Ғылыми жобаны жазу, оны рәсімдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғылыми жобаны жазу, оны рәсімдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеу жұмыстарына баланы бастауыш сыныптан бастап бағыттау өте маңызды. Шағын зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып, оқушылардың бойында өз -өзіне деген сенімділік, ізденушілік қасиеттері артады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бастауыш сынып мұғалімі: Кабдыляшимова Гаухар Саимбековна Тақырыбы: Ғылыми жоба: жазылу тәртібі мен рәсімделуі

#1 слайд
Бастауыш сынып мұғалімі: Кабдыляшимова Гаухар Саимбековна Тақырыбы: Ғылыми жоба: жазылу тәртібі мен рәсімделуі

1 слайд

Бастауыш сынып мұғалімі: Кабдыляшимова Гаухар Саимбековна Тақырыбы: Ғылыми жоба: жазылу тәртібі мен рәсімделуі

Жобаның түрлері

#2 слайд
Жобаның түрлері

2 слайд

Жобаның түрлері

Жобалардың жіктелуі:  Оқушылар санына байланысты жоба: жеке немесе топтық;  Оқу пәні мен мазмұнына байланысты: бірпәндік н

#3 слайд
Жобалардың жіктелуі:  Оқушылар санына байланысты жоба: жеке немесе топтық;  Оқу пәні мен мазмұнына байланысты: бірпәндік немесе пәнаралық;  Қатысушылар құрамына байланысты: әртүрлі жастағы және жастары бірдей оқушылардың болуы;  Ұйымдастырылу деңгейіне байланысты: мектепішілік, аудандық, қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық;  Мерзіміне байланысты: қысқа мерзімді (1 апта), орта мерзімді (1-4 апта), ұзақ мерзімді (4-аптадан 1 жылға дейін)

3 слайд

Жобалардың жіктелуі:  Оқушылар санына байланысты жоба: жеке немесе топтық;  Оқу пәні мен мазмұнына байланысты: бірпәндік немесе пәнаралық;  Қатысушылар құрамына байланысты: әртүрлі жастағы және жастары бірдей оқушылардың болуы;  Ұйымдастырылу деңгейіне байланысты: мектепішілік, аудандық, қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық;  Мерзіміне байланысты: қысқа мерзімді (1 апта), орта мерзімді (1-4 апта), ұзақ мерзімді (4-аптадан 1 жылға дейін)

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

Жоба жұмысының кезеңдері Жұмыстың мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік мақсатты шешудегі негізгі іс - әрекеті Оқушылардың іс-әрек

#6 слайд
Жоба жұмысының кезеңдері Жұмыстың мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік мақсатты шешудегі негізгі іс - әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Дайынды қ кезеңі Жоба тақырыбын анықтау Бір бағыт төңірегінде оқушыларды тақырып таңдауға ынталандырады. Топтағы әрбір оқушының пікірін ескере отырып жұмысты жоспарлауға үйретеді. Әр оқушы өмірлік өз тәжірибесіне сүйене отырып, өз ойын ортаға салады, бірігіп жобаның түпкі мақсатын анықтайды. Жоспарлау Ақпарат жинау және талдау жолдарын көрету. Оқушыларды өз бетімен ақпарат жинауға бағыттайды. Әрбір топ мүшесінің пікірін ескере отырып, ұжымдық талқылау шешімін тыңдайды, қажет болса өз ойымен бөліседі. Оқушылардың жоба бойынша күнделегін тексереді. Топ арасында әркімнің атқаратын қызметін анықтайды, өз тақырыптарын анықтау, жұмыс істеу кезеңдерін жоспарлап, бірінші нәтижеге жету уақытын белгілейді. « Қоғамдық » тапсырманы орындауға дайындығын көрсетеді. Ғылыми жобаның кезеңдері

6 слайд

Жоба жұмысының кезеңдері Жұмыстың мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік мақсатты шешудегі негізгі іс - әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Дайынды қ кезеңі Жоба тақырыбын анықтау Бір бағыт төңірегінде оқушыларды тақырып таңдауға ынталандырады. Топтағы әрбір оқушының пікірін ескере отырып жұмысты жоспарлауға үйретеді. Әр оқушы өмірлік өз тәжірибесіне сүйене отырып, өз ойын ортаға салады, бірігіп жобаның түпкі мақсатын анықтайды. Жоспарлау Ақпарат жинау және талдау жолдарын көрету. Оқушыларды өз бетімен ақпарат жинауға бағыттайды. Әрбір топ мүшесінің пікірін ескере отырып, ұжымдық талқылау шешімін тыңдайды, қажет болса өз ойымен бөліседі. Оқушылардың жоба бойынша күнделегін тексереді. Топ арасында әркімнің атқаратын қызметін анықтайды, өз тақырыптарын анықтау, жұмыс істеу кезеңдерін жоспарлап, бірінші нәтижеге жету уақытын белгілейді. « Қоғамдық » тапсырманы орындауға дайындығын көрсетеді. Ғылыми жобаның кезеңдері

Зерттеу жұмысы Ақпарат жинау, аралық нәтижені талдау, зерттеудің негізгі құралдары: сұхбат, сауалнама, бақылау арқыл

#7 слайд
Зерттеу жұмысы Ақпарат жинау, аралық нәтижені талдау, зерттеудің негізгі құралдары: сұхбат, сауалнама, бақылау арқылы алынған түрлі ақпаратты талдау. Оқушының күнделігін бақылап, топ мүшелерімен жеке-жеке сөйлесу, талдау, нәтижені салыстыру арқылы алдағы жұмысқа бағыт беру. Жеке ж әне жұптық жұмыс, сауалнама сұрақтарын құрастыру. Қажет болса сценарий жазу, қоғамдық ұйымдармен қарымқатынас қалыптастыру. Білімін әр пәндік салада кеңейтеді, түрлі қоғамдық жұмыстармен танысады, шығармашылық, белсенділік, талаптылық қасиеттерін бойында қалыптастырады. Нәтижені талқылау Ақпаратты талдау, шешім шығару, тұсау кесердің қандай түрде өтетінін жоспарлау. Бақылайды, кеңес береді. Топ ішіндегі жеке оқушылардың еңбегін бағалай отырып, бірігіп қорғау үшін ынтымаққа бір-біріне деген сыйластыққа шақырады. Тұсау кесерге келетін қонақтар тізімін жазады, қажетті аудио- видеотехниканы жабдықтайды. Топ арасында ғы әркімнің ролін анықтап, алынған ақпараттың арасынан ең негізгісін белгілеп жазады. Проблемалық сұрақтарды анықтап, оны бірге шешуге дайындалады. (жалғас ы)

7 слайд

Зерттеу жұмысы Ақпарат жинау, аралық нәтижені талдау, зерттеудің негізгі құралдары: сұхбат, сауалнама, бақылау арқылы алынған түрлі ақпаратты талдау. Оқушының күнделігін бақылап, топ мүшелерімен жеке-жеке сөйлесу, талдау, нәтижені салыстыру арқылы алдағы жұмысқа бағыт беру. Жеке ж әне жұптық жұмыс, сауалнама сұрақтарын құрастыру. Қажет болса сценарий жазу, қоғамдық ұйымдармен қарымқатынас қалыптастыру. Білімін әр пәндік салада кеңейтеді, түрлі қоғамдық жұмыстармен танысады, шығармашылық, белсенділік, талаптылық қасиеттерін бойында қалыптастырады. Нәтижені талқылау Ақпаратты талдау, шешім шығару, тұсау кесердің қандай түрде өтетінін жоспарлау. Бақылайды, кеңес береді. Топ ішіндегі жеке оқушылардың еңбегін бағалай отырып, бірігіп қорғау үшін ынтымаққа бір-біріне деген сыйластыққа шақырады. Тұсау кесерге келетін қонақтар тізімін жазады, қажетті аудио- видеотехниканы жабдықтайды. Топ арасында ғы әркімнің ролін анықтап, алынған ақпараттың арасынан ең негізгісін белгілеп жазады. Проблемалық сұрақтарды анықтап, оны бірге шешуге дайындалады. (жалғас ы)

Жұмыстың тұсау кесері Тыңдайды, проблемалық сұрақтарды қоя отырып, оқушыны сөйлетуге мүмкіндік жасайды. Алынған нәтиже

#8 слайд
Жұмыстың тұсау кесері Тыңдайды, проблемалық сұрақтарды қоя отырып, оқушыны сөйлетуге мүмкіндік жасайды. Алынған нәтиже туралы есеп береді. Бірін-бірі мұқият тыңдайды, сөйлеу мәдениетін ескере отырып, бір-бірінің ойларын жалғастырып отырады. Бағалау және жоспарлау Шығармашылық жұмысты бағалайды, еңбек иелерін алдағы үлкен мақсаттарға жетелейді. Ұжымды талқылай отырып бір -б іріне, өздеріне баға береді, алдағы жұмысты құрады. (жалғас ы)

8 слайд

Жұмыстың тұсау кесері Тыңдайды, проблемалық сұрақтарды қоя отырып, оқушыны сөйлетуге мүмкіндік жасайды. Алынған нәтиже туралы есеп береді. Бірін-бірі мұқият тыңдайды, сөйлеу мәдениетін ескере отырып, бір-бірінің ойларын жалғастырып отырады. Бағалау және жоспарлау Шығармашылық жұмысты бағалайды, еңбек иелерін алдағы үлкен мақсаттарға жетелейді. Ұжымды талқылай отырып бір -б іріне, өздеріне баға береді, алдағы жұмысты құрады. (жалғас ы)

Ғылыми жобаларды рәсімдеуге қойылатын талаптар: 1. Жоба мәтіні компьютерде басылуы керек және мынадай құрылымнан тұрады: • Титу

#9 слайд
Ғылыми жобаларды рәсімдеуге қойылатын талаптар: 1. Жоба мәтіні компьютерде басылуы керек және мынадай құрылымнан тұрады: • Титул парағы • Мазмұны • Аннотация, аңдатпа- жобаның қай тілде жазылғанына байланысты, сондай ақ ағылшын тілінде жазылады; • Кіріспе • Негізгі бөлім • Іс-тәжірибелік бөлім (эксперимент) • Қорытынды • Қолданылған әдебиеттер тізімі • Қосымшалар , тіркемелер • 2. Титул парағында мыналар көрсетіледі: - Жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, класы, мектебі - Автордың (оқушының) тегі, аты, сыныбы - Жұмыстың атауы - Жұмыстың дайындалған бағыты, секциясы - Жетекшінің тегі, аты, әкесінің аты - Қаласы, жылы

9 слайд

Ғылыми жобаларды рәсімдеуге қойылатын талаптар: 1. Жоба мәтіні компьютерде басылуы керек және мынадай құрылымнан тұрады: • Титул парағы • Мазмұны • Аннотация, аңдатпа- жобаның қай тілде жазылғанына байланысты, сондай ақ ағылшын тілінде жазылады; • Кіріспе • Негізгі бөлім • Іс-тәжірибелік бөлім (эксперимент) • Қорытынды • Қолданылған әдебиеттер тізімі • Қосымшалар , тіркемелер • 2. Титул парағында мыналар көрсетіледі: - Жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, класы, мектебі - Автордың (оқушының) тегі, аты, сыныбы - Жұмыстың атауы - Жұмыстың дайындалған бағыты, секциясы - Жетекшінің тегі, аты, әкесінің аты - Қаласы, жылы

3 . Аннотация (аңдатпа)- 250 сөзден артық емес, жобаның қысқаша мазмұны беріледі Ғылыми аппараты: - Зерттеудің мақсаты мен мінд

#10 слайд
3 . Аннотация (аңдатпа)- 250 сөзден артық емес, жобаның қысқаша мазмұны беріледі Ғылыми аппараты: - Зерттеудің мақсаты мен міндеттері - Ғылыми болжамы (гипотезасы) - Зерттеудің жаңалығы - Зерттеу әдістері - Зерттеу нысаны - Зерттеу пәні - Жұмыстың құрылымы 4. Кіріспе (2 беттен артық емес) –зерттеу тақырыбының өзектілігі, жұмыстың мақсат-міндеттері, алға қойылған міндеттерді шешу әдісі қысқаша көрсетіледі 5. Жұмыстың зерттеу бөлігі (20 беттен артық емес) жеке бөлімдерден тұруы мүмкін 6. Қорытынды (1 беттен артық емес) негізгі жұмыстың нәтижелері және олардың негізінде жасалған қорытындыларын қамтиды.

10 слайд

3 . Аннотация (аңдатпа)- 250 сөзден артық емес, жобаның қысқаша мазмұны беріледі Ғылыми аппараты: - Зерттеудің мақсаты мен міндеттері - Ғылыми болжамы (гипотезасы) - Зерттеудің жаңалығы - Зерттеу әдістері - Зерттеу нысаны - Зерттеу пәні - Жұмыстың құрылымы 4. Кіріспе (2 беттен артық емес) –зерттеу тақырыбының өзектілігі, жұмыстың мақсат-міндеттері, алға қойылған міндеттерді шешу әдісі қысқаша көрсетіледі 5. Жұмыстың зерттеу бөлігі (20 беттен артық емес) жеке бөлімдерден тұруы мүмкін 6. Қорытынды (1 беттен артық емес) негізгі жұмыстың нәтижелері және олардың негізінде жасалған қорытындыларын қамтиды.

Мазмұны парағында негізгі бөлім атаулары үлкен таңбамен жазылады және жаңа беттен басталады. Негізгі бөлімдер ретінде кірісп

#11 слайд
Мазмұны парағында негізгі бөлім атаулары үлкен таңбамен жазылады және жаңа беттен басталады. Негізгі бөлімдер ретінде кіріспе, басты тараулар, қорытынды мен қолданылған әдебиеттер саналады.

11 слайд

Мазмұны парағында негізгі бөлім атаулары үлкен таңбамен жазылады және жаңа беттен басталады. Негізгі бөлімдер ретінде кіріспе, басты тараулар, қорытынды мен қолданылған әдебиеттер саналады.

Мазмұны КІРІСПЕ......................................................................3 1 ТАРАУ АТЫ..............................

#12 слайд
Мазмұны КІРІСПЕ......................................................................3 1 ТАРАУ АТЫ..............................................................5 1.1.Тармақ атауы........................................................7 1.2.Тармақша атауы...................................................9 Қорытынды................................................................ 15 Қолданылған әдебиеттер тізімі................................ 20

12 слайд

Мазмұны КІРІСПЕ......................................................................3 1 ТАРАУ АТЫ..............................................................5 1.1.Тармақ атауы........................................................7 1.2.Тармақша атауы...................................................9 Қорытынды................................................................ 15 Қолданылған әдебиеттер тізімі................................ 20

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

Іс-тәжірибелік бөлім – зерттеліп отырған тақырып көлемінде теориялық материалды жинақтай отырып, өзінің іс-тәжірибелік (

#17 слайд
Іс-тәжірибелік бөлім – зерттеліп отырған тақырып көлемінде теориялық материалды жинақтай отырып, өзінің іс-тәжірибелік (эксперимент) жұмысын көрсете білуі. Эксперимент жұмысы өз тарапынан дайындық кезеңі, экспериментті жүргізу және қорытындылау кезеңдерін қамтуы тиіс. Зерттеуші әңгіме, сұхбат, бақылау, сауалнама, анкета әдістерін қолданады.

17 слайд

Іс-тәжірибелік бөлім – зерттеліп отырған тақырып көлемінде теориялық материалды жинақтай отырып, өзінің іс-тәжірибелік (эксперимент) жұмысын көрсете білуі. Эксперимент жұмысы өз тарапынан дайындық кезеңі, экспериментті жүргізу және қорытындылау кезеңдерін қамтуы тиіс. Зерттеуші әңгіме, сұхбат, бақылау, сауалнама, анкета әдістерін қолданады.

#18 слайд

18 слайд

Қолданылған әдебиетке сілтеме төртбұрышты жақшада көрсетіледі. [5] Мәтінде кездесетін сілтемелерге орай нөмірлеу жүйелі болуы

#19 слайд
Қолданылған әдебиетке сілтеме төртбұрышты жақшада көрсетіледі. [5] Мәтінде кездесетін сілтемелерге орай нөмірлеу жүйелі болуы тиіс. Қолданылған әдебиеттер мына тәртіпте рәсімделеді:

19 слайд

Қолданылған әдебиетке сілтеме төртбұрышты жақшада көрсетіледі. [5] Мәтінде кездесетін сілтемелерге орай нөмірлеу жүйелі болуы тиіс. Қолданылған әдебиеттер мына тәртіпте рәсімделеді:

Оқушылардың жас ерекшелігіне сай жоба жұмыстарын ұйымдастыру

#20 слайд
Оқушылардың жас ерекшелігіне сай жоба жұмыстарын ұйымдастыру

20 слайд

Оқушылардың жас ерекшелігіне сай жоба жұмыстарын ұйымдастыру

Жобаның қорытындысы: • Жазбаша немесе ауызша есеп • Мультимедиялық презентация • Фильм • Қойылым • Интернет жүйесіндегі бет • Да

#21 слайд
Жобаның қорытындысы: • Жазбаша немесе ауызша есеп • Мультимедиялық презентация • Фильм • Қойылым • Интернет жүйесіндегі бет • Дайындалған макет • Модель (нобай)

21 слайд

Жобаның қорытындысы: • Жазбаша немесе ауызша есеп • Мультимедиялық презентация • Фильм • Қойылым • Интернет жүйесіндегі бет • Дайындалған макет • Модель (нобай)

Зерттеу жұмысын жүргізу оқушыларды төмендегідей іс- әрекеттерді жасауға мүмкіндік туғызады : - өзін қызықтырған сұрақтар

#22 слайд
Зерттеу жұмысын  жүргізу оқушыларды төмендегідей іс- әрекеттерді жасауға мүмкіндік туғызады : -     өзін  қызықтырған сұрақтарға  жауап  іздеу; -     іздену барысында түрлі тәсілдер қолдану; -     өз пікірін, ойын ашық айту; -     өз  бетімен қорытынды жасау; -     өзі үшін жаңалық ашу. -     қызығушылығын  қанағаттандыру. Демек, оқушы  өз бетінше жұмыс жасауды үйреніп, зерттеушілік,шығармашылық қабілеттерін дамыта түседі.

22 слайд

Зерттеу жұмысын  жүргізу оқушыларды төмендегідей іс- әрекеттерді жасауға мүмкіндік туғызады : -     өзін  қызықтырған сұрақтарға  жауап  іздеу; -     іздену барысында түрлі тәсілдер қолдану; -     өз пікірін, ойын ашық айту; -     өз  бетімен қорытынды жасау; -     өзі үшін жаңалық ашу. -     қызығушылығын  қанағаттандыру. Демек, оқушы  өз бетінше жұмыс жасауды үйреніп, зерттеушілік,шығармашылық қабілеттерін дамыта түседі.

#23 слайд

23 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

#24 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

24 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Файл форматы:
ppt
03.12.2020
2279
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі