Ғылыми конференция тақырыбы: " Бастауыш сынып бойынша оқушы білімін анықтаудағы стандартты меңгерту"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қ А З А Қ С ТА Н Р Е С П У Б Л И К А С Ы
М Е М Л Е К Е Т Т І К Ж А Л П Ы Ғ А М І Н Д Е Т Т І
Б А С ТА У Ы Ш Б І Л І М Б Е Р У С ТА Н Д А Р Т Ы 1
24 қаңтар 2014 жылҚазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ
Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
1 слайд
Қ А З А Қ С ТА Н Р Е С П У Б Л И К А С Ы М Е М Л Е К Е Т Т І К Ж А Л П Ы Ғ А М І Н Д Е Т Т І Б А С ТА У Ы Ш Б І Л І М Б Е Р У С ТА Н Д А Р Т Ы 1 24 қаңтар 2014 жылҚазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
2 слайд
Баяндама жоспары
2
1. Қазақстан Республикасында бастауыш білім беруді жүйелі
жаңарту қажеттілігінің негіздемесі
2. Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру
стандарты
3. Пәндер бойынша оқу бағдарламалары мен оқу жоспарлары
4. Бастауыш мектеп құрылымының негіздемесі
5. Критериалды бағалау жүйесі
6. ҚР ЖМ ББС-ны мектеп практикасына енгізу шарттары
2 слайд
Баяндама жоспары 2 1. Қазақстан Республикасында бастауыш білім беруді жүйелі жаңарту қажеттілігінің негіздемесі 2. Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандарты 3. Пәндер бойынша оқу бағдарламалары мен оқу жоспарлары 4. Бастауыш мектеп құрылымының негіздемесі 5. Критериалды бағалау жүйесі 6. ҚР ЖМ ББС-ны мектеп практикасына енгізу шарттары
3 слайд
31. Қазақстан Республикасында
бастауыш білім беруді жүйелі
жаңарту қажеттілігінің негіздемесі
3 слайд
31. Қазақстан Республикасында бастауыш білім беруді жүйелі жаңарту қажеттілігінің негіздемесі
4 слайд
Уақыт талабы және білім беру
саласындағы инновациялар
4
Қоғамның жаһандануы;
Адам ресурстарының
мобильділігі;
АКТ саласындағы үлкен
өзгерістер;
Қолжетімді және алуан түрлі
ақпаратқа көшу (Интернет);
БАҚ пен технологиялар
ықпалының артуы;
Ғылымдағы инновациялар .
Күтілетін білім беру нәтижелерін
нақтылау;
Білім беру мазмұнын жаңарту;
Оқытудың жаңа әдістері мен
тәсілдері;
Объективті бағалау жүйесі;
Білім беру ортасын жаңарту;
Өмір бойы оқу ( LLL) ;
Мектеп басқарудың
инновациялық және ашық жүйесі
4 слайд
Уақыт талабы және білім беру саласындағы инновациялар 4 Қоғамның жаһандануы; Адам ресурстарының мобильділігі; АКТ саласындағы үлкен өзгерістер; Қолжетімді және алуан түрлі ақпаратқа көшу (Интернет); БАҚ пен технологиялар ықпалының артуы; Ғылымдағы инновациялар . Күтілетін білім беру нәтижелерін нақтылау; Білім беру мазмұнын жаңарту; Оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдері; Объективті бағалау жүйесі; Білім беру ортасын жаңарту; Өмір бойы оқу ( LLL) ; Мектеп басқарудың инновациялық және ашық жүйесі
5 слайд
Болып жатқан өзгерістерге қалай дайын
?
бола аламыз
Білім беру жүйесіне ықпал
ететін факторлар Нақты не істеуіміз керек?5
Ғылыми білім тұрақты жаңаруда;
Техника мен технологиялардың жылдам
даму қарқыны байқалуда;
Еңбек ұйымдастыру формасы өзгеруде;
Қазіргі кезеңде белгілі бір сала
мамандықтары бойынша берілетін
стандартты біліктердің жұмысқа
орналасуға жеткіліксіздігі;
Еңбек етуші ересек қауымда қазіргі еңбек
нарығына қажетті дағдылардың
тапшылығы.
Орта білім берудің жүйелі жаңартылуын
жүзеге асыру (мақсаттары, мазмұны, әдістері,
формалары, күтілетін нәтижелер).
Жаңа талаптарға сай білім беруді
ұйымдастыруға қажетті негізгі құжатты
(МЖБС - ГОСО) әзірлеу.
Білім беру үрдісін оқушыларды 21-
ғасырдың өмір талаптарына сапалы
даярлауға бағыттау. Атап айтсақ ,
«ХХІ ғасырда қажетті дағдылардың»
дамуын қамтамасыз ету:
1 Сыни тұрғыдан ойлау және туындаған
мәселелерді шеше білу
2 Ұжымдық жұмыс және көшбасшылық қасиеттері
3 Икемділік және жаңа шарттарға бейімделу
қабілеті
4 Бастамашылық және кәсіпкерлік дағдылар
5 Өз ойын ауызша да, жазбаша да сауатты және
анық білдіру қабілеті
6 Ақпарат іздеу және табу қабілеті
7 Білімге құмарлық және қиял
Тони Вагнер, 2010
5 слайд
Болып жатқан өзгерістерге қалай дайын ? бола аламыз Білім беру жүйесіне ықпал ететін факторлар Нақты не істеуіміз керек?5 Ғылыми білім тұрақты жаңаруда; Техника мен технологиялардың жылдам даму қарқыны байқалуда; Еңбек ұйымдастыру формасы өзгеруде; Қазіргі кезеңде белгілі бір сала мамандықтары бойынша берілетін стандартты біліктердің жұмысқа орналасуға жеткіліксіздігі; Еңбек етуші ересек қауымда қазіргі еңбек нарығына қажетті дағдылардың тапшылығы. Орта білім берудің жүйелі жаңартылуын жүзеге асыру (мақсаттары, мазмұны, әдістері, формалары, күтілетін нәтижелер). Жаңа талаптарға сай білім беруді ұйымдастыруға қажетті негізгі құжатты (МЖБС - ГОСО) әзірлеу. Білім беру үрдісін оқушыларды 21- ғасырдың өмір талаптарына сапалы даярлауға бағыттау. Атап айтсақ , «ХХІ ғасырда қажетті дағдылардың» дамуын қамтамасыз ету: 1 Сыни тұрғыдан ойлау және туындаған мәселелерді шеше білу 2 Ұжымдық жұмыс және көшбасшылық қасиеттері 3 Икемділік және жаңа шарттарға бейімделу қабілеті 4 Бастамашылық және кәсіпкерлік дағдылар 5 Өз ойын ауызша да, жазбаша да сауатты және анық білдіру қабілеті 6 Ақпарат іздеу және табу қабілеті 7 Білімге құмарлық және қиял Тони Вагнер, 2010
6 слайд
Орта білім беруді жүйелі жаңарту
себептері
6
Әлемдік білім беру тәжірибесінде:
парадигма өзгерісі: «өмірлік білім алудың» орнына «өмір
бойы білім алу»;
білім берудегі құндылықтардың маңыздылығы: «білім
берудегі құндылықтар»;
мектеп түлектеріне қойылатын жаңа талаптар:
рухани-адамгершілік негізді арттыру,
функционалды сауаттылық пен бәсекеге қабілеттілікті көрсету,
оқу және өмір жағдаяттарын шығармашылықпен шешу .
6 слайд
Орта білім беруді жүйелі жаңарту себептері 6 Әлемдік білім беру тәжірибесінде: парадигма өзгерісі: «өмірлік білім алудың» орнына «өмір бойы білім алу»; білім берудегі құндылықтардың маңыздылығы: «білім берудегі құндылықтар»; мектеп түлектеріне қойылатын жаңа талаптар: рухани-адамгершілік негізді арттыру, функционалды сауаттылық пен бәсекеге қабілеттілікті көрсету, оқу және өмір жағдаяттарын шығармашылықпен шешу .
7 слайд
7
Қазақстанның білім беру тәжірибесі үшін:
Мемлекеттің білім беру тәжірибесі әлемдік білім беру кеңістігіне кірігуге бағытталған
және білім беру тәжірибесінің даму үдерістерін есепке алады.
Қазақстан жоғары білім саласындағы негізгі халықаралық келісімдерге, оның ішінде
лиссабондық «Жоғары білімге қатысты біліктіліктерді мойындау жөніндегі келісімге»
(1997), Болонья Декларациясына (1999) қосылды. Сол себепті:
Еуропалық біліктілік шеңберінің 4-деңгейіне сай келетін мектепте білім беру нәтижелері мемлекет
пен әлемдегі университеттерге бакалавр дәрежесіне түсу кезінде түсу талаптары ретінде мектеп
біліктіліктерін мойындауға арналған басты факторлардың бірі болып табылады.
Еуропалық біліктілік шеңберінің 4-деңгейіне жету үшін 12-жылдық мектеп құрылымы анағұрлым
қолайлы, мұны әлемнің көптеген елдерінің тәжірибесі дәлелдейді.
12-сыныпты бітіргеннен кейін оқушыда Еуропалық біліктілік шеңберінің 4-деңгейіне сай білім, білік
пен құзіреттілік қалыптасуы тиіс . Орта білім беруді жүйелі жаңарту
себептері
7 слайд
7 Қазақстанның білім беру тәжірибесі үшін: Мемлекеттің білім беру тәжірибесі әлемдік білім беру кеңістігіне кірігуге бағытталған және білім беру тәжірибесінің даму үдерістерін есепке алады. Қазақстан жоғары білім саласындағы негізгі халықаралық келісімдерге, оның ішінде лиссабондық «Жоғары білімге қатысты біліктіліктерді мойындау жөніндегі келісімге» (1997), Болонья Декларациясына (1999) қосылды. Сол себепті: Еуропалық біліктілік шеңберінің 4-деңгейіне сай келетін мектепте білім беру нәтижелері мемлекет пен әлемдегі университеттерге бакалавр дәрежесіне түсу кезінде түсу талаптары ретінде мектеп біліктіліктерін мойындауға арналған басты факторлардың бірі болып табылады. Еуропалық біліктілік шеңберінің 4-деңгейіне жету үшін 12-жылдық мектеп құрылымы анағұрлым қолайлы, мұны әлемнің көптеген елдерінің тәжірибесі дәлелдейді. 12-сыныпты бітіргеннен кейін оқушыда Еуропалық біліктілік шеңберінің 4-деңгейіне сай білім, білік пен құзіреттілік қалыптасуы тиіс . Орта білім беруді жүйелі жаңарту себептері
8 слайд
812-сыныпты бітіргеннен кейін оқушыда
Еуропалық біліктілік шеңберінің 4-деңгейіне
сай білім, білік және құзіреттілік қалыптасуы
тиіс
4-деңгейге
қатысты
оқыту
нәтижелері Еңбек іс-әрекеті не
оқыту саласында
кең ауқымды
тәжірибелік және
теориялық біліім Еңбек іс-әрекеті не
оқыту саласында
нақты міндеттердің
шешімдерін табуға
қажетті танымдық
және тәжірибелік
біліктер - Еңбек іс-әрекеті не
оқыту шарттарында
нұсқаулықтарға сәйкес
өзін-өзі басқаруды жүзеге
асыру, оларды әдетте
алдын-ала болжауға
болады, бірақ
өзгерістерге бейім –
Басқа адамдардың типтік
іс-әрекетін басқару, еңбек
іс-әрекеті не оқытуды
бағалау және жетілдіру
үшін жауапкершілікті
мойнына алу
8 слайд
812-сыныпты бітіргеннен кейін оқушыда Еуропалық біліктілік шеңберінің 4-деңгейіне сай білім, білік және құзіреттілік қалыптасуы тиіс 4-деңгейге қатысты оқыту нәтижелері Еңбек іс-әрекеті не оқыту саласында кең ауқымды тәжірибелік және теориялық біліім Еңбек іс-әрекеті не оқыту саласында нақты міндеттердің шешімдерін табуға қажетті танымдық және тәжірибелік біліктер - Еңбек іс-әрекеті не оқыту шарттарында нұсқаулықтарға сәйкес өзін-өзі басқаруды жүзеге асыру, оларды әдетте алдын-ала болжауға болады, бірақ өзгерістерге бейім – Басқа адамдардың типтік іс-әрекетін басқару, еңбек іс-әрекеті не оқытуды бағалау және жетілдіру үшін жауапкершілікті мойнына алу
9 слайд
Бастауыш білім беруді жүйелі
жаңарту ерекшеліктері
9
Бұл:
нәтижеге бағытталған жаңа бастауыш білім беру моделін жасау.
«өмір бойы білім алу» бағдарламасын жүзеге асыру үшін жағдай
жасау.
тек оқушылардың жүктемесін жеңілдету үшін бір жыл қосу емес,
балалардың дамуындағы өтпелі (дағдарыс) кезеңнің
психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып,
бастауыш мектепте білім беру мерзімін ұзарту.
9 слайд
Бастауыш білім беруді жүйелі жаңарту ерекшеліктері 9 Бұл: нәтижеге бағытталған жаңа бастауыш білім беру моделін жасау. «өмір бойы білім алу» бағдарламасын жүзеге асыру үшін жағдай жасау. тек оқушылардың жүктемесін жеңілдету үшін бір жыл қосу емес, балалардың дамуындағы өтпелі (дағдарыс) кезеңнің психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, бастауыш мектепте білім беру мерзімін ұзарту.
10 слайд
10БІЛІМ БЕРУ
ЖҮЙЕСІ Білім беру жүйесі қызметінің арнайы
шарттары
(Майкл Барбер)
10 слайд
10БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ Білім беру жүйесі қызметінің арнайы шарттары (Майкл Барбер)
11 слайд
Қазақстан Республикасында орта білім
берудің
жүйелі жаңартылуын жүзеге асыру
11
орта білім берудің құндылығының маңыздылығын
күшейту;
нәтижеге бағытталған тың білім беру стандартын
әзірлеу;
мектеп құрылымын жетілдіру;
білім беру сапасын бағалаудың сенімді жүйесін
дайындау : оқушы, мектеп және тұтас жүйенің
жетістіктері негізінде.
11 слайд
Қазақстан Республикасында орта білім берудің жүйелі жаңартылуын жүзеге асыру 11 орта білім берудің құндылығының маңыздылығын күшейту; нәтижеге бағытталған тың білім беру стандартын әзірлеу; мектеп құрылымын жетілдіру; білім беру сапасын бағалаудың сенімді жүйесін дайындау : оқушы, мектеп және тұтас жүйенің жетістіктері негізінде.
12 слайд
4. Бастауыш мектеп
құрылымын негіздеу
12
12 слайд
4. Бастауыш мектеп құрылымын негіздеу 12
13 слайд
Зерттеу нәтижелері бастауыш мектептегі
оқу мерзімін ұзарту факторы ретінде
13
Келесі зерттеу нәтижелері ескерілді:
«Орта мектептегі түлектердің білім деңгейі айтарлықтай шамада бастауыш
білім беру сапасына тәуелді,…» М. Барбер, М. Муршед. Как добиться
стабильности высокого качества обучения в школе.2007., с. 56.
Бастауыш мектепте оқушылардың ой дамуы шынымен жүруі және «зердесі
ойшыл, ал түйсігі ойлампаз» болуы үшін уақыт жеткілікті болуы тиіс
(Выготский Л.С). Демек, оқушы оқу, жазу және есепке ғана емес, сонымен қатар
жас ерекшеліктеріне сай жинақталған ақпаратты іздеу, талдау және
интерпретациялау дағдыларына да үйренеді.
Егер бала бастауыш мектепте таным қуанышын сезінбесе, үйрену қабілетіне ие
болмаса, достасып үйренбесе, өзіне, өз қабілеттеріне және мүмкіншіліктеріне
деген сенім қалыптаспаса, бұларға кейіннен қол жеткізу анағұрлым жоғары
рухани және физикалық шығындарды қажет етеді (Петровский А.В ).
13 слайд
Зерттеу нәтижелері бастауыш мектептегі оқу мерзімін ұзарту факторы ретінде 13 Келесі зерттеу нәтижелері ескерілді: «Орта мектептегі түлектердің білім деңгейі айтарлықтай шамада бастауыш білім беру сапасына тәуелді,…» М. Барбер, М. Муршед. Как добиться стабильности высокого качества обучения в школе.2007., с. 56. Бастауыш мектепте оқушылардың ой дамуы шынымен жүруі және «зердесі ойшыл, ал түйсігі ойлампаз» болуы үшін уақыт жеткілікті болуы тиіс (Выготский Л.С). Демек, оқушы оқу, жазу және есепке ғана емес, сонымен қатар жас ерекшеліктеріне сай жинақталған ақпаратты іздеу, талдау және интерпретациялау дағдыларына да үйренеді. Егер бала бастауыш мектепте таным қуанышын сезінбесе, үйрену қабілетіне ие болмаса, достасып үйренбесе, өзіне, өз қабілеттеріне және мүмкіншіліктеріне деген сенім қалыптаспаса, бұларға кейіннен қол жеткізу анағұрлым жоғары рухани және физикалық шығындарды қажет етеді (Петровский А.В ).
14 слайд
Жас дағдарысы
147 жас - 1-сынып - 6 жас
8 жас - 2-сынып - 7 жас
9 жас - 3-сынып - 8 жас
10 жас - 4-сынып - 9 жас
11 жас - 5-сынып - 10 жас
12 жас - 6-сынып - 11 жас
Өтпелі кезеңдерде оқу үрдісін оқушыларға жақын және таныс жағдайларда жүргізген орынды.
Сонымен, бірінші және бесінші-алтыншы сыныптар – бір жастан келесі жасқа сатылай, бірқалыпты
көшуді ұйымдастыру жөніндегі педагогикалық әрекеттердің орны мен уақыты болып табылады.
Міндет – ЖАС ЖӘНЕ БІЛІМ ДАҒДАРЫСЫНЫҢ САЙ КЕЛУІНЕН АУЛАҚ БОЛУ .
Жас дағдарысын бастан кешу керек, ал бастауыш және орта мектепте оқыту шарттарының
шұғыл өзгеруінен туындайтын білім дағдарысын жеңілдетуге болады және жеңілдету керек.
(Воронцов А.) Петровский А.В. : ең
алдымен, балалар
дамуындағы өтпелі
(дағдарыс) кезеңдердің
психологиялық-
физиолгиялық
ерекшеліктерін ескере
отырып, кіші мектеп
оқушыларымен жұмыс
мазмұнын, әдістері мен
формаларын құрастыру
керек. Жас кезеңі (Воронцов А.):
Мектепке дейінгіден (6-7 жас)
кіші мектеп оқушысына көшу
дағдарысы 1-оқыту жылына сай
келеді;
Жеткіншекке дейінгі дағдарыс
(10–12 жас) 4–5 сыныптарға сай
келеді;
Жасөспірімге дейінгі дағдарыс
(15–16 жас) мектептің 9–10
сыныптарына сай келеді. Ескермеу балалар үшін маңызды
салдарларға әкеліп соқтыруы мүмкін:
қобалжудың артуы, депрессивті
жағдай мен күйзеліс жүктемесінің
жоғарылауы, жылдам қалжырау, өсудің
баяулауы, дене салмағының түсуі,
жүйкелік сипаттағы шағымдардың
пайда болуы .
Сонымен қатар , түрлі аурулар көзі бола
алады .
14 слайд
Жас дағдарысы 147 жас - 1-сынып - 6 жас 8 жас - 2-сынып - 7 жас 9 жас - 3-сынып - 8 жас 10 жас - 4-сынып - 9 жас 11 жас - 5-сынып - 10 жас 12 жас - 6-сынып - 11 жас Өтпелі кезеңдерде оқу үрдісін оқушыларға жақын және таныс жағдайларда жүргізген орынды. Сонымен, бірінші және бесінші-алтыншы сыныптар – бір жастан келесі жасқа сатылай, бірқалыпты көшуді ұйымдастыру жөніндегі педагогикалық әрекеттердің орны мен уақыты болып табылады. Міндет – ЖАС ЖӘНЕ БІЛІМ ДАҒДАРЫСЫНЫҢ САЙ КЕЛУІНЕН АУЛАҚ БОЛУ . Жас дағдарысын бастан кешу керек, ал бастауыш және орта мектепте оқыту шарттарының шұғыл өзгеруінен туындайтын білім дағдарысын жеңілдетуге болады және жеңілдету керек. (Воронцов А.) Петровский А.В. : ең алдымен, балалар дамуындағы өтпелі (дағдарыс) кезеңдердің психологиялық- физиолгиялық ерекшеліктерін ескере отырып, кіші мектеп оқушыларымен жұмыс мазмұнын, әдістері мен формаларын құрастыру керек. Жас кезеңі (Воронцов А.): Мектепке дейінгіден (6-7 жас) кіші мектеп оқушысына көшу дағдарысы 1-оқыту жылына сай келеді; Жеткіншекке дейінгі дағдарыс (10–12 жас) 4–5 сыныптарға сай келеді; Жасөспірімге дейінгі дағдарыс (15–16 жас) мектептің 9–10 сыныптарына сай келеді. Ескермеу балалар үшін маңызды салдарларға әкеліп соқтыруы мүмкін: қобалжудың артуы, депрессивті жағдай мен күйзеліс жүктемесінің жоғарылауы, жылдам қалжырау, өсудің баяулауы, дене салмағының түсуі, жүйкелік сипаттағы шағымдардың пайда болуы . Сонымен қатар , түрлі аурулар көзі бола алады .
15 слайд
- Бастауыш мектеп жалпы білім беру
мектебінің құрамдас бөлігі
15
Бастауыш мектеп жаңартылған мектептің бөлігі ретінде қарастырылады.
Бастауыш мектепте оқу мерзімі тұтас мектеп құрылымынан бөлек
қарастырыла алмайды.
Сондықтан оқытудың жаңа құрылымы, мазмұны, тәсілдері ортақ
мақсаттар мен міндеттерге, атап айтсақ:
- құндылықтарға,
- мектептен «шығу» кезіндегі нәтижелерге,
- білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелерге
бағындырылады .
Бастауыш, негізгі және жоғары мектеп сабақтастығы барлық орта білім
беру деңгейлеріне ортақ болып бекітілген білім беру салалары бойынша
күтілетін нәтижелер қамтамасыз етіледі.
15 слайд
- Бастауыш мектеп жалпы білім беру мектебінің құрамдас бөлігі 15 Бастауыш мектеп жаңартылған мектептің бөлігі ретінде қарастырылады. Бастауыш мектепте оқу мерзімі тұтас мектеп құрылымынан бөлек қарастырыла алмайды. Сондықтан оқытудың жаңа құрылымы, мазмұны, тәсілдері ортақ мақсаттар мен міндеттерге, атап айтсақ: - құндылықтарға, - мектептен «шығу» кезіндегі нәтижелерге, - білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелерге бағындырылады . Бастауыш, негізгі және жоғары мектеп сабақтастығы барлық орта білім беру деңгейлеріне ортақ болып бекітілген білім беру салалары бойынша күтілетін нәтижелер қамтамасыз етіледі.
16 слайд
?Айырмашылығы неде
Қазіргі мектеп: Жаңарту аясындағы бастауыш
мектеп:16
Оқыту нәтижелері: оқушылардың оқу
жетістіктері негізінен репродуктивті
сипатқа ие.
Шынайы оқу үрдісі жеделдетумен
сипатталады: барлық пән бойынша
үлкен көлемдегі дайын ақпаратты
«беріп үлгеру» керек
Оқушы – оқу үрдісінің нысаны,
мұғалім – ақпарат беруші.
Оқыту нәтижелері : оқу жетістіктері
продуктивті сипатқа ие (біледі, түсінеді,
пайдаланады, талдайды, жасайды).
Шынайы оқу үрдісі оқушылардың әр
сабақта білім «өндіру» үшін өздерінің
белсенді іс-әрекетімен сипатталады.
Оқушы – өз танымының субъектісі,
мұғалім – оқушылардың танымдық іс-
әрекетін ұйымдастырушы.
16 слайд
?Айырмашылығы неде Қазіргі мектеп: Жаңарту аясындағы бастауыш мектеп:16 Оқыту нәтижелері: оқушылардың оқу жетістіктері негізінен репродуктивті сипатқа ие. Шынайы оқу үрдісі жеделдетумен сипатталады: барлық пән бойынша үлкен көлемдегі дайын ақпаратты «беріп үлгеру» керек Оқушы – оқу үрдісінің нысаны, мұғалім – ақпарат беруші. Оқыту нәтижелері : оқу жетістіктері продуктивті сипатқа ие (біледі, түсінеді, пайдаланады, талдайды, жасайды). Шынайы оқу үрдісі оқушылардың әр сабақта білім «өндіру» үшін өздерінің белсенді іс-әрекетімен сипатталады. Оқушы – өз танымының субъектісі, мұғалім – оқушылардың танымдық іс- әрекетін ұйымдастырушы.
17 слайд
3. ҚР Мемлекеттік жалпыға
міндетті бастауыш білім беру
стандарты
17
17 слайд
3. ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандарты 17
18 слайд
Мемлекеттік жалпыға міндетті
бастауыш білім беру стандарты : бұл не ?
18
Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандарты:
бастауыш білім берудің жалпы білім беретін бағдарламаларын жүзеге
асыратын білім беру ұйымдарындағы білім беру үрдісін ұйымдастыруға
арналған негізгі құжат болып табылады, себебі:
оқушылардың дайындық деңгейіне, бастауыш білім беру мазмұнына,
оқушылардың ең жоғары оқу жүктемесіне қойылатын талаптарды
айқындайды, мөлшерлейді ;
мектеп қызметкерлерінің іс-әрекетін, оқушылар, ата-аналар, қоғамдастық
өкілдері, барлық білім беру деңгейлерінің басқарушалырының іс-әрекетін,
білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің даму үрдісін реттейді .
18 слайд
Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандарты : бұл не ? 18 Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандарты: бастауыш білім берудің жалпы білім беретін бағдарламаларын жүзеге асыратын білім беру ұйымдарындағы білім беру үрдісін ұйымдастыруға арналған негізгі құжат болып табылады, себебі: оқушылардың дайындық деңгейіне, бастауыш білім беру мазмұнына, оқушылардың ең жоғары оқу жүктемесіне қойылатын талаптарды айқындайды, мөлшерлейді ; мектеп қызметкерлерінің іс-әрекетін, оқушылар, ата-аналар, қоғамдастық өкілдері, барлық білім беру деңгейлерінің басқарушалырының іс-әрекетін, білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің даму үрдісін реттейді .
19 слайд
Негізгі құжаттарды әзірлеудегі
жалпыәлемдік үдерістер
19
Құндылықтар
Мектептен «шығу»
кезіндегі нәтижелер
Күтілетін нәтижелер
Білім беру мазмұны
Білім беру үрдісі
19 слайд
Негізгі құжаттарды әзірлеудегі жалпыәлемдік үдерістер 19 Құндылықтар Мектептен «шығу» кезіндегі нәтижелер Күтілетін нәтижелер Білім беру мазмұны Білім беру үрдісі
20 слайд
ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру
:
стандарты ? қолданыстағы құжаттан айырмашылығы неде
Қолданыстағы құжат (МЖБС
ГОСО) Жаңа құжат – Бастауыш білім беру
МЖБС
Білуге негізделген
(знаниецентрической) білім беру
моделі;
Білім берудің құндылықтары
«Мектепте нені оқыту керек?»
сұрағы аясында қаралады.
пәндер тізімі, әр пән бойынша
білім, білік және дағды
қалыптастыру
Нәтижелерге негізделген білім беру
моделі;
Білім берудің құндылықтары
«Мектепте не үшін оқу керек?» сұрағы
аясында қаралады.
Күтілетін нәтижелер, кең ауқымды
дағдыларды дамыту20
20 слайд
ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру : стандарты ? қолданыстағы құжаттан айырмашылығы неде Қолданыстағы құжат (МЖБС ГОСО) Жаңа құжат – Бастауыш білім беру МЖБС Білуге негізделген (знаниецентрической) білім беру моделі; Білім берудің құндылықтары «Мектепте нені оқыту керек?» сұрағы аясында қаралады. пәндер тізімі, әр пән бойынша білім, білік және дағды қалыптастыру Нәтижелерге негізделген білім беру моделі; Білім берудің құндылықтары «Мектепте не үшін оқу керек?» сұрағы аясында қаралады. Күтілетін нәтижелер, кең ауқымды дағдыларды дамыту20
21 слайд
Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру
стандарты :
заманауи басымдылықтар қалай көрініс
?
табады
Басым ерекшеліктер ҚР Бастауыш білім беру МЖБС-
2014-те көрініс табуы21
Білім берудегі құндылықтар:
«Мектепте не үшін оқу керек?»
мәселесінің мәнмәтінінде
жүргізіледі
Құндылықтар
«шығу» кезіндегі нәтижелер
ББС бойынша күтілетін нәтижелер
пәндер бойынша КН
= оқыту мақсаттарының жүйесі •
Құндылықтар мектептегі жалпы білім беру
философиясында көрініс табады: оқушылармен
қатар мұғалімдер, оқушылардың ата-аналары
үшін де өмірлік бағдарға айналады.
Оқыту мақсаттары жүйесі мектептегі білімнің
әрбір адам тағдырындағы құндылық мәнін
ашады: қызметтік сауаттылық, кез-келген өмір
проблемасын шешуде, қойылған мақсатқа жету
құралдары, әдістері мен жолдарын таңдауда рухани
және адамгершіл...
21 слайд
Мемлекеттік жалпыға міндетті бастауыш білім беру стандарты : заманауи басымдылықтар қалай көрініс ? табады Басым ерекшеліктер ҚР Бастауыш білім беру МЖБС- 2014-те көрініс табуы21 Білім берудегі құндылықтар: «Мектепте не үшін оқу керек?» мәселесінің мәнмәтінінде жүргізіледі Құндылықтар «шығу» кезіндегі нәтижелер ББС бойынша күтілетін нәтижелер пәндер бойынша КН = оқыту мақсаттарының жүйесі • Құндылықтар мектептегі жалпы білім беру философиясында көрініс табады: оқушылармен қатар мұғалімдер, оқушылардың ата-аналары үшін де өмірлік бағдарға айналады. Оқыту мақсаттары жүйесі мектептегі білімнің әрбір адам тағдырындағы құндылық мәнін ашады: қызметтік сауаттылық, кез-келген өмір проблемасын шешуде, қойылған мақсатқа жету құралдары, әдістері мен жолдарын таңдауда рухани және адамгершіл...