«Іс-әрекеттегі зерттеу»(Action Research). Қазақ тілі мен әдебиеті. 5-сынып(Т2). Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ІС - ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEARCH)
– бұл оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында алынған нәтижелердің жүйелі мониторингімен бірге
жоспарланған, кезекті іс - әрекеттердің орындалуын көздейтін тәсіл .
Зерттеуші мұғалім: Мухамеджанов Ергали Квайдуллович,
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-зерттеуші,
«Кеңес Одағының Батыры И.М. Бережной атындағы
Келлер орта мектебі» КММ , Тайынша ауданы, СҚО
Зерттеу мәселесі: 5«в»-сынып оқушыларының мәтінмен
жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамыту.
Зерттеу сұрағы: «ПОПС формуласы» әдісін түрлі форматта
(жеке, жұпта, топта) қолдануы оқушылардың мәтінмен жұмыс
барысында айтылым дағдыларын дамытуға тиімді бола ма?
Зерттеу нысаны: 5 «в» сынып оқушылары:
1) А деңгейдегі оқушы – үлгерімі «өте жақсы» Д. есімді оқушы
2) В деңгейдегі оқушы – үлгерімі «жақсы» А. есімді оқушы
3) С деңгейдегі оқушы – үлгерімі «қанағаттанарлық» Д. есімді оқушы Бақылаушы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі,
педагог-сарапшы Кушербаева Жаухар Сапаргалиевна
1 слайд
ІС - ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEARCH) – бұл оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында алынған нәтижелердің жүйелі мониторингімен бірге жоспарланған, кезекті іс - әрекеттердің орындалуын көздейтін тәсіл . Зерттеуші мұғалім: Мухамеджанов Ергали Квайдуллович, қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-зерттеуші, «Кеңес Одағының Батыры И.М. Бережной атындағы Келлер орта мектебі» КММ , Тайынша ауданы, СҚО Зерттеу мәселесі: 5«в»-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамыту. Зерттеу сұрағы: «ПОПС формуласы» әдісін түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдануы оқушылардың мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға тиімді бола ма? Зерттеу нысаны: 5 «в» сынып оқушылары: 1) А деңгейдегі оқушы – үлгерімі «өте жақсы» Д. есімді оқушы 2) В деңгейдегі оқушы – үлгерімі «жақсы» А. есімді оқушы 3) С деңгейдегі оқушы – үлгерімі «қанағаттанарлық» Д. есімді оқушы Бақылаушы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-сарапшы Кушербаева Жаухар Сапаргалиевна
2 слайд
Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері
Жоспар:
1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау.
2. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау.
3. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау.
4. Зерттеу нәтижесін талдау, қорытындылау.
Зерттеу қадамдары: 1-қадам.
Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау.
2-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау.
1) Дәрумен – денсаулық кепілі (ҚМЖ – қосымша №1).
2) Ас – адамның арқауы (ҚМЖ – қосымша №2).
3) Фастфудтың зияны (ҚМЖ – қосымша №3).
3-қадам. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау.
2 слайд
Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері Жоспар: 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 3. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау. 4. Зерттеу нәтижесін талдау, қорытындылау. Зерттеу қадамдары: 1-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 1) Дәрумен – денсаулық кепілі (ҚМЖ – қосымша №1). 2) Ас – адамның арқауы (ҚМЖ – қосымша №2). 3) Фастфудтың зияны (ҚМЖ – қосымша №3). 3-қадам. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау.
3 слайд
1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ
0%
20%
40%
60%
80%
100%
120% 100% 94% 100%
67%
94% 94%
44%
78% 72% А оқушы
В оқушы
С оқушыІс-әрекеттегі зерттеудің нәтижелері
Рисунок 1 Білімділік аспектілері
Рисунок 2 Психологиялық аспектілері
1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ
0%
20%
40%
60%
80%
100%
120%
89% 100%
78% 89% 100% 100%
78% 67% 67% А оқушы
В оқушы
С оқушы
Зерттеу бойынша қорытындылар :
1. 5-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға «ПОПС
формуласы» әдісі өте тиімді.
2. А, В, С оқушылардың білім деңгейін, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы
барлық оқушылардың айтылым дағдыларын дамыту үшін «ПОПС формуласы» әдісін міндетті түрде
түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдану қажет.
3. С оқушыға бастауыш буыннан орта буынға бейімделуіне, білім деңгейіне байланысты психологиялық
қолдау қажет.
4. Алдағы уақытта сөйлемдегі баяндауыштың орын тәртібін сақтау және жалғауларды дұрыс қолдану
дағдыларын пысықтау керек.А – деңгейіндегі оқушы:
•
Айтылым дағдыларының дамуы 94 – 100% аралығында;
•
Психологиялық ахуалы 78 – 100% аралығында.
В – деңгейіндегі оқушы:
•
Айтылым дағдыларының дамуы 67 – 94% аралығында;
•
Психологиялық ахуалы 89 – 100% аралығында.
С – деңгейіндегі оқушы:
•
Айтылым дағдыларының дамуы 44 – 78% аралығында;
•
Психологиялық ахуалы 67 – 78% аралығында.
3 слайд
1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 100% 94% 100% 67% 94% 94% 44% 78% 72% А оқушы В оқушы С оқушыІс-әрекеттегі зерттеудің нәтижелері Рисунок 1 Білімділік аспектілері Рисунок 2 Психологиялық аспектілері 1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 89% 100% 78% 89% 100% 100% 78% 67% 67% А оқушы В оқушы С оқушы Зерттеу бойынша қорытындылар : 1. 5-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға «ПОПС формуласы» әдісі өте тиімді. 2. А, В, С оқушылардың білім деңгейін, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы барлық оқушылардың айтылым дағдыларын дамыту үшін «ПОПС формуласы» әдісін міндетті түрде түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдану қажет. 3. С оқушыға бастауыш буыннан орта буынға бейімделуіне, білім деңгейіне байланысты психологиялық қолдау қажет. 4. Алдағы уақытта сөйлемдегі баяндауыштың орын тәртібін сақтау және жалғауларды дұрыс қолдану дағдыларын пысықтау керек.А – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 94 – 100% аралығында; • Психологиялық ахуалы 78 – 100% аралығында. В – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 67 – 94% аралығында; • Психологиялық ахуалы 89 – 100% аралығында. С – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 44 – 78% аралығында; • Психологиялық ахуалы 67 – 78% аралығында.