Материалдар / Формула. Формула арқылы есептеу. 5-сынып қмж
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Формула. Формула арқылы есептеу. 5-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныптағы формула тақырыбына қмж-ға арналып жасалған слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
1491
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Талғар ауданы , Ақдала ауылы №44 мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектеп Сабақ тақырыбы:

1 слайд
Талғар ауданы , Ақдала ауылы №44 мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектеп Сабақ тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Математика пәні мұғалімі: Жақыпбай Альвина Бексерікқызы Математика 5-сынып

1 слайд

Талғар ауданы , Ақдала ауылы №44 мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар жалпы білім беретін орта мектеп Сабақ тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Математика пәні мұғалімі: Жақыпбай Альвина Бексерікқызы Математика 5-сынып

5.5.1.1 Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару; 5.5.1.8 Әріпті өрнектерді құру және ол

2 слайд
5.5.1.1 Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару; 5.5.1.8 Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану; Оқу мақсаттары: Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолданады, мәтінді есептерді шығарады. Оқушылардың басым бөлігі: Әріпті өрнектерді құрады және оларды есептер шығаруда қолданады. Кейбір оқушылар: Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолданады. Бағалау критерийлері: -Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алуы; -Әріпті өрнектерді құруы және оларды есептер шығаруда қолдана алуы; -Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдана алуы.

2 слайд

5.5.1.1 Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару; 5.5.1.8 Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану; Оқу мақсаттары: Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолданады, мәтінді есептерді шығарады. Оқушылардың басым бөлігі: Әріпті өрнектерді құрады және оларды есептер шығаруда қолданады. Кейбір оқушылар: Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолданады. Бағалау критерийлері: -Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алуы; -Әріпті өрнектерді құруы және оларды есептер шығаруда қолдана алуы; -Мәтінді есептерді шығару үшін формулаларды қолдана алуы.

Тілдік мақсаттар: Оқытудың тілдік мақсаты :Оқушылар:ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткі

3 слайд
Тілдік мақсаттар: Оқытудың тілдік мақсаты :Оқушылар:ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Натурал сан, арифметикалық амалдар, әріпті өрнек, формула. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер : әріпті өрнектің мәнін табу үшін ... керек; Құндылықтарды дарыту: Оқушылар: Ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды; Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға, тапсырманы өзі орындауға дағдыланады. Пәнаралық байланыстар: Информатика АКТ қолдану дағдылары:Интербелсенді тақта, интернет желісі Бастапқы білім:  Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу.

3 слайд

Тілдік мақсаттар: Оқытудың тілдік мақсаты :Оқушылар:ережелерді тұжырымдай алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Натурал сан, арифметикалық амалдар, әріпті өрнек, формула. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер : әріпті өрнектің мәнін табу үшін ... керек; Құндылықтарды дарыту: Оқушылар: Ынтымақтастық ортада жұмыс жасайды; Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға, тапсырманы өзі орындауға дағдыланады. Пәнаралық байланыстар: Информатика АКТ қолдану дағдылары:Интербелсенді тақта, интернет желісі Бастапқы білім:  Теңдеу. Теңдеудің түбірі. Теңдеуді шешу.

Сабақтың басы 1.«Санамақ» әдісі бойынша оқушыларды төрт топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру. БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ ТОП БА

4 слайд
Сабақтың басы 1.«Санамақ» әдісі бойынша оқушыларды төрт топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру. БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ ТОП БАСШЫ ...................................... БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ ЖАЛПЫ ҰПАЙ Дұрыс, толық жауап берсе – 3 ұпай 18-20 Жартылай орындаса – 2 ұпай 15-17 Қате орындаса - 1 ұпай 10-14 4-9 Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген тапсырманы топ басшылар арқылы тексеру. «Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалау. Топбасшы бағалау парағына ұпайларын қойып отырады. Ұйымдастыру кезеңі: 2. «Ширату жаттығулары» 1.Үшбұрыштың үш қабырғасы белгілі болса периметрін қалай табамыз? 2. Шаршы деп қандай фигураны айтады? 3. Шаршының периметрі мен ауданын қалай табамыз? 4. Тік төртбұрыштың периметрінің формуласы қандай? 5. Тік төртбұрыштың ауданының формуласы қандай? р\СОқушының аты -жөні Ширату жаттығулар ы Жаңа сабаққа шолу (Джиксо әдісі) Ойлан. Жұптас. Бөліс Жеке ойлау уақыты Кестені толтыр Ұпай 1               2              

4 слайд

Сабақтың басы 1.«Санамақ» әдісі бойынша оқушыларды төрт топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру. БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ ТОП БАСШЫ ...................................... БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ ЖАЛПЫ ҰПАЙ Дұрыс, толық жауап берсе – 3 ұпай 18-20 Жартылай орындаса – 2 ұпай 15-17 Қате орындаса - 1 ұпай 10-14 4-9 Үй тапсырмасын тексеру Үйге берілген тапсырманы топ басшылар арқылы тексеру. «Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалау. Топбасшы бағалау парағына ұпайларын қойып отырады. Ұйымдастыру кезеңі: 2. «Ширату жаттығулары» 1.Үшбұрыштың үш қабырғасы белгілі болса периметрін қалай табамыз? 2. Шаршы деп қандай фигураны айтады? 3. Шаршының периметрі мен ауданын қалай табамыз? 4. Тік төртбұрыштың периметрінің формуласы қандай? 5. Тік төртбұрыштың ауданының формуласы қандай? р\СОқушының аты -жөні Ширату жаттығулар ы Жаңа сабаққа шолу (Джиксо әдісі) Ойлан. Жұптас. Бөліс Жеке ойлау уақыты Кестені толтыр Ұпай 1               2              

Жаңа сабаққа шолу. «Ойлан.Жұптас. Бөліс» әдісі  № 1 Тік төртбұрыштың ұзындығы 5 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың периметрін та

5 слайд
Жаңа сабаққа шолу. «Ойлан.Жұптас. Бөліс» әдісі  № 1 Тік төртбұрыштың ұзындығы 5 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап. № 2 Тік төртбұрыштың ұзындығы 4 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың ауданын тап.   № 3 Заттың бағасы 50 тг заттан 30 қарындаш сатып алса. Заттың құны неше теңге болды? № 4 Тiк бұрышты параллелепипедтiң ұзындығы 10 см, енi 7 см және биiктiгi 5 см. Көлемiн табыңдар. Сабақтың ортасы «Джиксо әдісі» Қол шапалақтау арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

5 слайд

Жаңа сабаққа шолу. «Ойлан.Жұптас. Бөліс» әдісі  № 1 Тік төртбұрыштың ұзындығы 5 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап. № 2 Тік төртбұрыштың ұзындығы 4 см, ені 3 см. Тік төртбұрыштың ауданын тап.   № 3 Заттың бағасы 50 тг заттан 30 қарындаш сатып алса. Заттың құны неше теңге болды? № 4 Тiк бұрышты параллелепипедтiң ұзындығы 10 см, енi 7 см және биiктiгi 5 см. Көлемiн табыңдар. Сабақтың ортасы «Джиксо әдісі» Қол шапалақтау арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Деңгейлік тапсырмалар:(жеке жұмыс) «Жеке ойлау уақыты» әдісі ІІІ деңгей тапсырмалары І деңгей тапсырмалары 1.ABCD тік төртбұ

6 слайд
Деңгейлік тапсырмалар:(жеке жұмыс) «Жеке ойлау уақыты» әдісі ІІІ деңгей тапсырмалары І деңгей тапсырмалары 1.ABCD тік төртбұрышының ұзындығы а см, ені одан 3 есе кем. Тік төртбұрышының периметрін табыңдар. Мұндағы а = 18. Дескриптор: 2.а-ның орнына берілген санды қояды. (1 балл) 3.Енін тауып алады. (1 балл) 4.Тік төртбұрыштың периметрін табады. (2 балл)   2. Бөлменің көлемі V м 3 , биіктігі 3 см. Бөлменің еденінің ауданын табыңдар. Мұндағы V = 120. Дескриптор: 5.Көлемі белгілі орнына қояды. (1 балл) 6.Ауданын табады. (2 балл) 1.Тік төртбұрышының периметрі р см. Оның ұзындығы а см. Тік төртбұрышының енін табыңдар. Мұндағы р = 28, а = 8. Дескриптор: 2.Периметр мен ұзындығын орнына қояды. (1 балл) 3.Формула арқылы енін табады. (2 балл) Жауабы : 6 см. 2. Суреттегі квадраттың қабырғасы 6 см. АВС үшбұрышының ауданын табыңдар. Дескриптор: 1. Квадраттың формуласын еске түсіреді. (1 балл) 2. Формула арқылы ауданын табады. (2 балл) Жауабы : 18 см 2 Сағат 14-те аялдамадан 60 км/сағ жылдамдықпен автобус шықты.1сағат өткен соң оның соңынан 90 км/сағ жылдамдықпен жеңіл машина шықты. Жеңіл машина автобусты сағат нешеде қуып жетеді. Дескриптор: 1. S = vt, формуласын еске түсіреді. (1 балл) 2.Теңдеуін құрады. (1 балл) 3.Неше уақытта қуып жеткенін табады. (2 балл) Жауабы : 17 00 -де

6 слайд

Деңгейлік тапсырмалар:(жеке жұмыс) «Жеке ойлау уақыты» әдісі ІІІ деңгей тапсырмалары І деңгей тапсырмалары 1.ABCD тік төртбұрышының ұзындығы а см, ені одан 3 есе кем. Тік төртбұрышының периметрін табыңдар. Мұндағы а = 18. Дескриптор: 2.а-ның орнына берілген санды қояды. (1 балл) 3.Енін тауып алады. (1 балл) 4.Тік төртбұрыштың периметрін табады. (2 балл)   2. Бөлменің көлемі V м 3 , биіктігі 3 см. Бөлменің еденінің ауданын табыңдар. Мұндағы V = 120. Дескриптор: 5.Көлемі белгілі орнына қояды. (1 балл) 6.Ауданын табады. (2 балл) 1.Тік төртбұрышының периметрі р см. Оның ұзындығы а см. Тік төртбұрышының енін табыңдар. Мұндағы р = 28, а = 8. Дескриптор: 2.Периметр мен ұзындығын орнына қояды. (1 балл) 3.Формула арқылы енін табады. (2 балл) Жауабы : 6 см. 2. Суреттегі квадраттың қабырғасы 6 см. АВС үшбұрышының ауданын табыңдар. Дескриптор: 1. Квадраттың формуласын еске түсіреді. (1 балл) 2. Формула арқылы ауданын табады. (2 балл) Жауабы : 18 см 2 Сағат 14-те аялдамадан 60 км/сағ жылдамдықпен автобус шықты.1сағат өткен соң оның соңынан 90 км/сағ жылдамдықпен жеңіл машина шықты. Жеңіл машина автобусты сағат нешеде қуып жетеді. Дескриптор: 1. S = vt, формуласын еске түсіреді. (1 балл) 2.Теңдеуін құрады. (1 балл) 3.Неше уақытта қуып жеткенін табады. (2 балл) Жауабы : 17 00 -де

Жұптық жұмыс «Кестені толтыр » ойыны Мына өрнектерді өз бағандарына жазыңдар. Сонда математикалық сөз шығады. Үшб

7 слайд
Жұптық жұмыс «Кестені толтыр » ойыны Мына өрнектерді өз бағандарына жазыңдар. Сонда математикалық сөз шығады. Үшбұрыштың периметрі Квадраттың ауданы Жолдың формуласы Тік төртбұрыттың периметрі Тіктөртбұрышты параллелепипедтің көлемі Тіктөртбұрышт ың ауданы            

7 слайд

Жұптық жұмыс «Кестені толтыр » ойыны Мына өрнектерді өз бағандарына жазыңдар. Сонда математикалық сөз шығады. Үшбұрыштың периметрі Квадраттың ауданы Жолдың формуласы Тік төртбұрыттың периметрі Тіктөртбұрышты параллелепипедтің көлемі Тіктөртбұрышт ың ауданы            

Бекіту кезеңі: Рефлекция Сабақтың соңы Үйге тапсырма: Оқулықтағы № 136 есеп 59-бет

8 слайд
Бекіту кезеңі: Рефлекция Сабақтың соңы Үйге тапсырма: Оқулықтағы № 136 есеп 59-бет

8 слайд

Бекіту кезеңі: Рефлекция Сабақтың соңы Үйге тапсырма: Оқулықтағы № 136 есеп 59-бет

Назарларыңызға рахмет!!!

9 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

9 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!