Физика пәнін оқытуда оқушылардың құзыреттілігін дамыту жолдары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Күлшін орта мектебі
1 слайд
Күлшін орта мектебі
2 слайд
Күлшін орта
мектебінің физика
пән мұғалімі:
Муралин Мұхтар
Күнтуарұлы
І санатты
2 слайд
Күлшін орта мектебінің физика пән мұғалімі: Муралин Мұхтар Күнтуарұлы І санатты
3 слайд
Баяндама
тақырыбы:
Физика пәнін оқытуда
оқушылардың құзыреттілігін
дамыту жолдары.
3 слайд
Баяндама тақырыбы: Физика пәнін оқытуда оқушылардың құзыреттілігін дамыту жолдары.
4 слайд
«Балаға өз бетімен
зерттеуге мүмкіндік
туғызған сайын одан әрі
жақсы оқи түседі»
Питер Клайн
4 слайд
«Балаға өз бетімен зерттеуге мүмкіндік туғызған сайын одан әрі жақсы оқи түседі» Питер Клайн
5 слайд
Физика пәнін оқытуда оқушылардың
құзыреттілігін дамыту жолдары.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы»
Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті –
ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар,
ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке
адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіпік
шыңдауға бағытталған сапалы білім үшін қажетті
жағдайлар жасау; жеке адамның шығармашылық,
рухани және күш-қуат мүмкіндіктерін дамыту,
адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік
негіздерін қалыптастыру, даралықты дамыту үшін
жағдай жасау арқылы ой-өрісін байыту» деп атап
көрсетілген.
5 слайд
Физика пәнін оқытуда оқушылардың құзыреттілігін дамыту жолдары. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіпік шыңдауға бағытталған сапалы білім үшін қажетті жағдайлар жасау; жеке адамның шығармашылық, рухани және күш-қуат мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты дамыту үшін жағдай жасау арқылы ой-өрісін байыту» деп атап көрсетілген.
6 слайд
Қоғамдық дамудың қазіргі үрдісі
өзінің іс-әрекетін тиімді
жоспарлай алатын, танымдық
қызметінде алынған білімді
орынды пайдалана білетін, түпкі
нәтижеге жету үшін әр түрлі
топтардағы адамдармен тиімді
қарым-қатынас диалогіне түсе
алатын білімді тұлғаны тәрбелеу
мәселесін қойып отыр.
6 слайд
Қоғамдық дамудың қазіргі үрдісі өзінің іс-әрекетін тиімді жоспарлай алатын, танымдық қызметінде алынған білімді орынды пайдалана білетін, түпкі нәтижеге жету үшін әр түрлі топтардағы адамдармен тиімді қарым-қатынас диалогіне түсе алатын білімді тұлғаны тәрбелеу мәселесін қойып отыр.
7 слайд
Құзыреттілік
Білік Дағды
Білім
7 слайд
Құзыреттілік Білік Дағды Білім
8 слайд
Бүгінгі таңда жалпы орта білім беруді
жетілдірудің негізінде құзыреттілік тәсілді алу
ұсынылып жүр. Қазақстан Республикасы 2015
жылға дейінгі білім беруді дамыту
тұжырымдамасында да білімге бағытталған
мазмұнды құзыреттілік, яғни нәтижеге
бағдарланған білім мазмұнына алмастыру
қажеттілігі көрсетілген.
8 слайд
Бүгінгі таңда жалпы орта білім беруді жетілдірудің негізінде құзыреттілік тәсілді алу ұсынылып жүр. Қазақстан Республикасы 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасында да білімге бағытталған мазмұнды құзыреттілік, яғни нәтижеге бағдарланған білім мазмұнына алмастыру қажеттілігі көрсетілген.
9 слайд
«Құзырлылық», «құзыр» ұғымдарының қолданыстағы
білім, білік, дағдыдан айырмасы төмендегідей
ажыратылады:
А) білімнен
айырмасы – қызмет
жөніндегі
ақпараттық
сипатта емес,
өнімді қызмет
формасы түрінде
байқалады. Б) біліктіліктен
айырмасы – дағдыға
автоматты түрде
жету немесе
алмастыру емес,
керісінше бірнеше
пән дағдыларын
кіріктіру, жалпы
қызмет негіздерін
сезіну.Ә) дағдыдан
айырмасы – оқыған
материалды
топтастыра,
құбылыстарды,
заңдылықтарды
шығармашылықпен
пайдалана отырып
өзгерте алатын
саналы қызмет.
9 слайд
«Құзырлылық», «құзыр» ұғымдарының қолданыстағы білім, білік, дағдыдан айырмасы төмендегідей ажыратылады: А) білімнен айырмасы – қызмет жөніндегі ақпараттық сипатта емес, өнімді қызмет формасы түрінде байқалады. Б) біліктіліктен айырмасы – дағдыға автоматты түрде жету немесе алмастыру емес, керісінше бірнеше пән дағдыларын кіріктіру, жалпы қызмет негіздерін сезіну.Ә) дағдыдан айырмасы – оқыған материалды топтастыра, құбылыстарды, заңдылықтарды шығармашылықпен пайдалана отырып өзгерте алатын саналы қызмет.
10 слайд
Құзыреттілік тұрғы білім нәтижесіне назар
аударып, нәтиже ретінде адамның
меңгерген ақпараттарының жиынтығын
емес, түрлі жағдаяттарда іс- қимылдар
жасау қабілетін басшылыққа алады. Белгілі
бір салада табысты әрекет жасау үшін
білім, іскерлік, және жеке тұлғалық
сапаларын қолдану қабілеті.
10 слайд
Құзыреттілік тұрғы білім нәтижесіне назар аударып, нәтиже ретінде адамның меңгерген ақпараттарының жиынтығын емес, түрлі жағдаяттарда іс- қимылдар жасау қабілетін басшылыққа алады. Белгілі бір салада табысты әрекет жасау үшін білім, іскерлік, және жеке тұлғалық сапаларын қолдану қабілеті.
11 слайд
•
Негізгі құзыреттілікті әр сабақта, әр
сабақтан тыс өтілетін іс-шараларда
дұрыс мақсат-міндеттерді қоя отырып,
дамытуға болады. Мысалы, физика
сабақтарына шығармашылық сипат беру,
еңбекке шығармашылықпен қарауға
тәрбиелеумен қатар оқушылардың
бойында ғылыми білімдер мен зерттеу
жұмысына деген ынта- ықыласты
дамытады.
11 слайд
• Негізгі құзыреттілікті әр сабақта, әр сабақтан тыс өтілетін іс-шараларда дұрыс мақсат-міндеттерді қоя отырып, дамытуға болады. Мысалы, физика сабақтарына шығармашылық сипат беру, еңбекке шығармашылықпен қарауға тәрбиелеумен қатар оқушылардың бойында ғылыми білімдер мен зерттеу жұмысына деген ынта- ықыласты дамытады.
12 слайд
12 слайд