ICILS - халықаралық зерттеуіне тапсырмаларды әзірлеу жолдары (шебер сынып)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ICILS халықаралық зерттеуіне
тапсырмаларды әзірлеу
жолдары
(шебер сынып)
1 слайд
ICILS халықаралық зерттеуіне тапсырмаларды әзірлеу жолдары (шебер сынып)
2 слайд
Шебер сынып
жоспары
Миға шабуыл
Шағын дәріс
Тәжірибелік
бөлім
Рефлексия
2 слайд
Шебер сынып жоспары Миға шабуыл Шағын дәріс Тәжірибелік бөлім Рефлексия
3 слайд
М иға шабуыл
Шағын топтарда талқылау
ICILS зерттеуінің мақсаты қандай ?
Тапсырмалар деңгейі неше санатқа
бөлінеді?
ICILS зерттеуінде қандай
тапсырмалар жиі кездеседі ?
3 слайд
М иға шабуыл Шағын топтарда талқылау ICILS зерттеуінің мақсаты қандай ? Тапсырмалар деңгейі неше санатқа бөлінеді? ICILS зерттеуінде қандай тапсырмалар жиі кездеседі ?
4 слайд
•
ICILS (International Computer and Information literacy
study) компьютерлік және ақпараттық сауаттылықты
халықаралық зерттеу – бұл АКТ-ның адамның жалпы
үлгерімі мен функционалдық сауаттылығына әсері
туралы әлемдегі алғашқы зерттеу.
•
ICILS зерттеуінің негізгі мақсаты – оқушылардың
компьютерлік және ақпараттық сауаттылығын
бағалау, түрлі факторлардың осы дағдыны
қалыптастыруға деген әсерін және компьютерлік және
ақпараттық сауаттылық (КАС) пен оқушының жалпы
үлгерімі арасындағы байланысты анықтау.
4 слайд
• ICILS (International Computer and Information literacy study) компьютерлік және ақпараттық сауаттылықты халықаралық зерттеу – бұл АКТ-ның адамның жалпы үлгерімі мен функционалдық сауаттылығына әсері туралы әлемдегі алғашқы зерттеу. • ICILS зерттеуінің негізгі мақсаты – оқушылардың компьютерлік және ақпараттық сауаттылығын бағалау, түрлі факторлардың осы дағдыны қалыптастыруға деген әсерін және компьютерлік және ақпараттық сауаттылық (КАС) пен оқушының жалпы үлгерімі арасындағы байланысты анықтау.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
•
ICILS зерттеуінің мақсаты 8-ші сынып
оқушыларының компьютерлік және ақпараттық
сауаттылығын зерттеу, сондай-ақ оқушылардың
АКТ-сауаттылығының деңгейі мен оларды оқыту
шарттары, мектепте АКТ-ны қолдану әдістемесі,
компьютерлік технологияларды қолдану және
оқыту тәжірибесі арасындағы байланысты
анықтау болып табылады. 1.2. Зерттеудің негізгі сұрақтары
6 слайд
• ICILS зерттеуінің мақсаты 8-ші сынып оқушыларының компьютерлік және ақпараттық сауаттылығын зерттеу, сондай-ақ оқушылардың АКТ-сауаттылығының деңгейі мен оларды оқыту шарттары, мектепте АКТ-ны қолдану әдістемесі, компьютерлік технологияларды қолдану және оқыту тәжірибесі арасындағы байланысты анықтау болып табылады. 1.2. Зерттеудің негізгі сұрақтары
7 слайд
7 слайд
8 слайд
ICILS зерттеуінде КАС-тың 4 деңгейі белгіленген ( 4 сурет). Зерттеудің қорытынды бағалау
шкаласындағы орташа ұпай саны 500-ге сәйкес келеді. Тиісінше, шкала бойынша 407
ұпайдан төмен көрсеткіш, компьютерлік және ақпараттық сауаттылықтың 1 деңгейден
төмен екендігін көрсетеді (ең төмен КАС деңгейі). Яғни, 407-ден төмен ұпай жинаған
оқушыларда компьютерлер және ақпаратпен жұмыс істеудің негізгі (ең қарапайым)
дағдылары қалыптаспаған деген сөз.
661- балдан жоғары
КАС-тың ең жоғары
деңгейі оқушының бұл
деңгейдегі нәтижесі әр
түрлі өлшемдер бойынша
ақпаратты бағалау
дағдысының болуын, қайта
құрылымдау және
ақпаратты ұсыну үшін
әртүрлі бағдарламалық
функциялардың
қолданылуын көрсетеді.
Оқушылар сондай-ақ
интернеттегі ақпараттың
құпиялылығын толық
түсінігін көрсетеді. 577 ден 661 балға дейін
КАС тың орташа деңгейі.
Оқушылар ақпаратты
жинау және ақпаратты
басқару құралы ретінде
компьютерлерді
пайдалана отырып,
тәуелсіз жұмыс істеу
қабілетін көрсетеді.
Сондай-ақ олар
ақпараттың
шынайлылығына әсер
ететін әртүрлі
факторлардың бар
екендігін біледі. 492- ден 576 балға дейін
КАС-тың айтарлықтай
төмен деңгейі. Оқушылар
осы деңгейде ақпаратты
жинау мен басқарудың
негізгі және айқын
міндеттерін орындау үшін
компьютерлерді
пайдаланады. Оқушылар
ақпаратты пайдаланудың
кейбір дағдыларын
меңгерген бірақ
ақпаратты қорғау туралы
толық түсініктері жоқ. 407-ден 491 балға дейін
ICILS дағы КАС тың ең
төменгі деңгейі. Мұнда
компьютер мен
қосымшаларды
пайдаланудың базалық
дағдылары кіреді.
Оқушылар ақпаратты
өңдеу, бейімдеу және
өңдеу дағдыларына ие
емес. Олар тек қарапайым
командалардың
орындауымен ғана
шектеледі.
8 слайд
ICILS зерттеуінде КАС-тың 4 деңгейі белгіленген ( 4 сурет). Зерттеудің қорытынды бағалау шкаласындағы орташа ұпай саны 500-ге сәйкес келеді. Тиісінше, шкала бойынша 407 ұпайдан төмен көрсеткіш, компьютерлік және ақпараттық сауаттылықтың 1 деңгейден төмен екендігін көрсетеді (ең төмен КАС деңгейі). Яғни, 407-ден төмен ұпай жинаған оқушыларда компьютерлер және ақпаратпен жұмыс істеудің негізгі (ең қарапайым) дағдылары қалыптаспаған деген сөз. 661- балдан жоғары КАС-тың ең жоғары деңгейі оқушының бұл деңгейдегі нәтижесі әр түрлі өлшемдер бойынша ақпаратты бағалау дағдысының болуын, қайта құрылымдау және ақпаратты ұсыну үшін әртүрлі бағдарламалық функциялардың қолданылуын көрсетеді. Оқушылар сондай-ақ интернеттегі ақпараттың құпиялылығын толық түсінігін көрсетеді. 577 ден 661 балға дейін КАС тың орташа деңгейі. Оқушылар ақпаратты жинау және ақпаратты басқару құралы ретінде компьютерлерді пайдалана отырып, тәуелсіз жұмыс істеу қабілетін көрсетеді. Сондай-ақ олар ақпараттың шынайлылығына әсер ететін әртүрлі факторлардың бар екендігін біледі. 492- ден 576 балға дейін КАС-тың айтарлықтай төмен деңгейі. Оқушылар осы деңгейде ақпаратты жинау мен басқарудың негізгі және айқын міндеттерін орындау үшін компьютерлерді пайдаланады. Оқушылар ақпаратты пайдаланудың кейбір дағдыларын меңгерген бірақ ақпаратты қорғау туралы толық түсініктері жоқ. 407-ден 491 балға дейін ICILS дағы КАС тың ең төменгі деңгейі. Мұнда компьютер мен қосымшаларды пайдаланудың базалық дағдылары кіреді. Оқушылар ақпаратты өңдеу, бейімдеу және өңдеу дағдыларына ие емес. Олар тек қарапайым командалардың орындауымен ғана шектеледі.
9 слайд
Аз көлемді тапсырма
•
Модульдердің әрқайсысы өмірдегі шынайы
жағдайлардан алынған сұрақтар мен тапсырмалар
жиынтығынан тұрады. Оқушылар ұзақтығы
1 минуттан аспайтын кішігірім жекелеген
тапсырмаларды орындайды. Әрбір модульдің
соңында оқушы үлкен (көлемді) тапсырма
орындайды, ол әдетте 15-20 минут уақыт алады.
Осындай тапсырмалардың әрқайсысы оқушылардан
ақпаратты басқару, мәтіндік редакторларды және
басқа да құралдарды қолдана білу сияқты
компьютерлік және когнитивтік дағдыларын
қолдануды талап етеді.
9 слайд
Аз көлемді тапсырма • Модульдердің әрқайсысы өмірдегі шынайы жағдайлардан алынған сұрақтар мен тапсырмалар жиынтығынан тұрады. Оқушылар ұзақтығы 1 минуттан аспайтын кішігірім жекелеген тапсырмаларды орындайды. Әрбір модульдің соңында оқушы үлкен (көлемді) тапсырма орындайды, ол әдетте 15-20 минут уақыт алады. Осындай тапсырмалардың әрқайсысы оқушылардан ақпаратты басқару, мәтіндік редакторларды және басқа да құралдарды қолдана білу сияқты компьютерлік және когнитивтік дағдыларын қолдануды талап етеді.
10 слайд
Көп көлемді тапсырма
•
Үлкен тапсырма, әдетте, ақпараттық өнімді дайындау
үшін (презентация, плакат, веб-сайт немесе
әлеуметтік желіде пост) кешенді дағдыларды
қолдануды талап етеді. Оқушы тапсырмалар аясында
ұсынылған ақпаратты және ресурстарды
пайдаланады. Мысалы, оқушыға саз тобының
парақшасын жасау керек « Саз тобы» модулінің үлкен
тапсырмасында максималды ұпай жинау критериі
оқушының логотип, мәтін, сілтеме және т.б.
элементтерді қолдануы болып табылады.
•
Екі модуль барлығы 62 тапсырмалар мен сұрақтар
жиынтығынан тұрады.
10 слайд
Көп көлемді тапсырма • Үлкен тапсырма, әдетте, ақпараттық өнімді дайындау үшін (презентация, плакат, веб-сайт немесе әлеуметтік желіде пост) кешенді дағдыларды қолдануды талап етеді. Оқушы тапсырмалар аясында ұсынылған ақпаратты және ресурстарды пайдаланады. Мысалы, оқушыға саз тобының парақшасын жасау керек « Саз тобы» модулінің үлкен тапсырмасында максималды ұпай жинау критериі оқушының логотип, мәтін, сілтеме және т.б. элементтерді қолдануы болып табылады. • Екі модуль барлығы 62 тапсырмалар мен сұрақтар жиынтығынан тұрады.
11 слайд
•
Тапсырмалардың барлық спектрі оқушылардың АКТ-
құзыреттілігін бағалауға негізделген және ICILS
student Software біріңғай тестілеу ортасына
ықпалдастырылған. Осыған орай, оқушыларға әр
түрлі тапсырмаларды орындау үшін MS Word, Excel
немесе Windows- дың басқа да стандартты
қосымшаларымен жұмыс істеу дағдыларын көрсете
білу керек. Оларды орындау үшін бір іс-әрекет
( мысалы, көшіру, кірістіру немесе браузер
қойындысын таңдау) немесе бірнеше іс-әрекет қажет
болуы мүмкін (мысалы, файлға ат қойып, оны белгілі
бір папкаға орналастыру және сақтау).
11 слайд
• Тапсырмалардың барлық спектрі оқушылардың АКТ- құзыреттілігін бағалауға негізделген және ICILS student Software біріңғай тестілеу ортасына ықпалдастырылған. Осыған орай, оқушыларға әр түрлі тапсырмаларды орындау үшін MS Word, Excel немесе Windows- дың басқа да стандартты қосымшаларымен жұмыс істеу дағдыларын көрсете білу керек. Оларды орындау үшін бір іс-әрекет ( мысалы, көшіру, кірістіру немесе браузер қойындысын таңдау) немесе бірнеше іс-әрекет қажет болуы мүмкін (мысалы, файлға ат қойып, оны белгілі бір папкаға орналастыру және сақтау).
12 слайд
•
ICILS тапсырмаларының түрлері және
мысалдары :
•
Тапсырмалардың үш түрі бар:
•
• жауабы берілген ақпаратқа негізделген
тапсырмалар;
•
• белгілі бір дағдыларды талап ететін
тапсырмалар;
•
• ақпараттық өнімдер құруды талап ететін
тапсырмалар.
12 слайд
• ICILS тапсырмаларының түрлері және мысалдары : • Тапсырмалардың үш түрі бар: • • жауабы берілген ақпаратқа негізделген тапсырмалар; • • белгілі бір дағдыларды талап ететін тапсырмалар; • • ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырмалар.
13 слайд
Тапсырманың 1-түрі – жауабы берілген ақпаратқа
негізделген тапсырмалар ( Information-based response task)
•
Тапсырманың бұл түрінде, бағдарламаның сандық интерфейсі,
оқуш ы ға ақпаратты қызықты форматта ұсыну үшін қолданылады.
Тапсырманың мазмұны әдетте компьютерлік мәселені немесе ақпарат
көзін интерактивті түрде көрсету емес. Тапсырмалардың мұндай
түрінде, жылжыту үшін - drag and-drop бағдарламалық функционалы
пайдаланылады. Осы функционалды пайдаланудың үш тәсілі бар:
•
• жауаптың дұрыс нұсқасын таңдау үшін ақпаратты жылжыту ( drag
and drop for a multiple choice);
•
• жауабын құрастыру үшін ақпаратты жылжыту ( drag and drop for a
constructed response);
•
• ақпаратты жауап ретінде жылжыту ( drag and-drop as an answer).
•
Сұраққа байланысты, оқушы тапсырманы жоғарыда аталып өткен
тәсілдерінің көмегімен орындайды.
13 слайд
Тапсырманың 1-түрі – жауабы берілген ақпаратқа негізделген тапсырмалар ( Information-based response task) • Тапсырманың бұл түрінде, бағдарламаның сандық интерфейсі, оқуш ы ға ақпаратты қызықты форматта ұсыну үшін қолданылады. Тапсырманың мазмұны әдетте компьютерлік мәселені немесе ақпарат көзін интерактивті түрде көрсету емес. Тапсырмалардың мұндай түрінде, жылжыту үшін - drag and-drop бағдарламалық функционалы пайдаланылады. Осы функционалды пайдаланудың үш тәсілі бар: • • жауаптың дұрыс нұсқасын таңдау үшін ақпаратты жылжыту ( drag and drop for a multiple choice); • • жауабын құрастыру үшін ақпаратты жылжыту ( drag and drop for a constructed response); • • ақпаратты жауап ретінде жылжыту ( drag and-drop as an answer). • Сұраққа байланысты, оқушы тапсырманы жоғарыда аталып өткен тәсілдерінің көмегімен орындайды.
14 слайд
Тапсырманың 2 түрі– белгілі бір
дағдыларды қажет ететін тапсырмалар
( Skills tasks)
•
Тапсырмалардың бұл түрінде тест бағдарламасының интерфейсі
бағдарламалық қамтамасыз ету немесе қосымшалардың баламасын
қамтиды. Оқушы компьютерді қолданудағы базалық дағдыларын
көрсетуі тиіс және де интерфейсте ұсынылған әр түрлі іс-әрекеттерді
орындау арқылы тапсырмаларды орындауы керек. Оларды орындау
үшін бір іс-әрекет ( мысалы, көшіру, кірістіру немесе браузер
қойындысын таңдау ) немесе бірнеше іс-әрекетт қажет болуы мүмкін
(мысалы, файлды сақтау, ат қою және белгілі бір папкаға орналастыру).
Тест бағдарламасы тапсырманы орындаудағы барлық белгілі әдістерді
пайдалануға мүмкіндік береді ( мысалға, мәзір қойындысынан тиісті іс-
әрекетті таңдаудың орнына, файлды сақтау үшін пернетақтадағы Ctrl+S
командасын қолдану). Оқушылардың іс-әркеттің реттілігін талап ететін
тапсырмаларға берген жауабы тек орындалған тапсырманың реттілігі
дұрыс сақталған жағдайда ғана қабылданады. Бұл тапсырмалар
бағдарламамен автоматты түрде кодталады.
14 слайд
Тапсырманың 2 түрі– белгілі бір дағдыларды қажет ететін тапсырмалар ( Skills tasks) • Тапсырмалардың бұл түрінде тест бағдарламасының интерфейсі бағдарламалық қамтамасыз ету немесе қосымшалардың баламасын қамтиды. Оқушы компьютерді қолданудағы базалық дағдыларын көрсетуі тиіс және де интерфейсте ұсынылған әр түрлі іс-әрекеттерді орындау арқылы тапсырмаларды орындауы керек. Оларды орындау үшін бір іс-әрекет ( мысалы, көшіру, кірістіру немесе браузер қойындысын таңдау ) немесе бірнеше іс-әрекетт қажет болуы мүмкін (мысалы, файлды сақтау, ат қою және белгілі бір папкаға орналастыру). Тест бағдарламасы тапсырманы орындаудағы барлық белгілі әдістерді пайдалануға мүмкіндік береді ( мысалға, мәзір қойындысынан тиісті іс- әрекетті таңдаудың орнына, файлды сақтау үшін пернетақтадағы Ctrl+S командасын қолдану). Оқушылардың іс-әркеттің реттілігін талап ететін тапсырмаларға берген жауабы тек орындалған тапсырманың реттілігі дұрыс сақталған жағдайда ғана қабылданады. Бұл тапсырмалар бағдарламамен автоматты түрде кодталады.
15 слайд
Тапсырманың 3 түрі – ақпараттық өнімдерді
жасауды қажет ететін тапсырмалар
( Authoring tasks)
•
Тапсырмалардың бұл түрі оқушылардан ақпараттық
өнімдерді интерфейстегі құрылғылармен түрлендіруді
немесе өзгертуді талап етеді. Оқушыларға бірнеше
қосымшаларды пайдалану қажет болуы мүмкін (мысалы,
электронды пошта, веб-парақшалар, электронды кестелер
қосымшалары, сондай-ақ мәтін мен мультимедианы өңдеу
үшін бағдарламалық қамтамасыз ету қосымшалары).
Оқушы жасаған түпкі ақпараттық өнім жүйеде сақталады
және жауапты кодтаушы маманның кодтау нұсқаулығын
қолдануы көмегімен кодталады.
15 слайд
Тапсырманың 3 түрі – ақпараттық өнімдерді жасауды қажет ететін тапсырмалар ( Authoring tasks) • Тапсырмалардың бұл түрі оқушылардан ақпараттық өнімдерді интерфейстегі құрылғылармен түрлендіруді немесе өзгертуді талап етеді. Оқушыларға бірнеше қосымшаларды пайдалану қажет болуы мүмкін (мысалы, электронды пошта, веб-парақшалар, электронды кестелер қосымшалары, сондай-ақ мәтін мен мультимедианы өңдеу үшін бағдарламалық қамтамасыз ету қосымшалары). Оқушы жасаған түпкі ақпараттық өнім жүйеде сақталады және жауапты кодтаушы маманның кодтау нұсқаулығын қолдануы көмегімен кодталады.
16 слайд
ICILS зерттеуінде КАС-тың 4 деңгейі белгіленген ( 4 сурет). Зерттеудің қорытынды бағалау
шкаласындағы орташа ұпай саны 500-ге сәйкес келеді. Тиісінше, шкала бойынша 407
ұпайдан төмен көрсеткіш, компьютерлік және ақпараттық сауаттылықтың 1 деңгейден
төмен екендігін көрсетеді (ең төмен КАС деңгейі). Яғни, 407-ден төмен ұпай жинаған
оқушыларда компьютерлер және ақпаратпен жұмыс істеудің негізгі (ең қарапайым)
дағдылары қалыптаспаған деген сөз.
661- балдан жоғары
КАС-тың ең жоғары
деңгейі оқушының бұл
деңгейдегі нәтижесі әр
түрлі өлшемдер бойынша
ақпаратты бағалау
дағдысының болуын, қайта
құрылымдау және
ақпаратты ұсыну үшін
әртүрлі бағдарламалық
функциялардың
қолданылуын көрсетеді.
Оқушылар сондай-ақ
интернеттегі ақпараттың
құпиялылығын толық
түсінігін көрсетеді. 577 ден 661 балға дейін
КАС тың орташа деңгейі.
Оқушылар ақпаратты
жинау және ақпаратты
басқару құралы ретінде
компьютерлерді
пайдалана отырып,
тәуелсіз жұмыс істеу
қабілетін көрсетеді.
Сондай-ақ олар
ақпараттың
шынайлылығына әсер
ететін әртүрлі
факторлардың бар
екендігін біледі. 492- ден 576 балға дейін
КАС-тың айтарлықтай
төмен деңгейі. Оқушылар
осы деңгейде ақпаратты
жинау мен басқарудың
негізгі және айқын
міндеттерін орындау үшін
компьютерлерді
пайдаланады. Оқушылар
ақпаратты пайдаланудың
кейбір дағдыларын
меңгерген бірақ
ақпаратты қорғау туралы
толық түсініктері жоқ. 407-ден 491 балға дейін
ICILS дағы КАС тың ең
төменгі деңгейі. Мұнда
компьютер мен
қосымшаларды
пайдаланудың базалық
дағдылары кіреді.
Оқушылар ақпаратты
өңдеу, бейімдеу және
өңдеу дағдыларына ие
емес. Олар тек қарапайым
командалардың
орындауымен ғана
шектеледі.
16 слайд
ICILS зерттеуінде КАС-тың 4 деңгейі белгіленген ( 4 сурет). Зерттеудің қорытынды бағалау шкаласындағы орташа ұпай саны 500-ге сәйкес келеді. Тиісінше, шкала бойынша 407 ұпайдан төмен көрсеткіш, компьютерлік және ақпараттық сауаттылықтың 1 деңгейден төмен екендігін көрсетеді (ең төмен КАС деңгейі). Яғни, 407-ден төмен ұпай жинаған оқушыларда компьютерлер және ақпаратпен жұмыс істеудің негізгі (ең қарапайым) дағдылары қалыптаспаған деген сөз. 661- балдан жоғары КАС-тың ең жоғары деңгейі оқушының бұл деңгейдегі нәтижесі әр түрлі өлшемдер бойынша ақпаратты бағалау дағдысының болуын, қайта құрылымдау және ақпаратты ұсыну үшін әртүрлі бағдарламалық функциялардың қолданылуын көрсетеді. Оқушылар сондай-ақ интернеттегі ақпараттың құпиялылығын толық түсінігін көрсетеді. 577 ден 661 балға дейін КАС тың орташа деңгейі. Оқушылар ақпаратты жинау және ақпаратты басқару құралы ретінде компьютерлерді пайдалана отырып, тәуелсіз жұмыс істеу қабілетін көрсетеді. Сондай-ақ олар ақпараттың шынайлылығына әсер ететін әртүрлі факторлардың бар екендігін біледі. 492- ден 576 балға дейін КАС-тың айтарлықтай төмен деңгейі. Оқушылар осы деңгейде ақпаратты жинау мен басқарудың негізгі және айқын міндеттерін орындау үшін компьютерлерді пайдаланады. Оқушылар ақпаратты пайдаланудың кейбір дағдыларын меңгерген бірақ ақпаратты қорғау туралы толық түсініктері жоқ. 407-ден 491 балға дейін ICILS дағы КАС тың ең төменгі деңгейі. Мұнда компьютер мен қосымшаларды пайдаланудың базалық дағдылары кіреді. Оқушылар ақпаратты өңдеу, бейімдеу және өңдеу дағдыларына ие емес. Олар тек қарапайым командалардың орындауымен ғана шектеледі.
17 слайд
•
Тапсырманың түрі: бірінші (жауаптың дұрыс нұсқасын таңдау үшін
•
ақпаратты жылжыту ( drag and – drop for a multiple choice)
•
Мақсаты: интерфейсте ұсынылған құралдарды қолдану арқылы дұрыс
ақпаратты жинақтау қабілетін зерттеу арқылы оның КАС деңгейін анықтау
•
Қиындық деңгейі: 1 -ші деңгей
Сипаттамасы : Тапсырма үлгісінде оқушыға алты категория бойынша ақпарат
беріледі (беттердің мазмұны) (11 сурет ). Сондай-ақ, құрылымы
ұйымдастырылған веб-сайттың 4 қойындысында (1-4 шаблондары) 4 әр түрлі
диаграмма ұсынылған, оқушылар онда ақпараттың әр алты категориясына
тиісті ақпаратты тасуы керек. Басты бет
Байқау кестесі
2-топтың
профильді
парақшасы
Байланыстар 1-топтың
профильді
парақшасы
Музыкаық
топтар
Байқау туралы1-үлгі 2-үлгі
3-үлгі 4-үлгі
17 слайд
• Тапсырманың түрі: бірінші (жауаптың дұрыс нұсқасын таңдау үшін • ақпаратты жылжыту ( drag and – drop for a multiple choice) • Мақсаты: интерфейсте ұсынылған құралдарды қолдану арқылы дұрыс ақпаратты жинақтау қабілетін зерттеу арқылы оның КАС деңгейін анықтау • Қиындық деңгейі: 1 -ші деңгей Сипаттамасы : Тапсырма үлгісінде оқушыға алты категория бойынша ақпарат беріледі (беттердің мазмұны) (11 сурет ). Сондай-ақ, құрылымы ұйымдастырылған веб-сайттың 4 қойындысында (1-4 шаблондары) 4 әр түрлі диаграмма ұсынылған, оқушылар онда ақпараттың әр алты категориясына тиісті ақпаратты тасуы керек. Басты бет Байқау кестесі 2-топтың профильді парақшасы Байланыстар 1-топтың профильді парақшасы Музыкаық топтар Байқау туралы1-үлгі 2-үлгі 3-үлгі 4-үлгі
18 слайд
Қиындық деңгейі: 2-ші деңгей (492 ден 576 ұпайға дейін)
12-сурет. Жауабын құрастыру үшін ақпаратты жылжыту
Заңды
талаптар Техникалық
талаптар Әлеуметтік
талаптар Сұрақтар
Суретті өңдеуге
сіздің құқығыңыз
бар ма? Техникалық
талаптар Интернет желісінде пайдалану үшін
осындай ажыратымдылық
(графикалық нысан, суреттер және
т.б) қолайлы ма?
Интернет желісінде пайдалану үшін
файлдың пішімі жарамды ма?
Интернет желісінде пайдалану үшін
файлдың пішімі жарамды ма?Суретті
пайдалану бойынша адамдардың
құқықтарына қатысты қандай
шектеулер бар?
Веб-сайтты бірігіп әзірлейтін
серіктестеріңізге бұл сурет ұнайды
ма?
Осы суретті иелену құқығы кімде?
18 слайд
Қиындық деңгейі: 2-ші деңгей (492 ден 576 ұпайға дейін) 12-сурет. Жауабын құрастыру үшін ақпаратты жылжыту Заңды талаптар Техникалық талаптар Әлеуметтік талаптар Сұрақтар Суретті өңдеуге сіздің құқығыңыз бар ма? Техникалық талаптар Интернет желісінде пайдалану үшін осындай ажыратымдылық (графикалық нысан, суреттер және т.б) қолайлы ма? Интернет желісінде пайдалану үшін файлдың пішімі жарамды ма? Интернет желісінде пайдалану үшін файлдың пішімі жарамды ма?Суретті пайдалану бойынша адамдардың құқықтарына қатысты қандай шектеулер бар? Веб-сайтты бірігіп әзірлейтін серіктестеріңізге бұл сурет ұнайды ма? Осы суретті иелену құқығы кімде?
19 слайд
Сипаттамасы: Тапсырманың бұл түрі ұсынылған сұрақтардан дұрыс жауапты таңдауды талап етеді
(бұл жерде екі нұсқаның біреуін), содан соң өз жауабын таңдалған сұраққа қатысты, аргументтер
ұсынып, толықтыруы керек. Ол үшін, оқушыға электронды поштаға кірер кезде берілген
парақшаны сараптап, өзі дұрыс деп санаған жауабын таңдау керек.Құпия сөздің біреуін таңдаңыз және неліктен таңдауыңызды түсіндіріңіз? Тапсырманың түрі: белгілі бір дағдыларды талап ететін тапсырмалар;
Қиындық деңгейі: 3-ші деңгей
Мақсаты: берілген жауаптың дұрыс нұсқасын таңдау арқылы, өз жауап
нұсқаларын енгізу, КАС деңгейін анықтау.
19 слайд
Сипаттамасы: Тапсырманың бұл түрі ұсынылған сұрақтардан дұрыс жауапты таңдауды талап етеді (бұл жерде екі нұсқаның біреуін), содан соң өз жауабын таңдалған сұраққа қатысты, аргументтер ұсынып, толықтыруы керек. Ол үшін, оқушыға электронды поштаға кірер кезде берілген парақшаны сараптап, өзі дұрыс деп санаған жауабын таңдау керек.Құпия сөздің біреуін таңдаңыз және неліктен таңдауыңызды түсіндіріңіз? Тапсырманың түрі: белгілі бір дағдыларды талап ететін тапсырмалар; Қиындық деңгейі: 3-ші деңгей Мақсаты: берілген жауаптың дұрыс нұсқасын таңдау арқылы, өз жауап нұсқаларын енгізу, КАС деңгейін анықтау.
20 слайд
Сіз компьютерлік сыныптағы жалпыға қолжетімді компьютерді пайдалана отырып,
Өз электрондық поштаңызға кіресіз. “Құпия сөзіңізді есте сақтау” құсбелгісін
таңдаған кезде, бұл сізге қандай қауіп әкелуі мүмкін? Бір мысал келтіріңіз.
Дұрыс жауабы: Оқушы жеке ақпаратқа заңсыз кіру жағдайлары туралы
кеңейтілген ашық жауап береді (немесе электронды поштаға заңсыз кіру
жағдайында, заңсыз кірудің ауызекі нұсқасы «бұзу» сілтемесіне жүгіне алады). Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырмалар.
(ашық жауапты талап ететін тапсырма)
Қиындық деңгейі: 4-ші деңгей (661 ұпай және одан жоғары)
Мақсаты: ақпараттық қауіпсіздікті дұрыс қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді,
КАС деңгейін анықтайды
20 слайд
Сіз компьютерлік сыныптағы жалпыға қолжетімді компьютерді пайдалана отырып, Өз электрондық поштаңызға кіресіз. “Құпия сөзіңізді есте сақтау” құсбелгісін таңдаған кезде, бұл сізге қандай қауіп әкелуі мүмкін? Бір мысал келтіріңіз. Дұрыс жауабы: Оқушы жеке ақпаратқа заңсыз кіру жағдайлары туралы кеңейтілген ашық жауап береді (немесе электронды поштаға заңсыз кіру жағдайында, заңсыз кірудің ауызекі нұсқасы «бұзу» сілтемесіне жүгіне алады). Тапсырманың түрі: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырмалар. (ашық жауапты талап ететін тапсырма) Қиындық деңгейі: 4-ші деңгей (661 ұпай және одан жоғары) Мақсаты: ақпараттық қауіпсіздікті дұрыс қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді, КАС деңгейін анықтайды
21 слайд
Жабық тапсырма түрі
Бір дұрыс жауабын
таңдау Бірнеше дұрыс
жауапты таңдау
Сәйкестікті анықтау Реттілігін анықтау
Шындық/жалған екенін
анықтау
21 слайд
Жабық тапсырма түрі Бір дұрыс жауабын таңдау Бірнеше дұрыс жауапты таңдау Сәйкестікті анықтау Реттілігін анықтау Шындық/жалған екенін анықтау
22 слайд
Ашық тапсырма түрлері
Қысқаша жауап Толық жауап Шығарма
Баяндама Эксперимент Портфолио
Таныстырылым Жоба
22 слайд
Ашық тапсырма түрлері Қысқаша жауап Толық жауап Шығарма Баяндама Эксперимент Портфолио Таныстырылым Жоба
23 слайд
Тәжірибелік бөлім
Шағын топтарда жұмыс
4-топқа бөлінеді. 3 топқа оқу мақсаттары беріліп, сол бойынша ICILS
тапсырмаларын құрастырады, тапсырманың қай түріне жататындығын
айтады. 4 топ өз іс-тәжірибелерімен бөлісіп, өз практикалары
бойынша ICILS тапсырмасын құрастырады.
• 1-топ: жауабы берілген ақпаратқа
негізделген тапсырмалар;
• 2-топ: белгілі бір дағдыларды талап ететін
тапсырмалар;
• 3-топ: ақпараттық өнімдер құруды талап
ететін тапсырмалар.
4-топ: өз іс-тәжірибелерімен бөліседі.Тапсырмалардың үш түрі бар:
23 слайд
Тәжірибелік бөлім Шағын топтарда жұмыс 4-топқа бөлінеді. 3 топқа оқу мақсаттары беріліп, сол бойынша ICILS тапсырмаларын құрастырады, тапсырманың қай түріне жататындығын айтады. 4 топ өз іс-тәжірибелерімен бөлісіп, өз практикалары бойынша ICILS тапсырмасын құрастырады. • 1-топ: жауабы берілген ақпаратқа негізделген тапсырмалар; • 2-топ: белгілі бір дағдыларды талап ететін тапсырмалар; • 3-топ: ақпараттық өнімдер құруды талап ететін тапсырмалар. 4-топ: өз іс-тәжірибелерімен бөліседі.Тапсырмалардың үш түрі бар:
24 слайд
Оқу мақсаты: 6.4.2.1 Интернетке тәуелділіктің проблемаларын талқылау;
Қиындық деңгейі : 1-2 деңгей
Тапсырманың түрі: жауабы берілген ақпаратқа негізделген тапсырмалар.
Тапсырманың сипаттамасы
1-топтың тапсырмасы
24 слайд
Оқу мақсаты: 6.4.2.1 Интернетке тәуелділіктің проблемаларын талқылау; Қиындық деңгейі : 1-2 деңгей Тапсырманың түрі: жауабы берілген ақпаратқа негізделген тапсырмалар. Тапсырманың сипаттамасы 1-топтың тапсырмасы
25 слайд
Оқу мақ...
25 слайд
Оқу мақ...