Материалдар / «Іс-әрекеттегі зерттеу»(Action Research). Қазақ тілі мен әдебиеті. 5-сынып(Т2). Презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Іс-әрекеттегі зерттеу»(Action Research). Қазақ тілі мен әдебиеті. 5-сынып(Т2). Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақалада өткізілген «Іс-әрекеттегі зерттеудің»(Action Research) нәтижесі ұсынылған. Зерттеу жүргізу арқылы оқушылардың мәтінмен жұмыс орындау барысында айтылым дағдыларын дамытуға тиімді әдіс-тәсіл анықталды. Балалардың тілдерін ұстарту, айтылым дағдыларын дамыту үшін түрлі форматтағы «ПОПС» формуласы оң нәтижесін береді. Мақалада көрсетілген әдіс-тәсілдерді мұғалімдер қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
341
0 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ІС - ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEARCH) – бұл оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында алынған нәтижелердің жүйелі м

1 слайд
ІС - ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEARCH) – бұл оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында алынған нәтижелердің жүйелі мониторингімен бірге жоспарланған, кезекті іс - әрекеттердің орындалуын көздейтін тәсіл . Зерттеуші мұғалім: Мухамеджанов Ергали Квайдуллович, қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-зерттеуші, «Кеңес Одағының Батыры И.М. Бережной атындағы Келлер орта мектебі» КММ , Тайынша ауданы, СҚО Зерттеу мәселесі: 5«в»-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамыту. Зерттеу сұрағы: «ПОПС формуласы» әдісін түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдануы оқушылардың мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға тиімді бола ма? Зерттеу нысаны: 5 «в» сынып оқушылары: 1) А деңгейдегі оқушы – үлгерімі «өте жақсы» Д. есімді оқушы 2) В деңгейдегі оқушы – үлгерімі «жақсы» А. есімді оқушы 3) С деңгейдегі оқушы – үлгерімі «қанағаттанарлық» Д. есімді оқушы Бақылаушы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-сарапшы Кушербаева Жаухар Сапаргалиевна

1 слайд

ІС - ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEARCH) – бұл оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында алынған нәтижелердің жүйелі мониторингімен бірге жоспарланған, кезекті іс - әрекеттердің орындалуын көздейтін тәсіл . Зерттеуші мұғалім: Мухамеджанов Ергали Квайдуллович, қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-зерттеуші, «Кеңес Одағының Батыры И.М. Бережной атындағы Келлер орта мектебі» КММ , Тайынша ауданы, СҚО Зерттеу мәселесі: 5«в»-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамыту. Зерттеу сұрағы: «ПОПС формуласы» әдісін түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдануы оқушылардың мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға тиімді бола ма? Зерттеу нысаны: 5 «в» сынып оқушылары: 1) А деңгейдегі оқушы – үлгерімі «өте жақсы» Д. есімді оқушы 2) В деңгейдегі оқушы – үлгерімі «жақсы» А. есімді оқушы 3) С деңгейдегі оқушы – үлгерімі «қанағаттанарлық» Д. есімді оқушы Бақылаушы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-сарапшы Кушербаева Жаухар Сапаргалиевна

Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері Жоспар: 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізі

2 слайд
Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері Жоспар: 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 3. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау. 4. Зерттеу нәтижесін талдау, қорытындылау. Зерттеу қадамдары: 1-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 1) Дәрумен – денсаулық кепілі (ҚМЖ – қосымша №1). 2) Ас – адамның арқауы (ҚМЖ – қосымша №2). 3) Фастфудтың зияны (ҚМЖ – қосымша №3). 3-қадам. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау.

2 слайд

Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері Жоспар: 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 3. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау. 4. Зерттеу нәтижесін талдау, қорытындылау. Зерттеу қадамдары: 1-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 1) Дәрумен – денсаулық кепілі (ҚМЖ – қосымша №1). 2) Ас – адамның арқауы (ҚМЖ – қосымша №2). 3) Фастфудтың зияны (ҚМЖ – қосымша №3). 3-қадам. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау.

1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 100% 94% 100% 67% 94% 94% 44% 78% 72% А оқушы В оқушы С оқушыІс-әрекет

3 слайд
1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 100% 94% 100% 67% 94% 94% 44% 78% 72% А оқушы В оқушы С оқушыІс-әрекеттегі зерттеудің нәтижелері Рисунок 1 Білімділік аспектілері Рисунок 2 Психологиялық аспектілері 1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 89% 100% 78% 89% 100% 100% 78% 67% 67% А оқушы В оқушы С оқушы Зерттеу бойынша қорытындылар : 1. 5-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға «ПОПС формуласы» әдісі өте тиімді. 2. А, В, С оқушылардың білім деңгейін, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы барлық оқушылардың айтылым дағдыларын дамыту үшін «ПОПС формуласы» әдісін міндетті түрде түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдану қажет. 3. С оқушыға бастауыш буыннан орта буынға бейімделуіне, білім деңгейіне байланысты психологиялық қолдау қажет. 4. Алдағы уақытта сөйлемдегі баяндауыштың орын тәртібін сақтау және жалғауларды дұрыс қолдану дағдыларын пысықтау керек.А – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 94 – 100% аралығында; • Психологиялық ахуалы 78 – 100% аралығында. В – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 67 – 94% аралығында; • Психологиялық ахуалы 89 – 100% аралығында. С – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 44 – 78% аралығында; • Психологиялық ахуалы 67 – 78% аралығында.

3 слайд

1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 100% 94% 100% 67% 94% 94% 44% 78% 72% А оқушы В оқушы С оқушыІс-әрекеттегі зерттеудің нәтижелері Рисунок 1 Білімділік аспектілері Рисунок 2 Психологиялық аспектілері 1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 89% 100% 78% 89% 100% 100% 78% 67% 67% А оқушы В оқушы С оқушы Зерттеу бойынша қорытындылар : 1. 5-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға «ПОПС формуласы» әдісі өте тиімді. 2. А, В, С оқушылардың білім деңгейін, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы барлық оқушылардың айтылым дағдыларын дамыту үшін «ПОПС формуласы» әдісін міндетті түрде түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдану қажет. 3. С оқушыға бастауыш буыннан орта буынға бейімделуіне, білім деңгейіне байланысты психологиялық қолдау қажет. 4. Алдағы уақытта сөйлемдегі баяндауыштың орын тәртібін сақтау және жалғауларды дұрыс қолдану дағдыларын пысықтау керек.А – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 94 – 100% аралығында; • Психологиялық ахуалы 78 – 100% аралығында. В – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 67 – 94% аралығында; • Психологиялық ахуалы 89 – 100% аралығында. С – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 44 – 78% аралығында; • Психологиялық ахуалы 67 – 78% аралығында.