Материалдар / Физикадан сыныптын тыс іс-шара "Шамды жақ!"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физикадан сыныптын тыс іс-шара "Шамды жақ!"

Материал туралы қысқаша түсінік
сыныптан тыс іс -шараларды өткізу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2020
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ф И З И К А Л Ы Қ сыныптан тыс іс-шара

1 слайд
Ф И З И К А Л Ы Қ сыныптан тыс іс-шара

1 слайд

Ф И З И К А Л Ы Қ сыныптан тыс іс-шара

« Шамды жақ » физикалық ойынының бағдарламасы Мақсаты:  білімділігі: оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық

2 слайд
« Шамды жақ » физикалық ойынының бағдарламасы Мақсаты:  білімділігі: оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту,  дамытушылық: танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.  тәрбиелік: Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

2 слайд

« Шамды жақ » физикалық ойынының бағдарламасы Мақсаты:  білімділігі: оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту,  дамытушылық: танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.  тәрбиелік: Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

 Көрнекілігі: Ойынның слайдтары, оқушылардың шығармашылық көрмесі,  Әдіс-тәсілдері: Ауызша жауап беру, тәжірибе

3 слайд
 Көрнекілігі: Ойынның слайдтары, оқушылардың шығармашылық көрмесі,  Әдіс-тәсілдері: Ауызша жауап беру, тәжірибе жасау, сұрақ-жауап.  Формасы: Ойын сабақ

3 слайд

 Көрнекілігі: Ойынның слайдтары, оқушылардың шығармашылық көрмесі,  Әдіс-тәсілдері: Ауызша жауап беру, тәжірибе жасау, сұрақ-жауап.  Формасы: Ойын сабақ

Ойынның шарттары: 1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «ШАМДЫ ЖАҚ!» (баспалдаққа шығу әдісі); 3. «КІМ ЖҮЙРІК»

4 слайд
Ойынның шарттары: 1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «ШАМДЫ ЖАҚ!» (баспалдаққа шығу әдісі); 3. «КІМ ЖҮЙРІК» (сұрақ-жауап) 4.«ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық эксперименттік тапсырма); 5. «КІМ ТАПҚЫР!» (көрермендермен ойын); 6. «БҰЛ ҚАЛАЙ?» ( схема бойынша есептер)

4 слайд

Ойынның шарттары: 1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «ШАМДЫ ЖАҚ!» (баспалдаққа шығу әдісі); 3. «КІМ ЖҮЙРІК» (сұрақ-жауап) 4.«ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық эксперименттік тапсырма); 5. «КІМ ТАПҚЫР!» (көрермендермен ойын); 6. «БҰЛ ҚАЛАЙ?» ( схема бойынша есептер)

Ойынға 2 топ қатысады. «ТМХ 199-4 қаз» тобы «ТОП 199-5 қаз» тобы 1. «ТАНЫСТЫРУ» (Ойынға қатысушы екі топ өздерін таныстырады

5 слайд
Ойынға 2 топ қатысады. «ТМХ 199-4 қаз» тобы «ТОП 199-5 қаз» тобы 1. «ТАНЫСТЫРУ» (Ойынға қатысушы екі топ өздерін таныстырады.)

5 слайд

Ойынға 2 топ қатысады. «ТМХ 199-4 қаз» тобы «ТОП 199-5 қаз» тобы 1. «ТАНЫСТЫРУ» (Ойынға қатысушы екі топ өздерін таныстырады.)

2. «ШАМДЫ ЖАҚ!» (баспалдаққа шығу әдісі);

6 слайд
2. «ШАМДЫ ЖАҚ!» (баспалдаққа шығу әдісі);

6 слайд

2. «ШАМДЫ ЖАҚ!» (баспалдаққа шығу әдісі);

3. «ОЙҒА ШАБУЫЛ!» (СҰРАҚ-ЖАУАП)

7 слайд
3. «ОЙҒА ШАБУЫЛ!» (СҰРАҚ-ЖАУАП)

7 слайд

3. «ОЙҒА ШАБУЫЛ!» (СҰРАҚ-ЖАУАП)

III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық сұрақтар) 1 . Көктайғақта жолға неге құм себеді? 2. Су мен күнбағыс майы неге араласпайды

8 слайд
III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық сұрақтар) 1 . Көктайғақта жолға неге құм себеді? 2. Су мен күнбағыс майы неге араласпайды? 3. Электр шамының сымы неден жасалған 4. Дене пішінінің, V көлемінің өзгеруі. 5. Тұзды суда жұмыртқа бата ма? 6. 1 кг темірдің массасы қыста ауыр ма, әлде жазда ауыр ма? 7. Электр заряды жоқ бөлшек. 8. Толы шәйнектегі су, орта шәйнектегі суға қарағанда ақырын суыиды ма?  9. Келвин шкаласында судың қайнау температурасы? 10. Келвин шкаласында  судың қату температурасы 11. Темірқазық жұлдызын басқаша қалай атайды? 12. Физика не туралы ғылым? 13. Радионың атасы 14. Жазуға болатын химиялық элемент?

8 слайд

III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық сұрақтар) 1 . Көктайғақта жолға неге құм себеді? 2. Су мен күнбағыс майы неге араласпайды? 3. Электр шамының сымы неден жасалған 4. Дене пішінінің, V көлемінің өзгеруі. 5. Тұзды суда жұмыртқа бата ма? 6. 1 кг темірдің массасы қыста ауыр ма, әлде жазда ауыр ма? 7. Электр заряды жоқ бөлшек. 8. Толы шәйнектегі су, орта шәйнектегі суға қарағанда ақырын суыиды ма?  9. Келвин шкаласында судың қайнау температурасы? 10. Келвин шкаласында  судың қату температурасы 11. Темірқазық жұлдызын басқаша қалай атайды? 12. Физика не туралы ғылым? 13. Радионың атасы 14. Жазуға болатын химиялық элемент?

III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық сұрақтар) 1. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? 2. Елеуішпен су әкелуге бола ма? 3. Е

9 слайд
III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық сұрақтар) 1. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? 2. Елеуішпен су әкелуге бола ма? 3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? 4. Неліктен су отты сөндіреді? 5. Дайындауға болады бірақ жеуге болмайды? 6. Ыстық суда қандай стақан тез жарылып сынады? 7. Ньютонның заңын ашуына себеп болған не? 8. Кім барлық тілде сөйлейді? 9. Ашық ыдыстағы су неге азаяды? 10. Қандай ыдыстарға су құйылмайды? 11. Көзіңмен көресің бірақ қолмен ұстай алмайсың? 12. Жерден көтеру оңай бірақ лақтыру қиын? 13. Теңізде қандай тастар болмайды? 14. Македонский заманындағы уақыт көрсеткіші немесе өлшеуіші болған не?

9 слайд

III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық сұрақтар) 1. Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? 2. Елеуішпен су әкелуге бола ма? 3. Егер стакандағы судың бәрін ішіп қойса не қалады? 4. Неліктен су отты сөндіреді? 5. Дайындауға болады бірақ жеуге болмайды? 6. Ыстық суда қандай стақан тез жарылып сынады? 7. Ньютонның заңын ашуына себеп болған не? 8. Кім барлық тілде сөйлейді? 9. Ашық ыдыстағы су неге азаяды? 10. Қандай ыдыстарға су құйылмайды? 11. Көзіңмен көресің бірақ қолмен ұстай алмайсың? 12. Жерден көтеру оңай бірақ лақтыру қиын? 13. Теңізде қандай тастар болмайды? 14. Македонский заманындағы уақыт көрсеткіші немесе өлшеуіші болған не?

4.«ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық эксперименттік тапсырма)

10 слайд
4.«ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық эксперименттік тапсырма)

10 слайд

4.«ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық эксперименттік тапсырма)

1.Тәрелкеге суды құйып, ішіне тиын тастап, кейін сол тиынды қолымызды су қылмай, тиынды құрғақ күйінде алу керек? Ол үшін бір

11 слайд
1.Тәрелкеге суды құйып, ішіне тиын тастап, кейін сол тиынды қолымызды су қылмай, тиынды құрғақ күйінде алу керек? Ол үшін бір стакан алып, стакан ішіне қағазды жандырып стакан қызғанда тәрелкеге стаканды төңкеріп қоямыз. Сонда стакан тәрелкедегі барлық суды өзінің ішіне тартып, толтырып алады, су стаканның ішіне жиналып тәрелкедегі тиында құрғайды, қолымызды суға батырмай тәрелкеден тиынды ала аламыз. Бұл тәжірибеден қандай құбылысты байқаймыз.

11 слайд

1.Тәрелкеге суды құйып, ішіне тиын тастап, кейін сол тиынды қолымызды су қылмай, тиынды құрғақ күйінде алу керек? Ол үшін бір стакан алып, стакан ішіне қағазды жандырып стакан қызғанда тәрелкеге стаканды төңкеріп қоямыз. Сонда стакан тәрелкедегі барлық суды өзінің ішіне тартып, толтырып алады, су стаканның ішіне жиналып тәрелкедегі тиында құрғайды, қолымызды суға батырмай тәрелкеден тиынды ала аламыз. Бұл тәжірибеден қандай құбылысты байқаймыз.

2. Судың бетіне шамды қалай жағуға болады? Шам соңына дейін жанады неге? Суға шамды тастап көрейік. Ол көлденең күйге түсіп, су

12 слайд
2. Судың бетіне шамды қалай жағуға болады? Шам соңына дейін жанады неге? Суға шамды тастап көрейік. Ол көлденең күйге түсіп, суда қалқиды. Бұл күйде шамды жаға алмаймыз. Ал егер шамның төменгі бөлігін шегемен  қағып қоятын болсақ, онда жағдай басқаша болады. Шегені күшпен қаға алмаймыз, сондықтан шегені қыздырып қағатын болсақ, онда ол оңай қағылады. Шамның басының кішкентай бөлігі ғана  су бетінде  қалқитындай етіп, шегені таңдаймыз. Шамды жақ, ол соңына дейін жанады. Неге?

12 слайд

2. Судың бетіне шамды қалай жағуға болады? Шам соңына дейін жанады неге? Суға шамды тастап көрейік. Ол көлденең күйге түсіп, суда қалқиды. Бұл күйде шамды жаға алмаймыз. Ал егер шамның төменгі бөлігін шегемен  қағып қоятын болсақ, онда жағдай басқаша болады. Шегені күшпен қаға алмаймыз, сондықтан шегені қыздырып қағатын болсақ, онда ол оңай қағылады. Шамның басының кішкентай бөлігі ғана  су бетінде  қалқитындай етіп, шегені таңдаймыз. Шамды жақ, ол соңына дейін жанады. Неге?

5. «КІМ ТАПҚЫР!» (көрермендермен ойын);

13 слайд
5. «КІМ ТАПҚЫР!» (көрермендермен ойын);

13 слайд

5. «КІМ ТАПҚЫР!» (көрермендермен ойын);

5. «КІМ ТАПҚЫР!» Көрермендермен ойын 1. Қазақтар шайды неге кесемен ішеді неге стаканмен ішпейді? 2. Жаңа піскен ыстық нан к

14 слайд
5. «КІМ ТАПҚЫР!» Көрермендермен ойын 1. Қазақтар шайды неге кесемен ішеді неге стаканмен ішпейді? 2. Жаңа піскен ыстық нан кепкен наннан неге ауыр? 3. Неге құмды жерде күні ыстық, түні суық болады? 4. Атпен жүйтки шапқанда ат үстіндегі адам неге горизанталь еңкейеді? 5. Кәдімгі ақ қағаз, өлшемдері барлық жағынан бірдей. Егер екеуін жерге бір мезетте тастайтын болсақ, онда екеуінің жерге бірдей түсетінін байқаймыз. Сіздерге сұрақ қағаздың бірі екіншісіне қарағанда жерге жылдам, әрі тез түсе алады ма?

14 слайд

5. «КІМ ТАПҚЫР!» Көрермендермен ойын 1. Қазақтар шайды неге кесемен ішеді неге стаканмен ішпейді? 2. Жаңа піскен ыстық нан кепкен наннан неге ауыр? 3. Неге құмды жерде күні ыстық, түні суық болады? 4. Атпен жүйтки шапқанда ат үстіндегі адам неге горизанталь еңкейеді? 5. Кәдімгі ақ қағаз, өлшемдері барлық жағынан бірдей. Егер екеуін жерге бір мезетте тастайтын болсақ, онда екеуінің жерге бірдей түсетінін байқаймыз. Сіздерге сұрақ қағаздың бірі екіншісіне қарағанда жерге жылдам, әрі тез түсе алады ма?

6. «БҰЛ ҚАЛАЙ?» ( схема бойынша есептер)

15 слайд
6. «БҰЛ ҚАЛАЙ?» ( схема бойынша есептер)

15 слайд

6. «БҰЛ ҚАЛАЙ?» ( схема бойынша есептер)

( М.В.Ломоносов)

16 слайд
( М.В.Ломоносов)

16 слайд

( М.В.Ломоносов)

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

Кедергілері 3 Ом болатын 4 өткізгішті схемаға сәйкес жалпы кедергісін анықтаңдар? s t  s t t х х    0

19 слайд
Кедергілері 3 Ом болатын 4 өткізгішті схемаға сәйкес жалпы кедергісін анықтаңдар? s t  s t t х х    0

19 слайд

Кедергілері 3 Ом болатын 4 өткізгішті схемаға сәйкес жалпы кедергісін анықтаңдар? s t  s t t х х    0

Кедергілері 3 Ом болатын 4 өткізгішті схемаға сәйкес жалпы кедергісін анықтаңдар? s t  s t t х х    0

20 слайд
Кедергілері 3 Ом болатын 4 өткізгішті схемаға сәйкес жалпы кедергісін анықтаңдар? s t  s t t х х    0

20 слайд

Кедергілері 3 Ом болатын 4 өткізгішті схемаға сәйкес жалпы кедергісін анықтаңдар? s t  s t t х х    0

Берілген тізбек бойынша схемасын сыз (Блез Паскаль)

21 слайд
Берілген тізбек бойынша схемасын сыз (Блез Паскаль)

21 слайд

Берілген тізбек бойынша схемасын сыз (Блез Паскаль)

Берілген тізбек бойынша схемасын сыз

22 слайд
Берілген тізбек бойынша схемасын сыз

22 слайд

Берілген тізбек бойынша схемасын сыз

23 слайд

23 слайд

Сұлбаға қарап тізбекті құрыңыздар s t  s t

24 слайд
Сұлбаға қарап тізбекті құрыңыздар s t  s t

24 слайд

Сұлбаға қарап тізбекті құрыңыздар s t  s t

Олар жайлы төреші, Көрермендер өздерің. Ақ – қарасын айырып, Куә болды көздерің. Көңіл бөліп бұл кешке, Келгендеріңізге көп

25 слайд
   Олар жайлы төреші, Көрермендер өздерің. Ақ – қарасын айырып, Куә болды көздерің. Көңіл бөліп бұл кешке, Келгендеріңізге көп рахмет!

25 слайд

   Олар жайлы төреші, Көрермендер өздерің. Ақ – қарасын айырып, Куә болды көздерің. Көңіл бөліп бұл кешке, Келгендеріңізге көп рахмет!

Назар аударғандарыңыз үшін рахмет.

26 слайд
Назар аударғандарыңыз үшін рахмет.

26 слайд

Назар аударғандарыңыз үшін рахмет.