интернет, ұялы телефонның пайдасы мен зияны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
«....................................» өлеңінен үзінді
Айшылық алыс жерлерден,
Көзіңді ашып-жұмғанша,
Жылдам хабар алғызды.
(Өлең авторы кім және тақырыбын айт?.
Осы өлеңін сабаққа қаншалықты қатысы бар ? )
2 слайд
«....................................» өлеңінен үзінді Айшылық алыс жерлерден, Көзіңді ашып-жұмғанша, Жылдам хабар алғызды. (Өлең авторы кім және тақырыбын айт?. Осы өлеңін сабаққа қаншалықты қатысы бар ? )
3 слайд
«Өнер- білім бар, жұрттар» өлеңі
Айшылық алыс жерлерден,
Көзіңді ашып-жұмғанша,
Жылдам хабар алғызды. ( Ы.Алтынсарин)
(байланыс құралдарының дамуы )
3 слайд
«Өнер- білім бар, жұрттар» өлеңі Айшылық алыс жерлерден, Көзіңді ашып-жұмғанша, Жылдам хабар алғызды. ( Ы.Алтынсарин) (байланыс құралдарының дамуы )
4 слайд
Дебат сабақтың тақырыбы:
Интернет, ұялы телефонның
пайдасы мен зияны
4 слайд
Дебат сабақтың тақырыбы: Интернет, ұялы телефонның пайдасы мен зияны
5 слайд
Мақсаты:
Білімділік: Дебат туралы мәлімет беру, шартымен,
тәртібімен таныстыру. Бүкіләлемдік өрмек – интернетке
байланысты оқушылардың алған білімдерін нығайту,
тиянақтау, бір жүйеге келтіріп, тексере отырып
қорытындылау;
Дамытушылық: Оқушылардың интернет, ұялы телефон
туралы толық ой қалыптастыру, оқушылардың тапқырлық,
ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, оқушылардың ой-
өрісін, тіл байлығын, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз ойларын тиянақты жете айта
біліп, сахнада өздерін сабырлы әрі тәртіпті ұстауды ескеріп,
қарсыластарын тыңдай білуге тәрбиелеу;
5 слайд
Мақсаты: Білімділік: Дебат туралы мәлімет беру, шартымен, тәртібімен таныстыру. Бүкіләлемдік өрмек – интернетке байланысты оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау, бір жүйеге келтіріп, тексере отырып қорытындылау; Дамытушылық: Оқушылардың интернет, ұялы телефон туралы толық ой қалыптастыру, оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, оқушылардың ой- өрісін, тіл байлығын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды өз ойларын тиянақты жете айта біліп, сахнада өздерін сабырлы әрі тәртіпті ұстауды ескеріп, қарсыластарын тыңдай білуге тәрбиелеу;
6 слайд
Сабақтың әдісі:
сұрақ-жауап /ситуация туғызу, шешу жолын
айту,нақты дәлелдер келтіру/
•Көрнекілігі: мультимедиалық аппарат, слайдтар.
Түрі: дебат (пікір-сайыс)
6 слайд
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап /ситуация туғызу, шешу жолын айту,нақты дәлелдер келтіру/ •Көрнекілігі: мультимедиалық аппарат, слайдтар. Түрі: дебат (пікір-сайыс)
7 слайд
Ұйымдастыру кезеңі:
•Қайырлы күн, құрметті ұстаздар мен оқушылар! -
Дебат әлеміне қош келдіңіздер!!!
•-бүгін: «Интернет, ұялы телефонның пайдасы мен зияны»
атты дебат сабақ өткіземіз.
•Дебат – интеллектуалдық пікір-сайыс, өз ойынды анық ,
әсерлі , нақты түрде дәлелдеуге баулиды.
7 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: •Қайырлы күн, құрметті ұстаздар мен оқушылар! - Дебат әлеміне қош келдіңіздер!!! •-бүгін: «Интернет, ұялы телефонның пайдасы мен зияны» атты дебат сабақ өткіземіз. •Дебат – интеллектуалдық пікір-сайыс, өз ойынды анық , әсерлі , нақты түрде дәлелдеуге баулиды.
8 слайд
Пікір-сайыс шарттары:
•1. Негізгі мақсаты - өзіңіз ұстанып отырған бағытын дұрыс екенін
дәлелдеп шығу.
•2. Екі қарсы топ \ жақтаушы, даттаушы\ берілген қатар бойынша
төрешілерді өз бағыттарының дұрыс екеніне көндіруі тиіс.
3. Әр топ бірнеше ойыншыдан тұрады . Әрқайсысының ойында өз
орны
бар және міндеттері нақты белгіленген.
4. Әр топ өздерін таныстырады.
•5. Екі топ өз пікірлерін ортаға салып, дәлелдеп шығады, әр топқа 3
мин
•6. Екі топ өзара сұрақ алмасады.
•7. Көрермендердің топ мүшелеріне сұрақтар қояды.
•8. Көрермендердің дауысы есептеледі.
9. Қорытынды. Сарапшылар уәжі.
•10. Әр ойынды уақытты қадағалап отыратын уақыт төрешісі болуы
тиіс. Оны таймпер деп атайды.
8 слайд
Пікір-сайыс шарттары: •1. Негізгі мақсаты - өзіңіз ұстанып отырған бағытын дұрыс екенін дәлелдеп шығу. •2. Екі қарсы топ \ жақтаушы, даттаушы\ берілген қатар бойынша төрешілерді өз бағыттарының дұрыс екеніне көндіруі тиіс. 3. Әр топ бірнеше ойыншыдан тұрады . Әрқайсысының ойында өз орны бар және міндеттері нақты белгіленген. 4. Әр топ өздерін таныстырады. •5. Екі топ өз пікірлерін ортаға салып, дәлелдеп шығады, әр топқа 3 мин •6. Екі топ өзара сұрақ алмасады. •7. Көрермендердің топ мүшелеріне сұрақтар қояды. •8. Көрермендердің дауысы есептеледі. 9. Қорытынды. Сарапшылар уәжі. •10. Әр ойынды уақытты қадағалап отыратын уақыт төрешісі болуы тиіс. Оны таймпер деп атайды.
9 слайд
Жүргізуші :
•
Қайырлы күн, құрметті ұстаздар,оқушылар!
Ойын толқын, айналған қатты ағысқа
Табылғандай танымда,жат дауыста.
Біреу озып келеді қатарынан,
Біреу қалып жатады асығыста.
Ойын толқын жатқанда асып,тасып,
Біреу ығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,
Жеңсеңде, жеңілсеңде қалма жасып.
Көрермен жиналған бұл тамашаға,
Құр қарап жай отыру жараса ма?
Мұғалімдер мен оқушылар
Соқ қолыңды білімді таланттарға
9 слайд
Жүргізуші : • Қайырлы күн, құрметті ұстаздар,оқушылар! Ойын толқын, айналған қатты ағысқа Табылғандай танымда,жат дауыста. Біреу озып келеді қатарынан, Біреу қалып жатады асығыста. Ойын толқын жатқанда асып,тасып, Біреу ығым, біреулер шалыс басып. Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар, Жеңсеңде, жеңілсеңде қалма жасып. Көрермен жиналған бұл тамашаға, Құр қарап жай отыру жараса ма? Мұғалімдер мен оқушылар Соқ қолыңды білімді таланттарға
10 слайд
1. Қатысушыларды таныстыру
•
2. Топқа бөлу. Топ жетекшілеріне сөз беріледі
•Болашақ» тобының жетекшісі ...................................................................
•.......................................................................................................................
•.......................................................................................................................
•«Келешек» тобының жетекшісі..................................................................
•.......................................................................................................................
•.......................................................................................................................
Ең алдымен сіздерге осы пікірсайыста әділ бағасын берер әділқазылар
алқасымен таныстырайық.........................................................................
•..............................................................................................................................
....................................................................................................................
10 слайд
1. Қатысушыларды таныстыру • 2. Топқа бөлу. Топ жетекшілеріне сөз беріледі •Болашақ» тобының жетекшісі ................................................................... •....................................................................................................................... •....................................................................................................................... •«Келешек» тобының жетекшісі.................................................................. •....................................................................................................................... •....................................................................................................................... Ең алдымен сіздерге осы пікірсайыста әділ бағасын берер әділқазылар алқасымен таныстырайық......................................................................... •.............................................................................................................................. ....................................................................................................................
11 слайд
2.Индукция кезеңі (Ой бағыт).
•Стол үстіндегі байланыс құралдарын ата және байланыс
құралдарында қолданылатын заттардың
электротехникалық шартты графикалық белгіленулері
қай суретке сәйкес келеді.
•(дұрысы-1 ұпай)
11 слайд
2.Индукция кезеңі (Ой бағыт). •Стол үстіндегі байланыс құралдарын ата және байланыс құралдарында қолданылатын заттардың электротехникалық шартты графикалық белгіленулері қай суретке сәйкес келеді. •(дұрысы-1 ұпай)
12 слайд
3. Өзіндік пікірлерді құрастыру. «Самоконструкция):
• Пікірсайыс бойынша тапсырмалар
мәтінімен танысу және дайындалу.
•1-топ. Интернет пайдасы.
•2-топ .Интернет зияны.
12 слайд
3. Өзіндік пікірлерді құрастыру. «Самоконструкция): • Пікірсайыс бойынша тапсырмалар мәтінімен танысу және дайындалу. •1-топ. Интернет пайдасы. •2-топ .Интернет зияны.
13 слайд
4.Топпен құрастыру. (социоконструкция):
• Жұппен, топпен тапсырманы талқылап, төмендегі
сөздердің мағынасын айту. (дұрысы- 1 ұпай )
•Телеграф-.........,
•Телефон............,
•Радио.............
•Теледидар...........,
•Лазер.....................
•Телекс.....................
•Телефакс....................
•Интернет....................
13 слайд
4.Топпен құрастыру. (социоконструкция): • Жұппен, топпен тапсырманы талқылап, төмендегі сөздердің мағынасын айту. (дұрысы- 1 ұпай ) •Телеграф-........., •Телефон............, •Радио............. •Теледидар..........., •Лазер..................... •Телекс..................... •Телефакс.................... •Интернет....................
14 слайд
5.Жарнамалау(афиширование)
•«Іскерлік ойыны» : Морзе әліппесі байланысты таратуда қолданылды.
Ал қазіргі кезде саңыраулар мектебінде қолданылады.
•Морзе әліппесімен жазылған сөздерді табу
•1 топ . - - . - - - .- -. - - - .- -
•2 топ - - . . . - . - -
•3.Жасырылған сөздерді тап.Оның ашқан жаңалығы не? Бірінші сан-
бағана номері, ал екінші сан –жол номері.
•3. С. П. Қ. Р
•2. Б. Ы. Т. Е
•1. А. Л. Д. У
• 1 2 3 4
•1топ (1,3) (1,1) (3,3) (3,2) (1,1) (4,1)
•2 топ (3,3) (1,1) (1,2) (2,2) (2,1) (3,1) (1,1) (4,1)
14 слайд
5.Жарнамалау(афиширование) •«Іскерлік ойыны» : Морзе әліппесі байланысты таратуда қолданылды. Ал қазіргі кезде саңыраулар мектебінде қолданылады. •Морзе әліппесімен жазылған сөздерді табу •1 топ . - - . - - - .- -. - - - .- - •2 топ - - . . . - . - - •3.Жасырылған сөздерді тап.Оның ашқан жаңалығы не? Бірінші сан- бағана номері, ал екінші сан –жол номері. •3. С. П. Қ. Р •2. Б. Ы. Т. Е •1. А. Л. Д. У • 1 2 3 4 •1топ (1,3) (1,1) (3,3) (3,2) (1,1) (4,1) •2 топ (3,3) (1,1) (1,2) (2,2) (2,1) (3,1) (1,1) (4,1)
15 слайд
6.Сергіту (освежить)
•
•1.Жалаушалармен көрсетілген белгілерді
шешу.
•2. ................ сөзін барлық оқушы қолмен
бейнелеп көрсету.
15 слайд
6.Сергіту (освежить) • •1.Жалаушалармен көрсетілген белгілерді шешу. •2. ................ сөзін барлық оқушы қолмен бейнелеп көрсету.
16 слайд
7.Кодтау (кодирование)
•Кодтау –бұл ақпараттысақтау және қайта қалпына келтіруге ыңғайлы
етіп түрлендіру. (Үйдің,телефонның, пәтердің номерлері, ИИН,апта,ай
атаулары,музыкалық дыбыстар, сигналдар т.б)
1.Сандарды өсу ретімен орналастырса,қандай сөздер шығады?
•1топ 7,9,3,4,8,5,1,10,6,4,2 2 топ 9 7 2 4 6 8 1 3 5
• а и ф а т р и к м о н я ф е г а и г о р
•2.Сандарды кему ретімен орналастырса,қандай сөз шығады?
• 5 2 6 1 4 3 5 2 6 3 4 1
• К Е С Т Е Л Е Е М З Ң Р
•3. Сөз кезегі ойыншыларға беріледі.
16 слайд
7.Кодтау (кодирование) •Кодтау –бұл ақпараттысақтау және қайта қалпына келтіруге ыңғайлы етіп түрлендіру. (Үйдің,телефонның, пәтердің номерлері, ИИН,апта,ай атаулары,музыкалық дыбыстар, сигналдар т.б) 1.Сандарды өсу ретімен орналастырса,қандай сөздер шығады? •1топ 7,9,3,4,8,5,1,10,6,4,2 2 топ 9 7 2 4 6 8 1 3 5 • а и ф а т р и к м о н я ф е г а и г о р •2.Сандарды кему ретімен орналастырса,қандай сөз шығады? • 5 2 6 1 4 3 5 2 6 3 4 1 • К Е С Т Е Л Е Е М З Ң Р •3. Сөз кезегі ойыншыларға беріледі.
17 слайд
Жақтаушы топ спикері:
•
•Армысыздар құрметті көрермен,менің қарсыластарым! Біз бүгінгі дебатта сіздердің
сұрақтарыңызға барынша жауап беруге тырысамыз. Біздің ұстанып отырған
позициямыз «Интернет керек, ол біздің өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор.
Алдымен интернетке анықтама берейік.
•Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі миллиондаған компьютерлік желілерді
бір-бірімен байланыстыратын орасан зор компьютерлік желі . Қазіргі уақытта кз келген
информациялық технологияның жаппай техникалық компоненті компьютер болып
табылатыны белгілі.
•Компьютерлік телекоммуникацияны пайдалану – алыстағы компьютермен диалогтық
режимде немесе электрондық почта режимде жұмыс істеуді ұйымдастыруды
қамтамасыз етеді. Сондай-ақ , электрондық почта өте қолайлы жене аса қымбат емес.
•Интернет ұғымы ХХ ғасырдың аяғында пайда болса да, жүрдек пойыздың
жылдамдығын еске салатындай жедел қарқынмен кең қанат жайып келеді. Әйгілі Ер
Төстік ертегісінде Төстік жыл санап емес, ай санап, күн санап өсіпті дейтін жері
болатын. Сол Ер Төстіктің ер жетуі сияқты дамып отырған бір сала болса, ол –
бүкілғаламдық желі – Интернет деп санар едім.
17 слайд
Жақтаушы топ спикері: • •Армысыздар құрметті көрермен,менің қарсыластарым! Біз бүгінгі дебатта сіздердің сұрақтарыңызға барынша жауап беруге тырысамыз. Біздің ұстанып отырған позициямыз «Интернет керек, ол біздің өмірімізге қажет» Интернеттің пайдасы өте зор. Алдымен интернетке анықтама берейік. •Интернет бүкіл ғаламдық тор. Ол бүкіл әлемдегі миллиондаған компьютерлік желілерді бір-бірімен байланыстыратын орасан зор компьютерлік желі . Қазіргі уақытта кз келген информациялық технологияның жаппай техникалық компоненті компьютер болып табылатыны белгілі. •Компьютерлік телекоммуникацияны пайдалану – алыстағы компьютермен диалогтық режимде немесе электрондық почта режимде жұмыс істеуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді. Сондай-ақ , электрондық почта өте қолайлы жене аса қымбат емес. •Интернет ұғымы ХХ ғасырдың аяғында пайда болса да, жүрдек пойыздың жылдамдығын еске салатындай жедел қарқынмен кең қанат жайып келеді. Әйгілі Ер Төстік ертегісінде Төстік жыл санап емес, ай санап, күн санап өсіпті дейтін жері болатын. Сол Ер Төстіктің ер жетуі сияқты дамып отырған бір сала болса, ол – бүкілғаламдық желі – Интернет деп санар едім.
18 слайд
Жақтаушы топ спикері:
•
Оның өзі шығу тарихы да қызық. «1957 жылы Кеңестер Одағы жасанды жер серігін
ғарышқа ұшырған соң, АҚШ Қорғаныс министрлігі «егер соғыс бола қалған жағдайда
Америкаға сенімді ақпарат алмасу жүйесі керек болады» деп есептеген.
•
Ондай жүйені АҚШ-тың Орталық барлау басқармасының қызметкерлері ойлап тапқан
деседі. Бұл мақсатта Лос-Анджелес, Юта және Калифорния штаттарындағы
университеттерге және Стэнфорд зерттеу орталығына компьютерлерді бір-бірімен
жалғайтын желі жасау тапсырылады. ARPANET деп аталатын жоба 1969 жылы 29
қазанда төрт мекеменің компьютерлерін телефон арқылы байланыстырады. Содан соң
ARPANET дамып-жетіліп, оны түрлі сала ғалымдары пайдалана бастайды.
•
1983 жылы бұл атау «Интернет» деген ұғыммен алмастырылды». Қазіргі кезде
Интернетпен тек қана компьютерлік желілер арқылы емес, сонымен қатар, байланыс
спутниктері, радиосигналдар, кабельдік теледидар, телефон, ұялы байланыс, арнайы
оптикалық-талшықтық желілер және электр желілері арқыы да байланысуға болады.
Бұл күнде Интернетті тұрақты пайдаланушылар саны бүкіл әлем бойынша 1,5 млрд
адамнан асыпты. Бұл – жер шарын мекендейтін халықтың төрттен бір бөлігі ғаламтор
игілігін өз кәдесіне жаратуда деген сөз.
18 слайд
Жақтаушы топ спикері: • Оның өзі шығу тарихы да қызық. «1957 жылы Кеңестер Одағы жасанды жер серігін ғарышқа ұшырған соң, АҚШ Қорғаныс министрлігі «егер соғыс бола қалған жағдайда Америкаға сенімді ақпарат алмасу жүйесі керек болады» деп есептеген. • Ондай жүйені АҚШ-тың Орталық барлау басқармасының қызметкерлері ойлап тапқан деседі. Бұл мақсатта Лос-Анджелес, Юта және Калифорния штаттарындағы университеттерге және Стэнфорд зерттеу орталығына компьютерлерді бір-бірімен жалғайтын желі жасау тапсырылады. ARPANET деп аталатын жоба 1969 жылы 29 қазанда төрт мекеменің компьютерлерін телефон арқылы байланыстырады. Содан соң ARPANET дамып-жетіліп, оны түрлі сала ғалымдары пайдалана бастайды. • 1983 жылы бұл атау «Интернет» деген ұғыммен алмастырылды». Қазіргі кезде Интернетпен тек қана компьютерлік желілер арқылы емес, сонымен қатар, байланыс спутниктері, радиосигналдар, кабельдік теледидар, телефон, ұялы байланыс, арнайы оптикалық-талшықтық желілер және электр желілері арқыы да байланысуға болады. Бұл күнде Интернетті тұрақты пайдаланушылар саны бүкіл әлем бойынша 1,5 млрд адамнан асыпты. Бұл – жер шарын мекендейтін халықтың төрттен бір бөлігі ғаламтор игілігін өз кәдесіне жаратуда деген сөз.
19 слайд
Даттаушы топ спикері:
•
Сәлем бердік қауымға! Біздің қарсыластарымыз «Интернет керек, ол біздің
өмірімізге қажет. Интернеттің пайдасы зор» деп жатыр. Қазіргі таңда
интернет әлемдік қауымдастықтың негізгі ақпараттық-коммуникациялық
құралына айналып отыр.Бұл тұрғыда қарапайым халықтың күнделікті
өмірдегі байланысқа деген қажеттілігі туралы айтпасақ та болады.Дегенмен
де интернеттің жақсылықтарымен бірге келеңсіз жақтары да барын естен
шығармағанымыз жөн.
•Интернетке қосылу үшін әрине бізге компьютер керек. Ал, әр күнін
компьютер алдында өткізу денсаулыққа зиян екенін білесіздер ме? Ол адам
ағзасына қауіп төндірумен қатар, сананы улаумен шектесетіні
белгілі.Компьютер алдында ұзақ отырса адамның көзі, жотасы ауырады және
қимыл-қозғалысына,адам психологиясына да әсер етеді.Сезімдік нерв жүйесі
ауруларына шалдығады.
19 слайд
Даттаушы топ спикері: • Сәлем бердік қауымға! Біздің қарсыластарымыз «Интернет керек, ол біздің өмірімізге қажет. Интернеттің пайдасы зор» деп жатыр. Қазіргі таңда интернет әлемдік қауымдастықтың негізгі ақпараттық-коммуникациялық құралына айналып отыр.Бұл тұрғыда қарапайым халықтың күнделікті өмірдегі байланысқа деген қажеттілігі туралы айтпасақ та болады.Дегенмен де интернеттің жақсылықтарымен бірге келеңсіз жақтары да барын естен шығармағанымыз жөн. •Интернетке қосылу үшін әрине бізге компьютер керек. Ал, әр күнін компьютер алдында өткізу денсаулыққа зиян екенін білесіздер ме? Ол адам ағзасына қауіп төндірумен қатар, сананы улаумен шектесетіні белгілі.Компьютер алдында ұзақ отырса адамның көзі, жотасы ауырады және қимыл-қозғалысына,адам психологиясына да әсер етеді.Сезімдік нерв жүйесі ауруларына шалдығады.
20 слайд
Даттаушытоп спикері:
•
Интернетке жүгініп,үйреніп кеткен бала, яғни интернет арқылы хат
алысып, сөйлесу-баланың айналасындағы адамдармен бетпе-бет
сөйлесуіне де әсер етеді, сөйлеу мәдениетінен айырылады.
•Компьютерден бөлінетін ультра-күлгін сәулесі көзге кері әсер етеді. Ал
одан сорақысы- ұлттық, адами қасиеттерге нұқсан келтіретін
материалдардың интернет бетінен орын алуы. Қазірде шығарма, эссе жаза
алмайтын оқушылар бар. Бұның бәрі көп уақытын кітап оқумен емес,
интернетке кіріп, түрлі ойындар ойнап, уақытын тиімсіз өткізудің
зардабы.
•Компьютерден бөлінетін ультра-күлгін сәулесі көзге кері әсер етеді. Ал
одан сорақысы- ұлттық, адами қасиеттерге нұқсан келтіретін
материалдардың интернет бетінен орын алуы.
•Тыңдағандарыңызға рахмет.
20 слайд
Даттаушытоп спикері: • Интернетке жүгініп,үйреніп кеткен бала, яғни интернет арқылы хат алысып, сөйлесу-баланың айналасындағы адамдармен бетпе-бет сөйлесуіне де әсер етеді, сөйлеу мәдениетінен айырылады. •Компьютерден бөлінетін ультра-күлгін сәулесі көзге кері әсер етеді. Ал одан сорақысы- ұлттық, адами қасиеттерге нұқсан келтіретін материалдардың интернет бетінен орын алуы. Қазірде шығарма, эссе жаза алмайтын оқушылар бар. Бұның бәрі көп уақытын кітап оқумен емес, интернетке кіріп, түрлі ойындар ойнап, уақытын тиімсіз өткізудің зардабы. •Компьютерден бөлінетін ультра-күлгін сәулесі көзге кері әсер етеді. Ал одан сорақысы- ұлттық, адами қасиеттерге нұқсан келтіретін материалдардың интернет бетінен орын алуы. •Тыңдағандарыңызға рахмет.
21 слайд
Жақтаушы топ спикер:
•Сәлем бердік қауымға! Интернеттің жеке-дара қожайыны жоқ. Оны ешкім бір
жерден басқара да алмайды. Интернетте көптеген пайдалы да қажетті
ақпараттарды табуға болады
1. Алысты жақындату
2. Қоғамға (адамға) байланысты мүмкіншіліктерді арттыру.
3. Сана-сезімді жоғарылату.
4. Ізденіс талпынысқа қашықтықтан оқу бағдарламаларына сұранысты
арттыру.
5. Қажеттілікті толығымен қанағаттандыру.
6. Дамыған мемлекеттермен тең дәрежеде бәсекелесу.
7.Ә лемде болып жатқан жаңалықтардан сол сәтте хабардар болу.
8. Халықтарға түрлі жолдармен көмек көрсету.
9. Интернет арқылы мәтінді, хабарламаны, құжаттарды, фото, аудио, видео
материалдарды қабылдап алуға не керісінше жіберуге болады;
10. Күн сайын емес, сағат сайын, сәт сайын бүкіл әлем жаңалықтарымен
танысып отыруға;
21 слайд
Жақтаушы топ спикер: •Сәлем бердік қауымға! Интернеттің жеке-дара қожайыны жоқ. Оны ешкім бір жерден басқара да алмайды. Интернетте көптеген пайдалы да қажетті ақпараттарды табуға болады 1. Алысты жақындату 2. Қоғамға (адамға) байланысты мүмкіншіліктерді арттыру. 3. Сана-сезімді жоғарылату. 4. Ізденіс талпынысқа қашықтықтан оқу бағдарламаларына сұранысты арттыру. 5. Қажеттілікті толығымен қанағаттандыру. 6. Дамыған мемлекеттермен тең дәрежеде бәсекелесу. 7.Ә лемде болып жатқан жаңалықтардан сол сәтте хабардар болу. 8. Халықтарға түрлі жолдармен көмек көрсету. 9. Интернет арқылы мәтінді, хабарламаны, құжаттарды, фото, аудио, видео материалдарды қабылдап алуға не керісінше жіберуге болады; 10. Күн сайын емес, сағат сайын, сәт сайын бүкіл әлем жаңалықтарымен танысып отыруға;
22 слайд
Жақтаушы топ спикері:
•- Кез келген тақырыпқа қатысты материалдар, анықтамалар алуға;
- Қашықтықтан оқуға, яғни үйде отырып білім алуға;
- Қызмет түрлерін ұсынуға, тауар сатып алуға не сатуға;
- Қаржылық операциялар жасауға;
•
- «Maіl.Ru Агент», «Facebook», «Skype» т.б. арқылы реалды уақытта тіл қатысуға да, бейнебайланыс орнатуға да
болады. Бұдан өзге біз біліп-біле бермейтін жаңа көкжиектерін айтып тауысу мүмкін емес… (материалдарды және
моральді жағынан болсын).
Интернеттен көптеген жапа шегеміз деп қол қусырып отыра берсек, оның мүмкіндіктеріне шектеу қойсақ, әрине
алға баспаймыз. Керісінше біртіндеп құлдырай береміз.Оданда ондай қиыншылықтармен күресе отырып, алға
ұмтылу жолдарын қарастырғанымыз жөн. интернетке кіру үшін компьютерде отыру керек.Компьютерде отыру
денсаулыққа зиян.Алдымен денсаулықты сақтауымыз керек деп жатырсыздар.Әрине бұл орынды ол үшін алдымен әр
бала компьтерде жұмыс жасап отырғанда техника қауіпсіздік ережесін сақтау керек. Ережелер талапқа сай орындалса
денсаулыққа зиян тимейді.
•Интернеттің пайдасы көп. Интернет арқылы біз басқа қаладағы болсын, басқа елдегі болсын алыстағы
достарымызбен сөйлесе аламыз. Мысалға, ұстаздар берген реферат, мәнжазба, солардың бәрін мен интернет арқылы
таба аламын. Кітапханаға барып жүрмей мен үйдегі интернеттен іздеймін. Алда болатын ҰБТ-ға да интернет арқылы
дайындалудамын. Интернеттің пайдасы мен үшін өте зор
Назарларыңызға рахмет.
22 слайд
Жақтаушы топ спикері: •- Кез келген тақырыпқа қатысты материалдар, анықтамалар алуға; - Қашықтықтан оқуға, яғни үйде отырып білім алуға; - Қызмет түрлерін ұсынуға, тауар сатып алуға не сатуға; - Қаржылық операциялар жасауға; • - «Maіl.Ru Агент», «Facebook», «Skype» т.б. арқылы реалды уақытта тіл қатысуға да, бейнебайланыс орнатуға да болады. Бұдан өзге біз біліп-біле бермейтін жаңа көкжиектерін айтып тауысу мүмкін емес… (материалдарды және моральді жағынан болсын). Интернеттен көптеген жапа шегеміз деп қол қусырып отыра берсек, оның мүмкіндіктеріне шектеу қойсақ, әрине алға баспаймыз. Керісінше біртіндеп құлдырай береміз.Оданда ондай қиыншылықтармен күресе отырып, алға ұмтылу жолдарын қарастырғанымыз жөн. интернетке кіру үшін компьютерде отыру керек.Компьютерде отыру денсаулыққа зиян.Алдымен денсаулықты сақтауымыз керек деп жатырсыздар.Әрине бұл орынды ол үшін алдымен әр бала компьтерде жұмыс жасап отырғанда техника қауіпсіздік ережесін сақтау керек. Ережелер талапқа сай орындалса денсаулыққа зиян тимейді. •Интернеттің пайдасы көп. Интернет арқылы біз басқа қаладағы болсын, басқа елдегі болсын алыстағы достарымызбен сөйлесе аламыз. Мысалға, ұстаздар берген реферат, мәнжазба, солардың бәрін мен интернет арқылы таба аламын. Кітапханаға барып жүрмей мен үйдегі интернеттен іздеймін. Алда болатын ҰБТ-ға да интернет арқылы дайындалудамын. Интернеттің пайдасы мен үшін өте зор Назарларыңызға рахмет.
23 слайд
Даттаушы топ спикері:
Интернетті дұрыс мақсатқа пайдалансаң, ісің де оңынан болады,
құлашың да кеңге жайылады. Ал егер теріс бағытқа, пайдакүнемдікке,
қара ойлы мақсатқа, т.с.с. жасөспірімдерді аздыруға қолдансаң, оның
жайы бір басқа.
Яғни терроршылдық, экстремистік, дінбұзарлық, қоғамға жат сананы
насихаттау секілді әрекеттер үшін Интернетке цензура енгізу қажет-ау
деп ойлайсың…
Бірақ ең демократияның орнаған саласы – осы ғаламтор екенін
Интернетті қолданушылар жақсы түсінеді. Өйткені, мұнда қандай ой,
пікір айтсаң да, қалай айтсаң да, тек өзіңе, адамгершілік арыңа сын.
23 слайд
Даттаушы топ спикері: Интернетті дұрыс мақсатқа пайдалансаң, ісің де оңынан болады, құлашың да кеңге жайылады. Ал егер теріс бағытқа, пайдакүнемдікке, қара ойлы мақсатқа, т.с.с. жасөспірімдерді аздыруға қолдансаң, оның жайы бір басқа. Яғни терроршылдық, экстремистік, дінбұзарлық, қоғамға жат сананы насихаттау секілді әрекеттер үшін Интернетке цензура енгізу қажет-ау деп ойлайсың… Бірақ ең демократияның орнаған саласы – осы ғаламтор екенін Интернетті қолданушылар жақсы түсінеді. Өйткені, мұнда қандай ой, пікір айтсаң да, қалай айтсаң да, тек өзіңе, адамгершілік арыңа сын.
24 слайд
Даттаушы топ спикері:
•Ендігі бір мәселе – Интернетке тәуелділік. Сағаттап, тіпті таңды-таңға ұрып,
Интернетті қызықтайтындар да кездеседі. Бұл да бір есірткіқұмарлық, нашаға
тәуелділік сияқты нышанды байқатады. Адамның психикасына, денсаулығына кері
әсер етеді.. Осындай келеңсіз, жаныңды түршіктіретін ақпараттар интернетте орын
алып жатса, оның жұртшылыққа пайдасынан гөрі зияны көп емес пе? Демек,
Интернетті қажетіне қарай, шамамен пайдалана білу мәдениетін қалыптастыру да
көп ойланатын дүние. Енді компьютерлік ойындарға келсек, олардың қаншалықты
зиянды екенін айта кетейік. Интернеттегі онлайн ойындары атыс-шабыс, тағы
басқа қантөгу, жауыздық тақырыбында болады. Осы ойындарды бала ойнап, оның
психологиясына қандай жаман әсер беретінін өздерімізде білесіздер. Ұдайы
ойнаған баланың миында ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман қылық,
тіпті қылмысқа да баратын болады.Қалалы жерде ақша табу үшін компьютерлік
ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне тарта бастап, жаман
қылықтарға бағыттайды.
•Интернет ойындарынан басқа да өзім...
24 слайд
Даттаушы топ спикері: •Ендігі бір мәселе – Интернетке тәуелділік. Сағаттап, тіпті таңды-таңға ұрып, Интернетті қызықтайтындар да кездеседі. Бұл да бір есірткіқұмарлық, нашаға тәуелділік сияқты нышанды байқатады. Адамның психикасына, денсаулығына кері әсер етеді.. Осындай келеңсіз, жаныңды түршіктіретін ақпараттар интернетте орын алып жатса, оның жұртшылыққа пайдасынан гөрі зияны көп емес пе? Демек, Интернетті қажетіне қарай, шамамен пайдалана білу мәдениетін қалыптастыру да көп ойланатын дүние. Енді компьютерлік ойындарға келсек, олардың қаншалықты зиянды екенін айта кетейік. Интернеттегі онлайн ойындары атыс-шабыс, тағы басқа қантөгу, жауыздық тақырыбында болады. Осы ойындарды бала ойнап, оның психологиясына қандай жаман әсер беретінін өздерімізде білесіздер. Ұдайы ойнаған баланың миында ойынның мазмұны, әдіс-тәсілдері еніп, жаман қылық, тіпті қылмысқа да баратын болады.Қалалы жерде ақша табу үшін компьютерлік ойындарды жарнамалап, оқушы балаларды өздеріне тарта бастап, жаман қылықтарға бағыттайды. •Интернет ойындарынан басқа да өзім...