Ғылыми жобаны жазу, оны рәсімдеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бастауыш сынып мұғалімі:
Кабдыляшимова Гаухар Саимбековна
Тақырыбы: Ғылыми жоба: жазылу тәртібі мен рәсімделуі
1 слайд
Бастауыш сынып мұғалімі: Кабдыляшимова Гаухар Саимбековна Тақырыбы: Ғылыми жоба: жазылу тәртібі мен рәсімделуі
2 слайд
Жобаның түрлері
2 слайд
Жобаның түрлері
3 слайд
Жобалардың жіктелуі:
Оқушылар санына байланысты жоба: жеке немесе
топтық;
Оқу пәні мен мазмұнына байланысты: бірпәндік
немесе пәнаралық;
Қатысушылар құрамына байланысты: әртүрлі
жастағы және жастары бірдей оқушылардың болуы;
Ұйымдастырылу деңгейіне байланысты: мектепішілік,
аудандық, қалалық, облыстық, республикалық,
халықаралық;
Мерзіміне байланысты: қысқа мерзімді (1 апта), орта
мерзімді (1-4 апта), ұзақ мерзімді (4-аптадан 1 жылға
дейін)
3 слайд
Жобалардың жіктелуі: Оқушылар санына байланысты жоба: жеке немесе топтық; Оқу пәні мен мазмұнына байланысты: бірпәндік немесе пәнаралық; Қатысушылар құрамына байланысты: әртүрлі жастағы және жастары бірдей оқушылардың болуы; Ұйымдастырылу деңгейіне байланысты: мектепішілік, аудандық, қалалық, облыстық, республикалық, халықаралық; Мерзіміне байланысты: қысқа мерзімді (1 апта), орта мерзімді (1-4 апта), ұзақ мерзімді (4-аптадан 1 жылға дейін)
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Жоба
жұмысының
кезеңдері Жұмыстың мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік мақсатты
шешудегі негізгі іс - әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Дайынды қ кезеңі Жоба тақырыбын
анықтау Бір бағыт төңірегінде
оқушыларды тақырып таңдауға
ынталандырады. Топтағы әрбір
оқушының пікірін ескере
отырып жұмысты жоспарлауға
үйретеді. Әр оқушы өмірлік өз
тәжірибесіне сүйене отырып, өз
ойын ортаға салады, бірігіп
жобаның түпкі мақсатын
анықтайды.
Жоспарлау Ақпарат жинау және
талдау жолдарын көрету. Оқушыларды өз бетімен ақпарат
жинауға бағыттайды. Әрбір топ
мүшесінің пікірін ескере
отырып, ұжымдық талқылау
шешімін тыңдайды, қажет болса
өз ойымен бөліседі.
Оқушылардың жоба бойынша
күнделегін тексереді. Топ арасында әркімнің
атқаратын қызметін анықтайды,
өз тақырыптарын анықтау,
жұмыс істеу кезеңдерін
жоспарлап, бірінші нәтижеге
жету уақытын белгілейді.
« Қоғамдық » тапсырманы
орындауға дайындығын
көрсетеді. Ғылыми жобаның кезеңдері
6 слайд
Жоба жұмысының кезеңдері Жұмыстың мазмұны Мұғалімнің тәрбиелік мақсатты шешудегі негізгі іс - әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Дайынды қ кезеңі Жоба тақырыбын анықтау Бір бағыт төңірегінде оқушыларды тақырып таңдауға ынталандырады. Топтағы әрбір оқушының пікірін ескере отырып жұмысты жоспарлауға үйретеді. Әр оқушы өмірлік өз тәжірибесіне сүйене отырып, өз ойын ортаға салады, бірігіп жобаның түпкі мақсатын анықтайды. Жоспарлау Ақпарат жинау және талдау жолдарын көрету. Оқушыларды өз бетімен ақпарат жинауға бағыттайды. Әрбір топ мүшесінің пікірін ескере отырып, ұжымдық талқылау шешімін тыңдайды, қажет болса өз ойымен бөліседі. Оқушылардың жоба бойынша күнделегін тексереді. Топ арасында әркімнің атқаратын қызметін анықтайды, өз тақырыптарын анықтау, жұмыс істеу кезеңдерін жоспарлап, бірінші нәтижеге жету уақытын белгілейді. « Қоғамдық » тапсырманы орындауға дайындығын көрсетеді. Ғылыми жобаның кезеңдері
7 слайд
Зерттеу жұмысы Ақпарат жинау, аралық
нәтижені талдау, зерттеудің
негізгі құралдары: сұхбат,
сауалнама, бақылау арқылы
алынған түрлі ақпаратты
талдау. Оқушының күнделігін
бақылап, топ мүшелерімен
жеке-жеке сөйлесу, талдау,
нәтижені салыстыру
арқылы алдағы жұмысқа
бағыт беру. Жеке ж әне жұптық жұмыс,
сауалнама сұрақтарын құрастыру.
Қажет болса сценарий жазу,
қоғамдық ұйымдармен
қарымқатынас қалыптастыру.
Білімін әр пәндік салада
кеңейтеді, түрлі қоғамдық
жұмыстармен танысады,
шығармашылық, белсенділік,
талаптылық қасиеттерін бойында
қалыптастырады.
Нәтижені талқылау Ақпаратты талдау, шешім
шығару, тұсау кесердің қандай
түрде өтетінін жоспарлау. Бақылайды, кеңес береді.
Топ ішіндегі жеке
оқушылардың еңбегін
бағалай отырып, бірігіп
қорғау үшін ынтымаққа
бір-біріне деген
сыйластыққа шақырады.
Тұсау кесерге келетін
қонақтар тізімін жазады,
қажетті аудио-
видеотехниканы
жабдықтайды. Топ арасында ғы әркімнің ролін
анықтап, алынған ақпараттың
арасынан ең негізгісін белгілеп
жазады. Проблемалық
сұрақтарды анықтап, оны бірге
шешуге дайындалады. (жалғас
ы)
7 слайд
Зерттеу жұмысы Ақпарат жинау, аралық нәтижені талдау, зерттеудің негізгі құралдары: сұхбат, сауалнама, бақылау арқылы алынған түрлі ақпаратты талдау. Оқушының күнделігін бақылап, топ мүшелерімен жеке-жеке сөйлесу, талдау, нәтижені салыстыру арқылы алдағы жұмысқа бағыт беру. Жеке ж әне жұптық жұмыс, сауалнама сұрақтарын құрастыру. Қажет болса сценарий жазу, қоғамдық ұйымдармен қарымқатынас қалыптастыру. Білімін әр пәндік салада кеңейтеді, түрлі қоғамдық жұмыстармен танысады, шығармашылық, белсенділік, талаптылық қасиеттерін бойында қалыптастырады. Нәтижені талқылау Ақпаратты талдау, шешім шығару, тұсау кесердің қандай түрде өтетінін жоспарлау. Бақылайды, кеңес береді. Топ ішіндегі жеке оқушылардың еңбегін бағалай отырып, бірігіп қорғау үшін ынтымаққа бір-біріне деген сыйластыққа шақырады. Тұсау кесерге келетін қонақтар тізімін жазады, қажетті аудио- видеотехниканы жабдықтайды. Топ арасында ғы әркімнің ролін анықтап, алынған ақпараттың арасынан ең негізгісін белгілеп жазады. Проблемалық сұрақтарды анықтап, оны бірге шешуге дайындалады. (жалғас ы)
8 слайд
Жұмыстың тұсау кесері Тыңдайды,
проблемалық
сұрақтарды қоя отырып,
оқушыны сөйлетуге
мүмкіндік жасайды. Алынған нәтиже туралы
есеп береді. Бірін-бірі
мұқият тыңдайды, сөйлеу
мәдениетін ескере
отырып, бір-бірінің
ойларын жалғастырып
отырады.
Бағалау және жоспарлау Шығармашылық
жұмысты бағалайды,
еңбек иелерін алдағы
үлкен мақсаттарға
жетелейді. Ұжымды талқылай
отырып бір -б іріне,
өздеріне баға береді,
алдағы жұмысты құрады. (жалғас
ы)
8 слайд
Жұмыстың тұсау кесері Тыңдайды, проблемалық сұрақтарды қоя отырып, оқушыны сөйлетуге мүмкіндік жасайды. Алынған нәтиже туралы есеп береді. Бірін-бірі мұқият тыңдайды, сөйлеу мәдениетін ескере отырып, бір-бірінің ойларын жалғастырып отырады. Бағалау және жоспарлау Шығармашылық жұмысты бағалайды, еңбек иелерін алдағы үлкен мақсаттарға жетелейді. Ұжымды талқылай отырып бір -б іріне, өздеріне баға береді, алдағы жұмысты құрады. (жалғас ы)
9 слайд
Ғылыми жобаларды рәсімдеуге қойылатын талаптар:
1. Жоба мәтіні компьютерде басылуы керек және мынадай құрылымнан
тұрады:
•
Титул парағы
•
Мазмұны
•
Аннотация, аңдатпа- жобаның қай тілде жазылғанына байланысты,
сондай ақ ағылшын тілінде жазылады;
•
Кіріспе
•
Негізгі бөлім
•
Іс-тәжірибелік бөлім (эксперимент)
•
Қорытынды
•
Қолданылған әдебиеттер тізімі
•
Қосымшалар , тіркемелер
•
2. Титул парағында мыналар көрсетіледі:
-
Жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, класы, мектебі
-
Автордың (оқушының) тегі, аты, сыныбы
-
Жұмыстың атауы
-
Жұмыстың дайындалған бағыты, секциясы
-
Жетекшінің тегі, аты, әкесінің аты
-
Қаласы, жылы
9 слайд
Ғылыми жобаларды рәсімдеуге қойылатын талаптар: 1. Жоба мәтіні компьютерде басылуы керек және мынадай құрылымнан тұрады: • Титул парағы • Мазмұны • Аннотация, аңдатпа- жобаның қай тілде жазылғанына байланысты, сондай ақ ағылшын тілінде жазылады; • Кіріспе • Негізгі бөлім • Іс-тәжірибелік бөлім (эксперимент) • Қорытынды • Қолданылған әдебиеттер тізімі • Қосымшалар , тіркемелер • 2. Титул парағында мыналар көрсетіледі: - Жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, класы, мектебі - Автордың (оқушының) тегі, аты, сыныбы - Жұмыстың атауы - Жұмыстың дайындалған бағыты, секциясы - Жетекшінің тегі, аты, әкесінің аты - Қаласы, жылы
10 слайд
3 . Аннотация (аңдатпа)- 250 сөзден артық емес, жобаның қысқаша
мазмұны беріледі
Ғылыми аппараты:
-
Зерттеудің мақсаты мен міндеттері
-
Ғылыми болжамы (гипотезасы)
-
Зерттеудің жаңалығы
-
Зерттеу әдістері
-
Зерттеу нысаны
-
Зерттеу пәні
-
Жұмыстың құрылымы
4. Кіріспе (2 беттен артық емес) –зерттеу тақырыбының өзектілігі,
жұмыстың мақсат-міндеттері, алға қойылған міндеттерді шешу әдісі
қысқаша көрсетіледі
5. Жұмыстың зерттеу бөлігі (20 беттен артық емес) жеке бөлімдерден
тұруы мүмкін
6. Қорытынды (1 беттен артық емес) негізгі жұмыстың нәтижелері және
олардың негізінде жасалған қорытындыларын қамтиды.
10 слайд
3 . Аннотация (аңдатпа)- 250 сөзден артық емес, жобаның қысқаша мазмұны беріледі Ғылыми аппараты: - Зерттеудің мақсаты мен міндеттері - Ғылыми болжамы (гипотезасы) - Зерттеудің жаңалығы - Зерттеу әдістері - Зерттеу нысаны - Зерттеу пәні - Жұмыстың құрылымы 4. Кіріспе (2 беттен артық емес) –зерттеу тақырыбының өзектілігі, жұмыстың мақсат-міндеттері, алға қойылған міндеттерді шешу әдісі қысқаша көрсетіледі 5. Жұмыстың зерттеу бөлігі (20 беттен артық емес) жеке бөлімдерден тұруы мүмкін 6. Қорытынды (1 беттен артық емес) негізгі жұмыстың нәтижелері және олардың негізінде жасалған қорытындыларын қамтиды.
11 слайд
Мазмұны парағында негізгі бөлім атаулары үлкен таңбамен
жазылады және жаңа беттен басталады. Негізгі бөлімдер
ретінде кіріспе, басты тараулар, қорытынды мен қолданылған
әдебиеттер саналады.
11 слайд
Мазмұны парағында негізгі бөлім атаулары үлкен таңбамен жазылады және жаңа беттен басталады. Негізгі бөлімдер ретінде кіріспе, басты тараулар, қорытынды мен қолданылған әдебиеттер саналады.
12 слайд
Мазмұны
КІРІСПЕ......................................................................3
1 ТАРАУ АТЫ..............................................................5
1.1.Тармақ атауы........................................................7
1.2.Тармақша атауы...................................................9
Қорытынды................................................................ 15
Қолданылған әдебиеттер тізімі................................ 20
12 слайд
Мазмұны КІРІСПЕ......................................................................3 1 ТАРАУ АТЫ..............................................................5 1.1.Тармақ атауы........................................................7 1.2.Тармақша атауы...................................................9 Қорытынды................................................................ 15 Қолданылған әдебиеттер тізімі................................ 20
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
Іс-тәжірибелік бөлім – зерттеліп отырған тақырып
көлемінде теориялық материалды жинақтай отырып, өзінің
іс-тәжірибелік (эксперимент) жұмысын көрсете білуі.
Эксперимент жұмысы өз тарапынан дайындық кезеңі,
экспериментті жүргізу және қорытындылау кезеңдерін
қамтуы тиіс.
Зерттеуші әңгіме, сұхбат, бақылау, сауалнама, анкета
әдістерін қолданады.
17 слайд
Іс-тәжірибелік бөлім – зерттеліп отырған тақырып көлемінде теориялық материалды жинақтай отырып, өзінің іс-тәжірибелік (эксперимент) жұмысын көрсете білуі. Эксперимент жұмысы өз тарапынан дайындық кезеңі, экспериментті жүргізу және қорытындылау кезеңдерін қамтуы тиіс. Зерттеуші әңгіме, сұхбат, бақылау, сауалнама, анкета әдістерін қолданады.
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Қолданылған әдебиетке сілтеме төртбұрышты жақшада көрсетіледі. [5]
Мәтінде кездесетін сілтемелерге орай нөмірлеу жүйелі болуы тиіс.
Қолданылған әдебиеттер мына тәртіпте рәсімделеді:
19 слайд
Қолданылған әдебиетке сілтеме төртбұрышты жақшада көрсетіледі. [5] Мәтінде кездесетін сілтемелерге орай нөмірлеу жүйелі болуы тиіс. Қолданылған әдебиеттер мына тәртіпте рәсімделеді:
20 слайд
Оқушылардың жас ерекшелігіне сай жоба жұмыстарын ұйымдастыру
20 слайд
Оқушылардың жас ерекшелігіне сай жоба жұмыстарын ұйымдастыру
21 слайд
Жобаның қорытындысы:
•
Жазбаша немесе ауызша есеп
•
Мультимедиялық презентация
•
Фильм
•
Қойылым
•
Интернет жүйесіндегі бет
•
Дайындалған макет
•
Модель (нобай)
21 слайд
Жобаның қорытындысы: • Жазбаша немесе ауызша есеп • Мультимедиялық презентация • Фильм • Қойылым • Интернет жүйесіндегі бет • Дайындалған макет • Модель (нобай)
22 слайд
Зерттеу жұмысын жүргізу оқушыларды төмендегідей іс-
әрекеттерді жасауға мүмкіндік туғызады :
- өзін қызықтырған сұрақтарға жауап іздеу;
- іздену барысында түрлі тәсілдер қолдану;
- өз пікірін, ойын ашық айту;
- өз бетімен қорытынды жасау;
- өзі үшін жаңалық ашу.
- қызығушылығын қанағаттандыру.
Демек, оқушы өз бетінше жұмыс жасауды үйреніп, зерттеушілік,шығармашылық
қабілеттерін дамыта түседі.
22 слайд
Зерттеу жұмысын жүргізу оқушыларды төмендегідей іс- әрекеттерді жасауға мүмкіндік туғызады : - өзін қызықтырған сұрақтарға жауап іздеу; - іздену барысында түрлі тәсілдер қолдану; - өз пікірін, ойын ашық айту; - өз бетімен қорытынды жасау; - өзі үшін жаңалық ашу. - қызығушылығын қанағаттандыру. Демек, оқушы өз бетінше жұмыс жасауды үйреніп, зерттеушілік,шығармашылық қабілеттерін дамыта түседі.
23 слайд
23 слайд
24 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
24 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!