Материалдар / Ғылым мен техникада практикалық есептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғылым мен техникада практикалық есептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
физика пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2019
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
C абақтың тақырыбы : Ғылым мен тех никада практикалықесептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану. Мақсаты : Тәуелсіз Мемл

1 слайд
C абақтың тақырыбы : Ғылым мен тех никада практикалықесептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану. Мақсаты : Тәуелсіз Мемлекеттер Достығының ғарыш игерудегі жетістіктері жайлы мағлұмат беру;Сақталу заңдарын ғылым мен техникада және формулаларды есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

1 слайд

C абақтың тақырыбы : Ғылым мен тех никада практикалықесептерді шығаруда сақталу заңдарын қолдану. Мақсаты : Тәуелсіз Мемлекеттер Достығының ғарыш игерудегі жетістіктері жайлы мағлұмат беру;Сақталу заңдарын ғылым мен техникада және формулаларды есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

 Күтілетін нәтиже: Тәуелсіз Мемлекеттер Достығының ғарыш игерудегі жетістіктері жайлы мағлұмат алады. Сақталу заңдарын ғы

2 слайд
 Күтілетін нәтиже: Тәуелсіз Мемлекеттер Достығының ғарыш игерудегі жетістіктері жайлы мағлұмат алады. Сақталу заңдарын ғылым мен техникада және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді.

2 слайд

 Күтілетін нәтиже: Тәуелсіз Мемлекеттер Достығының ғарыш игерудегі жетістіктері жайлы мағлұмат алады. Сақталу заңдарын ғылым мен техникада және формулаларын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді.

 Негізгі идеялар: Сақталу қасиетіне ие болатын екі физикалық шама бар 1)импульс 2)энергия  Импульстің сақталу заңы:

3 слайд
 Негізгі идеялар: Сақталу қасиетіне ие болатын екі физикалық шама бар 1)импульс 2)энергия  Импульстің сақталу заңы:тұйық жүйедегі өзара әрекеттесетін денелердің импульстерінің қосындысы өзгермейді  Энергияның сақталу заңы өзара ауырлық және серпімділік күштері арқылы әрекеттесетін денелердің тұйық жүйесінің толық механикалық энергиясы өзгермейді.

3 слайд

 Негізгі идеялар: Сақталу қасиетіне ие болатын екі физикалық шама бар 1)импульс 2)энергия  Импульстің сақталу заңы:тұйық жүйедегі өзара әрекеттесетін денелердің импульстерінің қосындысы өзгермейді  Энергияның сақталу заңы өзара ауырлық және серпімділік күштері арқылы әрекеттесетін денелердің тұйық жүйесінің толық механикалық энергиясы өзгермейді.

 ТМД жетістіктері: ең алғаш Жердің жасанды серігі; ғарышкердің ұшуы,ашық космосқа шығу,ең алғаш ғарышкер әйелдің ұшуы,қазак

4 слайд
 ТМД жетістіктері: ең алғаш Жердің жасанды серігі; ғарышкердің ұшуы,ашық космосқа шығу,ең алғаш ғарышкер әйелдің ұшуы,қазак ғарышкерлерінің ұшуы.  Бүкіл әлемдік тартылыс күші әрекетінен дененің дөңгелек орбита бойымен қозғалысы жүзеге асатын жылдамдық бірінші ғарыштық жылдамдық деп аталады.   Параболалық траекторияға сәйкес келетін жылдамдық екініші ғарыштық жылдамдық деп аталады.

4 слайд

 ТМД жетістіктері: ең алғаш Жердің жасанды серігі; ғарышкердің ұшуы,ашық космосқа шығу,ең алғаш ғарышкер әйелдің ұшуы,қазак ғарышкерлерінің ұшуы.  Бүкіл әлемдік тартылыс күші әрекетінен дененің дөңгелек орбита бойымен қозғалысы жүзеге асатын жылдамдық бірінші ғарыштық жылдамдық деп аталады.   Параболалық траекторияға сәйкес келетін жылдамдық екініші ғарыштық жылдамдық деп аталады.

 I Ұйымдастыру кезеңі(2мин)  Сәлемдесу  Түгелдеу  Топқа бөлу  II Миға шабуыл сұрақтары (5мин)  Сақталу қасиетіне ие бо

5 слайд
 I Ұйымдастыру кезеңі(2мин)  Сәлемдесу  Түгелдеу  Топқа бөлу  II Миға шабуыл сұрақтары (5мин)  Сақталу қасиетіне ие болатын физикалық шамалар.  Импульстің сақталу заңы  Энергияның сақталу заңы  Ғарышты жылдамдықтар туралы мағлұмат  Сендер білесіңдер ме?  ТМД жетістіктері  III топтық жұмыс (5мин)  импульстің сақталу заңы  энергияның сақталу заңы  жердің жасанды серіктері

5 слайд

 I Ұйымдастыру кезеңі(2мин)  Сәлемдесу  Түгелдеу  Топқа бөлу  II Миға шабуыл сұрақтары (5мин)  Сақталу қасиетіне ие болатын физикалық шамалар.  Импульстің сақталу заңы  Энергияның сақталу заңы  Ғарышты жылдамдықтар туралы мағлұмат  Сендер білесіңдер ме?  ТМД жетістіктері  III топтық жұмыс (5мин)  импульстің сақталу заңы  энергияның сақталу заңы  жердің жасанды серіктері

 Сәйкестендіруге арналған тест тапсырмалары:  Шамалар мен олардың өлшем бірліктерін сәйкестендіріңіздер  І топ 1)и

6 слайд
 Сәйкестендіруге арналған тест тапсырмалары:  Шамалар мен олардың өлшем бірліктерін сәйкестендіріңіздер  І топ 1)импульс м  2)масса Н  3)потенциалдық энергия кг м/с  4)радиус кг  5)күш Дж  II топ 1)кинетикалық энергия м  2)уақыт Н/м  3)биіктік Н м 2 /кг 2  4)серіппенің қатаңдығы Дж  5)гравитациялық тұрақты с  III топ 1)жұмыс м/с  2)дененің салмағы м  3)еркін түсу үдеуі Дж  4)серіппенің ұзаруы Н  5)жылдамдық м/с 2   

6 слайд

 Сәйкестендіруге арналған тест тапсырмалары:  Шамалар мен олардың өлшем бірліктерін сәйкестендіріңіздер  І топ 1)импульс м  2)масса Н  3)потенциалдық энергия кг м/с  4)радиус кг  5)күш Дж  II топ 1)кинетикалық энергия м  2)уақыт Н/м  3)биіктік Н м 2 /кг 2  4)серіппенің қатаңдығы Дж  5)гравитациялық тұрақты с  III топ 1)жұмыс м/с  2)дененің салмағы м  3)еркін түсу үдеуі Дж  4)серіппенің ұзаруы Н  5)жылдамдық м/с 2   

 V Жеке жұмыс Есеп шығару  І топ  Iдеңгей  5км/сағ жылдамдықпен жүгіріп келе жатқан массасы 55 кг адамның импульсі қан

7 слайд
 V Жеке жұмыс Есеп шығару  І топ  Iдеңгей  5км/сағ жылдамдықпен жүгіріп келе жатқан массасы 55 кг адамның импульсі қандай?  IІ деңгей  Массасы 45 кг бала 6 м/с жылдамдықпен жүгіріп келе жатып,2м/с жылдамдықпен келе жатқан массасы 90 кг арбаның үстіне қарғып мінді.Осыдан кейін арба қандай жылдамдықпен қозғалады?

7 слайд

 V Жеке жұмыс Есеп шығару  І топ  Iдеңгей  5км/сағ жылдамдықпен жүгіріп келе жатқан массасы 55 кг адамның импульсі қандай?  IІ деңгей  Массасы 45 кг бала 6 м/с жылдамдықпен жүгіріп келе жатып,2м/с жылдамдықпен келе жатқан массасы 90 кг арбаның үстіне қарғып мінді.Осыдан кейін арба қандай жылдамдықпен қозғалады?

ІІ топ  I деңгей  Массасы 50кг метеориттің 40км/с жылдамдықпен ұшқандағы кинетикалық энергиясын анықтаңдар  IІ деңге

8 слайд
ІІ топ  I деңгей  Массасы 50кг метеориттің 40км/с жылдамдықпен ұшқандағы кинетикалық энергиясын анықтаңдар  IІ деңгей  Садақтан вертикаль жоғары тартылған жебенің ең үлкен көтерілу биіктігін есептеңдер.Жебенің бастапқы жылдамдығы 45 м/с.Ауаның кедергісін ескермейміз

8 слайд

ІІ топ  I деңгей  Массасы 50кг метеориттің 40км/с жылдамдықпен ұшқандағы кинетикалық энергиясын анықтаңдар  IІ деңгей  Садақтан вертикаль жоғары тартылған жебенің ең үлкен көтерілу биіктігін есептеңдер.Жебенің бастапқы жылдамдығы 45 м/с.Ауаның кедергісін ескермейміз

 ІІІ топ  I деңгей  Алманың массасы 50г.Оны жер қандай күшпен тартады?  IІ деңгей Марстың массасы 6 10 23 кг,радиусы

9 слайд
 ІІІ топ  I деңгей  Алманың массасы 50г.Оны жер қандай күшпен тартады?  IІ деңгей Марстың массасы 6 10 23 кг,радиусы 3300км.Дененің Марс бетіндегі еркін түсу үдеуін есептеңдер.

9 слайд

 ІІІ топ  I деңгей  Алманың массасы 50г.Оны жер қандай күшпен тартады?  IІ деңгей Марстың массасы 6 10 23 кг,радиусы 3300км.Дененің Марс бетіндегі еркін түсу үдеуін есептеңдер.

 Қорытынды: Бүгінгі сабақта ең жиі кездескен физикалық шамаларды 3 тілде атаңдар.  VI Кері байланыс(білемін,білгім келеді,б

10 слайд
 Қорытынды: Бүгінгі сабақта ең жиі кездескен физикалық шамаларды 3 тілде атаңдар.  VI Кері байланыс(білемін,білгім келеді,білдім)  Үйге тапсырма: Қайталау  

10 слайд

 Қорытынды: Бүгінгі сабақта ең жиі кездескен физикалық шамаларды 3 тілде атаңдар.  VI Кері байланыс(білемін,білгім келеді,білдім)  Үйге тапсырма: Қайталау