"Химия сабақтарында қолданылатын белсенді және интерактивті әдістері мен тәсілдері" атты шебер сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Химия сабақтарында
қолданылатын белсенді және
интерактивті әдістері мен
тәсілдері
№ 56 негізгі орта мектептің химия пән мұғалімі
Байбусынова Ардак Асетовна
1 слайд
Химия сабақтарында қолданылатын белсенді және интерактивті әдістері мен тәсілдері № 56 негізгі орта мектептің химия пән мұғалімі Байбусынова Ардак Асетовна
2 слайд
Мақсаты:
•
Педагог қызметінің жалпы және кәсіби
құзырлығын қалыптастыруда әдіс-тәсілдерді
қолдануыда тәжірибе алмасу.
•
Қатысушыларға әдістемелік көмек көрсету.
•
Қатысушылардың өздерінің кәсіби
шеберліктеріне ой жүгірте білуі.
•
Үйренушілердің қызығушылығын тудыру;
Оқу материалдарын тиімді меңгеру;
2 слайд
Мақсаты: • Педагог қызметінің жалпы және кәсіби құзырлығын қалыптастыруда әдіс-тәсілдерді қолдануыда тәжірибе алмасу. • Қатысушыларға әдістемелік көмек көрсету. • Қатысушылардың өздерінің кәсіби шеберліктеріне ой жүгірте білуі. • Үйренушілердің қызығушылығын тудыру; Оқу материалдарын тиімді меңгеру;
3 слайд
Күтілетін
нәтижелер: •
Қатысушылардың білімдері жинақталады,
•
Зияткерлік және шығармашылық әлеуеті ынталанады;
•
Қарастырылған тақырыпқа қызығушылығы туындайды;
•
Белсенділігі артады;
Әдіс-тәсілдерді өз сабақтарында қолдана алады.
Аудитория Химия пәні мұғалімдері
Ресурстар Интерактивті тақта «Химия сабақтарында
қолданылатын белсенді және интерактивті әдістері мен
тәсілдері» тақырыбында таныстырылым, таратпа
материалдар, стикерлер, А4 қағаздары, фломастер,
маркер т.б, бағалау парағы
3 слайд
Күтілетін нәтижелер: • Қатысушылардың білімдері жинақталады, • Зияткерлік және шығармашылық әлеуеті ынталанады; • Қарастырылған тақырыпқа қызығушылығы туындайды; • Белсенділігі артады; Әдіс-тәсілдерді өз сабақтарында қолдана алады. Аудитория Химия пәні мұғалімдері Ресурстар Интерактивті тақта «Химия сабақтарында қолданылатын белсенді және интерактивті әдістері мен тәсілдері» тақырыбында таныстырылым, таратпа материалдар, стикерлер, А4 қағаздары, фломастер, маркер т.б, бағалау парағы
4 слайд
Интерактивті
оқыту әдістері
«Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса,
үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса»
( хал ық даналығы )
4 слайд
Интерактивті оқыту әдістері «Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса, үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса» ( хал ық даналығы )
5 слайд
Интерактивті («Inter» - бұл өзара, «act» - әрекет) –
біреумен сұхбаттасу, әңгімелесу немесе өзара әрекет
ету мағынасын білдіреді.
5 слайд
Интерактивті («Inter» - бұл өзара, «act» - әрекет) – біреумен сұхбаттасу, әңгімелесу немесе өзара әрекет ету мағынасын білдіреді.
6 слайд
Қатысушылардың қызығушылығын оятады.
Оқу үрдісіне белсенді қатысқандарды мадақтайды.
Көңіл-күйге бағытталады.
Материалдардың тиімді игерілуіне мүмкіндік береді.
Қатысушыларға көп қырлы әсер етеді.
Кері байланысты жүзеге асырады (аудиторияның
жауап беруі).
Қатысушыларда өзіндік пікір,қатынас
қалыптастырады.
Мінез-құлықтың өзгеруіне ықпал етеді.Интерактивті оқыту әдістерінің артықшылықтары
қандай ?
6 слайд
Қатысушылардың қызығушылығын оятады. Оқу үрдісіне белсенді қатысқандарды мадақтайды. Көңіл-күйге бағытталады. Материалдардың тиімді игерілуіне мүмкіндік береді. Қатысушыларға көп қырлы әсер етеді. Кері байланысты жүзеге асырады (аудиторияның жауап беруі). Қатысушыларда өзіндік пікір,қатынас қалыптастырады. Мінез-құлықтың өзгеруіне ықпал етеді.Интерактивті оқыту әдістерінің артықшылықтары қандай ?
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
•
қысқа дәріс
•
топтық жұмыс
•
визитерді шақыру
•
ой шабуылы (шабуыл)
•
имитация ойыны
•
рөлдік ойын
•
жағдайлық тапсырмаларды шешу
•
сарапшы топтардың пікірталасы
•
жоба жасау
•
сұрау * сұхбат * са х налау
•
жағдайларды ойнау
•
қатысушылардың рөлінде болу
•
триггерлік суреттерді талқылау
•
с ұрау–квиз (бақылау) және т.б. Оқытудың интерактивті
әдістері және түрлері:
11 слайд
• қысқа дәріс • топтық жұмыс • визитерді шақыру • ой шабуылы (шабуыл) • имитация ойыны • рөлдік ойын • жағдайлық тапсырмаларды шешу • сарапшы топтардың пікірталасы • жоба жасау • сұрау * сұхбат * са х налау • жағдайларды ойнау • қатысушылардың рөлінде болу • триггерлік суреттерді талқылау • с ұрау–квиз (бақылау) және т.б. Оқытудың интерактивті әдістері және түрлері:
12 слайд
Au
Pt
CaЗейінді шоғырландыруға арналған ширату тапсырмалары
«Миға шабуыл»
12 слайд
Au Pt CaЗейінді шоғырландыруға арналған ширату тапсырмалары «Миға шабуыл»
13 слайд
Салыстырмалы атомдық масссасы қате көрсетілген элемент номерлері: «Қатесін тап»
А) 1, 2, 4, 5, 7 Б) 2, 3, 4, 5, 7 В) 4, 6, 8 Г) 3, 6, 8
13 слайд
Салыстырмалы атомдық масссасы қате көрсетілген элемент номерлері: «Қатесін тап» А) 1, 2, 4, 5, 7 Б) 2, 3, 4, 5, 7 В) 4, 6, 8 Г) 3, 6, 8
14 слайд
«Детальдарды қосу»
Жауабы түрліше болуы мүмкін:
Мысалы: 1. Д. Ньюлендс октавалар заңын ашты.
2. Дж. Ньюлендс ағылшын химик-музыканты 62 химиялық
элементті жүйелеуде 7 элементтен кейін 8-элемент бастапқы
элементтің қасиетін қайталайтындығына негіздеп
«Октавалар заңын» ашты.
14 слайд
«Детальдарды қосу» Жауабы түрліше болуы мүмкін: Мысалы: 1. Д. Ньюлендс октавалар заңын ашты. 2. Дж. Ньюлендс ағылшын химик-музыканты 62 химиялық элементті жүйелеуде 7 элементтен кейін 8-элемент бастапқы элементтің қасиетін қайталайтындығына негіздеп «Октавалар заңын» ашты.
15 слайд
"Secret letter - құпия хат" әдісі
Данияр әжесінің ауылына бармақшы. Даниярдың әжесінің
ауылы берілген заттардың салыстырмалы молекулалық
массасының артуы бағытында орналасқан . Данияр әжесінің
ауылына қалай барады?
Жауабы: 3. Be(OH)
2 →SO
2 →Cl
2 O
7 →I
2
43 64 183 254
15 слайд
"Secret letter - құпия хат" әдісі Данияр әжесінің ауылына бармақшы. Даниярдың әжесінің ауылы берілген заттардың салыстырмалы молекулалық массасының артуы бағытында орналасқан . Данияр әжесінің ауылына қалай барады? Жауабы: 3. Be(OH) 2 →SO 2 →Cl 2 O 7 →I 2 43 64 183 254
16 слайд
«Реставрация» әдісіІ топ тапсырмасы
Мына жолаушылар қайсысы қай поездға отыруы керек? Неліктен?
Жауабы : AlCl
3 ; NH
4 Br–
гидролизденгенде қышқылдық орта
көрсетеді. Ал, K
2 SiO
3 ; Na
2 S -сілтілік
орта көрсетеді. NaCl- бейтарап орта
көрсетеді. Сондықтан күлгін поездың
жолаушысы. Поезд түстері лакмус
индикаторының қышқыл, сілті және
бейтарап ортадағы түсімен сәйкес
келеді.
16 слайд
«Реставрация» әдісіІ топ тапсырмасы Мына жолаушылар қайсысы қай поездға отыруы керек? Неліктен? Жауабы : AlCl 3 ; NH 4 Br– гидролизденгенде қышқылдық орта көрсетеді. Ал, K 2 SiO 3 ; Na 2 S -сілтілік орта көрсетеді. NaCl- бейтарап орта көрсетеді. Сондықтан күлгін поездың жолаушысы. Поезд түстері лакмус индикаторының қышқыл, сілті және бейтарап ортадағы түсімен сәйкес келеді.
17 слайд
ІІ топ тапсырмасы
4-сөз
7-әріп 3-сөз
4-әріп 2-сөз
1-әріп 1-сөз
2-әріп 3-сөз
5-әріп 4-сөз
6-әріп1.Үштік байланысы бар
Кучеров реакциясының реагенті
Метанның пиролиз өнімі
2. Табиғи каучук құрамында болады
Екі қос байланысы бар
Құрамында метил радикалы бар
3.Амин тобы бар
Бензол ядросы бар
Улы зат
4.Екі гидроксил тобы бар
Улы зат
Антифриз
Кілтті сөз
4-сөз
7-әріп 3-сөз
4-әріп 2-сөз
1-әріп 1-сөз
2-әріп 3-сөз
5-әріп 4-сөз
6-әріп
Г Л И Ц И Н
17 слайд
ІІ топ тапсырмасы 4-сөз 7-әріп 3-сөз 4-әріп 2-сөз 1-әріп 1-сөз 2-әріп 3-сөз 5-әріп 4-сөз 6-әріп1.Үштік байланысы бар Кучеров реакциясының реагенті Метанның пиролиз өнімі 2. Табиғи каучук құрамында болады Екі қос байланысы бар Құрамында метил радикалы бар 3.Амин тобы бар Бензол ядросы бар Улы зат 4.Екі гидроксил тобы бар Улы зат Антифриз Кілтті сөз 4-сөз 7-әріп 3-сөз 4-әріп 2-сөз 1-әріп 1-сөз 2-әріп 3-сөз 5-әріп 4-сөз 6-әріп Г Л И Ц И Н
18 слайд
ІІІ топқа тапсырма
Егерде 1-биатлоншының жинаған ұпайы Г және В заттарының молярлық
массасының айырмасына, екіншісінің ұпайы З және Д заттарының
молярлық массаларының айырмасына тең болса, қай биатлоншы көбірек
ұпай жинаған?
Жауабы: 2-биатлоншы. Себебі,
Г заты-СН
3 СООН,
В заты- СН
3 СОН ∆М =60-44=16 ,
З заты- Al
2 O
3 ,
Д заты-АІ (ОН)
3 ∆М =102-78=24 .
18 слайд
ІІІ топқа тапсырма Егерде 1-биатлоншының жинаған ұпайы Г және В заттарының молярлық массасының айырмасына, екіншісінің ұпайы З және Д заттарының молярлық массаларының айырмасына тең болса, қай биатлоншы көбірек ұпай жинаған? Жауабы: 2-биатлоншы. Себебі, Г заты-СН 3 СООН, В заты- СН 3 СОН ∆М =60-44=16 , З заты- Al 2 O 3 , Д заты-АІ (ОН) 3 ∆М =102-78=24 .
19 слайд
топтық тапсырма
Болат ағайдың колбасындағы зат дегидрленеді; Серік ағайдың колбасында
Кучеров реакциясына қатысатын зат бар; Берік ағай зерттеуіндегі затты
Лебедев реакциясы арқылы алуға болады; Мұрат ағайдың колбасындағы
заттан спирт алуға болады. Колбаның иелерін табыңыздар
Болат ағай
Берік ағай Мұрат ағай
Серік ағай
19 слайд
топтық тапсырма Болат ағайдың колбасындағы зат дегидрленеді; Серік ағайдың колбасында Кучеров реакциясына қатысатын зат бар; Берік ағай зерттеуіндегі затты Лебедев реакциясы арқылы алуға болады; Мұрат ағайдың колбасындағы заттан спирт алуға болады. Колбаның иелерін табыңыздар Болат ағай Берік ағай Мұрат ағай Серік ағай
20 слайд
Үш затты химиямен қалай ұштастыруға болады?
20 слайд
Үш затты химиямен қалай ұштастыруға болады?
21 слайд
5.4.15 Притча о кофе
Приходит к отцу молодая девушка и говорит -
- Отец, я устала, у меня такая тяжелая жизнь, такие трудности и проблемы, я все
время плыву против течения, у меня нет больше сил... что мне делать?
Отец вместо ответа поставил на огонь 3 одинаковых кастрюли с водой, в одну бросил
морковь, в другую положил яйцо, а в третью насыпал зерна кофе. Через некоторое
время он вынул из воды морковь и яйцо и налил в чашку кофе из 3 кастрюли.
- Что изменилось? - спросил он свою дочь.
- Яйцо и морковь сварились, а зерна кофе растворились в воде - ответила она.
- Нет, дочь моя, это лишь поверхностный взгляд на вещи. Посмотри - твердая
морковь, побывав в кипятке, стала мягкой и податливой. Хрупкое и жидкое яйцо
стало твердым. Внешне они не изменились, они лишь изменили свою структуру под
воздействием одинаковых неблагоприятных обстоятельств - кипятка. Так и люди -
сильные внешне могут расклеиться и стать слабаками там, где хрупкие и нежные
лишь затвердеют и окрепнут...
- А кофе? - спросила дочь
- О! Это самое интересное! Зерна кофе полностью растворились в новой враждебной
среде и изменили ее - превратили кипяток в великолепный ароматный напиток. Есть
особые люди, которые не изменяются в силу обстоятельств - они изменяют сами
обстоятельства и превращают их в нечто новое и прекрасное, извлекая пользу и
знания из ситуации...
А эти особые люди профессионалы своего дела это – Педагоги!!!
21 слайд
5.4.15 Притча о кофе Приходит к отцу молодая девушка и говорит - - Отец, я устала, у меня такая тяжелая жизнь, такие трудности и проблемы, я все время плыву против течения, у меня нет больше сил... что мне делать? Отец вместо ответа поставил на огонь 3 одинаковых кастрюли с водой, в одну бросил морковь, в другую положил яйцо, а в третью насыпал зерна кофе. Через некоторое время он вынул из воды морковь и яйцо и налил в чашку кофе из 3 кастрюли. - Что изменилось? - спросил он свою дочь. - Яйцо и морковь сварились, а зерна кофе растворились в воде - ответила она. - Нет, дочь моя, это лишь поверхностный взгляд на вещи. Посмотри - твердая морковь, побывав в кипятке, стала мягкой и податливой. Хрупкое и жидкое яйцо стало твердым. Внешне они не изменились, они лишь изменили свою структуру под воздействием одинаковых неблагоприятных обстоятельств - кипятка. Так и люди - сильные внешне могут расклеиться и стать слабаками там, где хрупкие и нежные лишь затвердеют и окрепнут... - А кофе? - спросила дочь - О! Это самое интересное! Зерна кофе полностью растворились в новой враждебной среде и изменили ее - превратили кипяток в великолепный ароматный напиток. Есть особые люди, которые не изменяются в силу обстоятельств - они изменяют сами обстоятельства и превращают их в нечто новое и прекрасное, извлекая пользу и знания из ситуации... А эти особые люди профессионалы своего дела это – Педагоги!!!
22 слайд
Рефлексия «Атом құрылысы»
22 слайд
Рефлексия «Атом құрылысы»
23 слайд
«Еңбегінің ел кәдесіне жарағанын сезіну-
үлкен бақыт»
23 слайд
«Еңбегінің ел кәдесіне жарағанын сезіну- үлкен бақыт»
24 слайд
Нәтижесі:
Химияны оқытуда интербелсенді әдіс-тәсілдерді енгізу және
оқушылардың білімі мен біліктілігін қалыптастыратындығы
дәлелденді;
Интербелсенд әдіс-тәсілдер оқушылардың танымдық
қызығушылығын және білім сапасын арттырды;
Интербелсенді әдіс-тәсілдер нәтижесінде дәстүрлі білім
беруге қарағанда оқушыларда алған білімді жүйелеу қабілетін
меңгеруге мүмкіндік беретіндігі анықталды;
Интербелсенді әдіс-тәсілдерді пайдаланғанда мұғалімнің
уақыты үнемделеді және химияны оқытуда қолданғанда өте
тиімді.
24 слайд
Нәтижесі: Химияны оқытуда интербелсенді әдіс-тәсілдерді енгізу және оқушылардың білімі мен біліктілігін қалыптастыратындығы дәлелденді; Интербелсенд әдіс-тәсілдер оқушылардың танымдық қызығушылығын және білім сапасын арттырды; Интербелсенді әдіс-тәсілдер нәтижесінде дәстүрлі білім беруге қарағанда оқушыларда алған білімді жүйелеу қабілетін меңгеруге мүмкіндік беретіндігі анықталды; Интербелсенді әдіс-тәсілдерді пайдаланғанда мұғалімнің уақыты үнемделеді және химияны оқытуда қолданғанда өте тиімді.
25 слайд
Қалай оқу керектігін
үйретуді
дамытамын
СТО қолдана отырып
жұмыс істеуді
дамытамынОқыту үшін
бағалауды
дамытамынТалантты және
дарындылармен
жұмысты дамыту
Жеміс ағашыБолашақтағы іс - әрекетім
25 слайд
Қалай оқу керектігін үйретуді дамытамын СТО қолдана отырып жұмыс істеуді дамытамынОқыту үшін бағалауды дамытамынТалантты және дарындылармен жұмысты дамыту Жеміс ағашыБолашақтағы іс - әрекетім
26 слайд
Жеке ой түйінім:
- Баланы таңқалдыруды ұмытпа, даналыққа
ұмтылу таңқалудан басталады
-Оған жететін жолды іздестіру мұғалімнің
қолында
-Көрсеткіш өздігінен нәтиже бермейді
26 слайд
Жеке ой түйінім: - Баланы таңқалдыруды ұмытпа, даналыққа ұмтылу таңқалудан басталады -Оған жететін жолды іздестіру мұғалімнің қолында -Көрсеткіш өздігінен нәтиже бермейді