Материалдар / Химия сабақтарындағы химиялық эксперименттің оқушылардың функционалдық сауаттылығын, қызығушылығын арттырудағы маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химия сабақтарындағы химиялық эксперименттің оқушылардың функционалдық сауаттылығын, қызығушылығын арттырудағы маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал химия мамандығында оқып жатқан, болашақ мұғалімдер мен жас мамандарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
843
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Химия сабақтарындағы химиялық эксперименттің оқушылардың функционалдық сауаттылығын, қызығушылығын арттырудағы маңызы .

1 слайд
Химия сабақтарындағы химиялық эксперименттің оқушылардың функционалдық сауаттылығын, қызығушылығын арттырудағы маңызы . Румаганбетова Дамира Салиевна

1 слайд

Химия сабақтарындағы химиялық эксперименттің оқушылардың функционалдық сауаттылығын, қызығушылығын арттырудағы маңызы . Румаганбетова Дамира Салиевна

Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары талаптарында химиялық тәжірибелер жасау және -

2 слайд
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары талаптарында химиялық тәжірибелер жасау және - өзіндік білім алу іс әрекеттері үлесінің артуы негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту . , басымдылығы көрсетілген Сондықтан химия сабақтарында жаңа инновациялық технологияларды , қолданып химия сабақтарында химиялық экспериментті оқушылардың өздігінен орындайтын ізденіс жұмыстары түрінде ұйымдастыру . тиімділігін көрсету

2 слайд

Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары талаптарында химиялық тәжірибелер жасау және - өзіндік білім алу іс әрекеттері үлесінің артуы негізінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту . , басымдылығы көрсетілген Сондықтан химия сабақтарында жаңа инновациялық технологияларды , қолданып химия сабақтарында химиялық экспериментті оқушылардың өздігінен орындайтын ізденіс жұмыстары түрінде ұйымдастыру . тиімділігін көрсету

.Мектептің химиялық білімінің негізін органикалық және бейорганикалық заттар,олардың құрамы, құрылымы мен қасиеттері, химиялық

3 слайд
.Мектептің химиялық білімінің негізін органикалық және бейорганикалық заттар,олардың құрамы, құрылымы мен қасиеттері, химиялық реакциялар, олардың мәні мен өту заңдылықтары, заттарды қолдану мен айналулар, экологиялық проблемалар мен оларды шешу жолдары туралы білімдер жүйесі құрайды. Химия пәні стандарт талаптарында көрсеткендей мектепте жүргізілетін химия курстарының аймағында іргелі білім бере отырып,оқушылардың танымдық және шығармашылық белсенділіктерін арттыру, теориялық ойлау мен практикалық дағдыларын дамыту, қоршаған орта туралы ғылыми көзқарастарын, экологиялық мәдениеттерін және тұлғаға тән әлеуметтік құндылықтарын қалыптастыру міндеттерін орындайды.

3 слайд

.Мектептің химиялық білімінің негізін органикалық және бейорганикалық заттар,олардың құрамы, құрылымы мен қасиеттері, химиялық реакциялар, олардың мәні мен өту заңдылықтары, заттарды қолдану мен айналулар, экологиялық проблемалар мен оларды шешу жолдары туралы білімдер жүйесі құрайды. Химия пәні стандарт талаптарында көрсеткендей мектепте жүргізілетін химия курстарының аймағында іргелі білім бере отырып,оқушылардың танымдық және шығармашылық белсенділіктерін арттыру, теориялық ойлау мен практикалық дағдыларын дамыту, қоршаған орта туралы ғылыми көзқарастарын, экологиялық мәдениеттерін және тұлғаға тән әлеуметтік құндылықтарын қалыптастыру міндеттерін орындайды.

Қазіргі кезеңде оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда яғни, химиялық дайындығының жоғары деңгейіне қол жеткізу үшін

4 слайд
Қазіргі кезеңде оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда яғни, химиялық дайындығының жоғары деңгейіне қол жеткізу үшін химиялық білім беруді дамытуда айқындалған тенденцияларға сүйенген жөн: - теория мен практиканың байланысын күшейту; -өз бетінше жұмыс істеуді көбейту; -оқу жұмысының зерттеушілік сипатына ерекше көңіл бөлу ; -оқыту мазмұнын практикамен, адамның күнделікті тіршілігімен, техникамен байланысын нығайту; -Сандық химиялық эксперименттің (компьютерге сүйеніп енгізілген), мультимедиа және Интернеттің ролін күшейту.

4 слайд

Қазіргі кезеңде оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда яғни, химиялық дайындығының жоғары деңгейіне қол жеткізу үшін химиялық білім беруді дамытуда айқындалған тенденцияларға сүйенген жөн: - теория мен практиканың байланысын күшейту; -өз бетінше жұмыс істеуді көбейту; -оқу жұмысының зерттеушілік сипатына ерекше көңіл бөлу ; -оқыту мазмұнын практикамен, адамның күнделікті тіршілігімен, техникамен байланысын нығайту; -Сандық химиялық эксперименттің (компьютерге сүйеніп енгізілген), мультимедиа және Интернеттің ролін күшейту.

– . Химия ғылымы эксперименттік ғылым Сондықтан бұл пәннің сабақтарында : эксперименттік жұмыстар демонстраци

5 слайд
– . Химия ғылымы эксперименттік ғылым Сондықтан бұл пәннің сабақтарында : эксперименттік жұмыстар демонстрациялық , , тәжірибелер лабораториялық жұмыстар . практикалық сабақтарға көп мән беріледі Химиялық эксперимент жүргізгенде әрбір оқушы , . заттарды көзбен көріп қолмен ұстайды Жаңа . заттардың қасиеттерін жаңаша талдайды Лабораториялық сабақ мұғалімнің жаңа . тақырыпты түсіндіру барысында жүргізіледі Практикалық сабақ белгілі бір тарау немесе оның бір бөлігі өтілгеннен кейін химиялық тәжірибелерді оқушылардың өздігінен орындауы . үшін арнайы бөлінетін сабақ Лабораториялық тәжірибелер негізгі ұғымдарды қалыптастыруға , байланысты болса практикалық сабақтарда , оқушылардың алған білімдері тереңдетіліп іс жүзінде қолдану іскерлігі мен дағдылары . қалыптасады

5 слайд

– . Химия ғылымы эксперименттік ғылым Сондықтан бұл пәннің сабақтарында : эксперименттік жұмыстар демонстрациялық , , тәжірибелер лабораториялық жұмыстар . практикалық сабақтарға көп мән беріледі Химиялық эксперимент жүргізгенде әрбір оқушы , . заттарды көзбен көріп қолмен ұстайды Жаңа . заттардың қасиеттерін жаңаша талдайды Лабораториялық сабақ мұғалімнің жаңа . тақырыпты түсіндіру барысында жүргізіледі Практикалық сабақ белгілі бір тарау немесе оның бір бөлігі өтілгеннен кейін химиялық тәжірибелерді оқушылардың өздігінен орындауы . үшін арнайы бөлінетін сабақ Лабораториялық тәжірибелер негізгі ұғымдарды қалыптастыруға , байланысты болса практикалық сабақтарда , оқушылардың алған білімдері тереңдетіліп іс жүзінде қолдану іскерлігі мен дағдылары . қалыптасады

Практикалық сабақ өз мәнінде өту үшін химия кабинеті заман талабына сай жабдықталуы қажет. Дұрыс ұйымдастырған практикалық саба

6 слайд
Практикалық сабақ өз мәнінде өту үшін химия кабинеті заман талабына сай жабдықталуы қажет. Дұрыс ұйымдастырған практикалық сабақтың оқушыларға берері мол. Бұл сабақта оқушылар: Маңызды химиялық құбылыстар мен реакциялардың сипаты туралы білімін , ; нақтылайды олардың мәнін терең түсінеді , Химиялық құбылыстарды бақылап заттарды ; қасиеттеріне қарай ажырата біледі Химия лабораториясында жұмыс істеудің әдістері мен қарапайым химиялық , ; эксперименттермен танысып оларды игереді Химиялық заттар және химиялық құрал , жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын ; іскерліктерін қалыптастырады . Икемділіктерін жетілдіреді

6 слайд

Практикалық сабақ өз мәнінде өту үшін химия кабинеті заман талабына сай жабдықталуы қажет. Дұрыс ұйымдастырған практикалық сабақтың оқушыларға берері мол. Бұл сабақта оқушылар: Маңызды химиялық құбылыстар мен реакциялардың сипаты туралы білімін , ; нақтылайды олардың мәнін терең түсінеді , Химиялық құбылыстарды бақылап заттарды ; қасиеттеріне қарай ажырата біледі Химия лабораториясында жұмыс істеудің әдістері мен қарапайым химиялық , ; эксперименттермен танысып оларды игереді Химиялық заттар және химиялық құрал , жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын ; іскерліктерін қалыптастырады . Икемділіктерін жетілдіреді

Практикалық сабақтарда лабораториялық тәжірибелерді орындау барысында оқушылар мынадай іскерліктер мен икемділіктерді меңгереді

7 слайд
Практикалық сабақтарда лабораториялық тәжірибелерді орындау барысында оқушылар мынадай іскерліктер мен икемділіктерді меңгереді: , – , Химиялық ыдыстармен лабораториялық құрал жабдықтармен ; химиялық реактивтермен жұмыс істей білу ; Дайын бөлшектерден құралдар құрастыру Сұйық заттарды өлшейтін арнайы химиялық өлшеуіш ыдыстарды . қолданып сұйықтың көлемін анықтау Таразы арқылы зат ; массасын өлшеу – ( Химиялық іс әрекеттер жасау сұйық және қатты заттарды , , , , еріту заттарды сүзу қыздыру суалту айдау және суды ығыстыру , , . .); арқылы газ жинау тұнбаны сүзгіде сүзу т б , Сабақта танысқан заттарды физикалық химиялық қасиеттеріне ; және әрқайсысының өзіне тән ерекшелігіне қарай ажырата білу Тізбектегі химиялық өзгерістерді жүзеге асыру нәтижесінде ; жаңа заттарды алу Тәжірибелердің реакция теңдеулерінің жазу және байқалған ; құбылыстардан қорытынды шағара білу ; Әртүрлі концентрациялы ерітінділер даярлау . Қауіпсіздік шараларын бұлжытпай орындауға дағдыланады

7 слайд

Практикалық сабақтарда лабораториялық тәжірибелерді орындау барысында оқушылар мынадай іскерліктер мен икемділіктерді меңгереді: , – , Химиялық ыдыстармен лабораториялық құрал жабдықтармен ; химиялық реактивтермен жұмыс істей білу ; Дайын бөлшектерден құралдар құрастыру Сұйық заттарды өлшейтін арнайы химиялық өлшеуіш ыдыстарды . қолданып сұйықтың көлемін анықтау Таразы арқылы зат ; массасын өлшеу – ( Химиялық іс әрекеттер жасау сұйық және қатты заттарды , , , , еріту заттарды сүзу қыздыру суалту айдау және суды ығыстыру , , . .); арқылы газ жинау тұнбаны сүзгіде сүзу т б , Сабақта танысқан заттарды физикалық химиялық қасиеттеріне ; және әрқайсысының өзіне тән ерекшелігіне қарай ажырата білу Тізбектегі химиялық өзгерістерді жүзеге асыру нәтижесінде ; жаңа заттарды алу Тәжірибелердің реакция теңдеулерінің жазу және байқалған ; құбылыстардан қорытынды шағара білу ; Әртүрлі концентрациялы ерітінділер даярлау . Қауіпсіздік шараларын бұлжытпай орындауға дағдыланады

Оқушыларда практикалық икемділіктерді қалыптастыру кезінде төменгі жағдайларды ескеру: , .Оқушылаға түрлі тәжірибелерд

8 слайд
Оқушыларда практикалық икемділіктерді қалыптастыру кезінде төменгі жағдайларды ескеру: , .Оқушылаға түрлі тәжірибелерді түсіндіре отырып көрсету Әр түрлі жұмыс әдістері қолданылатын жаттығуларды жиі . жасату , Оқушылардың барлық әдістерді дұрыс қолданып жұмыс . істеуін үнемі қадағалап отыру Практикалық жұмыстарды орындауға қойылатын : талаптар . Әр оқушының өзіне тиісті орынын жыл басында белгілеу – , Бұл олардың іс әрекетін тиімді ұйымдастыруына . басқаруға және бақылауға мүмкіндігін туғызады , Жасаған жұмыстары бойынша қорытынды жасап , химиялық тәжірибелердің барысын бақылау нәтижесін . жазатын арнайы дәптердің болуын қадағалау

8 слайд

Оқушыларда практикалық икемділіктерді қалыптастыру кезінде төменгі жағдайларды ескеру: , .Оқушылаға түрлі тәжірибелерді түсіндіре отырып көрсету Әр түрлі жұмыс әдістері қолданылатын жаттығуларды жиі . жасату , Оқушылардың барлық әдістерді дұрыс қолданып жұмыс . істеуін үнемі қадағалап отыру Практикалық жұмыстарды орындауға қойылатын : талаптар . Әр оқушының өзіне тиісті орынын жыл басында белгілеу – , Бұл олардың іс әрекетін тиімді ұйымдастыруына . басқаруға және бақылауға мүмкіндігін туғызады , Жасаған жұмыстары бойынша қорытынды жасап , химиялық тәжірибелердің барысын бақылау нәтижесін . жазатын арнайы дәптердің болуын қадағалау

Барлық эксперименттік есептерді мазмұны бойынша заттарды алуға арналған есептер және заттарды танып білуге немесе анықтауға арн

9 слайд
Барлық эксперименттік есептерді мазмұны бойынша заттарды алуға арналған есептер және заттарды танып білуге немесе анықтауға арналған есептер деп бөлуге болады. Эксперименттік есептердің мазмұны кластан класқа қарай мазмұны күрделене түседі.Мысалы, егер 8-9 кластарда химиялық айналулар бір кезеңнен ,заттарды анықтау екі заттан тұрса,10-11 кластарда 2-3 түрөзгерістерден,ал заттарды анықтау 2-3 тен 5-ке дейін болуы мүмкін.Өздігінен орындау деңгейіне байланысты эксперименттік есептерді шартты түрде екіге бөлуге болады. Біріншісі- репродуктивті, екіншісі -продуктивті есептер.

9 слайд

Барлық эксперименттік есептерді мазмұны бойынша заттарды алуға арналған есептер және заттарды танып білуге немесе анықтауға арналған есептер деп бөлуге болады. Эксперименттік есептердің мазмұны кластан класқа қарай мазмұны күрделене түседі.Мысалы, егер 8-9 кластарда химиялық айналулар бір кезеңнен ,заттарды анықтау екі заттан тұрса,10-11 кластарда 2-3 түрөзгерістерден,ал заттарды анықтау 2-3 тен 5-ке дейін болуы мүмкін.Өздігінен орындау деңгейіне байланысты эксперименттік есептерді шартты түрде екіге бөлуге болады. Біріншісі- репродуктивті, екіншісі -продуктивті есептер.

Репродуктивті деңгей: 1. Тәжірибе жүзінде мырыш тұз қышқылымен әрекеттескеде сутек газы бөлінетінін . дәлелде

10 слайд
Репродуктивті деңгей: 1. Тәжірибе жүзінде мырыш тұз қышқылымен әрекеттескеде сутек газы бөлінетінін . дәлелдеңдер 2. Күкірт қышқылының химиялық қасиеттерін . сипаттайтын реакцияларды жасаңдар 3. Сынауықтарда калий хлориді мен натрий . сульфаты берілген Қай сынауықта натрий . сульфаты бар екенін анықтаңдар 4. Түр өзгерістерді жүзеге асыратын . реакцияларды жүргізіңдер Ca(HCO3) 2 → CaCO3 → CO2

10 слайд

Репродуктивті деңгей: 1. Тәжірибе жүзінде мырыш тұз қышқылымен әрекеттескеде сутек газы бөлінетінін . дәлелдеңдер 2. Күкірт қышқылының химиялық қасиеттерін . сипаттайтын реакцияларды жасаңдар 3. Сынауықтарда калий хлориді мен натрий . сульфаты берілген Қай сынауықта натрий . сульфаты бар екенін анықтаңдар 4. Түр өзгерістерді жүзеге асыратын . реакцияларды жүргізіңдер Ca(HCO3) 2 → CaCO3 → CO2

Продуктивті деңгей: Продуктивті деңгейдегі есепті шығаруда логикалық операцияларды жасау . үшін оқ

11 слайд
Продуктивті деңгей: Продуктивті деңгейдегі есепті шығаруда логикалық операцияларды жасау . үшін оқушының теориялық білімінің көлемі ауқымды болуы қажет Оқушы . есепті шешудің бірнеше түрін ұсынуы мүмкін 1. . Екі түрлі әдіспен натрий хлоридін алыңдар Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарының химиялық қасиеттерін сараптай келе және ерігіштік . кестені қолдана отырып оқушылар затты алу әдістерін ұсынуға тиіс 2. ( ) ( ) . Мыс ІІ оксидінен мыс ІІ гидроксидін алыңдар Есептің шартында аралық . өнім көрсетілмесе де оқушылар екі кезеңмен затты алуға тиіс 3. Қосымша реактивтерді қолданбай нөмірленген сынауықтарда натрий , , карбонаты барий хлориді және тұз қышқылы ерітінділері берілгенін . . анықтаңдар Соңғы есептің шығару жолын қарастырайық Берілген - ерітінділерді зерттей келе оқушылар ерітінділерді бір біріне құйғанда тұнба ( CO3 ) ( CO2 ) . №1 Ва немесе газ бөлінетінін білуі керек Мысалы делік сынуықтан №2 алған сынамаға сынауықтан алған сынаманы құйғанда ақ тұнба түзілген . , екен Бұдан әрине реакцияға натрий карбонаты мен барий хлориді түскенін . , — , білуге болады Алайда бұл жерден қай сынауықта натрий карбонаты ал – . №1 қайсысында барий хлориді екенін анықтай алмайды Сондықтан немесе №2 №3 сынуықтан сынама алынып сынуықтан алынған сынама құйылды , (№1- №2- ) , №3- делік егер газ бөлінсе карбонат болғаны де немесе де те тұз . қышқылы болғаны анықталады

11 слайд

Продуктивті деңгей: Продуктивті деңгейдегі есепті шығаруда логикалық операцияларды жасау . үшін оқушының теориялық білімінің көлемі ауқымды болуы қажет Оқушы . есепті шешудің бірнеше түрін ұсынуы мүмкін 1. . Екі түрлі әдіспен натрий хлоридін алыңдар Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарының химиялық қасиеттерін сараптай келе және ерігіштік . кестені қолдана отырып оқушылар затты алу әдістерін ұсынуға тиіс 2. ( ) ( ) . Мыс ІІ оксидінен мыс ІІ гидроксидін алыңдар Есептің шартында аралық . өнім көрсетілмесе де оқушылар екі кезеңмен затты алуға тиіс 3. Қосымша реактивтерді қолданбай нөмірленген сынауықтарда натрий , , карбонаты барий хлориді және тұз қышқылы ерітінділері берілгенін . . анықтаңдар Соңғы есептің шығару жолын қарастырайық Берілген - ерітінділерді зерттей келе оқушылар ерітінділерді бір біріне құйғанда тұнба ( CO3 ) ( CO2 ) . №1 Ва немесе газ бөлінетінін білуі керек Мысалы делік сынуықтан №2 алған сынамаға сынауықтан алған сынаманы құйғанда ақ тұнба түзілген . , екен Бұдан әрине реакцияға натрий карбонаты мен барий хлориді түскенін . , — , білуге болады Алайда бұл жерден қай сынауықта натрий карбонаты ал – . №1 қайсысында барий хлориді екенін анықтай алмайды Сондықтан немесе №2 №3 сынуықтан сынама алынып сынуықтан алынған сынама құйылды , (№1- №2- ) , №3- делік егер газ бөлінсе карбонат болғаны де немесе де те тұз . қышқылы болғаны анықталады

Оның біріншісі мұғалімнің оқушыға тәжірибе жасауға қажетті - әртүрлі практикалық іс әрекеттерді сабақт

12 слайд
 Оның біріншісі   мұғалімнің оқушыға тәжірибе жасауға қажетті - әртүрлі практикалық іс әрекеттерді сабақта көрсетіп оны , ( : тәжірибе жасауға икемдеп үйрету сабақ үстінде сабақ , , , сұрағанда сабақ айтып жатқанда бекіту кезінде қайталау ). кезінде — Екінші жолы лабораториялық жұмыстарды . орындау Оқушылар мұнда эксперименттік есептерді шығару арқылы тәжірибе жасап үйрену барысында икемділіктері мен . біліктері біртіндеп қалыптасады — Үшінші жол   заттарды алу және олардың қасиеттерін зерттеуге байланысты орындалатын практикалық жұмыстар . кезінде жүзеге асады Мұнда оқушылар практикалық білімдері . - мен практикалық біліктерін бекітеді Міне осындай жан жақты жүргізілетін педагогикалық әртүрлі дайындық жұмыстардың нәтижесінде оқушылар практикалық жұмыстарға енгізілген бақылау эксперименттік есептерін сәтті орындау біліктері , . қалыптасып жұмыс жасауға дағдыланадыМұндағы ең негізгі мәселе оқушыларды эксперименттік есеп шығаруға дайындау болып табылады.Оны әдетте  үш жолмен  жүзеге асырады.

12 слайд

 Оның біріншісі   мұғалімнің оқушыға тәжірибе жасауға қажетті - әртүрлі практикалық іс әрекеттерді сабақта көрсетіп оны , ( : тәжірибе жасауға икемдеп үйрету сабақ үстінде сабақ , , , сұрағанда сабақ айтып жатқанда бекіту кезінде қайталау ). кезінде — Екінші жолы лабораториялық жұмыстарды . орындау Оқушылар мұнда эксперименттік есептерді шығару арқылы тәжірибе жасап үйрену барысында икемділіктері мен . біліктері біртіндеп қалыптасады — Үшінші жол   заттарды алу және олардың қасиеттерін зерттеуге байланысты орындалатын практикалық жұмыстар . кезінде жүзеге асады Мұнда оқушылар практикалық білімдері . - мен практикалық біліктерін бекітеді Міне осындай жан жақты жүргізілетін педагогикалық әртүрлі дайындық жұмыстардың нәтижесінде оқушылар практикалық жұмыстарға енгізілген бақылау эксперименттік есептерін сәтті орындау біліктері , . қалыптасып жұмыс жасауға дағдыланадыМұндағы ең негізгі мәселе оқушыларды эксперименттік есеп шығаруға дайындау болып табылады.Оны әдетте  үш жолмен  жүзеге асырады.

Оқушылардың эксперименттік есепті шығару әрекеттері төмендегі кезеңдерден тұрады: ) , а есептің мазмұнын түсінуі ) (

13 слайд
Оқушылардың эксперименттік есепті шығару әрекеттері төмендегі кезеңдерден тұрады:  ) , а есептің мазмұнын түсінуі ) ( ), ә теориялық тұрғыда шешуі жоспар жасауы , реакцияның жүру жағдайын білуі ) , б реактивтер мен құралдарды даярлап алуы ) , в практика жүзінде орындауы ) ( ) . г есеп беруі жазба түрде Оқушыларды есеп шығаруға даярлағанда олардың есепті талдай білу . , біліктеріне ерекше көңіл аударған дұрыс Бұл бірден бола қоятын дүние емес , . біртінеп қалыптасады оған шыдамдылық керек Көп жағдайда біздер оқушылардың бір нұсқада ғана есепті үнсіз орындап шыға салуына жол . береміз Олардың есепті тиімді басқа жолмен шығаруына мүмкіндік . - , бермейміз Тек есепті жан жақты талқылап ойланып шығара білгенде ғана . есеп шығаруға дағдыланады

13 слайд

Оқушылардың эксперименттік есепті шығару әрекеттері төмендегі кезеңдерден тұрады:  ) , а есептің мазмұнын түсінуі ) ( ), ә теориялық тұрғыда шешуі жоспар жасауы , реакцияның жүру жағдайын білуі ) , б реактивтер мен құралдарды даярлап алуы ) , в практика жүзінде орындауы ) ( ) . г есеп беруі жазба түрде Оқушыларды есеп шығаруға даярлағанда олардың есепті талдай білу . , біліктеріне ерекше көңіл аударған дұрыс Бұл бірден бола қоятын дүние емес , . біртінеп қалыптасады оған шыдамдылық керек Көп жағдайда біздер оқушылардың бір нұсқада ғана есепті үнсіз орындап шыға салуына жол . береміз Олардың есепті тиімді басқа жолмен шығаруына мүмкіндік . - , бермейміз Тек есепті жан жақты талқылап ойланып шығара білгенде ғана . есеп шығаруға дағдыланады

Тақырып бойынша сұрақтар ?Химияда есептің қандай түрлері бар Зертханалық жұмыс пен практикалық ? жұмыстың ай

14 слайд
Тақырып бойынша сұрақтар ?Химияда есептің қандай түрлері бар Зертханалық жұмыс пен практикалық ? жұмыстың айырмашылығы қандай Дұрыс ұйымдастырылған практикалық сабақтың оқушыларға қандай пайдасы ? бар Репродуктивті деңгейге сәйкес практикалық тапсырма ұсыныңыз Эксперименттік есептерді шығару қандай ? кезеңдерден тұрады

14 слайд

Тақырып бойынша сұрақтар ?Химияда есептің қандай түрлері бар Зертханалық жұмыс пен практикалық ? жұмыстың айырмашылығы қандай Дұрыс ұйымдастырылған практикалық сабақтың оқушыларға қандай пайдасы ? бар Репродуктивті деңгейге сәйкес практикалық тапсырма ұсыныңыз Эксперименттік есептерді шығару қандай ? кезеңдерден тұрады