«Іс-әрекеттегі зерттеу»(Action Research). Қазақ тілі мен әдебиеті. 5-сынып(Т2). Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Іс-әрекеттегі зерттеу»(Action Research). Қазақ тілі мен әдебиеті. 5-сынып(Т2). Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақалада өткізілген «Іс-әрекеттегі зерттеудің»(Action Research) нәтижесі ұсынылған. Зерттеу жүргізу арқылы оқушылардың мәтінмен жұмыс орындау барысында айтылым дағдыларын дамытуға тиімді әдіс-тәсіл анықталды. Балалардың тілдерін ұстарту, айтылым дағдыларын дамыту үшін түрлі форматтағы «ПОПС» формуласы оң нәтижесін береді. Мақалада көрсетілген әдіс-тәсілдерді мұғалімдер қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қолдана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ІС - ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEARCH) – бұл оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында алынған нәтижелердің жүйелі м

#1 слайд
ІС - ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEARCH) – бұл оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында алынған нәтижелердің жүйелі мониторингімен бірге жоспарланған, кезекті іс - әрекеттердің орындалуын көздейтін тәсіл . Зерттеуші мұғалім: Мухамеджанов Ергали Квайдуллович, қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-зерттеуші, «Кеңес Одағының Батыры И.М. Бережной атындағы Келлер орта мектебі» КММ , Тайынша ауданы, СҚО Зерттеу мәселесі: 5«в»-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамыту. Зерттеу сұрағы: «ПОПС формуласы» әдісін түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдануы оқушылардың мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға тиімді бола ма? Зерттеу нысаны: 5 «в» сынып оқушылары: 1) А деңгейдегі оқушы – үлгерімі «өте жақсы» Д. есімді оқушы 2) В деңгейдегі оқушы – үлгерімі «жақсы» А. есімді оқушы 3) С деңгейдегі оқушы – үлгерімі «қанағаттанарлық» Д. есімді оқушы Бақылаушы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-сарапшы Кушербаева Жаухар Сапаргалиевна

1 слайд

ІС - ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ (ACTION RESEARCH) – бұл оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру мақсатында алынған нәтижелердің жүйелі мониторингімен бірге жоспарланған, кезекті іс - әрекеттердің орындалуын көздейтін тәсіл . Зерттеуші мұғалім: Мухамеджанов Ергали Квайдуллович, қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-зерттеуші, «Кеңес Одағының Батыры И.М. Бережной атындағы Келлер орта мектебі» КММ , Тайынша ауданы, СҚО Зерттеу мәселесі: 5«в»-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамыту. Зерттеу сұрағы: «ПОПС формуласы» әдісін түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдануы оқушылардың мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға тиімді бола ма? Зерттеу нысаны: 5 «в» сынып оқушылары: 1) А деңгейдегі оқушы – үлгерімі «өте жақсы» Д. есімді оқушы 2) В деңгейдегі оқушы – үлгерімі «жақсы» А. есімді оқушы 3) С деңгейдегі оқушы – үлгерімі «қанағаттанарлық» Д. есімді оқушы Бақылаушы: қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, педагог-сарапшы Кушербаева Жаухар Сапаргалиевна

Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері Жоспар: 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізі

#2 слайд
Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері Жоспар: 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 3. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау. 4. Зерттеу нәтижесін талдау, қорытындылау. Зерттеу қадамдары: 1-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 1) Дәрумен – денсаулық кепілі (ҚМЖ – қосымша №1). 2) Ас – адамның арқауы (ҚМЖ – қосымша №2). 3) Фастфудтың зияны (ҚМЖ – қосымша №3). 3-қадам. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау.

2 слайд

Іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдері Жоспар: 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 3. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау. 4. Зерттеу нәтижесін талдау, қорытындылау. Зерттеу қадамдары: 1-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдау. 2-қадам. Іс-әрекеттегі зерттеуге енгізілген сабақты жоспарлау. 1) Дәрумен – денсаулық кепілі (ҚМЖ – қосымша №1). 2) Ас – адамның арқауы (ҚМЖ – қосымша №2). 3) Фастфудтың зияны (ҚМЖ – қосымша №3). 3-қадам. Сабақ өткізу, оқушылардың іс-әрекетін бақылау.

1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 100% 94% 100% 67% 94% 94% 44% 78% 72% А оқушы В оқушы С оқушыІс-әрекет

#3 слайд
1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 100% 94% 100% 67% 94% 94% 44% 78% 72% А оқушы В оқушы С оқушыІс-әрекеттегі зерттеудің нәтижелері Рисунок 1 Білімділік аспектілері Рисунок 2 Психологиялық аспектілері 1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 89% 100% 78% 89% 100% 100% 78% 67% 67% А оқушы В оқушы С оқушы Зерттеу бойынша қорытындылар : 1. 5-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға «ПОПС формуласы» әдісі өте тиімді. 2. А, В, С оқушылардың білім деңгейін, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы барлық оқушылардың айтылым дағдыларын дамыту үшін «ПОПС формуласы» әдісін міндетті түрде түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдану қажет. 3. С оқушыға бастауыш буыннан орта буынға бейімделуіне, білім деңгейіне байланысты психологиялық қолдау қажет. 4. Алдағы уақытта сөйлемдегі баяндауыштың орын тәртібін сақтау және жалғауларды дұрыс қолдану дағдыларын пысықтау керек.А – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 94 – 100% аралығында; • Психологиялық ахуалы 78 – 100% аралығында. В – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 67 – 94% аралығында; • Психологиялық ахуалы 89 – 100% аралығында. С – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 44 – 78% аралығында; • Психологиялық ахуалы 67 – 78% аралығында.

3 слайд

1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 100% 94% 100% 67% 94% 94% 44% 78% 72% А оқушы В оқушы С оқушыІс-әрекеттегі зерттеудің нәтижелері Рисунок 1 Білімділік аспектілері Рисунок 2 Психологиялық аспектілері 1-сабақ 2-сабақ 3-сабақ 0% 20% 40% 60% 80% 100% 120% 89% 100% 78% 89% 100% 100% 78% 67% 67% А оқушы В оқушы С оқушы Зерттеу бойынша қорытындылар : 1. 5-сынып оқушыларының мәтінмен жұмыс барысында айтылым дағдыларын дамытуға «ПОПС формуласы» әдісі өте тиімді. 2. А, В, С оқушылардың білім деңгейін, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы барлық оқушылардың айтылым дағдыларын дамыту үшін «ПОПС формуласы» әдісін міндетті түрде түрлі форматта (жеке, жұпта, топта) қолдану қажет. 3. С оқушыға бастауыш буыннан орта буынға бейімделуіне, білім деңгейіне байланысты психологиялық қолдау қажет. 4. Алдағы уақытта сөйлемдегі баяндауыштың орын тәртібін сақтау және жалғауларды дұрыс қолдану дағдыларын пысықтау керек.А – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 94 – 100% аралығында; • Психологиялық ахуалы 78 – 100% аралығында. В – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 67 – 94% аралығында; • Психологиялық ахуалы 89 – 100% аралығында. С – деңгейіндегі оқушы: • Айтылым дағдыларының дамуы 44 – 78% аралығында; • Психологиялық ахуалы 67 – 78% аралығында.

Файл форматы:
pptx
24.04.2024
660
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі