Материалдар / Инклюзивті білім беру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзивті білім беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2021
1033
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру Орындаған:Дюсембиева Х.У Тексерген:Бекжанова Ж.С Атырау 2021Х.Досмухамбетов

1 слайд
Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру Орындаған:Дюсембиева Х.У Тексерген:Бекжанова Ж.С Атырау 2021Х.Досмухамбетов атындағы Атырау мемлекеттік университеті

1 слайд

Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру Орындаған:Дюсембиева Х.У Тексерген:Бекжанова Ж.С Атырау 2021Х.Досмухамбетов атындағы Атырау мемлекеттік университеті

МАҚСАТЫ Инклюзивті білім берудің негізгі мақсаты д аму мүмкіндігі шектеулі балаларды

2 слайд
МАҚСАТЫ Инклюзивті білім берудің негізгі мақсаты  д аму мүмкіндігі шектеулі балаларды   қалыпты балалармен бірге   білім беру. Яғни адамның жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады.. Қазақстан Республикасының 2002 11 ш і лдеде жылғы «Кемтар балаларға әлеуметтік-медициналық- педагогикалық-психологиялық түзеу арқылы қолдау туралы» № 343 заңы бойынша (бұдан әрі - ТДО) сыныптары үйден оқыту, үйден әлеуметтік көмек көрсету, көмекші бағдарлама, арнайы (ПДТ) бағдарлама бойынша куәлік беру ережелерін және мүмкіндігі шектеулі балаларды қорғау, қамқорлау, диагнозын анықтау, емдеу, оңалту, тәрбиелеу, оқыту, қатарға қосу мәселелері бойынша жаңадан шыққан заң, қаулы, ереже тәртіптерінде қаралған. Инклюзивті білім беру – ерекше мұқтаждықтары бар балаларды жалпы білім беретін  мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады

2 слайд

МАҚСАТЫ Инклюзивті білім берудің негізгі мақсаты  д аму мүмкіндігі шектеулі балаларды   қалыпты балалармен бірге   білім беру. Яғни адамның жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады.. Қазақстан Республикасының 2002 11 ш і лдеде жылғы «Кемтар балаларға әлеуметтік-медициналық- педагогикалық-психологиялық түзеу арқылы қолдау туралы» № 343 заңы бойынша (бұдан әрі - ТДО) сыныптары үйден оқыту, үйден әлеуметтік көмек көрсету, көмекші бағдарлама, арнайы (ПДТ) бағдарлама бойынша куәлік беру ережелерін және мүмкіндігі шектеулі балаларды қорғау, қамқорлау, диагнозын анықтау, емдеу, оңалту, тәрбиелеу, оқыту, қатарға қосу мәселелері бойынша жаңадан шыққан заң, қаулы, ереже тәртіптерінде қаралған. Инклюзивті білім беру – ерекше мұқтаждықтары бар балаларды жалпы білім беретін  мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады

Инклюзивті оқыту- ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылад

3 слайд
Инклюзивті оқыту- ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады. Инклюзивті (франц . inclusif – өзіне енгізетін, лат. Include- ішіне аламын енгіземін ) немесе енг ізілген білім беру- жалпы білім беру мектептерінде ерекше қажеттіліктері бар баларды оқыту үрдісін сипаттау үшін пайдаланатын термин.

3 слайд

Инклюзивті оқыту- ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады. Инклюзивті (франц . inclusif – өзіне енгізетін, лат. Include- ішіне аламын енгіземін ) немесе енг ізілген білім беру- жалпы білім беру мектептерінде ерекше қажеттіліктері бар баларды оқыту үрдісін сипаттау үшін пайдаланатын термин.

Қазақстан Республикасының Заңнамасымен білім беру саласының негізін қалаушы халықаралық құжаттарға сәйкес, мүмкіндігі шектеулі

4 слайд
Қазақстан Республикасының Заңнамасымен білім беру саласының негізін қалаушы халықаралық құжаттарға сәйкес, мүмкіндігі шектеулі тұлғалар үшін білім алуына тең құқықтар қағидасы қарастырылады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алуын дамытудағы кепілдіктері Қазақстан Республикасының Конституциясында, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы бала құқығы туралы", "Білім беру туралы", "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік, иедициналық-педагогикалық коррекциялық қолдау туралы", "Қазақстан Республикасындағы мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы", "Арнайы әлеуметтік қызметтер туралы" Заңдарында бекітілген.

4 слайд

Қазақстан Республикасының Заңнамасымен білім беру саласының негізін қалаушы халықаралық құжаттарға сәйкес, мүмкіндігі шектеулі тұлғалар үшін білім алуына тең құқықтар қағидасы қарастырылады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алуын дамытудағы кепілдіктері Қазақстан Республикасының Конституциясында, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы бала құқығы туралы", "Білім беру туралы", "Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік, иедициналық-педагогикалық коррекциялық қолдау туралы", "Қазақстан Республикасындағы мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы", "Арнайы әлеуметтік қызметтер туралы" Заңдарында бекітілген.

Біздің елімізде 39 арнайы балабақша 315 арнайы топтар қызмет етеді, мектепке дейінгі жастағы 15 мың бала тәрбие мен білім алуд

5 слайд
Біздің елімізде 39 арнайы балабақша 315 арнайы топтар қызмет етеді, мектепке дейінгі жастағы 15 мың бала тәрбие мен білім алуда 25 мыңға жуық мектеп оқушылары білім алып отырған 106 арнайы мектеп және жалпы білім беретін мектептер жанындағы 1219 арнайы сыныптар да қызмет етуде.

5 слайд

Біздің елімізде 39 арнайы балабақша 315 арнайы топтар қызмет етеді, мектепке дейінгі жастағы 15 мың бала тәрбие мен білім алуда 25 мыңға жуық мектеп оқушылары білім алып отырған 106 арнайы мектеп және жалпы білім беретін мектептер жанындағы 1219 арнайы сыныптар да қызмет етуде.

Қазіргі таңда мүмкіндігі шектеулі балаларға коррекциялық- педагогикалық қолдауды 17 реабилитациялау орталықтары, 133 психолог

6 слайд
Қазіргі таңда мүмкіндігі шектеулі балаларға коррекциялық- педагогикалық қолдауды 17 реабилитациялау орталықтары, 133 психологиялық-педагогикалық коррекциялау кабинеттері, мектеп жанындағы 558 логопедиялық пунктері көрсетуде. Республикада 18 жасқа дейінгі мүмкіндігі шектеулі 138 513 бала бар, ол барлық балалар санының 2,8 % құрайды. Соның ішінде, мектеп жасындағы балалар саны - 93 740 баланы, мектеп жасына дейінгі - 44 773 бала.

6 слайд

Қазіргі таңда мүмкіндігі шектеулі балаларға коррекциялық- педагогикалық қолдауды 17 реабилитациялау орталықтары, 133 психологиялық-педагогикалық коррекциялау кабинеттері, мектеп жанындағы 558 логопедиялық пунктері көрсетуде. Республикада 18 жасқа дейінгі мүмкіндігі шектеулі 138 513 бала бар, ол барлық балалар санының 2,8 % құрайды. Соның ішінде, мектеп жасындағы балалар саны - 93 740 баланы, мектеп жасына дейінгі - 44 773 бала.

мүмкіндіг і шектеулі балалар саны 0 20000 40000 60000 80000 100000 120000 140000 160000 2005 ж 2011 ж 2012 ж

7 слайд
мүмкіндіг і шектеулі балалар саны 0 20000 40000 60000 80000 100000 120000 140000 160000 2005 ж 2011 ж 2012 ж

7 слайд

мүмкіндіг і шектеулі балалар саны 0 20000 40000 60000 80000 100000 120000 140000 160000 2005 ж 2011 ж 2012 ж

Мүмкіндігі шектеулі балалар

8 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалар

8 слайд

Мүмкіндігі шектеулі балалар

Астана қаласында иклюзивті білім беруді жетілдіру туралы мәселелер талқыланды.

9 слайд
Астана қаласында иклюзивті білім беруді жетілдіру туралы мәселелер талқыланды.

9 слайд

Астана қаласында иклюзивті білім беруді жетілдіру туралы мәселелер талқыланды.

Инклюзивтік білім беру дегеніміз - барлық балаларды соның ішінде мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне тол

10 слайд
Инклюзивтік білім беру дегеніміз - барлық балаларды соның ішінде мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, жағдайына қарамай балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу педагогикалық және әлеуметтік мұқтаждықтарына қолдау, яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған саясат.  

10 слайд

Инклюзивтік білім беру дегеніміз - барлық балаларды соның ішінде мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, жағдайына қарамай балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу педагогикалық және әлеуметтік мұқтаждықтарына қолдау, яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған саясат.  

Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуында қазіргі заманға сай моделін құруды басты бағыты - бұл білім беру қызметтерінің сапасын

11 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуында қазіргі заманға сай моделін құруды басты бағыты - бұл білім беру қызметтерінің сапасын арттыру және қол жетімділігін қамтамасыз ету үшін жағдайларды жасау.

11 слайд

Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуында қазіргі заманға сай моделін құруды басты бағыты - бұл білім беру қызметтерінің сапасын арттыру және қол жетімділігін қамтамасыз ету үшін жағдайларды жасау.

Дамуында мүмкіндігі шектелген балаларға білім беру құқығын іске асыру саласындағы негізгі міндеті ретінде олардың психофизикал

12 слайд
Дамуында мүмкіндігі шектелген балаларға білім беру құқығын іске асыру саласындағы негізгі міндеті ретінде  олардың психофизикалық ерекшеліктері есебімен көрсетілген санаттағы барлық балалардың  сапалы білімді алуына  жағдай жасау қаралуда.  Мүгедек балалар, Денсаулығына байланысты тұрақты немесе уақытша білім беру ұйымдарына баруға мүмкіндігі жоқтар, үйден жеке  бағдарлама немесе толық жалпы білім беру бойынша білім алуына қажетті жағдай жасауға міндетті.Орнын келтіретін қозғалыс және  басқа реті бұзылған (мысалы, есту, көру қабілеті бұзылған), арнайы техникалық жабдықтың пайда болуына байланысты  олардың сәтті әлеуметтік интеграция, мүгедектерге сапалы білім алуына мүмкін болады.   

12 слайд

Дамуында мүмкіндігі шектелген балаларға білім беру құқығын іске асыру саласындағы негізгі міндеті ретінде  олардың психофизикалық ерекшеліктері есебімен көрсетілген санаттағы барлық балалардың  сапалы білімді алуына  жағдай жасау қаралуда.  Мүгедек балалар, Денсаулығына байланысты тұрақты немесе уақытша білім беру ұйымдарына баруға мүмкіндігі жоқтар, үйден жеке  бағдарлама немесе толық жалпы білім беру бойынша білім алуына қажетті жағдай жасауға міндетті.Орнын келтіретін қозғалыс және  басқа реті бұзылған (мысалы, есту, көру қабілеті бұзылған), арнайы техникалық жабдықтың пайда болуына байланысты  олардың сәтті әлеуметтік интеграция, мүгедектерге сапалы білім алуына мүмкін болады.   

Арнайы оқытуда компьютерлік технологияны қолдануында екі жұмыс істейтін міндеттің шешіміне байланысты:  жаңа құралдарды қолда

13 слайд
Арнайы оқытуда компьютерлік технологияны қолдануында екі жұмыс істейтін міндеттің шешіміне байланысты:  жаңа құралдарды қолдану қызметімен балаларды үйрету;    ерекше білім беру қажетілігі бар баланың жалпы дамуы және  бұзылғанды түзету мақсатында жаңа компьютерлік технологияны қолдану.

13 слайд

Арнайы оқытуда компьютерлік технологияны қолдануында екі жұмыс істейтін міндеттің шешіміне байланысты:  жаңа құралдарды қолдану қызметімен балаларды үйрету;    ерекше білім беру қажетілігі бар баланың жалпы дамуы және  бұзылғанды түзету мақсатында жаңа компьютерлік технологияны қолдану.

Ұстаздық коллектив келесі міндеттерді шешеді: - Әр баланың мүдделері мен мұқтаждықтарн анықтау; - тәрбиелеу мен білім беруді

14 слайд
Ұстаздық коллектив келесі міндеттерді шешеді: - Әр баланың мүдделері мен мұқтаждықтарн анықтау; - тәрбиелеу мен білім беруді дифференциациялау және жекелендіру ; - тәрбиелеу мен білім берудің арнайы әдістемелерін, шараларын қолдану; - тәрбиелеу мен білім беру ортасын ерекше ұйымдастыру; - Баланы тәрбиелеу, білім беру және түзету процестеріне міндетті түрде ата-аналарды қатыстыру; - барлық мамандар жігерін біріктіріп ерекше мұқтаждықтары бар баланың әр қайсысына арналған біртұтас түзету-білім беру бағдарламасын дайындау; - Қоғамда ерекше мұқтаждықтары бар адамдарға деген толеранттық қатынас орнауына ат салысу.

14 слайд

Ұстаздық коллектив келесі міндеттерді шешеді: - Әр баланың мүдделері мен мұқтаждықтарн анықтау; - тәрбиелеу мен білім беруді дифференциациялау және жекелендіру ; - тәрбиелеу мен білім берудің арнайы әдістемелерін, шараларын қолдану; - тәрбиелеу мен білім беру ортасын ерекше ұйымдастыру; - Баланы тәрбиелеу, білім беру және түзету процестеріне міндетті түрде ата-аналарды қатыстыру; - барлық мамандар жігерін біріктіріп ерекше мұқтаждықтары бар баланың әр қайсысына арналған біртұтас түзету-білім беру бағдарламасын дайындау; - Қоғамда ерекше мұқтаждықтары бар адамдарға деген толеранттық қатынас орнауына ат салысу.

Жалпыға білім беру топтарына қосылған балалармен жұмыс айқындалған ерекше білім алу мұқтаждықтарына сәйкес жүреді Психолог ба

15 слайд
Жалпыға білім беру топтарына қосылған балалармен жұмыс айқындалған ерекше білім алу мұқтаждықтарына сәйкес жүреді Психолог баланың тұлғалық ерекшеліктерін, жекемұқтаждықтарын, отбасы ситуациясын айқындау үшін оны диагностикадан өткізеді, содан соң оның психологиялық сипаттамасын құрастырады, және оның жанұясының әлеумтеттік суретін салады.

15 слайд

Жалпыға білім беру топтарына қосылған балалармен жұмыс айқындалған ерекше білім алу мұқтаждықтарына сәйкес жүреді Психолог баланың тұлғалық ерекшеліктерін, жекемұқтаждықтарын, отбасы ситуациясын айқындау үшін оны диагностикадан өткізеді, содан соң оның психологиялық сипаттамасын құрастырады, және оның жанұясының әлеумтеттік суретін салады.

Мемлекеттік бағдарлама негізінде 2020 жылға қарай мектептерде мүгедек балалар үшін көтергіш жабдықтар пандустар, санитар

16 слайд
Мемлекеттік бағдарлама негізінде 2020 жылға қарай мектептерде мүгедек балалар үшін көтергіш жабдықтар пандустар, санитарлық бөлмелерде арнайы құралдар орнату, тұтқалармен, арнайы парталармен үстелдермен, және басқа да арнайы компенсаторлық құралдармен жабдықтау арқылы кедергісіз аймақтар құруы жоспарланған.

16 слайд

Мемлекеттік бағдарлама негізінде 2020 жылға қарай мектептерде мүгедек балалар үшін көтергіш жабдықтар пандустар, санитарлық бөлмелерде арнайы құралдар орнату, тұтқалармен, арнайы парталармен үстелдермен, және басқа да арнайы компенсаторлық құралдармен жабдықтау арқылы кедергісіз аймақтар құруы жоспарланған.

Инклюзивті оқыту – барлық балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкінді

17 слайд
Инклюзивті оқыту – барлық балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкіндік береді; оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға мүмкіндік береді; адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді.  

17 слайд

Инклюзивті оқыту – барлық балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкіндік береді; оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға мүмкіндік береді; адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді.  

Инклюзивті мәселелерін жетілдіру жолдары....

18 слайд
Инклюзивті мәселелерін жетілдіру жолдары....

18 слайд

Инклюзивті мәселелерін жетілдіру жолдары....

Қорыта келе инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл

19 слайд
Қорыта келе инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік- экономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу. Егер инклюзивті оқытудың оқыту мен сабақ беруге енгізілген өзгерістері тиімді болса, онда ерекше қажеттіліктері бар балалардың жағдайлары да өзгереді. Инклюзивті оқытуды ашқан мектептерде оқыған балалар адам құқығы туралы білім алуға мүмкіншілік алады. Өйткені, олар бір-бірімен қарым-қатынас жасауға, танып-білуге, қабылдауға үйренеді. 

19 слайд

Қорыта келе инклюзивті білім беру дегеніміз – балалардың жынысына, жас ерекшеліктеріне, географиялық тұратын жеріне, қимыл-қозғалыстық және ақыл-есінің жағдайына, әлеуметтік- экономикалық жағдайына қарамастан, сапалы білім алу және өздерінің потенциалдық дамыту мүмкіндігіне ие болу. Егер инклюзивті оқытудың оқыту мен сабақ беруге енгізілген өзгерістері тиімді болса, онда ерекше қажеттіліктері бар балалардың жағдайлары да өзгереді. Инклюзивті оқытуды ашқан мектептерде оқыған балалар адам құқығы туралы білім алуға мүмкіншілік алады. Өйткені, олар бір-бірімен қарым-қатынас жасауға, танып-білуге, қабылдауға үйренеді. 

Назарларыңызға рахмет!!!!

20 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!!

20 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!!