Материалдар / Ғасырдың ұлы туындысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғасырдың ұлы туындысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғасырдың ұлы туындысы, 11-сынып, перезентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2023
333
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: «Ғасырдың ұлы туындысы»

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Ғасырдың ұлы туындысы»

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Ғасырдың ұлы туындысы»

Сабақтың мақсаты: - таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрыл

2 слайд
Сабақтың мақсаты: - таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

2 слайд

Сабақтың мақсаты: - таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

A) Мәтіннен термин сөздерді теріп жазып, сөздіктің көмегімен мағынасын түсіндіріндер. Ә) Мәтінде не туралы айтылғанын аннотаци

3 слайд
A) Мәтіннен термин сөздерді теріп жазып, сөздіктің көмегімен мағынасын түсіндіріндер. Ә) Мәтінде не туралы айтылғанын аннотация түрінде жинақтап жазындар. Мәтінді оқып, тірек сөздерді теріп жазындар. Тірек сөздерге сүйене отырып, мәтіндімазмұнына қарай екі бөлікке бөліндер. Әр бөлікке ат қойындар.

3 слайд

A) Мәтіннен термин сөздерді теріп жазып, сөздіктің көмегімен мағынасын түсіндіріндер. Ә) Мәтінде не туралы айтылғанын аннотация түрінде жинақтап жазындар. Мәтінді оқып, тірек сөздерді теріп жазындар. Тірек сөздерге сүйене отырып, мәтіндімазмұнына қарай екі бөлікке бөліндер. Әр бөлікке ат қойындар.

Мәтіннің қандай стильде жазылғанын анықтаңыз. Басты белгілерін ажыратыңыз.  Қазіргі күнгі экологиялық проблемалардың бірі -

4 слайд
Мәтіннің қандай стильде жазылғанын анықтаңыз. Басты белгілерін ажыратыңыз.  Қазіргі күнгі экологиялық проблемалардың бірі - қышқыл жаңбырлар. Жаңбыр суы ең таза су болуы керек, бірақ олай емес. Атмосфера құрамына енген өндіріс қалдықтары - күкірт диоксиді мен азот оксидтері атмосфераға еніп, ондағы ылғалмен әрекеттесіп, күкірт және азот қышқылдары түзіледі. Нәтижесінде жерге жауатын қар мен жаңбыр қышқылданады. Қышқыл жаңбыр деген түсінік осыдан 120 жылдан аса уақыт бұрын қолданыла бастаған, бұл сөзді ең алғаш рет Британ зерттеушісі Роберт Смит 1872 жылы ендіріпті. Өкінішке орай, біздің республикамызда жаңбыр құрамын зерттеуге бағытталған ғылыми жұмыстар жоқ.

4 слайд

Мәтіннің қандай стильде жазылғанын анықтаңыз. Басты белгілерін ажыратыңыз.  Қазіргі күнгі экологиялық проблемалардың бірі - қышқыл жаңбырлар. Жаңбыр суы ең таза су болуы керек, бірақ олай емес. Атмосфера құрамына енген өндіріс қалдықтары - күкірт диоксиді мен азот оксидтері атмосфераға еніп, ондағы ылғалмен әрекеттесіп, күкірт және азот қышқылдары түзіледі. Нәтижесінде жерге жауатын қар мен жаңбыр қышқылданады. Қышқыл жаңбыр деген түсінік осыдан 120 жылдан аса уақыт бұрын қолданыла бастаған, бұл сөзді ең алғаш рет Британ зерттеушісі Роберт Смит 1872 жылы ендіріпті. Өкінішке орай, біздің республикамызда жаңбыр құрамын зерттеуге бағытталған ғылыми жұмыстар жоқ.

Өзіңізге таныс тақырыпқа байланысты бірнеше затқа, құбылысқа анықтама беріңіз.  Мысалы: 1. Түтін мен тұманның қосындысы смо

5 слайд
Өзіңізге таныс тақырыпқа байланысты бірнеше затқа, құбылысқа анықтама беріңіз.  Мысалы: 1. Түтін мен тұманның қосындысы смог деп аталады. Фотосинтез дегеніміз - өсімдіктердің қоректенуінің негізгі әдісі.  Бірінші жағдайда: көмекші етістік «де», көсемше (-ып,-іп,-п);  Екінші жағдайда: көмекші етістік «де», есімше (-ген), жіктік жалғау (-іміз).

5 слайд

Өзіңізге таныс тақырыпқа байланысты бірнеше затқа, құбылысқа анықтама беріңіз.  Мысалы: 1. Түтін мен тұманның қосындысы смог деп аталады. Фотосинтез дегеніміз - өсімдіктердің қоректенуінің негізгі әдісі.  Бірінші жағдайда: көмекші етістік «де», көсемше (-ып,-іп,-п);  Екінші жағдайда: көмекші етістік «де», есімше (-ген), жіктік жалғау (-іміз).

Грамматикалық материалда берілген теориялық мәліметтерді кестедегі бос орындарды толтыру арқылы толықтырыңдар.

6 слайд
Грамматикалық материалда берілген теориялық мәліметтерді кестедегі бос орындарды толтыру арқылы толықтырыңдар.

6 слайд

Грамматикалық материалда берілген теориялық мәліметтерді кестедегі бос орындарды толтыру арқылы толықтырыңдар.

 Тайғақта Абай соңғы күндері мызғуды қойып, қажылық туралы көп кітаптарды оқып ізденіп жатты. Себебі әкесі Құнанбай қажылыққ

7 слайд
 Тайғақта Абай соңғы күндері мызғуды қойып, қажылық туралы көп кітаптарды оқып ізденіп жатты. Себебі әкесі Құнанбай қажылыққа кеткелі жатқан еді. Құнанбай ақшадан уайым болмасын деп қайта қайта мал сатқызады. Сапарға шығатын кез келеді. Құнанбай өзімен бірге Ызғұттыны ертіп кетпек. Оларды Семейге дейін шығарып салуға Ұлжан, Абай, мәкіш Абайдың апасы қосыла жолға шығады. Мәкіш жол бойы жылау үстінде келеді. Абай оның жылауын тоқтатып, Топайкөкті айта түседі. Мәкіш Тоғжан жайлы бірер сөз қозғап қояды. Біршама жол жүрген соң қоштасар сәт келеді. Абай оқып жиған тергенін қағазға түсірген екен. Соны ы зғұттыға береді. Ұлжандар жыласып, қайырласады. Құнанбайлар көзден таса болғанша жұрт көз алмай тұрысты. Сосын жайлап артқа қайта кетті.

7 слайд

 Тайғақта Абай соңғы күндері мызғуды қойып, қажылық туралы көп кітаптарды оқып ізденіп жатты. Себебі әкесі Құнанбай қажылыққа кеткелі жатқан еді. Құнанбай ақшадан уайым болмасын деп қайта қайта мал сатқызады. Сапарға шығатын кез келеді. Құнанбай өзімен бірге Ызғұттыны ертіп кетпек. Оларды Семейге дейін шығарып салуға Ұлжан, Абай, мәкіш Абайдың апасы қосыла жолға шығады. Мәкіш жол бойы жылау үстінде келеді. Абай оның жылауын тоқтатып, Топайкөкті айта түседі. Мәкіш Тоғжан жайлы бірер сөз қозғап қояды. Біршама жол жүрген соң қоштасар сәт келеді. Абай оқып жиған тергенін қағазға түсірген екен. Соны ы зғұттыға береді. Ұлжандар жыласып, қайырласады. Құнанбайлар көзден таса болғанша жұрт көз алмай тұрысты. Сосын жайлап артқа қайта кетті.

Тайғақта Абай соңғы күндері мызғуды қойып, қажылық туралы көп кітаптарды оқып, ізденіп жатты. Себебі, әкесі Құнанбай қажылыққа

8 слайд
Тайғақта Абай соңғы күндері мызғуды қойып, қажылық туралы көп кітаптарды оқып, ізденіп жатты. Себебі, әкесі Құнанбай қажылыққа кеткелі жатқан еді. Құнанбай ақшадан уайым болмасын деп қайта - қайта мал сатқызады. Сапарға шығатын кез келеді. Құнанбай өзімен бірге Ызғұттыны ертіп кетпек. Оларды Семейге дейін шығарып салуға Ұлжан, Абай, Мәкіш (Абайдың апасы) қосыла жолға шығады. Мәкіш жол бойы жылау үстінде келеді. Абай оның жылауын тоқтатып, Топайкөкті айта түседі. Мәкіш Тоғжан жайлы бірер сөз қозғап қояды. Біршама жол жүрген соң қоштасар сәт келеді. Абай оқып, жиған - тергенін қағазға түсірген екен. Соны Ызғұттыға береді. Ұлжандар жыласып, қайырласады. Құнанбайлар көзден таса болғанша жұрт көз алмай тұрысты. Сосын жайлап артқа қайта кетті.

8 слайд

Тайғақта Абай соңғы күндері мызғуды қойып, қажылық туралы көп кітаптарды оқып, ізденіп жатты. Себебі, әкесі Құнанбай қажылыққа кеткелі жатқан еді. Құнанбай ақшадан уайым болмасын деп қайта - қайта мал сатқызады. Сапарға шығатын кез келеді. Құнанбай өзімен бірге Ызғұттыны ертіп кетпек. Оларды Семейге дейін шығарып салуға Ұлжан, Абай, Мәкіш (Абайдың апасы) қосыла жолға шығады. Мәкіш жол бойы жылау үстінде келеді. Абай оның жылауын тоқтатып, Топайкөкті айта түседі. Мәкіш Тоғжан жайлы бірер сөз қозғап қояды. Біршама жол жүрген соң қоштасар сәт келеді. Абай оқып, жиған - тергенін қағазға түсірген екен. Соны Ызғұттыға береді. Ұлжандар жыласып, қайырласады. Құнанбайлар көзден таса болғанша жұрт көз алмай тұрысты. Сосын жайлап артқа қайта кетті.