1 слайд
Инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс
істейтін педагогикалық кадрларды жетілдіру
мен қайта даярлауды ұйымдастырудың
маңыздылығы.
2 слайд
Инклюзивті білім беруді жүзеге асыру үшін тек
білім орнының материалдық базасын кеңейту
ғана емес, сонымен қатар қоғам мүшелерінің
әртүрлі ұстанымдары мен көзқарастарын түзету
және ең алдымен мұғалімдердің жаңа
жағдайларда өзінің кәсіби қызметін жүзеге
асыруға сияқты бірқатар проблемаларды шешу
қажет.
3 слайд
Мұғалімдердің инклюзивтік құзыреттілігі арнайы кәсіби құзыреттілік деңгейіне жатады.
Бұл инклюзивтік білім беру үдерісінде білім алушылардың әртүрлі білім алу
қажеттіліктерін ескере отырып және білім беру ұйымының ортасына қосуды,
мұғалімдердің кәсіби қызметтерін жүзеге асыру қабілетін негіздейтін интегративтік білім
беру кеңістігін құру керек
- баланың мүдделерін сақтау;
- жүйелілік және қолжетімділік,
үздіксіздік;
- жалпы білім беру ортасына ықпалдасу;
- әлеуметтік серіктестермен өзара іс-
қимыл;
- табыс жағдайын құру;
- адамгершілік; - шыншылдық;
- вариативтілік;
- бейімділік;
- дәйектілік;
- көмек көрсетудің ұсынымдық сипаты.Инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс істейтін мұғалімдер үшін
басшылыққа алатын педагогикалық принциптер мынандай:
4 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істейтін
мұғалім кәсіби-құндылықтық бағдарлардың келесі жүйесін
меңгеруі тиіс:
адамның жеке басының құндылығын оның денсаулығының
ауырлық дәрежесіне қарамастан тану;
білім беру нәтижесін оны алуға ғана емес, жалпы ерекше білім
беруді қажет ететін баланың жеке басын дамытуға бағыттау;
дамуында бұзылулары бар балалар үшін мәдениет
тасымалдаушы ретінде өзінің жауапкершілігін сезіну;
үлкен рухани және энергетикалық шығындарды талап ететін
ерекше білім беруді қажет ететін балалармен педагогикалық
қызметтің шығармашылық мәнін түсіну.
5 слайд
инклюзивті білім дегеніміз не, оның дәстүрлі білім
формасынан айырмашылығы неде екендігін түсіну;
инклюзивті білім беру ортасында балалардың жас
ерекшеліктері мен тұлғалық дамуы, психологиялық
заңдылықтары туралы білу;
ауытқушылығы бар және қалыпты дамып келе
жатқан балаларды бірлесіп оқыту үшін оқу үдерісін
дидактикалық жобалау мен психологиялық
тәсілдерін білу;
білім беру ортасының субъектілері (топ ішіндегі әрбір
оқушылармен, ата-аналармен, әріптес-
мұғалімдермен, мамандармен, басшылармен)
арасындағы педагогикалық өзара байланыстың
әртүрлі тәсілдерін жүзеге асыру қабілеті. БІЛІМ БЕРУДЕГІ
ПЕДАГОГ –
білім алушыларына тек
білім мен шеберлік
беріп қоймай, оның
тұлғасын айқындайтын
құндылық тәрбиелейтін
тұлға. Педагогтардың кәсіби және тұлғалық дайындығы
үшін мынадай психология-педагогикалық білімдер
қажет:
6 слайд
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен
жұмысты жүзеге асыруда педагогтың кәсіби
даярлығын қалыптастырудың үш негізгі бағыты
болады:
Мектеп мұғалімдерінде
өнімді әрекет
жағдайына бейімділікті
қалыптастыру:Өзара сыйластық,
шыдамдылық және
оптимизм негізінде
«педагог-бала» өзара
индивидуалды жүйеде
әрекеттесу қабілетін
қалыптастыру. Педагогтарда даму мүмкіндігі
шектеулі балалармен нәтижелі
педагогикалық әрекетке әсер
ететін тұлғаның кәсіби-маңызды
сапаларын қалыптастыру: түрлі
ерекшеліктерге қарамастан
әрбір адамға құрмет,
жанашырлық таныту және
болашаққа оптимизммен қарау,
т.б.1 2 3
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз