 3.5.2.5.деректерді жинақтау,жүйелеу мен диаграммалар мен пиктограммалар қолданып салыстыру.

2 слайд

Оқу мақсаттары • 3.5.1.8.айнымалысы бар өрнектер мен теңдеу түрінде барлық арифметикалық амалдарға берілген қарапайым есептерді шешуін модельдеу. • 3.5.2.5.деректерді жинақтау,жүйелеу мен диаграммалар мен пиктограммалар қолданып салыстыру.

Бағалау критерийлері: • Есептерді теңдеу құру арқылы шешеді. • Есептерге өрнек жазады. • Өрнектердің мәнін табады. • Берілген д

3 слайд
Бағалау критерийлері: • Есептерді теңдеу құру арқылы шешеді. • Есептерге өрнек жазады. • Өрнектердің мәнін табады. • Берілген диаграмма бойынша сұрақтармен есептер құрайды. • Амалдардың орындалу ретін анықтап,оларды шығарады.

3 слайд

Бағалау критерийлері: • Есептерді теңдеу құру арқылы шешеді. • Есептерге өрнек жазады. • Өрнектердің мәнін табады. • Берілген диаграмма бойынша сұрақтармен есептер құрайды. • Амалдардың орындалу ретін анықтап,оларды шығарады.

Қайырлы күн ,балалар! Добрый день, ребята! Good afternoon , guys !

4 слайд
Қайырлы күн ,балалар! Добрый день, ребята! Good afternoon , guys !

4 слайд

Қайырлы күн ,балалар! Добрый день, ребята! Good afternoon , guys !

Психологиялы қ ахуал

5 слайд
Психологиялы қ ахуал

5 слайд

Психологиялы қ ахуал

Сабақтың тақырыбы Есептерді теңдеу құру арқылы шығару Ойын-сауық орталықтарында демалу мәдениеті

6 слайд
Сабақтың тақырыбы Есептерді теңдеу құру арқылы шығару Ойын-сауық орталықтарында демалу мәдениеті

6 слайд

Сабақтың тақырыбы Есептерді теңдеу құру арқылы шығару Ойын-сауық орталықтарында демалу мәдениеті

Жаңа сөздер -New words • Теңдеу- equation . • Ойын-сауық орталығы- the center is entertained . • Теңдеу құру - с ompose an equ

7 слайд
Жаңа сөздер -New words • Теңдеу- equation . • Ойын-сауық орталығы- the center is entertained . • Теңдеу құру - с ompose an equation . • Белгісіз сан- unknown digits . • Диаграмма – diagram . • Мәдениет - culture .

7 слайд

Жаңа сөздер -New words • Теңдеу- equation . • Ойын-сауық орталығы- the center is entertained . • Теңдеу құру - с ompose an equation . • Белгісіз сан- unknown digits . • Диаграмма – diagram . • Мәдениет - culture .

Сендер б үгінгі сабақта: Е септерді теңдеу құру арқылы шығаруды; • Диаграмма бойынша есеп құрастыруды; • Ойын-сауық орт

8 слайд
Сендер б үгінгі сабақта: Е септерді теңдеу құру арқылы шығаруды; • Диаграмма бойынша есеп құрастыруды; • Ойын-сауық орталықтарында демалу мәдениеті туралы білетін боласыңдар.

8 слайд

Сендер б үгінгі сабақта: Е септерді теңдеу құру арқылы шығаруды; • Диаграмма бойынша есеп құрастыруды; • Ойын-сауық орталықтарында демалу мәдениеті туралы білетін боласыңдар.

Теңдеу дегеніміз не? • Құрамында әріппен белгіленген белгісізі бар теңдік теңдеу деп аталады. • Х-белгісіз немесе айнымалы • Т

9 слайд
Теңдеу дегеніміз не? • Құрамында әріппен белгіленген белгісізі бар теңдік теңдеу деп аталады. • Х-белгісіз немесе айнымалы • Теңдеуді шешу дегеніміз-теңдеуді тура теңдікке айналдыру.

9 слайд

Теңдеу дегеніміз не? • Құрамында әріппен белгіленген белгісізі бар теңдік теңдеу деп аталады. • Х-белгісіз немесе айнымалы • Теңдеуді шешу дегеніміз-теңдеуді тура теңдікке айналдыру.

Есептерді теңдеу құру арқылы шығару Жүрді - ? б. 27 б Қосылды-15 б Алғашында-?б Шешуі: х+15= 27

10 слайд
Есептерді теңдеу құру арқылы шығару Жүрді - ? б. 27 б Қосылды-15 б Алғашында-?б Шешуі: х+15= 27 Жауабы: Алғашында х=27-15 12 бала жүрді. х=12 12+15=27 Шығартты-190 с. Шешуі: 190-х = 125 Қалды- 125 с. Х = 190-125 Сыйлады-? с. Х = 65 190-65 = 125 Жауабы: Әжесіне 65 фотосурет сыйлады.1 2

10 слайд

Есептерді теңдеу құру арқылы шығару Жүрді - ? б. 27 б Қосылды-15 б Алғашында-?б Шешуі: х+15= 27 Жауабы: Алғашында х=27-15 12 бала жүрді. х=12 12+15=27 Шығартты-190 с. Шешуі: 190-х = 125 Қалды- 125 с. Х = 190-125 Сыйлады-? с. Х = 65 190-65 = 125 Жауабы: Әжесіне 65 фотосурет сыйлады.1 2

Балалар,сендер бүгінгі сабақта ойын-сауық орталықтарымен туралы кеңінен танысасыңдар. Ойын –сауық орталықтары дегеніміз не,б

11 слайд
Балалар,сендер бүгінгі сабақта ойын-сауық орталықтарымен туралы кеңінен танысасыңдар. Ойын –сауық орталықтары дегеніміз не,балалар? Демалыс орындарында біз өзімізді мәдениетті ұстауымыз керек

11 слайд

Балалар,сендер бүгінгі сабақта ойын-сауық орталықтарымен туралы кеңінен танысасыңдар. Ойын –сауық орталықтары дегеніміз не,балалар? Демалыс орындарында біз өзімізді мәдениетті ұстауымыз керек

. Дұрыс өрнекті тап. “Ойын-сауық орталықтарын шарлау” әдісі (6 *14)+(2*23) 148-(18*4) (25*4)+28 (6 +14)+(2+23) 148+(18*4) (25*

12 слайд
. Дұрыс өрнекті тап. “Ойын-сауық орталықтарын шарлау” әдісі (6 *14)+(2*23) 148-(18*4) (25*4)+28 (6 +14)+(2+23) 148+(18*4) (25*4)+(28+6)1 . 2. 3.

12 слайд

. Дұрыс өрнекті тап. “Ойын-сауық орталықтарын шарлау” әдісі (6 *14)+(2*23) 148-(18*4) (25*4)+28 (6 +14)+(2+23) 148+(18*4) (25*4)+(28+6)1 . 2. 3.

Сергіту сәті- Energizer Орнымыздан тұрайық, Белімізді жазайық. Жоғары-төмен қарайық. Солға-солға түзі тұр, Оңға-оңға түзу тұр, А

13 слайд
Сергіту сәті- Energizer Орнымыздан тұрайық, Белімізді жазайық. Жоғары-төмен қарайық. Солға-солға түзі тұр, Оңға-оңға түзу тұр, Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым, Бойымызға күш жинап, Біраз демді алайық!!!

13 слайд

Сергіту сәті- Energizer Орнымыздан тұрайық, Белімізді жазайық. Жоғары-төмен қарайық. Солға-солға түзі тұр, Оңға-оңға түзу тұр, Алға қарай бір адым, Артқа қарай бір адым, Бойымызға күш жинап, Біраз демді алайық!!!

Дымбілмеске көмектес! 1.Белгісіз санға 25-ті қоссаң,онда 635 саны шығады. 2.Белгісіз санды 6 есе арттырсаң,онда 96 саны шыға

14 слайд
Дымбілмеске көмектес! 1.Белгісіз санға 25-ті қоссаң,онда 635 саны шығады. 2.Белгісіз санды 6 есе арттырсаң,онда 96 саны шығады. Х+25 =63 Х = 63-25 Х = 38 38+25 = 63 X*6=96 X =96 : 6 X =16 16*6=96

14 слайд

Дымбілмеске көмектес! 1.Белгісіз санға 25-ті қоссаң,онда 635 саны шығады. 2.Белгісіз санды 6 есе арттырсаң,онда 96 саны шығады. Х+25 =63 Х = 63-25 Х = 38 38+25 = 63 X*6=96 X =96 : 6 X =16 16*6=96

Қойылымға әртүрлі сыныптардың оқушылары келді.Диаграммаға қарап,қай сыныптың оқушылары көп барғанын және аз барғанын анықта.4

15 слайд
Қойылымға әртүрлі сыныптардың оқушылары келді.Диаграммаға қарап,қай сыныптың оқушылары көп барғанын және аз барғанын анықта.4"Ә" 4"А" 3"Ә" 3"А" 2"Ә" 2"А" 1"Ә" 1"А" 0 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 18 14 12 10 8 6 4 2 0

15 слайд

Қойылымға әртүрлі сыныптардың оқушылары келді.Диаграммаға қарап,қай сыныптың оқушылары көп барғанын және аз барғанын анықта.4"Ә" 4"А" 3"Ә" 3"А" 2"Ә" 2"А" 1"Ә" 1"А" 0 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 18 14 12 10 8 6 4 2 0

КЕР І БАЙЛАНЫС- FEED BACK Теңдеу дегеніміз не? Ағылшынша ойын-сауық орталықтарын қалай айтамыз? Теңдеуді шешу дегенімізді қала

16 слайд
КЕР І БАЙЛАНЫС- FEED BACK Теңдеу дегеніміз не? Ағылшынша ойын-сауық орталықтарын қалай айтамыз? Теңдеуді шешу дегенімізді қалай түсінесің?

16 слайд

КЕР І БАЙЛАНЫС- FEED BACK Теңдеу дегеніміз не? Ағылшынша ойын-сауық орталықтарын қалай айтамыз? Теңдеуді шешу дегенімізді қалай түсінесің?

Рефлексия «Бағдаршам» – « Traffic light »

17 слайд
Рефлексия «Бағдаршам» – « Traffic light »

17 слайд

Рефлексия «Бағдаршам» – « Traffic light »

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ