Материалдар / Исламның тарихында 610-1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар алды ?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Исламның тарихында 610-1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар алды ?

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2020
295
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Шымкент қаласы №28 жалпы орта білім беретін мектебі Мұғалімнің аты жөні: Халметова М.А Сабақтың тақырыбы: Исламның

1 слайд
Шымкент қаласы №28 жалпы орта білім беретін мектебі Мұғалімнің аты жөні: Халметова М.А Сабақтың тақырыбы: Исламның тарихында 610-1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар алды ? Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім Ислам тарихы 6 сынып Дүниежүзі тарихы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты 6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру Сабақ м ақсаты Барлығы : Ислам тарихында 610-1258 жыл аралығындағы шапқыншылық кезеңіндегі қатынастардың сипатын түсіндіреді . Көпшілігі: Арабтардың шаруашылығының ерекшеліктерін сипаттайды; Кейбірі: Ортағасырлық шапыншылық кезіндегі халықаралық қатынастарын тұжырымдайды.. Бағалау критерийі - оқушылар Арабия түбегінің әлеуметтік-экономикалық,саяси дамуына сипаттама беріп,алғашқы ислам мемлекетінің құрылуы мен ислам дінін тарату жолындағы жаулаушылық соғыстардың бағыт-бағдарын ашып көрсете алады; -оқушылар халифаттың ыдырауы мен күйреуінің себептерін ашып көрсетеді. Алдыңғы білім Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалайбейнелейдіТарихи концепт: МаңыздылықОйлау дағдысының деңгейі: Талдау

. Белсенді оқыту әдістері «Конверт әдісі», “ Ойқозғау тәсілі” “ Жеке жұмыс”, “ Галереяны шарлау әдісі” Жұптық жұмыс «Галер

2 слайд
. Белсенді оқыту әдістері «Конверт әдісі», “ Ойқозғау тәсілі” “ Жеке жұмыс”, “ Галереяны шарлау әдісі” Жұптық жұмыс «Галереяны шарлау» әдісі . Оқушылар Араб халифатының саяси жүйесін талдайды. Араб халифатының кеңеюі және басқару жүйесі тұралы айтады. Оқушылар графикалық жұмыстарын қабырғаға іліп, барлық қатысушылар олармен танысып, өз пікірлерін ауызша айтады. Әр топ берілген мәселені талқылайды және шешімдерін өз ағаштарына жазады. Осыдан кейін топтар орындарымен алмасады. Енді олар өз шешімдерін басқа топтың ағашына жазады. Кейін бірін-бірі тексереді. Тиімділігі: Оқушылар бірлесе отырып мәтіннің ең негізгі түйінін табуға дағдыланады. Күтілетін нәтіже: Оқушылар ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастарын бірлесіп анықтайды, саяси жүйесін салыстырады.Сонымен қатар оқушы бірлескен жұмыс барысында білімін толықтырып,пікір алмасуды үйренеді, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытады,сабаққа қызығушылығы артады.

Саралау әдістері: Жұптық жұмыс - Ежелгі Араб мемлекетінің құрылуына себеп болған жағдайларын табыңыз - Ортағасырлық шапыншыл

3 слайд
Саралау әдістері: Жұптық жұмыс - Ежелгі Араб мемлекетінің құрылуына себеп болған жағдайларын табыңыз - Ортағасырлық шапыншылық кезіндегі халықаралық қатынастарын анықтаңыз Дереккөз, тапсырма, қарқын ,диалог және қолдау тәсілдері,бағалау,қорытынды,жіктеу Диалог және қодау көрсету, қорытынды: Сабақ барысында саралаудың осы түрі басымдылық береді. Оқушылар жұптық жұмыс кезінде диалог әдісін қолдана отырып талқылау, білімді бірлесіп құру дағдысы қалыптасады. Өзара талқылау арқылы ,нақты нәтижеге қол жеткізеді. Әнгімелесудің көмегімен өз ойын ауызша жүйелі айтып береді, қабілетті оқушылар әлсіз оқушыға қолдау көрсетеді. Қорытынды саралау тәсілі оқушыларды бағыттап отырып, күтілетін нәтіжеге оңай жетуге жағдай жасай алады,жоспарлауды үйренеді.

Қалыптастырушы бағалау Оқу мақсаты Бағалау критерийі 6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халық

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау Оқу мақсаты Бағалау критерийі 6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру - оқушылар Арабия түбегінің әлеуметтік-экономикалық,саяси дамуына сипаттама беріп,алғашқы ислам мемлекетінің құрылуы мен ислам дінін тарату жолындағы жаулаушылық соғыстардың бағыт-бағдарын ашып көрсете алады; -оқушылар халифаттың ыдырауы мен күйреуінің себептерін ашып көрсетеді. Тапсырма Ойлау дағдысының деңгейі: Талдау Жұптық жұмыс: Қалыптастырушы бағалау I топ Мұхаммед (с.ғ.с) пайғамбар тұралы айтады. I I топ Хижра тұралы айтады. I I I топ Ислам дінінің пайда болу тұралы айтады. IV топ Араб халифатының кеңеюі және басқару жүйесі тұралы айтады. Vтоп Араб халифатының саяси жүйесі тұралы айтады. Дескриптор -оқушылар -Мұхаммед (с.ғ.с) пайғамбар тұралы анықтайды. - Хижра тұралы анықтайды. -Ислам дінінің пайда болу тұралы анықтайды. - Араб халифатының кеңеюі және басқару жүйесі тұралы анықтайды. - Араб халифатының саяси жүйесі тұралы анықтайды.Мадақтау арқылы бағалау.